0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Gázos az autóm, parkolhatok a föld alatt?

Vajon parkolás szempontjából jelent még hátrányt a gázüzem?

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egy tavaly született belügyminisztériumi rendelet alapján már nem tiltott gázüzemű autóval mélygarázsba hajtani. Ennek ellenére továbbra is sok helyen tilos. Vajon miért?

Sok esetben található a gázüzemű autókat kitiltó korlátozó tábla a mélygarázsok bejáratánál. Ez év elejétől azonban törvényileg nincsenek száműzve

Sok esetben található a gázüzemű autókat kitiltó korlátozó tábla a mélygarázsok bejáratánál. Ez év elejétől azonban törvényileg nincsenek száműzve

Csak a gázolaj ára csökken, a benziné nem − tudhattuk meg a hét elején, így, s leginkább a tartósan 400 forint feletti benzinár kapcsán egyre többek fejében fordul meg, hogy érdemes ilyen autót vásárolni vagy akár a meglévővel gázüzemre átállni. Utóbbinak azonban jelentős költsége van, s hiába várható belátható időn belül (akár már 20 ezer kilométer alatt) a gázszettől függően 150-500 ezer forintos átalakítási költség megtérülése, az LPG-üzem új kényelmetlenségeket is hozhat az autós életébe.

Gyorsan sorba véve őket említhető, hogy például itthon, s szerte Európában a gázt nem tölthetjük saját magunk az autónkba, ahhoz minden esetben a kútkezelő segítségét kell kérni. Utóbbi természetesen ingyenes, de ki ne adna egy kis aprót, azaz borravalót az autóját megtankoló segítőnek? Számítani kell továbbá arra is, hogy mint minden berendezés, a gázrendszer is igényel ellenőrzést, akár javítást is. Műszaki vizsgára csakis érvényes gázbiztonsági tanúsítvánnyal, azaz a szivárgásmentesség igazolásával lehet vinni az autót. Ez persze az üzembiztonság, s így mindenkinek az érdeke is. Jellemzően nem jelentős költség, akár 2-5 ezer forint között is megúszható, s egy megkérdezett beépítő szerint pont ezért nem ritkán nem is veszik kellően komolyan a tanúsítványt kiadó szakemberek az ellenőrzést. Ez pedig mindenkinek hátrányos! Utóbbiból ered ugyanis a legjellemzőbb, a hétköznapi használhatóságot (a benzinesnél valamivel szerényebb hatótávon túl) leginkább korlátozó gáncs, az, hogy hiába nem tiltja ez év január 1-jétől a Belügyminisztérium tavaly ősszel megjelent 28/2011.(IX.6) rendelete a gázüzemű autók mélygarázsokba hajtását, a parkoló − legyen az felszín alatti vagy akár felszín feletti, például zárt parkolóház − tulajdonosa, illetve üzemeltetője bármikor megtilthatja a gázüzeműek behajtását. Fontos tudni, hogy az említett rendelet is csakis a biztonsági szeleppel ellátott gázautókat engedi be a mélygarázsokba, s előírja, hogy a tiltó táblákat cseréljék „Biztonsági szelep nélküli LPG üzemű jármű részére tilos a behajtás” feliratúakra, ez utóbbit azonban vajmi kevés helyen tették meg a parkolók üzemeltetői, inkább maradtak a „Gázüzemű jármű részére tilos a behajtás” táblák.

Tavaly év végéig akár a saját tulajdonú föld alatti garázsokba sem volt szabad gázautót levinni

Tavaly év végéig akár a saját tulajdonú föld alatti garázsokba sem volt szabad gázautót levinni

Így aztán, hiába van biztonsági szelep csaknem az összes mai gázautóban, a velük közlekedők a mai napig találkozhatnak azzal, hogy számos parkolóhelyre nem hajthatnak be, ugyanis tapasztalataink szerint a legtöbb helyen fent maradtak az összes gázüzemű behajtását tiltó táblák. De, hogy ne csak tapasztalatainkra, sokszor homályos emlékeinkre hivatkozzunk, telefont ragadtunk, s felhívtunk néhány nagyobb bevásárlóközpontot, parkolóházat, de még egy színházat is, hogy mire számíthatnak a hozzájuk gázüzemű autóval érkezők. Legalábbis hivatalosan, nem nehéz ugyanis kitalálni, hogy a ma már kívülről – például a nemrégiben nálunk járt, gyárilag LPG üzemű Opel Astra esetében – akár egyáltalán nem észrevehető gázüzem messze nem biztos, hogy felfedésre kerül. Természetesen mégsem ajánljuk, hogy utóbbira bazírozva bárki kihasználja az őrök figyelmetlenségét, nem elég szemfülességét vagy az ellenőrzés hiányát, szabályszegő gázautós ugyanis − az autójától jó eséllyel független – baleset vagy tűz esetén szorult helyzetbe kerülhet. Ami az ideális és várható jövőbeni fejlemény lehetne, az bizony az ellenőrzések szigorítása, azzal ugyanis elérhető lenne, hogy a gázautók valóban biztonságosak legyenek, ne csak egy részük, a gyárilag vagy a kellő lelkiismerettel, szabály szerint átalakítottak legyenek szivárgásmentesek, hanem a hibás példányok kiszűrésével az összesről el lehessen mondhatni az előírásoknak megfelelőséget. Bizony az időszakos és a közúti ellenőrzés is lehetne szigorúbb – persze nem csupán a gázautók esetében.

Elvileg könnyen felismerhetőek a gázüzemű autók, sok esetben mégis átcsúszhatnak az ellenőrzésen, azaz még a tiltott mélygarázsokba is bejuthatnak

Elvileg könnyen felismerhetőek a gázüzemű autók, sok esetben mégis átcsúszhatnak az ellenőrzésen, azaz még a tiltott mélygarázsokba is bejuthatnak

Amíg azonban ez nincs így, addig jogosnak mondható a mélygarázst üzemeltetők gázautóktól való félelme. Egyértelmű félelemről beszélhetünk ugyanis, a tucatnyi megkérdezett mélygarázs közül mindössze háromba lehet gázüzemű autóval behajtani. Ha viszont úgy vesszük, hogy negyedükbe, már egyértelműen látható, hogy sokat enyhült az év elején feloldott korlátozással a gázautósok parkolási gondja. Körképünk szerint jobb helyzetben vannak a vidékiek – ahol mondjuk eleve kevésbé jellemző a parkolóház, de az is javukra szól, hogy míg a 10 budapesti mélygarázs közül mindössze egyben engedélyezik a gázautós behajtást, a kérdezett két vidéki (pécsi és soproni) föld alatti parkolóhelyre – utóbbinál a kint hagyott tiltó tábla ellenére – engedélyezik a behajtást.

Mélygarázsok és gázautóval használhatóságuk

IKEA, Budapest, 1148 Örs vezér tere Tiltott
Mammut I., 1024 Budapest Lövőház utca 2. Engedélyezett
Bazilikagarázs, 1056 Budapest, Sas utca Tiltott
Pollack Mihály téri mélygarázs, 1080 Budapest, Pollack Mihály tér Tiltott
Europeum Bevásárló Központ, 1088 Budapest, Blaha Lujza tér 5. Tiltott
Corvin parkolóház, 1082 Budapest Futó utca 52. Tiltott
Franklinház Parkoló- és Irodaház, 1053 Bp., Reáltanoda u. 5. Tiltott
Petőfi téri mélygarázs, Sopron, Petőfi tér Engedélyezett
Wipark, Pécs Konzumparkoló, 7621 Pécs, Irgalmasok utca 5. Engedélyezett
Alle Bevásárlóközpont, 1117 Budapest Október Huszonharmadika utca 8-10. Tiltott
Westend City Center, 1062 Budapest, Váci út 1-3. Tiltott
Művészetek Palotája, 1095 Budapest, Komor Marcell utca 1. Tiltott

Speciális esetnek számítanak a parkolóházak, melyek ugyan nem a föld alatt találhatók – így kevésbé kell attól félni, hogy alsó részükben megül a levegőnél nehezebb, szivárgó gáz. Esetükben nem is jellemző a tiltás, ám a teljesen zártaknál szintén lehet rá számítani. Utóbbira épp vidéken, Szeged belvárosában találtunk példát.

Parkolóházak és gázautóval használhatóságuk

Parkolóház, 1073 Budapest, Akácfa utca 60. Engedélyezett
Szeged Plaza, 6724 Szeged, Kossuth L.s.út 119. Engedélyezett
Parkolóház, 6720 Szeged, Arany János u. 5. Tiltott
Westend City Center, 1062 Budapest, Váci út 1-3 Engedélyezett

Körképünk szerint tehát továbbra is kell kényelmetlenségekre számítania annak, aki a legolcsóbb üzemet jelentő gázautózásra adja a fejét. Azok azonban egyértelműen csökkennek, hiszen míg tavaly még egyetlen mélygarázsba – akár a saját ház föld alatti szintjére sem – lehetett szabály szerint gázautóval behajtani, ma már a nagyobb parkolók közül is számosba be lehet hajtani a benzinnél (és a gázolajnál is) jóval olcsóbb és szerényebb emissziójú üzemanyagot égető autókkal, így az ésszerű és környezetbarát autózás mind kevesebb kompromisszumot kíván.

Ez is érdekes lehet:
 

Időutazás: Volkswagen Golf GLS Automatic, 1977

Vezettem még egy automata Golfot. Várj! Ez muzeális minősítésű, levelibéka zöld és barna bársonykárpitos...

Párizsban debütál a teljesen új Honda Jazz

Minimális méretnöveléssel, eredeti koncepcióját megtartva, de teljesen új modellként érkezik...

Nissan Pulsar: megvan, és nem is rossz a hazai alapár

Tekintélyes, 400 000 forintos, azaz 10 százalékos bevezetési kedvezménnyel már rendelhető a vadonatúj...

Renault Grand Scénic: már több mint húszezer kilométert töltöttünk együtt, még mindig hibátlanul

Utoljára bő egy éve, bő tízezer kilométerrel ezelőtt írtam a családi Renault Grand Scénic kapcsán...

Dacia Duster 1.2 TCe kontra Suzuki SX4 S-Cross 1.6l VVT összehasonlító teszt

Vajon a magyar gyártású Suzuki SX4 S-Cross lenyomja a piac kedvencét, a Dacia Dustert? Melyik...

Már négymillió példányban elkelt, spórolósabb lett a Suzuki Swift

Németországban a jelenleginél 14 százalékkal kevesebbet fogyasztó alapbenzinessel bővült a Suzuki...

Theophilus Chin virtuáltuner újabb alkotásai: Kiák BMW vesékkel

Eddig is tetszettek a Kiák, de valami hiányzott róluk? Tehophilus Chin BMW vesékre cserélte a...

Megújult, már aston martions a Ford C-MAX

Kívülről az újabb Fordokról már ismert hűtőmaszk dobja fel a Ford C-MAX családi egyterűt, de...

Nagyobb és könnyebb lesz az Opel Astra K, nem most

Még mintegy másfél évig marad a mostani Opel Astra, az első ízben nem német autó K nemzedék a...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1za29kYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (9 db)

Combi27 írta: 2013 augusztus 30., péntek 12:16:01
kalotai írta: tavaly

Sajnos ami igaz igaz ,éppen szemtanúja voltam egy gázos autó felrobbant mikor egy vásárló véletlen alá dobta az égő cigaretta véget szerencse 3-400m távolság volt a kocsi szanaszét ment és kárt okozott vagy 10 autóba ami már a biztosítása nem ér semmit és bűncselekményt követetet el lés emberi élet veszélyeztetése miatt le bilincselték ,az volt hülye és attól kellene ezt az egészet megszüntentetni aki behozta létre hozta kitalálta....


Előzmények megtekintése

persze , én meg láttam Jockey Ewing-ot :)))
2 éve gázos a kocsim, kinn parkol a TŰZŐ napon, 40 fokban is, van hogy tele tartállyal..nyugodtan lehet mellette cigizni, nyugodtan alá is lehet dobni a csikket...Ha egy cigitől felrobban, akkor felrobban egy megcsúszott villáskulcstól, vagy egy műszálas anyag szikrájától is..Ha valahol el kezd ereszteni lassan, akkor sem gyűlik össze annyi mennyiségű gáz a környéken hogy robbanjon..elviszi a légmozgás.Ha meg gyorsan kezd el ereszteni akkor a multiszelep zár le azonnal..Teszem hozzá ha a gyújtás nincs rajt akkor a szelep zárva, így a csövekben levő gáz tud csak távozni, a tartályból nem, kivéve ha a tartályban keletkezik túlnyomás, akkor viszont egy pillanat alatt elengedi a teljes gázmennyiséget a szabadba, ami persze veszélyes is lehetne, de az alant található videó bemutatja hogy még ha ég is egy autó, és a szelep elengedi a gázt a tartályból SEM robban fel semmi....

tessék egy video a benzines és LPG-s, autókról amikor felgyújtják őket...a harmadik is egy LPG-s amit mindenféle biztonsági berendezések nélkül szereltek kókányok...az tényleg veszélyes...ami hivatalosan lett beszerelve a megfelelő biztonsági berendezésekkel, nem veszélyesebb mint egy benzines...

http://www.youtube.com/watch?v=fBXS21uh6lc[/url]

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bélucci írta: 2013 augusztus 29., csütörtök 20:29:55
kalotai írta: tavaly

Sajnos ami igaz igaz ,éppen szemtanúja voltam egy gázos autó felrobbant mikor egy vásárló véletlen alá dobta az égő cigaretta véget szerencse 3-400m távolság volt a kocsi szanaszét ment és kárt okozott vagy 10 autóba ami már a biztosítása nem ér semmit és bűncselekményt követetet el lés emberi élet veszélyeztetése miatt le bilincselték ,az volt hülye és attól kellene ezt az egészet megszüntentetni aki behozta létre hozta kitalálta....


Előzmények megtekintése

Először is bunkónak nevezem azt, aki égő cigarettát eldob, bárhol is legyen. Véletlenek főleg ilyen esetben nincsenek. Mindenesetre elég közel kellett állnia a "tettesnek " a gázos autóhoz, hogy így az felrobbanhasson. Vajon mi történt a csikket így eldobó emberkével ? Túlélte ? Ha igen, milyen messziről dobta a csikket az autó alá ? Túlságosan sok az ellentmondás a történetben ! Vagyis nem hihető ! Műszaki hiba miatt egyébként bármelyik benzines autó is felrobbanhat, ha egy hülye csikket dob az elcsöpögő benzinbe.
Én gázzal autózom nagyon régóta, félelem nélkül vezettem le több 100000 km-t.
Ha nem lenne biztonságos, nem engedélyeznék egész Európában. Egyébként tőlünk nyugatra saját magam tankolom az autómat rendszeresen gázzal, sőt még Szlovákiában is rendszeresen. Németországban a kútkezelő csak akkor segít, ha kifejezetten megkérik erre ! Csak nálunk és 1-2 keleti országban nézik teljesen ügyefogyottnak a gázt tankolni akaró emberkét.
Mellesleg elég szomorú, hogy az LPG nálunk 90-95 centbe kerül, míg pl. az olaszoknál 70 centért tankoltam egy hónappal ezelőtt... Ebben az évben itthon kétszer emelték fel az LPG jövedéki adóját 50-50 %-kal (+ÁFA!!! ) Minősíthetetlen ! És egy gázos autó környezetbarát !

A válaszoláshoz belépés szükséges
kalotai írta: 2013 augusztus 28., szerda 20:00:10

Sajnos ami igaz igaz ,éppen szemtanúja voltam egy gázos autó felrobbant mikor egy vásárló véletlen alá dobta az égő cigaretta véget szerencse 3-400m távolság volt a kocsi szanaszét ment és kárt okozott vagy 10 autóba ami már a biztosítása nem ér semmit és bűncselekményt követetet el lés emberi élet veszélyeztetése miatt le bilincselték ,az volt hülye és attól kellene ezt az egészet megszüntentetni aki behozta létre hozta kitalálta....

A válaszoláshoz belépés szükséges
Combi27 írta: 2012 augusztus 14., kedd 10:19:19
Kbali írta: 2 éve

Gery - mivel magánterület, azt enged be, akit akar. A gázüzem pedig korántsem csak a pozitív oldaláról közelíthető meg. Másik portálon olvastam olyantól, aki több, mint 400e km-t gázozott már, hogy nem 20e km a megtérülés (legfeljebb, ha csak és kizárólag a beszerelés árát és az aktuális benzin-gáz árviszonylatot nézzük és a járuklékos költségeket, amelyek csak a gázüzem miatt jelentkeznek, nem számoljuk).


én a tavalyi beszerelés óta 8 ezer kilométert mentem.Beszerelés 134 ezer volt, a gázrendszerrel hibám nem volt, összesen 30 liter benzint tankoltam pluszba, amiből kb 15 a tankba van még.Benzines átlagom 10, LPG-s 12 liter /100km...eddig mennyi is jött kb vissza? benzinből 344 ezret tankoltam volna el, gázból eltankoltam 240ezer forintot.Még ha egy tele tanknyi benzint is számolok pluszba (25800 FT) már 78 ezer forintot spóroltam.Jövőre megy műszakira, addira a másik 78 ezerrel, már a szűrőcserére, és a gázbiztonsági szemlére valót és a szelepellenőrzés árát is megspóroltam, a gáz beszerelés árával együtt.
Majd a rákövetkező évben már tiszta haszon az a 78 ezer pénz...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kbali írta: 2012 augusztus 10., péntek 17:46:34

Gery - mivel magánterület, azt enged be, akit akar. A gázüzem pedig korántsem csak a pozitív oldaláról közelíthető meg. Másik portálon olvastam olyantól, aki több, mint 400e km-t gázozott már, hogy nem 20e km a megtérülés (legfeljebb, ha csak és kizárólag a beszerelés árát és az aktuális benzin-gáz árviszonylatot nézzük és a járuklékos költségeket, amelyek csak a gázüzem miatt jelentkeznek, nem számoljuk).

A válaszoláshoz belépés szükséges
Ata írta: 2012 augusztus 10., péntek 17:41:28

Szerintem nem sokan foglalkoznak a tiltó táblával. Én legalábbis eddig is bárhova beáltam, nem volt gond. Egy reklámújság a matricára az ablaktörlő alá, és nem szúrnak ki. Most amúgy is, ha emelik a gáz adóját, megint készülni kell, a palackból visszafejtős időkre. Mint régen.

A válaszoláshoz belépés szükséges
gery555 írta: 2012 augusztus 10., péntek 13:32:59

De mivel már a törvény nem tiltja az LPG-s lehajtást, így ez a tiltás a mélygarázs üzemeltetőjétől nem olyan, mintha azt írná ki, hogy "Piros színű autóval lehajtani tilos!"? Tehát ez szerintem akár indokolatlan megkülönböztetés is lehet(ne)! Nem?

A válaszoláshoz belépés szükséges
dbaszi írta: 2012 augusztus 08., szerda 16:26:26

Ok, kell a biztonság, de vegyük figyelembe, hogy lassan egyre többen áttérnek majd a gázra, mert olcsóbb vele közlekedni, mint manapság csak benzinnel, vagy gázolajjal. Számolgassatok csak és meglátjátok, hogy mennyit lehet spórolni: http://minu.me/-kalkulator

A válaszoláshoz belépés szükséges
Combi27 írta: 2012 augusztus 08., szerda 15:13:54

Veszprémbe a Pláza alatti parkolóba behajtva a következő felirat van évek óta :
Gázüzemű autók parkolására kijelölt hely

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1za29kYQ==

Friss tesztek

Citroën DS3 PureTech 82 Limited teszt

Miskárolásról szó sincs - Citroën DS3 teszt

A francia Mini, ami már 3,99 millióért elvihető: ez a Citroën DS3 a 82 lóerős alapmotorral. Nekem ráadásul fele ilyen erősen is tetszene.


Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo ECOTEC Start/Stop 200 LE teszt

Ez a legizmosabb! Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo 200 LE teszt

Három éve érkezett, és azóta három hazai motorral is bővült az Opel Zafira Tourer kínálata. Most a 200 lovas csúcsgépet teszteltük.


Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1za29kYQ==

Hirdetés

SKODA tesztek

Skoda Superb Combi Elegance 2.0 CR TDI DSG 170 teszt

Nem szegény ember Audija. Skoda Superb teszt

Eddig is kiváló és elképesztően tágas autó volt a Superb, most is annak találtuk. A Skoda frissített zászlóshajóját DSG-s dízel kombiként teszteltük.


Skoda Rapid 1.2 Tsi Ambition teszt

Olcsónak tűnik, de nem az - Skoda Rapid 1.2 Tsi teszt

Éppen csak nem alap, de leggyengébb turbómotorjával, kielégítő ellátmánnyal járt nálunk a Skoda olcsónak szánt, ám méretes, limuzinnak tűnő ötajtós modellje, a Rapid.


Skoda Citigo 1.0 75 LE Elegance teszt

Egyliterrel Horvátországba? Skoda Citigo teszt Videó

Komoly kihívást kapott a Skoda Citigo: egyetlen - hosszú - hétvége alatt tekertünk vele Horvátországba és vissza. Fájdalommentesen sikerült.


Skoda Yeti teszt

Amikor a látszat csalhat

Hiába vezettük pár percet a bemutatón, a Skoda Yeti Experience 2.0 CR TDI 4x4 tesztautó átvételekor mégsem voltunk vele tisztában, vajon egy mindentudó terepes-mindenest, vagy csupán egy dizájnos divatcikket lesz-e szerencsénk személyében megismerni.


Skoda Octavia teszt

Korongok zsinóron

A méltán népszerű cseh típus ráncfelvarrását nyilván nem a szükség, hanem a divat szolgalelkű követése szülte.


Még több SKODA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Dacia Duster 1.2 TCe kontra Suzuki SX4 S-Cross 1.6l VVT összehasonlító teszt

Melyik a jobb? Dacia Duster vs Suzuki SX4 S-Cross Videó

Tegnap – Sztori

Vajon a magyar gyártású Suzuki SX4 S-Cross lenyomja a piac kedvencét, a Dacia Dustert? Melyik a takarékosabb?


A Dodge Challenger SRT Hellcat: országúton elvan akár 10,7 literrel is

Még a világ legerősebb izomautója sem fogyaszt túl sokat

Tegnap – Sztori

Környezetvédelem, fogyasztáscsökkentés. Részben erről is szól ma minden, ezért a valaha gyártott legerősebb izomautó sem lehet már torkos.


Theophilus Chin virtuáltuner újabb alkotásai: Kiák BMW vesékkel

Kiák BMW vesékkel? Nem is csúnyák!

2 napja – Sztori

Eddig is tetszettek a Kiák, de valami hiányzott róluk? Tehophilus Chin BMW vesékre cserélte a tigrisvicsort, és meglepően jó az eredmény.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SKODA FABIA 1.2 12V Classic Magyar.első tulajdonostól

SKODA FABIA 1.2 12V Cl...

Ár: 1.390.000 Ft

Évjárat: 2006 / 10

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

SKODA SUPERB Combi 2.0 CR TDI Comfort S. Mentes. 1.tul. Nagyon szép

SKODA SUPERB Combi 2.0...

Ár: 3.490.000 Ft

Évjárat: 2011 / 4

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

SKODA OCTAVIA 1.6 Ambiente

SKODA OCTAVIA 1.6 Ambi...

Ár: 995.000 Ft

Évjárat: 2003

Kivitel: lépcsőshátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó