0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kicsit várnunk kell még rájuk - Dacia Dokker és Dokker Van

Bemutatkoznak a Dacia legújabb piacbosszantói

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Bővül a feltörekvő Dacia modellpalettája, bizonyos piacokon már nyár végétől kapható lesz a két Dokker. Hozzánk várhatóan csak a jövő év elején jutnak el.

Kulturált megjelenés, egy vagy két tolóajtó, tágas, ötszemélyes utas- és óriási csomagtér, várhatóan kiváló ár/érték arány − ez a Dacia Dokker egyterű

Kulturált megjelenés, egy vagy két tolóajtó, tágas, ötszemélyes utas- és óriási csomagtér, várhatóan kiváló ár/érték arány − ez a Dacia Dokker egyterű

Mint egy Kangoo, csak Dacia-jelvénnyel, még olcsóbban. Nálunk fél év múlva

Mint egy Kangoo, csak Dacia-jelvénnyel, még olcsóbban. Nálunk fél év múlva

Lendületben a Dacia: csak nemrég mutatkozott be az öt- vagy hétüléses Lodgy egyterű, gőzerővel tesztelik a következő Logant és Sanderót, most pedig másfél hónappal azután, hogy az első konkrét infók megjöttek a Lodgyhoz hasonlóan szintén a marokkói Tangerben gyártott Dokker famíliáról, a Renault-csoport máris szinte mindent elárult a márkától megszokottan ár/érték arányával feltétlen sikerre ítélt egyterű/kishaszonjármű párosról.

Hogy rögtön a legfontosabbal kezdjük: értesüléseink szerint magyarországi árazásuk még nem kezdődött el, a cél persze csakis az lehet, hogy mindkét változatában a piac legolcsóbbika legyen a modell. A Logan Van pillanatnyilag nettó 1 550 000 forinttól rendelhető, ennél valamivel magasabb, ám bőven 2 millió alatti szuper árral fog támadni a Dokker Van. Hogy mikor? Bizonyos piacokon már a nyár végén kapható lesz az egyterű és a furgon, hozzánk december-január környékén futhatnak be.

Opciós lesz a kétoldali tolóajtó. Akár 180 fokban is nyílnak a szekrényajtók, a tolatást radar segítheti. Tárolórekeszek tengere, gusztusos kialakítás Opciós lesz a kétoldali tolóajtó. Akár 180 fokban is nyílnak a szekrényajtók, a tolatást radar segítheti. Tárolórekeszek tengere, gusztusos kialakítás Opciós lesz a kétoldali tolóajtó. Akár 180 fokban is nyílnak a szekrényajtók, a tolatást radar segítheti. Tárolórekeszek tengere, gusztusos kialakítás

Opciós lesz a kétoldali tolóajtó. Akár 180 fokban is nyílnak a szekrényajtók, a tolatást radar segítheti. Tárolórekeszek tengere, gusztusos kialakítás

És akkor egy gyorstalpaló először a Kangoo-féle Dokker családi mindenesről: 4,36 méter hosszú, 1,75 méter széles, 1,81 méter magas, tengelytávolsága 2,81 méter; ötüléses, egy- vagy kétoldali tolóajtós az autó, csomagtartója hatalmas, alaphelyzetben 800 literes, üléshajtással 3 köbméteres.

Ahogy a Dokker, a Dokker Van is Dacia-féle első és Renault Kangoo-s hátsó, egyszerű, de strapabíró MacPherson, illetve csatolt lengőkaros futóművet kap. A kishaszonjármű teherbírása 750 kg, raktere közel 4 köbméteresre bővíthető Ahogy a Dokker, a Dokker Van is Dacia-féle első és Renault Kangoo-s hátsó, egyszerű, de strapabíró MacPherson, illetve csatolt lengőkaros futóművet kap. A kishaszonjármű teherbírása 750 kg, raktere közel 4 köbméteresre bővíthető

Ahogy a Dokker, a Dokker Van is Dacia-féle első és Renault Kangoo-s hátsó, egyszerű, de strapabíró MacPherson, illetve csatolt lengőkaros futóművet kap. A kishaszonjármű teherbírása 750 kg, raktere közel 4 köbméteresre bővíthető

Jó kis racionális melósautónak ennél több/jobb nem kell

Jó kis racionális melósautónak ennél több/jobb nem kell

A külső méreteit tekintve ugyanekkora, s alapból szintén egy-, opciósan kétoldali tolóajtós, lemezelt hátfalú, hátul aszimmetrikus szekrényajtós Dokker Van raktere 1,9 méter hosszú, az anyósülést felhajtva viszont már 2,42, azt kiszedve 3,11 méteres tárgy is elfér a 750 kg teherbírású, kétszemélyesen 3,3, csak sofőrrel 3,9 köbméternyi cuccot elnyelő furgonban.

Felszereltségük egyebek mellett tolatóradart, 7 colos, érintőképernyős navigációs berendezést is adhat, üléspozíciójuk divatosan − és praktikusan − 3,5 centivel magasabb a Logan MCV-hez viszonyítva. Benzin- és dízelmotorból is kétféle választható hozzájuk: a legmodernebb az 1.2 TCe 115 lóerővel, közvetlen befecskendezéssel, turbóval, alu blokkal, 190 Nm-es nyomatékkal percenkénti 2000 és 4000 fordulat között, gyári vegyes fogyasztása 5 fokozatú manuális váltóval 6,1 l/ 100 km (a Vané 6,2 l/100 km). A másik benzines, az 1.6 MPI motor 85 lóerős, fogyasztása 7,5 l/100 km. Az 1.5 dCi turbódízelek szerényebbike 75, az izmosabb 90 lóerős, nyomatékuk 180-200 Nm 1750-es fordulattól, fogyasztásuk 4,5 l/100 km.

Ez is érdekes lehet:
 

Tovább csökken a benzin és a gázolaj ára

A forint gyengülése ellenére is folytatódik az üzemanyagárak apadása.

Videón a digitális műszerblokk, ami felárért már az Audi A4-ben is lehet

Az Audi A4 legújabb, B9 kódú szériája már a nyár elején bemutatkozott, most pedig digitális...

Renault Espace 1.6 dCi EDC Zen teszt

Tudnak a franciák! Például dízelmotort és egyterűt gyártani. Utóbbit erősítette meg az új Renault...

Csak menni kell rajta, sem tankolni, sem tölteni nem kell megállni

A villanyautók legfőbb hátulütőjére, a korlátozott hatótávra adhat megoldást az autót töltő út...

A Moszkvai Autószalonon bemutatkozott a Lada Vesta

Jövőre nálunk is, Oroszországban már idén piacra lép a WTCC-ben egyre ígéretesebb Lada Vesta...

Euro 6-os benzinest kap a Dacia Duster

A Renault régi szívó benzinese tovább él. A Dacia Dusterben 114 lóerős, 156 Nm a nyomtéka és...

Piaci körkép: új autók 3,5 millió forintig

Mit kaphat ma, akinek 3,5 millió forintja van autóra? Gyakorlatilag bármit. Na jó, és ha új kell...

Összevetés: Honda Civic 1.6 i-DTEC vs Hyundai i30 1.6 CRDi

Takarékos kompakt dízelek jártak nálunk - megnéztük, hogy kinek melyik a jobb választás. Megéri-e...

Honda Civic 1.6 i-DTEC Sport ADAS teszt

Érdekes, sajátos modell az ötajtós Honda Civic Sport a zsúfolt kompakt kategóriában. Ütőkártyája...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

yamakwa írta: 2012 július 10., kedd 15:27:33

Marokkói Dácia ! Hát ennek aztán végképp nincs köze a román anyaföldhöz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick írta: 2012 július 03., kedd 21:29:42

Szerintem csúnya, nekem legalábbis nem tetszik. Tudom, hogy a Daciának nem a szépség a lényege, hanem, hogy használható és olcsó. De ha én egy új autóért pénzt adok, akkor azért olyat szeretnék, ami legalább egy kicsit tetszik.
Haszongépjárműként céges kocsinak jó lehet 1,5+Áfá-ért. Bár milyen képet fest egy cégről, hogy Daciával járnak ? :) Semmi bajom a románokkal, de a Renaultnál valamelyik marketinges nagyon elcseszte, amikor Magyarországon a Dacia elnevezés mellett döntöttek. Szerintem ezt a pénztárcájukon is keményen megérzik, Renaultként több fogyna bármelyik típusukból.

A válaszoláshoz belépés szükséges

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==

Friss tesztek

Citroën DS3 Cabrio 1.2 PureTech 110 Style teszt

Majdnem kabrió - Citroën DS3 Cabrio teszt

Kabriónak hívják, de igazából csak félig az. A Citroën DS3 így is trendi, prémium, és élmény vele autózni. A kérdés csak az, hogy ki fogja megvenni ennyiért.


Renault Espace 1.6 dCi EDC Zen teszt

Motorra költs, ne benzinre! Renault Espace 1.6 dCi EDC teszt

Tudnak a franciák! Például dízelmotort és egyterűt gyártani. Utóbbit erősítette meg az új Renault Espace erősebbik gázolajosa.


Hyundai i30 1.6 CRDi HP ISG DCT teszt

Ha számít a kényelem - Hyundai i30 teszt

Egyre komolyabban kell számolni a kompaktok között a koreai gyártókkal, jól mutatja ezt a megújult Hyundai i30 is, amely több szempontból is megszorongathatja a vetélytársakat.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==

Hirdetés

DACIA tesztek

Dacia Dokker 1.5 dCi Arctic teszt

Nagycsaládosok és kisvállalkozók álomautója - Dacia Dokker teszt Videó

Erősebbik dízelmotorjával és egészen gazdag ellátmánnyal járt nálunk az amúgy puritán, de nagyon tágas Dacia Dokker. Így is viszonylag olcsó maradt.


Dacia Logan Arctic 1.2 16V teszt

Ár/értékben verhetetlen. Dacia Logan teszt

Szedán kéne, nem Sandero? Új, elég nagy, s főleg minél olcsóbb? A második generációs Logan simán kielégítheti az igényeit, még benzines alapmotorjával is.


Dacia Lodgy Arctic 1.5 dCi teszt

Van még olcsón jó új autó: Dacia Lodgy teszt Videó

Ötülésesen, alapdízelével fogtuk komoly tesztre a Dacia legújabb modelljét, és a Lodgy meg is felelt az elvárásoknak. Az ár/érték és ár/méret versenyt fölényesen nyeri, bűnei bocsánatosak.


Dacia Duster 1.6 4x4 Arctic teszt

A Duster vételára mindent átír

Kíváncsiak arra, milyen volt egy autó húsz évvel ezelőtt? Nullkilométeresen megtalálják a Dacia szalonokban, Duster néven.


Dacia Sandero 1.4

Hódító Sandero

Egy halvány fokot finomítva és csinosítva, a Dacia Sandero ugyanaz a kisautók közt, mint ami a Logan az alsó-közepeseknél. És ez így rendben is van.

Még több DACIA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Rekordáron kelt el Steve McQueen utolsó Porschéja

Kevés Porsche ér félmilliárdot, de Steve McQueen-é biztosan Videó

15 órája – Sztori

A 930-as kódú 1974 és 1989 között készült Porsche 911 Turbo korai példányai nem érnek keveset, de csak egy érhetett 550 milliót.


Bemutatkozott a Renault Talisman Estate

Egy menő francia kombi: itt a Renault Talisman Estate Videó

3 napja – Újdonság

Ez kellett a Renault-nak! Végre egy rendes középkategóriás kombi, amire büszkék lehetnek. A Talisman talán még szebben is néz ki kombiként.


Összevetés: Honda Civic 1.6 i-DTEC vs Hyundai i30 1.6 CRDi

Dízel kompaktok - japánt vagy koreait? Videó

3 napja – Sztori

Takarékos kompakt dízelek jártak nálunk - megnéztük, hogy kinek melyik a jobb választás. Megéri-e a Honda a sportosságot a Hyundai kényelmével szemben?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

DACIA DUSTER 1.6 Cool

DACIA DUSTER 1.6 Cool

Ár: 2.550.000 Ft

Évjárat: 2012 / 5

Kivitel: városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

DACIA SANDERO 1.4 Laureate Gyári Benzin-gáz

DACIA SANDERO 1.4 Laur...

Ár: 1.499.000 Ft

Évjárat: 2009 / 7

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin/Gáz

DACIA LOGAN 1.4 AMBIENCE

DACIA LOGAN 1.4 AMBIENCE

Ár: 647.000 Ft

Évjárat: 2005 / 12

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!