0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kicsit várnunk kell még rájuk - Dacia Dokker és Dokker Van

Bemutatkoznak a Dacia legújabb piacbosszantói

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Bővül a feltörekvő Dacia modellpalettája, bizonyos piacokon már nyár végétől kapható lesz a két Dokker. Hozzánk várhatóan csak a jövő év elején jutnak el.

Kulturált megjelenés, egy vagy két tolóajtó, tágas, ötszemélyes utas- és óriási csomagtér, várhatóan kiváló ár/érték arány − ez a Dacia Dokker egyterű

Kulturált megjelenés, egy vagy két tolóajtó, tágas, ötszemélyes utas- és óriási csomagtér, várhatóan kiváló ár/érték arány − ez a Dacia Dokker egyterű

Mint egy Kangoo, csak Dacia-jelvénnyel, még olcsóbban. Nálunk fél év múlva

Mint egy Kangoo, csak Dacia-jelvénnyel, még olcsóbban. Nálunk fél év múlva

Lendületben a Dacia: csak nemrég mutatkozott be az öt- vagy hétüléses Lodgy egyterű, gőzerővel tesztelik a következő Logant és Sanderót, most pedig másfél hónappal azután, hogy az első konkrét infók megjöttek a Lodgyhoz hasonlóan szintén a marokkói Tangerben gyártott Dokker famíliáról, a Renault-csoport máris szinte mindent elárult a márkától megszokottan ár/érték arányával feltétlen sikerre ítélt egyterű/kishaszonjármű párosról.

Hogy rögtön a legfontosabbal kezdjük: értesüléseink szerint magyarországi árazásuk még nem kezdődött el, a cél persze csakis az lehet, hogy mindkét változatában a piac legolcsóbbika legyen a modell. A Logan Van pillanatnyilag nettó 1 550 000 forinttól rendelhető, ennél valamivel magasabb, ám bőven 2 millió alatti szuper árral fog támadni a Dokker Van. Hogy mikor? Bizonyos piacokon már a nyár végén kapható lesz az egyterű és a furgon, hozzánk december-január környékén futhatnak be.

Opciós lesz a kétoldali tolóajtó. Akár 180 fokban is nyílnak a szekrényajtók, a tolatást radar segítheti. Tárolórekeszek tengere, gusztusos kialakítás Opciós lesz a kétoldali tolóajtó. Akár 180 fokban is nyílnak a szekrényajtók, a tolatást radar segítheti. Tárolórekeszek tengere, gusztusos kialakítás Opciós lesz a kétoldali tolóajtó. Akár 180 fokban is nyílnak a szekrényajtók, a tolatást radar segítheti. Tárolórekeszek tengere, gusztusos kialakítás

Opciós lesz a kétoldali tolóajtó. Akár 180 fokban is nyílnak a szekrényajtók, a tolatást radar segítheti. Tárolórekeszek tengere, gusztusos kialakítás

És akkor egy gyorstalpaló először a Kangoo-féle Dokker családi mindenesről: 4,36 méter hosszú, 1,75 méter széles, 1,81 méter magas, tengelytávolsága 2,81 méter; ötüléses, egy- vagy kétoldali tolóajtós az autó, csomagtartója hatalmas, alaphelyzetben 800 literes, üléshajtással 3 köbméteres.

Ahogy a Dokker, a Dokker Van is Dacia-féle első és Renault Kangoo-s hátsó, egyszerű, de strapabíró MacPherson, illetve csatolt lengőkaros futóművet kap. A kishaszonjármű teherbírása 750 kg, raktere közel 4 köbméteresre bővíthető Ahogy a Dokker, a Dokker Van is Dacia-féle első és Renault Kangoo-s hátsó, egyszerű, de strapabíró MacPherson, illetve csatolt lengőkaros futóművet kap. A kishaszonjármű teherbírása 750 kg, raktere közel 4 köbméteresre bővíthető

Ahogy a Dokker, a Dokker Van is Dacia-féle első és Renault Kangoo-s hátsó, egyszerű, de strapabíró MacPherson, illetve csatolt lengőkaros futóművet kap. A kishaszonjármű teherbírása 750 kg, raktere közel 4 köbméteresre bővíthető

Jó kis racionális melósautónak ennél több/jobb nem kell

Jó kis racionális melósautónak ennél több/jobb nem kell

A külső méreteit tekintve ugyanekkora, s alapból szintén egy-, opciósan kétoldali tolóajtós, lemezelt hátfalú, hátul aszimmetrikus szekrényajtós Dokker Van raktere 1,9 méter hosszú, az anyósülést felhajtva viszont már 2,42, azt kiszedve 3,11 méteres tárgy is elfér a 750 kg teherbírású, kétszemélyesen 3,3, csak sofőrrel 3,9 köbméternyi cuccot elnyelő furgonban.

Felszereltségük egyebek mellett tolatóradart, 7 colos, érintőképernyős navigációs berendezést is adhat, üléspozíciójuk divatosan − és praktikusan − 3,5 centivel magasabb a Logan MCV-hez viszonyítva. Benzin- és dízelmotorból is kétféle választható hozzájuk: a legmodernebb az 1.2 TCe 115 lóerővel, közvetlen befecskendezéssel, turbóval, alu blokkal, 190 Nm-es nyomatékkal percenkénti 2000 és 4000 fordulat között, gyári vegyes fogyasztása 5 fokozatú manuális váltóval 6,1 l/ 100 km (a Vané 6,2 l/100 km). A másik benzines, az 1.6 MPI motor 85 lóerős, fogyasztása 7,5 l/100 km. Az 1.5 dCi turbódízelek szerényebbike 75, az izmosabb 90 lóerős, nyomatékuk 180-200 Nm 1750-es fordulattól, fogyasztásuk 4,5 l/100 km.

Ez is érdekes lehet:
 

Chervolet Lacetti 1.6 16V Elite Automata, 2010 - használtteszt

Többszörösen is bácsiautó a próbált, 6 éve forgalomba helyezett, de 8 éve gyártott Lacetti. Egy...

Sokféle rendszámunk van, de lassan kellene egy új verzió

Akad egy-két újítás a rendszámoknál mostanság, hamarosan megjelennek a következő betűvel kezdődők...

Piaci körkép: automataváltós családi autók 1,79 millió forint alatt

A családi autó leginkább kényelmes kell legyen, annak pedig sokak számára alapfeltétele az automata...

Kérdés, működik-e, kérdés, mikor robban be a légzsák

A The Detroit Bureau (TDB) felmérése szerint veszélyesek lehetnek a 7 évnél idősebb légzsákok...

Igazoltatás elől próbált megszökni egy taxis Budapesten

Filmekbe illő autós üldözés alakult egy igazoltatási kísérletből a fővárosban. Egy taxis próbált...

9-es sorozat lehet a Mercedes-Maybach vetélytársa

Nem logikus, mégis elképzelhető, hogy valóban egy újabb, méghozzá a 9-es sorozattal bővül a BMW...

Nem e világi - BMW X4 M40i teszt

Sokan írtak már az M-es BMW-k, köztük az X4 M40i letaglózó menetdinamikájáról, vezethetőségéről...

Mercedes-Benz C 300 Cabrio teszt

Kabrióként vallott a legújabb C Merci. Egy igazi ékszer, főleg ebben az összeállításban. Szinte...

Kisméretű és takarékos autóiba 11 fokozatú váltót tenne a Honda

Lehetne egy kuplunggal több? Már annyian gyártanak duplakuplungos automatákat, a Honda ennél...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

yamakwa írta: 2012 július 10., kedd 15:27:33

Marokkói Dácia ! Hát ennek aztán végképp nincs köze a román anyaföldhöz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick írta: 2012 július 03., kedd 21:29:42

Szerintem csúnya, nekem legalábbis nem tetszik. Tudom, hogy a Daciának nem a szépség a lényege, hanem, hogy használható és olcsó. De ha én egy új autóért pénzt adok, akkor azért olyat szeretnék, ami legalább egy kicsit tetszik.
Haszongépjárműként céges kocsinak jó lehet 1,5+Áfá-ért. Bár milyen képet fest egy cégről, hogy Daciával járnak ? :) Semmi bajom a románokkal, de a Renaultnál valamelyik marketinges nagyon elcseszte, amikor Magyarországon a Dacia elnevezés mellett döntöttek. Szerintem ezt a pénztárcájukon is keményen megérzik, Renaultként több fogyna bármelyik típusukból.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==

Friss tesztek

Nem e világi - BMW X4 M40i teszt

Tökéletes ajánlat önfegyelmet gyakorlóknak - BMW X4 M40i

Sokan írtak már az M-es BMW-k, köztük az X4 M40i letaglózó menetdinamikájáról, vezethetőségéről, egyéniségéről. Így ezekről itt most alig esik szó.


Mercedes-Benz C 300 Cabrio teszt

Neveletlen hercegnő - Mercedes C kabrió

Kabrióként vallott a legújabb C Merci. Egy igazi ékszer, főleg ebben az összeállításban. Szinte minden egyes rá költött forint ordít róla. De vajon van olyan jó, amilyennek látszik?


Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Egy Golf, ami a dízelnél is takarékosabb

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen, olcsóbb vele autózni, mint a dízellel.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==

Hirdetés

DACIA tesztek

Dacia Dokker 1.5 dCi Arctic teszt

Nagycsaládosok és kisvállalkozók álomautója - Dacia Dokker teszt Videó

Erősebbik dízelmotorjával és egészen gazdag ellátmánnyal járt nálunk az amúgy puritán, de nagyon tágas Dacia Dokker. Így is viszonylag olcsó maradt.


Dacia Logan Arctic 1.2 16V teszt

Ár/értékben verhetetlen. Dacia Logan teszt

Szedán kéne, nem Sandero? Új, elég nagy, s főleg minél olcsóbb? A második generációs Logan simán kielégítheti az igényeit, még benzines alapmotorjával is.


Dacia Lodgy Arctic 1.5 dCi teszt

Van még olcsón jó új autó: Dacia Lodgy teszt Videó

Ötülésesen, alapdízelével fogtuk komoly tesztre a Dacia legújabb modelljét, és a Lodgy meg is felelt az elvárásoknak. Az ár/érték és ár/méret versenyt fölényesen nyeri, bűnei bocsánatosak.


Dacia Duster 1.6 4x4 Arctic teszt

A Duster vételára mindent átír

Kíváncsiak arra, milyen volt egy autó húsz évvel ezelőtt? Nullkilométeresen megtalálják a Dacia szalonokban, Duster néven.


Dacia Sandero 1.4

Hódító Sandero

Egy halvány fokot finomítva és csinosítva, a Dacia Sandero ugyanaz a kisautók közt, mint ami a Logan az alsó-közepeseknél. És ez így rendben is van.

Még több DACIA teszt

Címlapon


Friss cikkek

A Drift Allstars mezőnye megbüntette Máriapócsot

Trackwoodon jártunk, más dimenziót láttunk

1 órája – Sztori

Két napot töltöttünk Máriapócson, és minden percért megérte. Kezdve az első gumifüstbe szippantástól az esti felvonuláson át a döntőkig.


4 verseny, 4 dobogó Kiss Norbinak a Hungaroringen

Kiss Norbi idén is elvitte a show-t

7 órája – Sztori

Idén ismét hazánkba látogatott a Kamion EB mezőnye, ám most sokkal több izgalmat okoztak. Csatlakozott hozzájuk a Blancpain GT Series is.


Önvezető drónon dolgozik az Airbus

Önvezető autó után önvezető repülő? Vagy motor?

Tegnap – Sztori

A repülőgépiparban jártas Airbus szerint akár tíz éven belül sorozatgyártású lehet a néhány személy szállítására alkalmas önvezető drón. Más motorral próbálkozik.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

DACIA DUSTER 1.6 Urban Explorer

DACIA DUSTER 1.6 Urban...

Ár: 3.970.000 Ft

Évjárat: 2016 / 7

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

DACIA DUSTER 1.5 dCi Exception 4x4

DACIA DUSTER 1.5 dCi E...

Ár: 3.190.000 Ft

Évjárat: 2012 / 6

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

DACIA SANDERO 1.2 Arctic 61000km klima 1tulaj

DACIA SANDERO 1.2 Arct...

Ár: 1.199.000 Ft

Évjárat: 2009 / 12

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!