0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Minden relatív. Megjött az új Skoda Octavia

Itthon az új, nagy és okos Skoda Octavia

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Elődjénél még nagyobb lett és jóval okosabb, motorjai mind turbósak, rövidesen számos modellváltozata is érkezik. Itthon az új Skoda Octavia drágán is meg annyira nem is.

Íme az új Octavia Magyarországon is leleplezve. Állítólag rágyúrt a Skoda a gyártói kapacitásra, így a szállítási határidő nem haladja meg a 8-10 hetet

Íme az új Octavia Magyarországon is leleplezve. Állítólag rágyúrt a Skoda a gyártói kapacitásra, így a szállítási határidő nem haladja meg a 8-10 hetet

Elegáns és hatalmas, majdnem Superb

Elegáns és hatalmas, majdnem Superb

Egy ideje már majdnem mindent tudunk róla, láttuk Genfben is, ahol ráadásul kombiként is debütált. Magyarországon − komoly csinnadratta keretében − tegnap mutatkozott be a friss és ropogós ötajtós, s miként a VW-konszern és a márka, úgy az importőr is vérmes reményeket táplál az új, harmadik generációs Skoda Octaviával kapcsolatban. Már idén több mint 3000-et szeretnének belőle eladni, s mivel jól rágyúrtak a gyártói kapacitásra, a szállítási határidő nem fogja meghaladni a 8-10 hetet. A Combi nyár elején érkezik az RS sportváltozatokkal (benzinesként 220, dízelmotorral 184 lóerősen) és a 4x4-esekkel együtt, de lesz az induló palettán kínáltaknál kisebb (90 LE) és übertakarékos Greenline gázolajos kivitel is 110 lóval és 3,4 l/100 km-es vegyes fogyasztással. A szabadidő-autós Scout jövőre csatlakozik. Jogos a taps.

Minden motor turbós és a tömegcsökkentésnek is hála kevesebbet fogyaszt, mint régen Minden motor turbós és a tömegcsökkentésnek is hála kevesebbet fogyaszt, mint régen

Minden motor turbós és a tömegcsökkentésnek is hála kevesebbet fogyaszt, mint régen

Jogos a taps már azt tekintve is, hogy 1996 óta uszkve 3,7 millió példányban fogyott az első két nemzedék. (Apropó, a kifutó szériából még akad pár darab készleten.) Az említett 3000-es hazai projekt azt jelentené, hogy túlszárnyalnák vele a tavalyi eredményt, folytatnák az idei jó szereplést, míg globális szinten a Skoda 2018-ban már évi 1,5 millió autót kíván értékesíteni. Nem vicceznek a csehek. A honi márkaképviselet pedig nyilván úgy árazta be a törésteszten 5 csillagot érdemlő újdonságot, hogy méretének, tudásának, minőségi fejlődésének és egyre jobb presztízsének megfelelően olcsónak egyáltalán nem számít, viszont egyrészt a konkurenseknél nem drágább, másrészt vevőcsalogató kedvezmény is él minden verzióra.

Nagy, még nagyobb. Májustól a csomagtérből is dönthető lesz a hátsó üléstámla, s az anyósülést is le lehet majd hajtani, úgy pedig extra hosszú tárgyak is beférnek Nagy, még nagyobb. Májustól a csomagtérből is dönthető lesz a hátsó üléstámla, s az anyósülést is le lehet majd hajtani, úgy pedig extra hosszú tárgyak is beférnek

Nagy, még nagyobb. Májustól a csomagtérből is dönthető lesz a hátsó üléstámla, s az anyósülést is le lehet majd hajtani, úgy pedig extra hosszú tárgyak is beférnek

Az 590 literes raktérből a pótkerék és az új Canton hifi is el tud ám venni. De még akkor is elképesztő méretű

Az 590 literes raktérből a pótkerék és az új Canton hifi is el tud ám venni. De még akkor is elképesztő méretű

Hogy is van ez, kik a konkurensek? Bár a hosszában, tengelytávolságában és széltében is nagyot nőtt, irdatlan, 590 literes csomagtartóval büszkélkedő Octavia akár a középkategóriások riválisa is lehetne (és gyakorlatilag már évek óta az), hivatalosan, papíron az alsó-középkategória, tehát a kompakt osztály képviselőivel méretik meg. Astrával, Focussal, Golffal, satöbbivel. És náluk terebélyesebb, illetve olcsóbb. Olcsóbb, mert noha listán 4,6 millió az indulóár, ebből azonban 600 ezer forintot "elengednek", ergo 4 millió forintért már haza is lehet gurítani a 86 lóerős 1.2 Tsi motorral − és 5 fokozatú manuális váltóval szerelt − Octaviát. Szériában 7 légzsákkal, menetstabilizáló elektronikával, klímával, elöl villanyablakokkal, elektromos tükörállítással, CD-s rádióval és USB-bemenettel.

Skoda Octavia 2013 − méretek

Hosszúság 4659 mm (+ 90)
Szélesség 1814 mm (+ 45)
Magasság 1461 mm (- 1)
Tengelytáv 2686 mm (+ 108)
Csomagtér* 590-1580 l

* Defektjavító készlettel. Pótkerékkel az értékek 22 literrel kisebbek

Ötsebességes manuális váltó még az alapdízelhez jár, ami eleinte a 105 lovas 1.6 CR TDI. Ennek a kedvezményes alapára 5 millió forint. Az izmosabb motorokhoz (mind turbós, közvetlen befecskendezéses és az 1.2 Tsi-t leszámítva stop-startos és regeneratív fékes) 6 fokozatú kézi vagy DSG dupla kuplungos váltó dukál − az automata egyes változatoknál nem is 6, de 7 fokozatú. A platform ugye a konszern MQB-je, amivel olcsóbb gyártásúak, könnyebbek és takarékosabbak is a Skodák (meg Audik, SEAT-ok, Volkswagenek). Az Octavia futóműve is nyilván rímel a tesókéra: elöl MacPherson rugóstagos, hátul csatolt vagy többlengőkaros a felfüggesztés.

Letisztult, elegáns, minőségi. Persze az extralistáról gazdagon pipálgatva lesz ilyen

Letisztult, elegáns, minőségi. Persze az extralistáról gazdagon pipálgatva lesz ilyen

Az Active ellátmányon túl most két másik van (később Laurin&Klement csúcs is jön). Az Ambition ködlámpás, színre fújt tükrös, kereke nagyobb, 16 colos. Hátul is elektromos ablakos, elöl-hátul könyöklős, fedélzeti számítógépes, s a központi zár távirányítós (az mondjuk ciki, hogy a bázismodellé nem az), a hifi nívósabb. Az Elegance-ban még inkább az, plusz − egyebek mellett − alufelni, bőrkormány, dupla digitklíma, tempomat is van már.

Panorámatető, modern sofőrsegédek hada (holttérfigyelő majd a facelifttel várható), okostelefon-dokkoló, szinte minden Panorámatető, modern sofőrsegédek hada (holttérfigyelő majd a facelifttel várható), okostelefon-dokkoló, szinte minden Panorámatető, modern sofőrsegédek hada (holttérfigyelő majd a facelifttel várható), okostelefon-dokkoló, szinte minden

Panorámatető, modern sofőrsegédek hada (holttérfigyelő majd a facelifttel várható), okostelefon-dokkoló, szinte minden "középkategóriás" felszereltség adott a gyáriak megfogalmazásában alsó-közepes áron. A betöltőnyílás félretankolás-biztos. Más piacokon CNG-üzemű is lehet az Octavia, nálunk ez nem opció. A tanksapka fedele jégkaparót rejt

Radarok és kamerák segítenek a balesetmegelőzésben

Radarok és kamerák segítenek a balesetmegelőzésben

És még mennyi, de mennyi minden − felárért! Tényleg majdnem minden modern kényelmi, szórakoztató vagy radaros-kamerás biztonsági extra elérhető már az Octaviához, felsorolni órákba telne. Csak néhány példa: LED-es nappali fény, LED-es hátsó lámpa, vezetőistílus-választás (normál, sport, eco, személyre szabható individual), hátul is fűthető ülés, érintő és közelítés-érzékeny, akár 8 colos képernyős navigáció, adaptív tempomat, automata távfény, vészfékező baleset-megelőző rendszer, táblafelismerés, sávtartás, fáradságérzékelés, proaktív fék, többszörös ütközést megakadályozó rendszer, parkolóautomatika, okoskulcs, okostelefon-dokkoló, okostelefon-kompatibilis multimédia.

Skoda Octavia 2013 − benzines kínálat

1.2 Tsi 1.2 TSI Green tec 1.4 TSI Green tec 1.8 TSI Green tec
Hengerűrtartalom [cm3] 1197 1197 1395 1798
Hengerek/szelepek száma 4/16 4/16 4/16 4/16
Váltó/fokozatok száma kézi/5 kézi/6 kézi/6 kézi/6
Saját tömeg (kg) 1225 1233 1256 (1265)* 1313 (1342*)
Teljesítmény (LE 1/p) 86 (4300-5300) 105 (4500-5500) 140 (4500-600) 180 (5100-6200)
Nyomaték (Nm 1/p) 160 (1400-3500) 175 (1400-4000) 250 (1500-3500) 250 (1250-5000)
Gyorsulás (0-100 km/ó, mp) 12,0 10,3 8,4 (8,5)* 7,3 (7,4)*
Végsebesség (km/ó) 181 196 215 231
Átlagfogyasztás (l/100 km) 5,2 4,9 5,3 (5,4)* 6,1 (5,7)*
CO2-kibocsátás (g/km) 119 114 121 (124)* 141 (132)*

* 7 fokozatú dupla kuplungos automata váltóval

Az új ötajtós és majd kombiként is érkező Octavia a most szintén limuzin formájú, de az ősz folyamán ferdehátú karosszériával is érkező Rapiddal együtt kábé minden igényt kielégíthet és zajos sikerre számíthat az alsó-középkategóriában. A zászlóshajó Superb is hamarosan frissül, amikor majd borítékolhatóan megkapja ugyanazokat a modern szolgáltatásokat, amikkel az Octavia kijött

Az új ötajtós és majd kombiként is érkező Octavia a most szintén limuzin formájú, de az ősz folyamán ferdehátú karosszériával is érkező Rapiddal együtt kábé minden igényt kielégíthet és zajos sikerre számíthat az alsó-középkategóriában. A zászlóshajó Superb is hamarosan frissül, amikor majd borítékolhatóan megkapja ugyanazokat a modern szolgáltatásokat, amikkel az Octavia kijött

Okostelefonosok, figyelem: az autó vezeték nélküli phonebox cucca állítólag hamarabb talál térerőt, s így kevésbé merül az akkumulátor − mondja a Skoda. Parkolóautomatikára vágyók, figyelem: a merőleges és párhuzamos parkolásban is segédkező rendszer a korábbinál kisebb, Octavia + 80 centis helyre is beáll a volánt maga tekergetve, sőt kifelé is elkormányoz addig, hogy csak gázt kelljen adni, s ne húzzuk meg az előttünk vagy mögöttünk álló kocsit. Akkor is, ha csupán 25-25 cm hely van elöl-hátul, ügyes.

Skoda Octavia 2013 − dízel kínálat

1.6 CR TDI Green tec 2.0 CR TDI Green tec
Hengerűrtartalom [cm3] 1598 1968
Hengerek/szelepek száma 4/16 4/16
Váltó/fokozatok száma kézi/5 kézi/6
Saját tömeg (kg) 1307 (1338)* 1330 (1355)**
Teljesítmény (LE 1/p) 105 (3000-4000) 150 (3500-4500)
Nyomaték (Nm 1/p) 250 (1500-2750)* 320 (1750-3000)**
Gyorsulás (0-100 km/ó, mp) 10,8 (10,9)* 8,5 (8,6)**
Végsebesség (km/ó) 194 218 (215)**
Átlagfogyasztás (l/100 km) 3,8 (3,9)* 4,1 (4,5)**
CO2-kibocsátás (g/km) 99 (102)* 106 (119)**

* 7 fokozatú dupla kuplungos automata váltóval

** 6 fokozatú dupla kuplungos automata váltóval

Kedvezményes alapára 4 millió forint, a belépő dízel 5 millióba kerül Kedvezményes alapára 4 millió forint, a belépő dízel 5 millióba kerül Kedvezményes alapára 4 millió forint, a belépő dízel 5 millióba kerül

Kedvezményes alapára 4 millió forint, a belépő dízel 5 millióba kerül

Mit nem tudunk még az autóról? Hogy milyen vezetni, de remélhetőleg nemsokára erről is beszámolhatunk olvasóinknak. Az alábbi árlistával kapcsolatosan pedig emeljük ki még egyszer, hogy minden modellváltozatra 600 ezer forintos kedvezmény van érvényben, ami azért nem rossz. Hogy olcsó-e vagy drága a méltán népszerű Octavia? Minden relatív. A Skoda szerint olcsó, a magyar átlagvevőnek drága, de 2012-ben például 4,5-5 milliós áron kelt el a legtöbb Octavia, s ezért a pénzért ezentúl is bele lehet ülni.

Skoda Octavia 2013 − listaárak

Felszereltség Motor Ár (Ft)
Active 1.2 Tsi 4 598 900
1.2 TSI 4 899 890
1.4 TSI 5 299 940
1.6 CR TDI 5 599 340
Ambition 1.2 Tsi 4 780 510
1.2 TSI 5 080 230
1.4 TSI 5 480 280
1.8 TSI DSG 6 449 440
1.6 CR TDI 5 779 680
1.6 CR TDI DSG 6 349 910
2.0 CR TDI 6 379 590
2.0 CR TDI DSG 6 949 820
Elegance 1.2 TSI 5 299 940
1.4 TSI 5 699 990
1.8 TSI DSG 6 670 420
1.6 CR TDI 5 999 390
1.6 CR TDI DSG 6 569 620
2.0 CR TDI 6 600 570
2.0 CR TDI 7 170 800

Ez is érdekes lehet:
 

Az USA közlekedési hatósága durva kisfilmekkel szoktat le a vezetés közbeni telefonnyomkodásról

Az NHTSA videókampánya hatásos elrettentés, hogy senki ne nyomogassa a telefonját vezetés közben...

Én így vezetek: takarékosan, de azért nem lassan

Alaposan rászálltunk a tempó és az autózási költség összefüggésére, most még egy adag személyes...

Automata váltó: kell-e félni tőle?

Nem is olyan rég még sokan idegenkedtek tőle, mára mind jobb barátunk az automata váltó. De mire...

30 éves a BMW M5

A BMW M részlege stílusosan egy kis gumifüstöléssel ünnepel, mi meg egy képes visszatekintéssel...

Pimasz reklám a Jaguartól

Igaz még csak április van, de eddig talán ez az év legjobb autóreklámja. És egyben a legdurvább...

Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic teszt

Majdnem mindenestül nálunk készül, csinos, finom autó az Audi A3 Limousine. És persze drága...

A benzin és a gázolaj is drágul pénteken

Az ünnepi hétvégét egységes üzemanyag-drágulás vezeti fel.

Mercedes-Benz E 270 CDI Automata Avantgarde, 2004 - használtteszt

Ha a 10 éves E-osztályos Mercedesek között nézzük a próbált példányt, akkor drága. Jellemzőihez...

Mától szerdáig fokozott sebesség-ellenőrzés hazánkban is

A TISPOL akció részeként európai szintű fokozott ellenőrzés van hazánk közútjain 2014. április...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1za29kYQ==
Hirdetés

A cikk galériája


Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (29 db)

Pitty írta: 2013 március 14., csütörtök 19:12:55
Colie írta: tavaly

Felesleges olyan "kihasználatlan" részeket beleszámítani a kocsi méretébe, mint a motortér és környéke. Vagy talán attól középkategóriás, hogy ping-pong asztalt visz az elején, de belül alig van hely, kis csomagtartóval?

Értelmetlen a "holttereket" számításba venni! Kis motortér, nagy utas és csomagtér - az már valami!


Előzmények megtekintése

Az Octavia, eddig sem a kis csomagteréről volt nevezetes, sőt, már az első generációsnak is akkora van, hogy csak két méret-kategóriával feljebb van vetélytársa. Ott még, az utastér hátsó traktusa volt a gyenge pont, de azt, már a második generációban kijavították, legalábbis, sokat javítottak rajta. Az új, a cikkek szerint, még nagyobb utastérrel büszkélkedhet, tehát, a felvetésed, nem állja meg a helyét. Egyébként, igazad van abban, amit leírtál, csak az Octaviára nem jellemző. Jelentkeztem tesztvezetésre, hétfőn, majd beszámolok a látottakról, tapasztaltakról.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2013 március 13., szerda 23:16:33
ostor írta: tavaly

kormi:

Mivel szerintem a méret másodrangú, a Rapid-ot a Fabia, Polo osztályába kell sorolni, a kis autókhoz.

A Rapid közvetlen konkurensei: 301, C-Elysse, Linea, Fluence,... a keleti piac lépcsős modelljei. De ide lehet számítani a Fabia-t, Ibiza-t, 208, Clio-t,... is, picivel minőségesebbek ezek, de nem annyira.

A Rapid brutál túl van árazva, már észre vették, de nehéz lesz lemosni róla.



nick:

Az Insignia csak listaáron drágabb mint egy Octavia. De az Octavia-nál drágább az extrák, jól felszerelten, jól motorizálva utoléri az Insignia-t listában.

Csak hogy az Opel nagyon nagy kedvezményeket at. 20-25% simán elérhető magánszemélynek is. Közel egy árban mozognak kedvezményekkel.




















"A Rapid közvetlen konkurensei: 301, C-Elysse, Linea, Fluence"

A Fluence legfeljebb árban lehet konkurens, méretben, kidolgozottságban nem, ugyanis az az Octavia kategóriája. Úgy látszik ragadós ez az Autónavigátoros melléfogás.

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 2013 március 13., szerda 22:06:43
Colie írta: tavaly

Felesleges olyan "kihasználatlan" részeket beleszámítani a kocsi méretébe, mint a motortér és környéke. Vagy talán attól középkategóriás, hogy ping-pong asztalt visz az elején, de belül alig van hely, kis csomagtartóval?

Értelmetlen a "holttereket" számításba venni! Kis motortér, nagy utas és csomagtér - az már valami!


Előzmények megtekintése

"Kis motortér, nagy utas és csomagtér - az már valami!"
Célszerűséget tekintve igen. Ami engem illet, abszolút nem értek egyet az autóipar jelenlegi koncepciójával. Egymás után jönnek ki az egyre nagyobb méretű, súlyú, és motorteljesítményű autók, amelyek életük során vagy 50-60%-ban 1 személyt szállítanak. Közben meg a fosszilis üzemanyagok végnapjai felé haladunk.
Tudathasadásos állapot.
Már most háborúk folynak az "olcsó" energiaforrásokért, terrorizmus elleni küzdelem fedőnév alatt. Mi lesz később? Fejjel rohanunk a falnak.
Jobban kellene vigyázni ezekre az anyagokra, és praktikusabb, energiatakarékosabb konstrukciókat piacra dobni a tömegeknek.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Colie írta: 2013 március 13., szerda 21:38:54

Felesleges olyan "kihasználatlan" részeket beleszámítani a kocsi méretébe, mint a motortér és környéke. Vagy talán attól középkategóriás, hogy ping-pong asztalt visz az elején, de belül alig van hely, kis csomagtartóval?
Értelmetlen a "holttereket" számításba venni! Kis motortér, nagy utas és csomagtér - az már valami!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Szicsa írta: 2013 március 12., kedd 08:41:21

Sajnos a Skoda átvette a VW üzletpolitikáját. Régebben a Superb Ambition verziójában pl. a multifunkcionális kormány benne foglaltatott. Most az Octavia legmagasabb felszereltségű verziójában az ELEGANCE-ban sincs benne, csak extraként. Sajnálatos!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Szicsa írta: 2013 március 12., kedd 08:37:48

Ami a "majdnem Superb"-t illeti, kipróbáltam az új Octaviát. Azért nagyon messze van a Superb vezető helyi kényelmétől és tágasságától.

A válaszoláshoz belépés szükséges
bogyesz92 írta: 2013 március 12., kedd 00:44:52

Ostor---> a konszolidált unalomra vágyó emberek, és ez csak egy személyes vélemény, de sokkal izgalmasabb lett az új Octavia , mint az új Passat. Az WV egyre kevésbé megnyerő számomra.(gondoljunk csak a cc-re ami szerintem egy nagyon szépen sikeredett és erre kijött az új generáció amit szerintem nagyon el,,konszolidáltak", nagyon visszafogott lett és ezzel együtt nekem egy kicsit unalmas)Ezzel ellentétben a Skoda nagyon irányban halad az innováció útján!!





A válaszoláshoz belépés szükséges
ostor írta: 2013 március 11., hétfő 21:51:32

Golf 7 kombi tengelytáv 2,64 m
Octavia kombi tengelytáv 2,67 m

G7 kombi csomagtartó 605 l
O3 kombi csomagtartó 610 l

Ezek szerint a Golf is a középosztályban van.
Ki fogja még megvenni a Passatot 2014-ig?

A válaszoláshoz belépés szükséges
ostor írta: 2013 március 11., hétfő 21:38:57

kormi:
Mivel szerintem a méret másodrangú, a Rapid-ot a Fabia, Polo osztályába kell sorolni, a kis autókhoz.
A Rapid közvetlen konkurensei: 301, C-Elysse, Linea, Fluence,... a keleti piac lépcsős modelljei. De ide lehet számítani a Fabia-t, Ibiza-t, 208, Clio-t,... is, picivel minőségesebbek ezek, de nem annyira.
A Rapid brutál túl van árazva, már észre vették, de nehéz lesz lemosni róla.

nick:
Az Insignia csak listaáron drágabb mint egy Octavia. De az Octavia-nál drágább az extrák, jól felszerelten, jól motorizálva utoléri az Insignia-t listában.
Csak hogy az Opel nagyon nagy kedvezményeket at. 20-25% simán elérhető magánszemélynek is. Közel egy árban mozognak kedvezményekkel.









A válaszoláshoz belépés szükséges
kormi írta: 2013 március 11., hétfő 21:27:13
ostor írta: tavaly

kormi:

A 7-es Golf Kombi is a megnyújtott padlólemezt kapja.

Akkor a sima Golf alsóközép, a Golf kombi meg középosztály?

NE HIGGYÉL el mindent a sajtónak.

A Superb a logikád szerint már felsőközép (A6, E, 5) lenne, valójában Passat szinten van.

Nem csak a méret dönt.






A Superbnél(főleg az újabb sorozatnál)is ugyanaz a helyzet!
Egyaránt konkurense az A4/A6-nak.
Most olvastam a méretadatokat:-Golf 5 ajtós 4,23/Variant 4,55m(lesz)
-Octavia 5 ajtós 4,66/Kombi 4,67m
Szerintem ez sok mindent helyretesz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1za29kYQ==

Friss tesztek

Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic teszt

Magyar és menő. Audi A3 Limousine teszt Videó

Majdnem mindenestül nálunk készül, csinos, finom autó az Audi A3 Limousine. És persze drága. Hengerlekapcsolós 1.4 TFSI-ként teszteltük.


Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi teszt

Nagyra nőtt! Ford Grand Tourneo Connect teszt

Csúcsverziójával járt nálunk az új és hosszított Ford Grand Tourneo Connect. Nem csak méretével, tudásával is nagy.


SEAT Leon ST 1.6 TDI CR teszt

Szép nagy bendő spórolósan. SEAT Leon ST teszt

Először van SEAT Leon kombi, s jó, hogy megcsinálták, mert igen remekre sikeredett. És 1.6-os dízelmotorral szinte semmit sem fogyaszt.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1za29kYQ==
Hirdetés

SKODA tesztek

Skoda Superb Combi Elegance 2.0 CR TDI DSG 170 teszt

Nem szegény ember Audija. Skoda Superb teszt

Eddig is kiváló és elképesztően tágas autó volt a Superb, most is annak találtuk. A Skoda frissített zászlóshajóját DSG-s dízel kombiként teszteltük.


Skoda Rapid 1.2 Tsi Ambition teszt

Olcsónak tűnik, de nem az - Skoda Rapid 1.2 Tsi teszt

Éppen csak nem alap, de leggyengébb turbómotorjával, kielégítő ellátmánnyal járt nálunk a Skoda olcsónak szánt, ám méretes, limuzinnak tűnő ötajtós modellje, a Rapid.


Skoda Citigo 1.0 75 LE Elegance teszt

Egyliterrel Horvátországba? Skoda Citigo teszt Videó

Komoly kihívást kapott a Skoda Citigo: egyetlen - hosszú - hétvége alatt tekertünk vele Horvátországba és vissza. Fájdalommentesen sikerült.


Skoda Yeti teszt

Amikor a látszat csalhat

Hiába vezettük pár percet a bemutatón, a Skoda Yeti Experience 2.0 CR TDI 4x4 tesztautó átvételekor mégsem voltunk vele tisztában, vajon egy mindentudó terepes-mindenest, vagy csupán egy dizájnos divatcikket lesz-e szerencsénk személyében megismerni.


Skoda Octavia teszt

Korongok zsinóron

A méltán népszerű cseh típus ráncfelvarrását nyilván nem a szükség, hanem a divat szolgalelkű követése szülte.


Még több SKODA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Mercedes-Benz E-osztály menetpróba kupéval, kabrióval, kombival és 9 fokozatú automata váltóval

Próbán a Mercedes 9 fokozatú váltója

8 órája – Újdonság

A legjobbat, vagy semmit. Ezt üzeni a Mercedes-Benz, s hogy egyet tudjunk érteni, szinte végigpróbáltuk a teljes E-osztályos palettát.


Sokat kockáztat, aki ittasan ül volánhoz

Húsvéti ittas vezetés: a jogsi mellett a biztosítás is elbukható

21 órája – Sztori

Jogosítványát, szabadságát és kár esetén még biztosítását is bukhatja az, aki ittasan vezet.


Újabb Toyota-visszahívás, és ami mögötte van

Na most akkor jó ez a sok Toyota-visszahívás?

Tegnap – Sztori

Újfent egy rakás autót érintő visszahívást jelentett be a Toyota, hát adja magát a kérdés: ez azért van, mert egyre rosszabb a minőségük?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SKODA FABIA 1.2 12V Classic

SKODA FABIA 1.2 12V Cl...

Ár: 799.000 Ft

Évjárat: 2006 / 2

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SKODA FAVORIT 136 L

SKODA FAVORIT 136 L

Ár: 80.000 Ft

Évjárat: 1990 / 12

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SKODA OCTAVIA 1.6 CR TDI Greenline DPF

SKODA OCTAVIA 1.6 CR T...

Ár: 2.699.000 Ft

Évjárat: 2010 / 5

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó