0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Melyik a legjobb nyári gumi a németek szerint?

ADAC nyárigumi-teszt 2015: vajon melyik márka nyert?

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Kihozta nyárigumi-tesztjének eredményeit az ADAC. Az egyik méretkategóriában papírforma szerinti, a másikban talán meglepetés a győztes.

Egy Golf ma már jellemzően 16 colos abroncsokon gördül, 205/55 R16 méretben 19, a kisautókra jellemző 185/60 R14-esben 16 gumimodellt tesztelt az ADAC

Egy Golf ma már jellemzően 16 colos abroncsokon gördül, 205/55 R16 méretben 19, a kisautókra jellemző 185/60 R14-esben 16 gumimodellt tesztelt az ADAC

Az ADAC szokása szerint igen hamar kijött nyárigumi-tesztjének eredményével. Ezúttal is két osztályban, a kisautós 185/60 R14 és a kompakt-középkategóriás 205/55 R16 méretben, összesen 35 abroncsmodellt vetett össze. Arról már tavaly is alaposan írtunk, hogy egy "kicsit" komolyabb költségvetéssel és nagyobb stábbal tudnak tesztelni, mint mi a nonstopgumival közös valóságtesztjeinken, így az egyes gumimodellekből egyszerre több garnitúrát is próbára tesznek, van módjuk kopást is mérni. Végső értékelésükhöz, az "ADAC értékelés" szempontjából 20%-os súllyal veszik figyelembe a száraz úton mutatott jellemzőket, de mivel az jellemzően nem jelent olyan nagy kihívást az abroncsok számára, ezért aztán a nedves utas képességek a leginkább döntőek (az összértékelést 40%-ban meghatározók), a kopás 20%-os, a zaj és a fogyasztás 10-10%-os súllyal bír a végső ítéletben.

Egy-egy gumimodellből több garnitúrát is tesztelnek a németek, ezúttal néhány eco abroncsot is próbára tettek. Méréseik szerint nem érdemes azokat választani, túlzott biztonsági kompromisszumot igényelnek

Egy-egy gumimodellből több garnitúrát is tesztelnek a németek, ezúttal néhány eco abroncsot is próbára tettek. Méréseik szerint nem érdemes azokat választani, túlzott biztonsági kompromisszumot igényelnek

Az ADAC és partnere, a Warentest alapítvány most először tesztelt egy-egy márkától egyszerre hagyományos és eco abroncsokat is, s úgy találta, hogy azok túl sok kompromisszumot igényelnek kényelem terén. Ez persze érthető, a gumiabroncsok egyébként is azt mutatják, hogy valamilyen szempontból kompromisszumot igényelnek. Hogy melyik abroncs mit tud a teszteltek közül, táblázatainkból látható. Fontos tudni, hogy az ADAC rendszere szerint a kisebb pontszám jelenti a jobb eredményt.

ADAC nyárigumi-teszt 2015 − eredmények 185/60 R14 méretben
Száraz úton (20%) Nedves úton (40%) Zaj (10%) Fogyasztás (10%) Kopás (20%) ADAC értékelés
Continental ContiPremiumContact 5 Jó (1,8) Jó (1,9) Megfelelő (3,5) Jó (2,2) Jó (2,3) Jó (2,2)
Goodyear EfficientGrip Performance Jó (1,6) Jó (2,1) Kielégítő (4,0) Jó (2,0) Jó (2,3) Jó (2,2)
Nokian Line Jó (2,1) Jó (2,3) Kielégítő (3,9) Jó (2,3) Nagyon jó (1,3) Jó (2,2)
Dunlop Sport BluResponse Jó (1,8) Jó (2,2) Kielégítő (4,0) Jó (1,9) Jó (2,3) Jó (2,3)
Vredestein Sportrac 5 Jó (1,9) Jó (2,4) Kielégítő (3,8) Jó (1,9) Jó (1,8) Jó (2,3)
Hankook Kinergy Eco K425 Jó (1,8) Jó (2,4) Kielégítő (3,6) Jó (2,1) Jó (2,5) Jó (2,4)
Firestone Firehawk TZ 300 alpha Jó (1,8) Megfelelő (2,6) Kielégítő (3,7) Jó (2,2) Jó (2,3) Megfelelő (2,6)
Michelin Energy Saver+ Megfelelő (2,6) Megfelelő (2,6) Kielégítő (3,7) Jó (1,9) Jó (1,3) Megfelelő (2,6)
Sava Intensa HP Megfelelő (2,6) Megfelelő (2,6) Kielégítő (4,0) Megfelelő (2,6) Nagyon jó (1,5) Megfelelő (2,6)
Pirelli Cinturato P1 Verde Jó (2,1) Jó (2,5) Kielégítő (3,6) Megfelelő (2,7) Nagyon jó (1,3) Megfelelő (2,7)
Infinity Ecosis Megfelelő (3,0) Megfelelő (2,7) Megfelelő (3,5) Jó (2,0) Jó (2,8) Megfelelő (3,0)
Yokohama BluEarth AE-01 Jó (2,0) Megfelelő (3,1) Kielégítő (3,6) Jó (1,8) Jó (2,0) Megfelelő (3,1)
GT Radial Champiro Eco Megfelelő (2,8) Megfelelő (3,4) Megfelelő (3,5) Jó (2,2) Jó (2,3) Megfelelő (3,4)
Semperit Comfort-Life 2 Megfelelő (2,9) Megfelelő (3,4) Kielégítő (4,0) Jó (1,8) Nagyon jó (1,5) Megfelelő (3,4)
Kumho KH27 Ecowing ES 01 Jó (2,1) Kielégítő (3,9) Megfelelő (3,3) Nagyon jó (1,5) Nagyon jó (1,0) Gyenge (3,9)
Matador MP 16 Megfelelő (3,1) Rossz (4,8) Megfelelő (3,5) Jó (1,8) Jó (1,8) Rossz (4,8)
(A kisebb pontszám jobb eredményt jelent)

Míg az ADAC tesztjén a kisautók méretosztályában, 185/60 R14 méretben a Continental ContiPremiumContact 5 bizonyult a legjobbnak, a Golf-osztályos 205/55 R16 esetén a Michelin Primacy3 találtatott legjobbnak

Míg az ADAC tesztjén a kisautók méretosztályában, 185/60 R14 méretben a Continental ContiPremiumContact 5 bizonyult a legjobbnak, a Golf-osztályos 205/55 R16 esetén a Michelin Primacy3 találtatott legjobbnak

A kisautók 185/60 R14 méretében első helyen végző Continental ContiPremiumContact 5 például hiába jó száraz úton s a legjobb nedves aszfalton, az ADAC mérése szerint zajos. Ugyanez mondható el a szárazon a legjobb, összességében második legjobb Goodyear EfficientGrip Performance abroncsról is. A jó összértékelésű gumiabroncsok közül a Nokian Line a legkevésbé kopásra hajlamos. Összességében jó még a Dunlop Sport BluResponse, a Vredestein Sportrac 5 és a Hankook Kinergy Eco K425 is. A Firestone Firehawk TZ300 alpha magas zajszintjével csúszott a "megfelelő" minősítésbe, a Michelin Enegry Saver+ száraz úton mutatott jellemzőivel sem túlzottan jó. Döbbenet, de ott van a Michelin után a Goodyearhez tartozó Sava is, a Pirelli előtt, amit pedig a kínai Infinity követ − magunk is sejtettük már rég, tapasztaltuk már legutóbbi saját tesztünkön, hogy bizony a kínai márka felfelé jön. A Yokohama, s a szintén hozzá tartozó GT Radial, valamint a Semperit előtt végzett. Meg persze a gyenge összértékelésű Kumho és az egyenesen rossz Matador előtt.

ADAC nyárigumi-teszt 2015 − eredmények 205/55 R16 méretben
Száraz úton (20%) Nedves úton (40%) Zaj (10%) Fogyasztás (10%) Kopás (20%) ADAC értékelés
Michelin Primacy 3 Nagyon jó (1,5) Jó (2,5) Megfelelő (2,9) Jó (2,0) Nagyon jó (0,5) Jó (1,9)
Goodyear Efficient Grip Performance Jó (1,7) Jó (2,1) Megfelelő (2,9) Jó (2,0) Jó (2,3) Jó (2,1)
Continental ContiPremiumContact 5 Nagyon jó (1,5) Jó (2,3) Megfelelő (3,0) Jó (2,1) Jó (2,3) Jó (2,2)
Dunlop Sport BluResponse Jó (1,7) Jó (2,3) Megfelelő (2,7) Jó (2,0) Jó (2,5) Jó (2,2)
Pirelli Cinturato P7 Blue Jó (1,8) Jó (2,1) Kielégítő (3,6) Jó (2,2) Jó (2,0) Jó (2,2)
Bridgestone Turanza T001 Jó (1,6) Jó (2,2) Megfelelő (3,0) Jó (2,3) Jó (2,5) Jó (2,3)
Fulda EcoControl HP Jó (2,2) Megfelelő (2,7) Megfelelő (2,9) Jó (2,1) Jó (1,8) Megfelelő (2,7)
Hankook Ventus Prime2 K115 Jó (1,9) Megfelelő (2,7) Megfelelő (2,8) Jó (2,5) Jó (2,3) Megfelelő (2,7)
Semperit Speed-Life Megfelelő (2,7) Megfelelő (2,7) Megfelelő (3,0) Jó (1,9) Jó (2,5) Megfelelő (2,7)
Vredestein Sportrac 5 Jó (1,7) Megfelelő (2,7) Megfelelő (3,0) Jó (1,9) Jó (2,3) Megfelelő (2,7)
Falken Ziex ZE-914 Jó (1,6) Megfelelő (2,7) Megfelelő (2,6) Jó (2,4) Megfelelő (2,8) Megfelelő (2,8)
Nokian Line Jó (1,8) Jó (2,4) Megfelelő (2,9) Jó (2,3) Megfelelő (2,8) Megfelelő (2,8)
Bridgestone Ecopia EP001S 2 Jó (1,9) Megfelelő (3,0) Jó (2,5) Jó (1,6) Megfelelő (2,8) Megfelelő (3,0)
Continental ContiEcoContact 5 Jó (1,8) Megfelelő (3,2) Jó (2,4) Jó (1,9) Jó (1,8) Megfelelő (3,2)
Michelin Energy Saver+ Jó (1,7) Megfelelő (3,2) Megfelelő (2,8) Jó (1,6) Nagyon jó (0,5) Megfelelő (3,2)
Hankook Kinergy Eco K425 Megfelelő (2,6) Megfelelő (3,3) Jó (2,4) Jó (1,6) Megfelelő (2,8) Megfelelő (3,3)
Kumho HS51 Jó (2,3) Jó (2,1) Megfelelő (2,8) Jó (2,3) Megfelelő (3,3) Megfelelő (3,3)
Kleber Dynaxer HP 3 Jó (2,5) Megfelelő (3,5) Megfelelő (3,3) Jó (2,0) Nagyon jó (1,5) Megfelelő (3,3)
Nankang Econex Eco-2 (Green/Sport) 3 Megfelelő (3,2) Rossz (5,5) Megfelelő (2,8) Jó (2,1) Jó (2,0) Rossz (5,5)
(A kisebb pontszám jobb eredményt jelent)

Mit látunk a 205/55 R16 méretben? Első helyen a Michelin Primacy 3, de közel olyan képességeket ad − száraz és nedves úton jobb is, csak zajban marad el − a Goodyear Efficient Grip Performance, s itt érdemes megnézni, hogy míg a Primacy 3 az első helyezett, a Michelin eco abroncsa, az Energy Saver+ sereghajtó, nedves úton komoly lemaradásban van. Jó minősítésű még a Continental ContiPremiumContact 5, a Dunlop Sport BluResponse, a Pirelli Cinturato P7 Blue és a Bridgestone Turanza T001 is. A többiek egyetlen kivétellel mind megfelelők, a Nankang Econex Eco-2 (Green/Sport) 3 eco abroncsként nedves aszfalton vérzett el. Szokott tanács, hogy némi fogyasztási vagy árelőnyért nem érdemes biztonsági kompromisszumot vállalni. Az ADAC tesztje után természetesen idén sem fog elmaradni saját összevetésünk a nonstopgumi csapatával közösen, a Hungaroringen aszfaltján végezve.

Ez is érdekes lehet:
 

Audi A6 2.5 V6 TDI quattro Tiptronic, 2003 - használtteszt

Újkori árának tizedéért lehet hozzájutni a 13 évvel ezelőtt istenített Audi A6-hoz. Kelendő a...

SEAT Ateca nemzetközi bemutató és menetpróba

A SEAT első igaz szabadidő-autója a kompakt méretű Ateca. Spanyol fejlesztés, spanyol modellnév...

Repülőnyi terhet akasztottak a Land Rover után

Dízel, de nem mozdony, mégis annak használt a Land Rover egy Discovery Sportot, csak hogy megmutassa...

15 éves az első Skoda Octavia RS

2001-ben legalább akkora meglepetést okozott a Škoda az Octavia RS változatának piacra dobásával...

BMW M2 menetpróba a Hungaroringen és környékén

Árérzékeny piac a miénk, a BMW mondjuk nem ezért hozta hazánkba a legolcsóbb M-modell, az M2...

Nem várt ugratások egy minnesotai autópályán

Vicces jelenetet rögzítettek egy amerikai autópálya kamerái. Annyira felpúposodott az aszfalt...

Japánban már bemutatták, 10 százalékkal csökkenti a fogyasztást a Prius szolárteteje

Már a 3-as Priust is lehetett rendelni napelemes tetővel, de akkor még nem volt valami kiforrott...

Hiába jelenthet költségcsökkentést a carsharing, itthon még nem megy eléggé

Egyszerű a képlet, hogy miként lehet olcsón autózni, ha csak keveset megyünk: megvenni nem kell...

40 éves a Volkswagen Golf GTI

Szinte új időszámítást indított a Golf, minden mai ferdehátút hozzá hasonlítunk, és erre még...
 
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (14 db)

MegfelelőBecenév1234 írta: 2015 március 13., péntek 22:13:49

Érdekesek ezek a tesztek, ránézésre köszönő viszonyban sincsenek a gyári abroncsjelölésekkel.
Nagy méretben a győztes Michelin Primacy 3 üzemanyag-takarékossági osztályzata is mindössze E (vagyis gagyi), a teszten mégis ugyan annyi pontot kapott a témában mint a B osztályzatú Goodyear. A zajra ugyan annyi pont lett kiosztva, holott előbbinek 70-, míg utóbbinak 68db a zajkibocsájtása.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lookie írta: 2015 március 03., kedd 10:29:25
menőmanó írta: tavaly

Érdekes, hogy a nedves úton mért eredmény duplán számít a szárazhoz képest.

Persze a sok töketlen nedves úton száll el vagy ütközik a másikkal, így érthető a helyzet. :)

Ha nedves az út, akkor illik nagyobb körültekintéssel és figyelemmel vezetni, a sebességet csökkenteni. Ez sajnos sokaknak nem egyértelmű.


Continental Premium Contact 5 abroncsokról nekem is annyi a véleményem, hogy nagyon jól tapadnak de Skoda Octavia 2-es autómon 195/65 R15 91H méretben két nyarat bírtak ki úgy, hogy csak első nyarat voltak az első tengelyemen, a másodikat már hátul töltötték és úgy is sikerült kb. 3 mm-re kopniuk ami már az első kopási jelt el is érte(amúgy ilyenkor szoktam cserélni, mivel vizes úton már fokozott figyelmet kell ilyenkor szentelni a lehetséges aquaplaning jelenség miatt... ) Szóval a tapadás 10-es de hihetetlenül gyorsan kopnak nem versenystílusban használván őket.
Utána került két Dunlop SP Blue Response... szinte ugyanaz a mese, de talán kicsit jobban bírjak... utánanéztem a tyrereviews.co.uk oldalon és rá kellett jöjjek, hogy ezek az új generációs top abroncsok amelyek relatív jó és biztonságos tapadást kínálnak, mind hamar kopnak nyári változataikban... így maradok ezek mellett, annak ellenére, hogy régebb voltak Eco abroncsaim is amelyek tényleg 4-5 szezont bírtak de utolsó 2-3 éveikben mintha füzetborítót húztam volna kerekeimre, nagyon hamar képesek voltak tapadási határaikat elérni...köszi de abból nem kérek.

A válaszoláshoz belépés szükséges
emesferi írta: 2015 február 28., szombat 12:22:17

Nekem 2 éves Dunlop blue resp. gumim van, felszereléskor mondták, hogy elég puha, gyorsan fog kopni... ez valamennyire igaz is, az előző pirelli 6 évig bírta. ez sztem még max 2 évig, viszont tlnyleg nagyon jól tapad.
Vásárláskor nem árt figyelembe venni, hogy csak városban használod a kocsit, vagy sokat mész vidékre.
egyébként meg nehezen hiszem el, hogy egy lassan kopó abroncs ugyanolyan jól tapad, mint egy puhább.
Megy ez a vakítás, hogy vedd meg mert 7-8 évig nem kell új gumit venned olyan lassan kopik :D de akkor is elöregszik.
Személy szerint inkább veszek 4-5 évente újat de tapadjon rendesen.

ui: nagy kár hogy minden komment-oldalon megjelenik 1-2 IQ BETYÁR és ontja a moslék szavakat és osztja a másikat ahelyett h leírná a saját véleményét másoknak esetleg segítve.... ugye Józsi??

A válaszoláshoz belépés szükséges
m3246 írta: 2015 február 27., péntek 18:47:47
Visegrádi Józsi írta: tavaly

Te faszgyökér m3246346438967489 lóbaszó. Ha évente jönnek új gumik, akkor azokat nem árt letesztelni, hogy akinek éppen akkor kell cserélnie, az a legfrissebb modellekről is találjon infót. Nem azért tesztelnek évente nyárigumit, mert évente cserélik őket, hanem mert mindig vannak újabb modellek.


Előzmények megtekintése

úgy látom, hogy a mondanivalóm nem ment át :) sebaj te ülj bele az épp aktuálisan futó golfodba (az ötös generációnál megálltam számolni őket) és húzd rá a 2015-ös adac nyárigumi-teszt nyertes gumiját :) sok boldogságot...ja és köszönöm szép szavaidat, ezt a szimpatikus számsort pedig megjátszom lottón :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Visi Imre írta: 2015 február 27., péntek 07:12:56
Visegrádi Józsi írta: tavaly

Te faszgyökér m3246346438967489 lóbaszó. Ha évente jönnek új gumik, akkor azokat nem árt letesztelni, hogy akinek éppen akkor kell cserélnie, az a legfrissebb modellekről is találjon infót. Nem azért tesztelnek évente nyárigumit, mert évente cserélik őket, hanem mert mindig vannak újabb modellek.


Előzmények megtekintése

NOTA BENE

Katasztrófális hozzászólás, részigazságokkal.

A válaszoláshoz belépés szükséges
anakin82 írta: 2015 február 26., csütörtök 20:49:42

Én a Dunlopra mondanám, hogy eléggé kopik 165/65r14 es méretről lévén szó. Az évi gyártású gumi volt amikor megvettem és 2 szezont futott de már kb 50-60% os . Sokat nem megyek az autóval 2 év alatt max 35-40000km-t. Viszont pozitívként szóljon mellette, hogy nagyon jól tapad a kanyarokban vizes úton is az előző nyári gumihoz képest. Előző gumi amivel gyárilag kijött az firestone volt, sokat elment (100000km-t) megfelelő profilmélység de nem volt olyan jó tapadása mint a dunlopnak. Tavaly Continentalt kapott előre újakat és a dunlop került hátra, de lehet idén is kap 1pár valamilyen új gumit. Érdekes kis teszt volt.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2015 február 26., csütörtök 19:26:00

abban viszont jobb az autonavigator saját tesztje, hogy mindenki maga súlyozhat. Az pl nagyon nem tetszik itt, hogy a kopást ugyanolyan fontosnak veszik, mint a száraz úton való fékutat. A biztonság fontosabb a gazdaságosságnál.
Én vhogy úgy súlyoznék, hogy száraz 30%, vizes 40%, zaj 5%, fogyasztás 10%, kopás 15%

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2015 február 26., csütörtök 19:21:01
m3246 írta: tavaly

Imádom ezeket a gumiteszteket, amik óramű pontossággal jönnek fél évente (nyári-téli)... tökéletesen érdektelen a Magyarországon élők 98%-ára :) lehet németbe az emberek 1-2 évente vesznek gumikat, de Magyarország más világ... Értem én hogy kell valamiről írni, javasolnám hogy inkább 4-5 éves használt gumikról írjatok tesztet... a többséget úgyis inkább ez érdekelné, hogy tényleg kockáztatja-e az életet ha azzal jár, tényleg 6-8 méterrel rosszabb-e a fékút meg ugye ennek fényében megéri-e megvenni negyedáron a használt gumit (a válaszom persze igen, de hát írjatok inkább erről cikket)


ott se 1-2 évente cserélik, de nem is ugyanannak az olvasónak hasznosak a tesztek minden évben. Mindig van olyan, aki éppen vásárlás előtt áll.

Én sem veszek 4-5 évnél előbb új gumit, mégis érdekelnek a tesztek, ráadásul a mostaniban szerencsére jó sok típust hasonlítottak össze.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2015 február 26., csütörtök 19:18:36
Visegrádi Józsi írta: tavaly

Te faszgyökér m3246346438967489 lóbaszó. Ha évente jönnek új gumik, akkor azokat nem árt letesztelni, hogy akinek éppen akkor kell cserélnie, az a legfrissebb modellekről is találjon infót. Nem azért tesztelnek évente nyárigumit, mert évente cserélik őket, hanem mert mindig vannak újabb modellek.


Előzmények megtekintése

ember módjára nem megy?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Visegrádi Józsi írta: 2015 február 26., csütörtök 13:01:07

Te faszgyökér m3246346438967489 lóbaszó. Ha évente jönnek új gumik, akkor azokat nem árt letesztelni, hogy akinek éppen akkor kell cserélnie, az a legfrissebb modellekről is találjon infót. Nem azért tesztelnek évente nyárigumit, mert évente cserélik őket, hanem mert mindig vannak újabb modellek.

A válaszoláshoz belépés szükséges

Friss tesztek

Mazda MX-5 G-131 Revolution teszt

Az autó, ami az élményről szól: az alap MX-5 Videó

A Mazda bő negyed évszázada hódító roadstere a negyedik generációval kisebb, könnyebb és izmosabb elődjénél. Lehet, kérdés, hogy jobb?


Toyota Prius  1.8 Hybrid Executive teszt

A háromliteres autó? Toyota Prius IV teszt Videó

Felnitől függően 3-3,3 l/100 km fogyasztást ígér a Toyota Prius IV. Kipróbáltuk, tudja hozni, de talán nem is ez a legnagyobb erénye.


BMW 330e teszt

Bocs, nincs egy konnektorod? BMW 330e teszt

Plug-in hybrid modellként 40 kilométer emissziómentes hatótávot ígér a 252 lóerős BMW 330e. Mesés adatok. De vajon mi az igazság?

Még több teszt

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Honda Civic TC1 - az első WTCC-s Art Car

Most már a WTCC-ben is van Art Car, nem csak a BMW-nél

8 órája – Sztori

A Goodwood-i Sebesség Fesztivál és a WTCC szervezői, Art Car versenyt hirdettek. Rápillantva azt kívánjuk, bárcsak így nézne ki a versenyautó is.


A Tesla társalapítója fogott hulladékgyűjtő fejlesztésébe

Elektromos kukásautó sorozatgyártásban?

2 napja – Sztori

Felvillanyozott kukásautóban nem Amerika számít úttörőnek, de elterjedésében kulcsszerepet játszhat. És vajon hol volt először elektromos szemétszállító?


Hiába jelenthet költségcsökkentést a carsharing, itthon még nem  megy eléggé

Még nem vagyunk elég nyitottak az olcsó autózásra

2 napja – Sztori

Egyszerű a képlet, hogy miként lehet olcsón autózni, ha csak keveset megyünk: megvenni nem kell a járgányt, csak használni. A magyar vevő persze okosabb akar lenni.


Használtautó.hu

MITSUBISHI CARISMA 1.9 DI-D Comfort KLÍMA.VIZSGA

MITSUBISHI CARISMA 1.9...

Ár: 529.000 Ft

Évjárat: 2003 / 5

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

FIAT ULYSSE 2.0 HDI 7 SZEM.ALKALMI ÁR!

FIAT ULYSSE 2.0 HDI 7...

Ár: 1.290.000 Ft

Évjárat: 2009 / 3

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN POLO 1.4 60

VOLKSWAGEN POLO 1.4 60

Ár: 320.000 Ft

Évjárat: 1997

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!