Fogyasztáscsökkentés hidrogénnel. Lehetséges?

Éghet jobban a benzin hazai találmányokkal?

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Hiába nem emelkedtek e héten az üzemanyagárak, hosszú távon mind magasabbakra számíthatunk - ezért aztán minden fogyasztáscsökkentő érdekes lehet, íme két hazai.

Mivel az üzemanyagok egyre gyorsabban drágulnak, mind többeket érdekel az, hogy miként lehet apasztani a kilométerenkénti futásköltséget. Logikus, hogy vagy a felhasznált üzemanyagból kell olcsóbbat választani, például benzin helyett gázt, vagy a fogyasztást kell csökkenteni - ahogyan azt teszik az autógyártók újabbnál újabb megoldásokkal, ám a hazai, egyre kevésbé létező vásárlóközönségnek mindinkább méregdrágának számító új autóknál.
Mivel az autók lecserélését áruk mellett az átírási illetékek is erősen hátráltatják, az olcsó autózás kapcsán mindenki inkább aktuális járgányával szeretné elérni a legkedvezőbb értékeket. Elsődleges a takarékos vezetés elsajátítása, régi bevált módszer az LPG-re, de egyre inkább a CNG-re való átállás is, s több hazai fejlesztő szerint hidrogénnel is apasztható a fogyasztás. Autóba építhető hidrogén üzemanyagcellát még nem kínálnak a hazai iparosok - mely a tankolt hidrogén és a levegő oxigénjének találkoztatásával, az elektrolízis fordított folyamatával elektromos áramot termelne, ám a hidrogén hatására két rendszer is tökéletesebb égést ígér.

A HHO Kft. által gyártott és fejlesztett HHO generátor a Szalacsi Sándor szájából az egész ország számára megismert Árpáddal ellentétben nem az oxigént veszi ki a vízből, hanem a H2O molekula másik összetevőjét, a hidrogént hasznosítja. Egy szárazcellás hidrogén generátor, némi - az autó elektromos hálózatából nyert - áram, valamint egy különálló, utólagos tartályból nyert desztillált víz segítségével - elektrolízissel - hidrogént termel, amit a motor szívócsövébe juttatva a szívószelepein keresztül a hengertérbe küld. A motorba juttatott hidrogén a befecskendezett benzinnel együtt ég el. Mivel így a benzin mellé többletüzemanyag jut, az autó kevesebb benzinnel (vagy épp gázolajjal, de akár autógázzal is) üzemelhet, továbbá a tökéletesített égés a gyártó szerint jelentősen apasztja a károsanyag-kibocsátást. Üzemanyagból - állítólag - 15-30 százalékos, a forgalmazó szerint nagy átlagban 20 százaléknyi spórolás lehetséges, az emisszió pedig akár 90 százalékkal is csökkenthető.
Hirdetés
[kepallobal=405993]Víz a tartályból kerül a szárazcellás hidrogén generátorba, onnan pedig hidrogén és oxigén elegyeként durranógáz megy a motorba[/kepallobal]
Mesés, hihetetlennek tűnő számok, melyek bizonyítására egy, a gyári határértéket már éppen nem teljesítő, katalizátor nélküli Wartburg, a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség által hitelesített, tavaly őszi mérését mutatja a forgalmazó Josicar.hu ügyvezető igazgatója (a mérés előtti és utáni jegyzőkönyv egyaránt megtekinthető). Ez bizony nem tréfa, a 3,5 térfogat-százalékos CO-értékből 0,29-es lett. Ez alapján érdemes lehet költeni a nettó 120 ezer forinttól elérhető készülékre, mely 20 ezer kilométeres futással, 20 százalékos fogyasztáscsökkentéssel már kevesebb mint egy év alatt kitermelheti árát.
Az előbbi, HHO generátornál olcsóbb és egyszerűbb, hasonlókat ígérő készülék is létezik, Eco-Tak a neve. Olcsóbb is - a 3,0 literes motorokig alkalmazható alapverziója 42 ezer forintba kerül, élettartama 100 ezer kilométer vagy 36 hónap, és fogyasztás-, illetve emissziócsökkentésből is szerényebbet, 8-20, illetve 50-80 százalékost ígér – ellenben nem igényel (télen speciális, fagyásmentes) desztillált víz utántöltést és áramot, mint a HHO, valamint annál egyszerűbben beépíthető, és teljesen karbantartásmentes. A fogyasztáscsökkentés itt is a hidrogénnek köszönhető, a termék specifikációja szerint esetében elektromágneses tér hatására szakadnak le hidrogénatomok a benzin szénhidrogén lánc elejéről és végéről. A hidrogén pedig a HHO-tól ismert elv szerint javítja az égést, és köt meg lerakódásokat a motorban.
Közös a két rendszerben, hogy - ígéretük szerint - az üzemanyag tisztább égetésével nem csak a környezetet, hanem a katalizátort, illetve a részecskeszűrőt is kímélik. Miként a hidrogént a beszívott levegővel, oxigénnel keveredve durranógázként küldő HHO, a hidrogént az üzemanyaggal szállító Eco-Tak forgalmazója is tud mutatni beszédes, egy busz dízelmotorjának kormolás-apasztásáról (K-érték csökkenés) szóló mérési jegyzőkönyveket. Mindezek ellenére továbbra is erősen szkeptikusak vagyunk. Létezhet olyan kis dobozka, amelyen az üzemanyagot keresztülküldve abból kevesebb kell és az tisztábban ég? Megkérdeztük az ÁMEI Ásványolajtermék Minőségellenőrzési Zrt-t is ezzel kapcsolatban, vezérigazgatója, Dr. Kása Zoltán szerint a válasz egyértelmű nem.
A forgalmazók már nyilván a hajukat tépik, hogy miért nem akarják elfogadni a jót az emberek. A HHO-t kínáló Joshicar.hu csapata több száz elégedett kuncsaftot említ, az Eco-Také pedig javasolja, hogy tegyük próbára készüléküket. Így teszünk, saját magunk láthatjuk majd: valóban tizedeli az emissziót, így egyszersmind megoldhatja a szmogriadók problematikáját és csökkentheti a fogyasztást a hengertérbe juttatott hidrogén? Kíváncsian várjuk a végeredményt, beszámolunk.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    A gépjárművek szén-dioxid kibocsátása állandóan mérgezi levegőnket, ezért már azzal is sokat tehetünk környezetünkért, ha az üzemanyag megtakarító egységet használunk . Becsült üzemanyag megtakarítás 15-30 % a gépjármű korától és állapotától függően

    Felhívás :
    Olyan gyártót vagy társaságot keresek aki tudna nekem segíteni az üzemanyag megtakarító elméletemet megtervezni.
    És a gyártást megvalósítani .
    Vagy át adnám az elméletem ellenérték fejébe.
    A neodímium mágnes nagysága és formája már meg van. Egymáshoz való elhelyezkedése is meg van.
    A mágnes Pólusváltások É-i,és D-i folyamatos.

    A Gauss (rövidítve: G) megadott mágneses térerősség.

    Egy egészen rendkívüli, és minden tekintetben egyedi találmány .
    A mágnesek pontos méretezése és egymáshoz való elhelyezkedést
    nagyon gondosan kel megválasztani.

    A kettő csatornás üzemanyag megtakarító meghozza az át ütő eredményt.
    Ez által becsült üzemanyag megtakarítás 15 – 30 % a gépjármű korától
    és állapotától függően .

    Mivel hogy megkétszereztem az üzemanyag csatornát ez által a mágnesek erőterében az energia is duplázódik .

    Ez által az üzemanyag molekuláira is dupla erő hat , tehát nő a hatékonyság . A gépjárművek teljesítményéhez igazodva , több méretben .

    Eredményesen a környezetünk állapotának javulásáért , meg a lakosság környezeti érzékenységének és tudatosságának fejlesztéséért.

    A környezet szennyezés minimalizálás hatékonyság elveit szem előtt tartva .

    Nagy mennyiségű pénzt is megtakaríthatunk e technológiával éves viszonylatba.
    Ugye hogy sokkal izgalmasabb ez a lehetőség .

    Szép napot kívánunk!

    [url]http://www.uzemanyag.hupont.hu
    [/url]

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    HHO rendszert 8 hónapja használok benzines 1,6 16V kocsinál. A megtakaritás első időszakban 0,5 l benzin volt 100 km-en. A további megtakaritáshoz szükséges volt befecskendezés módositó automatikus chip vásárlása – további komoly kiadás, amit a HHO gyártó-szerelő cég – nem közölt. Igy az úgyis méregdrága készüléket meg kellet toldani 50 000 forint többletköltséggel. Ezután a fogyasztás csökkent 4,6 – 6,5 l/100 km-re a gyári 7,2 l/100 km-ről, vezetési stilus és útnehézségek szerint, leggyakrabban 5,2 l/100 km. A fogyasztáscsökkenés mellett a nyomaték is megnőtt, mivel benzines kocsinál városi forgalomban 50-60 km/ó sebességel lehet közlekedni ötödik fokozatban, ami igen előnyös. A fogyasztáscsökkenés kb. 90 km/ó – ig jelentkezik. Nagyobb sebességnél a fogyasztáscsökkenés kevésbé jelentkezik. Autópályás gyors közlekedésnél 130 – 150 km/ó vagy még nagyobb sebességnél az itt észlelt gyári fogyasztás kb. 8 l/100 km nem csökken arányosan a kisebb sebességnél elért 28 százalékkal, hanem csak 5- 10 százalék jelentkezik, vagy semmi, mivel ebben a fordulatszám kategóriában már nincs megoldás a HHO gáztermelés és a gyors haladáshoz szükséges többletüzemanyag megfelelően arányos adagolásához. A HHO rendszer ajánlatos a gyakori városi forgalomba, illetve olyan gépkocsivezetőknek, akik megelégszenek 9–110 km/ó haladási sebességgel autópályán is.

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    Azok hiszik azt, hogy ez működhet, akik úgy tudják, hogy a generátor csak pörög, és tök mindegy, mekkora áramot folyatunk az áramkörbe, attól nem lesz nehezebb tekerni a generátor tengelyét.
    A tökéletesebb égés is hülyeség, hiszen a vizet felbontva ha elégetjük, akkor ugyanúgy víz lesz belőle, hiszen nem változtattuk a gázok arányát, így nincs minek javítania az égést a motorban, mert a H2 elég az O-val és H2O lesz belőle.

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    Arni ! Én is lassan, lassan 50 éves leszek és 18 éves koromtól vezetek.
    Sem a HHO rendszerekben, sem az Eco-Tak-ban ( mely nem igényel semmilyen külső energiaforrást ) nincs becsapás. Kamionban 30amperrel / 24 volton ( 720Watt ) invesztálásával 41 literről sikerült lenyomni a fogyasztást 32 literre. Több hónap kellett a motornak, mire kiégett benne a korom, de aztán jöttek az eredmények.
    Hogy mennyit értesz a fizikához, nem tudom, de érdekes módon még a műszaki egyetemen is azt mondta egy kutatómérnök barátom, hogy a cella nem fog működni azzal a bekötéssel, amit odavittem. És működött. Ennyit a tudományos ( akár fizikai ) megállapításokról …

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    SZiasztok.Lenne egy kérdésem akik járatosak a volvo 850 autoknal.Az a gondom hogy a gyertya olajat tele volt olajjal és fullad a motor.Nem bir menni.Az alapjárat az keményen ingadozik.Remélem ha valakinek volt már ilyen problémája az segit nekem.Ja és menet közben is szaggat a motor,meg az inditása gyötrelem.Az emailcimem:kisslaszloferenc@hotmail.com.
    Elöre is köszönöm a segitséget

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    Egy kis korrekció: egy ütem fél fordulat, tehát 6000-en 3000-szer szív egy henger.

    Más: [b]Ez az oldal készítőinek szól[/b], ha eljut hozzájuk az info. Valamit kéne a beléptető rendszerrel. Bosszantó, hogy nem lehet bejelentkezve maradni, és a jelszót sem tudom megjegyeztetni. Ráadásul most a válasznál csak a regisztáció lehetőségét kínálta fel a rendszer, ezért előtte be kellett jelentkeznem a képernyő tetején.

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    Ha négyütemű a motorod, akkor vegyük alapul, hogy minden negyedik ütemre szív, igaz ?
    Ha forog 6000-et, akkor 1500-szor töltötte meg a hengereket a levegő. Az 1 literes hengerűrtartalomnál az 1500 liter levegő. Milyen motor ( autóé ?), ami tartósan 6000-rel van forgatva?
    Ehhez a nagyságú öblítéshez kb. 1,4 liter gáz kellene percenként, aminek az előállításához kb. 230-240 Watt energia kellene ( az 20 amper 12 Volton ), ami rengeteg egy 1000cm3-is motor generátorának.
    Ideális esetben tudnál csak megtakarítani ekkora energiakivétellel.

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    A saját 2006-os, 214.000 kilométert futott, Swift GLX CD/AC típusú kocsimban a gyári városi fogyasztási érték 7,5-7,8 között van.
    Nekem volt az autómban HHO berendezés is, azzal is kb. 0,8 literrel evett kevesebbet, most az Eco-Tak van benne, folyamatosan rövidebb városon kívüli útjaim vannak, 80% bent Budapesten és így is 6,2-6,4 körül eszik, pedig néha kegyetlenül meghajtom, de javarészt ésszel vezetek. Nálam egy fékbetét kétszer annyi ideig tart, mint másnál. Megmérettem az autóm károsanyag-kibocsátását 3250 -es fordulaton: HC : 0 , CO : 0,02 : CO2 : 14,7 ,mely azért csalóka érték, mert a levegő-benzin helyes keverési arányát mutatja csak.

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    A szemét MOL márpedig 95-ös oktánszámú benzint gyárt, hidd el. 75-80-al talán el sem menne az autód. A külföldi üzemanyagok jobb minőségét sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom, mert nem járok ki, de azt tudom, hogy a MOL benzine is pont úgy megfelel az európai előírásoknak, mint bármelyik másik társaságé. Ezeket az előírásokat nyilván különböző összetétellel is el lehet érni, ezért lehetnek eltérések, de azért ilyen butaságot ne beszéljünk, hogy “kispórolják” az oktánszámot a benzinből.

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    ELfelejtettem hozzátenni, a legjobb magyar /igaz kényszerből/ találmány a garázsolás tehnika!!
    Így csak a más magyar /Orbán patent/ találmány terheli az autósokat, súlyadó, balesetadó, reg-adó, eredetvizsga,.

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    SOK REKLÁM, írják elégedett 100 és a sokkal több átvert???

    Ha a szemét MOL nem csalna és a 95 oktánszámú benzinnek
    deklarált benzin valóban annyi lenne nem 75-80!!!Akkor az autók
    mennyivel kevesebb benzinnel beérnék???

    SAJNOS ezt Orbánckáék nem szankcionálják mert ..több benzin több
    adó az ő zsebükbe is!!!

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    Több ügyfelem is van akik hidrogén generátort vagy vízbefecskendezést építettek az autóikba. Mindannyiuk műszaki végzettségű, többjük autószerelő.
    Van aki régi karbis autóval használja tiszta etanollal, van aki sima benzinnel.
    Magam a vízbefecskendezés áldásos hatásairól meg vagyok győződve, tapasztaltam is azt, anno sokat be i építettem. Egy baj van a korrózió, ami leginkább a kipufogót eszi meg.
    Egyébként ilyen mágneses bizbaszokban nem hiszek, de mivel a forgalmazó oldalán az van, hogy a TÜV bevizsgálta, ennek utána nézek, mert van ott ismerős.

    Uff!

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    Egyliteres motor 6 ezres fordulaton mennyi levegöt is használ fel pecenként?
    Méghogy egy liter viz 100km-re? Tényleg ennyire hülyék lennének az autosok, akik ezt beveszik?

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    Egyet értek isti21 igazad van, én is beszereltettem LPG-s gázos kocsimba. Semmi fogyasztás csökkenés nem volt, sőt az LPG rendszer is elállítódott, 5-6x visszamentem, csak a szívás volt 0 eredménnyel. Tulajdonképpen a vásárlókon kísérleteznek, és benyeletik a szerelési díjat. Egy ismerősöm is berakatta 2 éves benzines kocsijába, semmi megtakarítást nem hozott. Azt mondták, túl modern a kocsi és azért nem, erre átrakatta egy régi opelbe, (18 évesbe, hogy ne legyen túl modern). A gyakorlati fogyasztás csökkenés itt is 0 volt. Én 3 kocsinál követtem az eseményeket, a HHO rendszer 0 eredményt hozott minden alkalommal. Nem tudom ajánlani!

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    egy kalap xart se ér …csak azért írom mert láttam már ilyet…ahhoz hogy valami eredményt hozzon ..kellene egy akkora tartály amit a kocsi után kellene vontatni ..lehet ,hogy el se tudná húzni …a vízből meg valami trutyiból (adalékból) kinyert hidrogén egy kb. tágulási tartálynyi cellából annyi hidrogént se tud előállítani ami egy RC modell 1,5 cmc -s motorját el látná..ennyi ..

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    Én nem tudom ti hogy vagytok vele, de szerintem jobban örülnék ha elöször az üzemanyag minőségével csinálnának valamit. És ne vernének át minden egyes tankolásnál. Konkrét példa: megyek haza Ravensburg – Budapest, elég egy tank gázolaj (astra g 2.0 dti) jövök vissza hát Münchenben már nem üres a tank?????? És hátra van még 200 km!!!!!!! Mondom 200 !!!!!! És mindig így van. Mesélem havernak, neki benzines a verdája, és mondja ezt ő is észrevette hogy ha magyarba tankol nem jut el az uticélig mint fordított esetben ha itt tankol németbe. Szóval lehet hogy így még többet spórolnánk ha MEGFELELŐ lenne az üzemanyag.

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    ez engem érdekelne, mert semmi ilyen dolgot nem találtam.Ugyanis az autógyárnak kell kiadnia arra a gépjárműsorozatra a minősítést, ne pedig egyenként egy Felügyeletnek.És mi az a szigorú mérés?Nekem ugyanolyan mérőműszerrel állították be a gázüzemet mint amivel a vizsgákon is mérnek.Karbis létére simán hozza az euro4-et gázüzemben…

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    “Már pedig aki kicsit is ért az autóhoz és többet vezet évi 8-10 ezer km-nél, az tudja, hogy ez egy nagy baromság.”

    Aki kicsit is ért az autókhoz, meg figyelt általános iskolában fizika /kémia órán, az ilyen szarért nem ad pénzt!

    Amúgy megdöbbentő, hogy milyen gyorsan reagál az a pár sufni / átverős cég, és regisztrál ide is, és terjeszti a hülyeségét a kommentek között:)

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    Kedves Combi27!
    A Közlekedési hatóságnál szigrorú mérések után, már lehet környezetvédelmi átminősítést kérni.
    Eggyenlőre nem túl olcsó (azon vehetnék még egy szuzit), ezért nem csináltattam még meg.
    A lehetőség bárki számára adott.

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    csökkentheti egy wareszon az emissziót, az akkor is fekete plakettet kap… a kettőnek semmi köze egymáshoz..bővebbet aki akar erről tudni az keressen rá az EURO minősítések kiadásának feltételeire, és megkapja a választ( első dolog hogy csak az AUTÓGYÁR adhat ki a típusra Euro minősítést, de ez csak a 2002-től gyártott autóknál vezették be, az adott karosszériára, és motorra.Tehát senkinek nem fog kiadni az autógyár átalakítás után másik EURO minősítést)..Halott ügy….

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    Nem értem el fogyasztás csökkenést, sőt megnövekedett a fogyasztásom. Amikor reklamáltam, az volt a válasz hogy másképp vezetek, és ezért nem jelentkezik a fogyasztás csökkenés. Szó szerint hülyének néztek. Már pedig aki kicsit is ért az autóhoz és többet vezet évi 8-10 ezer km-nél, az tudja, hogy ez egy nagy baromság. Lehetséges, hogy régebbi típusoknál érhető el fogyasztás csökkenés, ezt nem tartom kizártnak. Tapasztalatom szerint, vannak típusok amibe még nem szereltek be HHo-t. Ezzel még nem is lenne baj. A gond ott kezdődik hogy tapasztalatot az ügyfél kárán szerzik meg. Nagy nehézségek árán visszakapnom a készülék árát. A többszöri oda utazást és a szerelési költséget elbuktam.
    A beszereléssel sem voltam megelégedve. Szerintem nem esztétikus és a szervizelések során útban vannak a beszerelt egységek, amiket vissza kell bontani. Összefurkálják a karosszériát, amit nem kezelnek le, és ami rozsdásodást indít el.

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    Szar motornál, karburátornál, vagy füstölős dízelnél működhet.
    Bár szerintem ott az is működhet, hogy egy kis LPG-t engedsz be a keverékbe – az LPG is jobban ég, mint a benzin, vagy gázolaj.
    Egy jól beállított befecskendőzös, spórolós motornál egyszerűen nem lehet többet spórolni.

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    Nekem közel 5 hónapja van bent a cikkben említett gyártó HHO cucca és maximálisan elégedett vagyok vele. 1,4 literrel jobb a fogyasztásom és valóban kisebb lett a CO-m is (haver bemérte). A TC nem ezt a gyártmányt tesztelte, és ha jól láttam, akkor maguk barkácsolták. Csak azt tudom, hogy a beszerelésemnél ott voltam és profin megcsinálták. Vállaltak rá 2 év garit is, ezért választottam őket. Én nem értek az autókhoz, de a pénzemet tudom számolni, úgyhogy mindenkinek ajánlom Ezt a gyártót. Nekem bevált. Hajrá srácok.
    Az átfolyós humbugot egy haverom próbálta, de egyáltalán nem jött be neki. Saját tapasztalatom nincs.

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    Valójában Hidrogén és Oxigén gáz kerül be az égéstérbe és nem kiváltja az eredeti üzemanyagot, hanem tökéletesíti az égést.
    A TotalCar cikket olvastam és nem csodálom, hogy nem működik. Nem mindegy, hogy milyen márkát veszünk. Példáúl csavarozógépnél az elv, hogy elektromos áram hatására munkát végez, de nem mindegy, hogy egy 3e Ft os géppel becsavarunk 5 csavart és tönkremegy, vagy egy felsőkategóriás 100e Ft os géppel az unokánk is fog dolgozni…
    Személy szerint ismerem kimondottan ezt a rendszert amit a HHO Kft. gyárt. Tapasztalatom is van vele, mely abszolút pozitív! A TotalCar-os hho-t is ismerem, bárcsak ne vettem volna meg és estem volna ugyan abba a hibába mint ők.
    Nekem már az új elektronikával szerelték (nem ami a képen látható) és működik. A Swiftemben (92) körülbelül 25% megtakarítást tapasztaltam már az első tankolásnál. Számomra ez nem humbuk.
    Én már spórolok, és ez nekem elég. Várom a jogszabályt, hogy mikor közlekedhetek vele szmog riadóban is páratlan rendszámmal páros napokon 🙂

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    A TC cikk adataiból kiindulva 1,4 L HHO/perc nél rész terhelésen 1000 fordulaton vegyünk egy 2000es motort. 4 hengerből 2 szív az 1000 ccm x1000 ford/perc = 1000 L keverék/perc. A bejuttatott HHO elveszi a benzin levegő keveréktől a helyet, mondjuk 0,14% tesz ki ami mérhetetlen különbség mondjuk. Én nem tudom, hogy 99,86% keverék között az a 0,14% el tud e keveredni, hogy robbanáskor végig ropogjon az egész, sok pici detonációval.

  • 2017.10.31. at 00:41
    Permalink

    Ezt a HHO-s humbugot épp most tesztelte a totalcar:

    Első rész:
    http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/01/20/sufnituning_hidrogenhajtas_higgyunk_benne/

    Második rész:
    http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/04/12/hho_generator_elgazosodott_es_elillant_almok/

    Egy ismerősöm már beugrott, természetesen semmilyen fogyasztáscsökkenést nem ért el.

    A mágnese hülyeség helyett még tudnám ajánlani egy woodoo pap áldását az autóra, az legalább olyan hatásos.

Vélemény, hozzászólás?