0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Vezettük a két legsportosabb Kiát

Három vagy öt ajtóval, 204 lóerővel itt a legjobb Kia cee’d

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nem fékez a Kia, sőt, tövig tapossa a gázpedált, hiszen megépítette eddigi legütősebb modelljét. A kényelmesebb, mint hardcore cee'd GT mindjárt kétféle karosszériával készül.

Kellemesen túlmotorizált, elég tágas, komfortos, gazdagon szerelt a Kia kétféle GT-je, de nem hot hatch. Ha ezt elfogadjuk, nem ér csalódás, csak pozitíve

Kellemesen túlmotorizált, elég tágas, komfortos, gazdagon szerelt a Kia kétféle GT-je, de nem hot hatch. Ha ezt elfogadjuk, nem ér csalódás, csak pozitíve

Jók ezek a hátsót tagoló fekete betétek és prizmák. Szolid a tetőszárny, ízléses a dupla kipufogó és a diffúzor, a lámpa LED-es

Jók ezek a hátsót tagoló fekete betétek és prizmák. Szolid a tetőszárny, ízléses a dupla kipufogó és a diffúzor, a lámpa LED-es

Ha azt mondjuk, Kia, ma már jó eséllyel senki nem fintorog, ugyanakkor az autóbolondok izgalomba sem nagyon jönnek a dél-koreai márkáról beszélgetve. Jó kocsi − se több, se kevesebb. Az, amelynek a modelljeire 7 év a garancia, nem? De igen, az. És valami fura nevű és írásmódú az a típusuk, ami olyan, mint az Astra vagy a Golf, ugye? Bizony, ő a cee'd, s már második generációjával van köztünk. Nos, ennek a cee'd kompaktnak a sportos verzióját, mit verzióját, verzióit készítette el a Kia, hogy megmutassa, ő is tud ám sportos ferdehátút gyártani, és nem is akármilyet. Milyet? Röviden: korrektet, kényelmeset, kellemeset. Dögöset, puccosat. Részletek alant kétszer 204 lóerőről és 200 km/óra feletti nyugalomról a (dízel) Audi-kombik felségterületén.

Mert a München-közeli autobahn-szakaszon rövid idő alatt több (dízel) Audi-kombit láttunk, mint amennyi Magyarországon összesen futhat. Ott menő a kombi, nálunk nem annyira. És persze ott (már ahol nincs tiltás) akármennyivel is lehet menni, és ők akármennyivel, lazán 200 fölött utazgatnak, ha tudnak, ha van hely. Majd felbukkantunk mi, a Kia-újdonságokat nyüstölő horda, a négykarikás sofőrök meglátták a visszapillantóban a négyes jégkocka-féle LED-ágyút, s húzódtak lefele, ahogy kell. Illedelmesen, nem acsarkodva. Nem másztunk rájuk, nem villogtunk, nem dudáltunk, csupán illedelmesen és biztonságos távolságból érzékeltettük, hogy egy kompakt Kia is eldöcög túl a két kilón. Jó-jó, a 230-as végsebességig már nem egy rakéta, cserébe stabilan, közben nyilván ordítva és zajosan üzeni: tessenek engem komolyan venni!

Csak annyira túljátszott, hogy levegye az embert a lábáról. Jól csinálja, nem? Csak annyira túljátszott, hogy levegye az embert a lábáról. Jól csinálja, nem? Csak annyira túljátszott, hogy levegye az embert a lábáról. Jól csinálja, nem?

Csak annyira túljátszott, hogy levegye az embert a lábáról. Jól csinálja, nem?

Felárért, de panorámatető is van

Felárért, de panorámatető is van

Az ötajtós cee'd GT és a háromajtós pro_cee'd GT üzenet. Üzenet a Kiától, hogy a feltörekvő koreai márkának is van már ha nem is sport-, de sportos autója. Európai tervezéssel és gyártással (a szlovákiai Zsolnán). És ez az első lépcsőfok, így kell nézni. Nem úgy, hogy jaj, ezek a koreaiak mit kepesztenek holmi 204 lóerős és 1,6 literes turbómotorral, míg a keményebb forró ferdehátúak 2,0 litereseinél 250 ló az alap... Különben borítékolható, hogy a nem túl távoli jövőben lesz ennél bőven izmosabb Kia is, ám maradjunk a jelennél, két lábbal a földön, de mégiscsak az érzelmektől vezérelve.

Méretek

Hosszúság x szélesség x magasság [mm] 4310 x 1780 x 1470 (pro_cee'd GT: 1430)
Tengelytáv [mm] 2650
Nyomtáv elöl/hátul [mm] 1545/1553
Hasmagasság [mm] 140
Csomagtér [l] 380-1318 (pro_cee'd GT: 1225)

Minőségérzet, sok-sok gomb, logók, modern ívek, színek, betétek

Minőségérzet, sok-sok gomb, logók, modern ívek, színek, betétek

Ilyen GT-üzemmódban

Ilyen GT-üzemmódban

Mert érzelmekről volt szó a sajtótájékoztatón, olyasmiről, ami eddig nem igen jellemezte a Kiát. Azt a Kiát, amelyről az embernek a funkcionális, racionális, biztonságos és megbízható szavak tolulnak az agyába. Továbbá a nem sportos, a nem fiatalos és a nem élmény vezetni szókapcsolatok. Nem mi mondjuk, a gyári illetékes mondta. És azt is, hogy brandépítés van plusz (irgalmatlan befektetéssel és tempóban) előre menekülés, palettabővítés egy olyan helyzetben, ahol és amikor az európai autópiac durva mélyrepülést él meg. A Kia meg köszöni, megvan, nő és nő a konszerntestvér Hyundai kezét fogva, s pillanatnyilag az egyik legsikeresebb mainstream márka a vén kontinensen. Mégane RS, Focust ST, Astra OPC, stb.? Nem, nem ők, most még nem ők az ellenfelek. Voltaképp a Golf GTI, az Octavia RS sem. "Kellően" gyors, kényelmes és praktikus, hétköznapi autó akar lenni a két cee'd GT, és passz.

Helyből elöl-hátul bőven van, a Recaro isteni, csak az üléspozíció magas Helyből elöl-hátul bőven van, a Recaro isteni, csak az üléspozíció magas

Helyből elöl-hátul bőven van, a Recaro isteni, csak az üléspozíció magas

1.6 Turbo, 204 LE, 265 Nm. Van ám mellé komoly súly is, 1,4 tonna

1.6 Turbo, 204 LE, 265 Nm. Van ám mellé komoly súly is, 1,4 tonna

A futólag már említett motor a közvetlen befecskendezéses szívó 1.6 GDI turbóval lélegeztetett változata még egyszer: 1,6 literből 6000-nél 204 lóerővel, a nyomaték meg tisztes 265 Nm percenkénti 1750-4500 közti fordulaton. A 100-as sprintidő 7,7 mp, a végsebesség 230 km/óra. Hajtás elöl, a váltó 6 fokozatú kézi, a felfüggesztés elöl MacPherson, hátul multilink. A futómű egyébként 2, azaz kettő mm-rel szolidan ültetett a polgári cee'dhez képest, finomhangolását például a Nordschleifén is végezték. Elárulták, hogy a legjobb köridő 8:45 perc volt, annyi, mint a parádés Toyota GT86-osé is... Feszesebb a lengéscsillapítás, vastagabbak a kanyarstabilizátorok, keményebbek a szilentek, csekélyebb az oldaldőlés és az alulkormányzottság.

A gyakorlatban mindez úgy fest, hogy bármiféle sperr híján is klasszul kanyarodik az autó, de nem ráz veszettül még a kerékjáratokat böcsülettel kitöltő 18 colos, 225/40-es Michelin papucsokkal sem. A féktárcsa elöl hűtött és 300, hátul tömör és 284 mm átmérőjű, a fékút 100-ról 36,4 méter. A változó rásegítésű elektromos szervokormány 2,85 fordulatos, csöppet lehetne kisebb és vaskosabb, de így is rendben van. A váltó határozottan, pontosan kapcsolható, a kettes 100 előtt egy hangyányival forog le, a hatodik 60 alatt is szúrható, elbírja.

Műszaki adatok

Kia cee'd GT Kia pro_cee'd GT
Motor benzin benzin
Hengerűrtartalom [cm3] 1591 1591
Hengerek/szelepek száma 4/16 4/16
Váltófajta/-fokozat kézi/6 kézi/6
Teljesítmény [LE (1/min)] 204 (6000) 204 (6000)
Nyomaték [Nm (1/min)] 265 (1750-4500) 265 (1750-4500)
Végsebesség [km/h] 230 230
Gyorsulás 0-100 km/h [s] 7,7 7,7
Kombinált fogyasztás [l/100 km] 7,4 7,4
CO2-kibocsátás [g/km] 171 171
Saját tömeg [kg] 1382 1359

Belsősáv-takarító Kia? Igen, elsősorban a LED-es "jégkockáknak" köszönhetően

Belsősáv-takarító Kia? Igen, elsősorban a LED-es "jégkockáknak" köszönhetően

Sok más márkát belelátni, de nem baj, jó lett az eredmény

Sok más márkát belelátni, de nem baj, jó lett az eredmény

Milyen a hangja? Visszafogottan vérpezsdítő. Amúgy rövidebb a szívórendszer, nagyobb átmérőjű a kipufogó, gyorsításnál meg 4000-ig 10 dB-lel hangosabb a GT, mint a standard cee'd. Ülés? Recaro. Kényelmes, az oldaltartása és a deréktámasza is szuper, de magasan trónolunk benne, sajnos nem lehet jó mélyre engedni. A sportos hangulatot még fémpedál és vöröses megvilágítás meg varrás hivatott fokozni, illetve kétféle megjeleníthetőségű a műszerfal − ha nem tetszik az analóg üzemmód a hagyományos sebességmérővel és a szokásos infókkal, akkor a GT-gombra bökve nagy sárga számok mutatják a tempót, s látni a nyomatékot és a turbónyomást is.

Stop-start rendszer nincs, a gyári kombinált fogyasztás 7,4 l/100 km. Szóval 8,5-9 literrel el lehet karistolni. A cee'd GT méreteivel és helykínálatával azt adja, amit a mezei cee'd is (ergo tágas elöl-hátul), a nála 4 centivel alacsonyabb, B-oszlopát 220 mm-rel hátrébb hordó, sajátos hátsó lámpával operáló háromajtós pro_cee'd GT hátsó fejtere némileg kisebb, de átlagtermettel abszolút élhető. A csomagtartó 380 literes.

Elég nagy a csomagtartó, kisebb-nagyobb tárolóhelyekben sincs hiány. Az elektromos kézifék oldásához valamiért rá kell lépni a fékpedálra Elég nagy a csomagtartó, kisebb-nagyobb tárolóhelyekben sincs hiány. Az elektromos kézifék oldásához valamiért rá kell lépni a fékpedálra Elég nagy a csomagtartó, kisebb-nagyobb tárolóhelyekben sincs hiány. Az elektromos kézifék oldásához valamiért rá kell lépni a fékpedálra

Elég nagy a csomagtartó, kisebb-nagyobb tárolóhelyekben sincs hiány. Az elektromos kézifék oldásához valamiért rá kell lépni a fékpedálra

A képekről biztosan átjön, de talán még érdemes megemlíteni, hogy a két GT lökhárítójával, hűtőmaszkjával, lámpáival, nappali menetfényével, ködfényszórójával, dupla kipufogóvégével, diffúzorjával, piros féknyergeivel is más, mint az eddig ismert és látott cee'd modellek. A premiert egy 1st Edition névre hallgató pro_cee'd GT limitált széria ünnepli spéci háromrétegű fehér fénnyel, orrán piros díszléccel, fényes fekete tükörházzal, megvilágított küszöblogóval, pirosas lábtérvilágítással, kettős, vörös varrású velúrszőnyeggel, sorszámozással.

Árak

Base 6 279 000 Ft
Mid 6 679 000 Ft
1st Edition 7 879 000 Ft

Felszereltség? Gazdag. Base, tehát alap − egyebek mellett − a (szerencsére ki is kapcsolható) ESP, a 6 légzsák, a keréknyomás-ellenőrző rendszer, a kétzónás automata klíma, a tolatóradar, a tempomat, a telefonkihangosító a kanyarlámpa, a LED-es nappali menetfény, irányjelző, hátsó lámpa is. Ennek az (akciós) ára 6,28 millió forint. (Az árlistán a Kia-importőr a csábítóbbnak ígérkező pro_cee'd GT-t hirdeti, de a vele azonos árú ötajtós GT is rendelhető. Augusztustól.)

Itthon augusztusban kezdődik a forgalmazás, s bár a márkaimportőr csak a pro_cee'd GT-t árazta be, az ötajtós is rendelhető és ugyanannyiba kerül Itthon augusztusban kezdődik a forgalmazás, s bár a márkaimportőr csak a pro_cee'd GT-t árazta be, az ötajtós is rendelhető és ugyanannyiba kerül

Itthon augusztusban kezdődik a forgalmazás, s bár a márkaimportőr csak a pro_cee'd GT-t árazta be, az ötajtós is rendelhető és ugyanannyiba kerül

GranTurismo? Ám legyen

GranTurismo? Ám legyen

A 400 ezres felárú Mid szint már 7 colos érintőképernyővel, tolatókamerával, xenonlámpával, fény- és esőszenzorral szerelt. A 7,88 milliós 1st Edition (amíg a készlet tart...) sávlehagyásra figyelmeztetős, indításnál-beülésnél kormánypozíció-jelzős, fűthető üléses és kormányos, okoskulcsos, elektromos kézifékes, könyöktámaszos, hátsó légbefúvós, navigációs, panorámatetős, tejben-vajban fürösztős.

Most akkor összességében milyen is a cee'd GT? Három- és ötajtósan is dögös, utastere tágas, minőségi, csomagtere szintén megfelelő méretű. A Recaro kagyló pazar, csak túl magas az üléspozíció. GT-módban pöpec kijelzőre válthatunk, ha valamiért nem az utat nézzük és a kanyarokat vadásszuk. A futómű, a váltó, a fék, a kormány, s végeredményben az 1.6 TGDI motor sem csalódás, csak nem szabad a 250-300 lóerős fenevadakhoz hasonlítani, mert úgy fix a vereség. Egy sportos autó résmodell, egy sportos autó presztízsnövelő, egy sportos autó − sosem olcsó − vágykeltő. Róla álmodozva, tán ki is próbálva de drágának tartva az egyszeri vevő legfeljebb úgy gondolja, jó lesz neki a nem GT-s, megfizethető cee'd is... Közben a tudat alakul: a Kia már nem csak racionális, a Kia már sportos is lehet. Térjünk vissza erre az imidzskérdésre 10-15 év múlva, s meg fogunk lepődni. Vagy már nem is.

Ez is érdekes lehet:
 

Szerdától a benzinért és a dízelért is többet fizetünk

Még tovább emeli az üzemanyagárakat a MOL. Szerdán a múlt héten látottaknál jelentősebben drágul...

Együtt próbáltuk a hazai vevőknek érdekes Toyota Priusokat

Látványosan elkezdte lefelé tolni a Toyota Prius III árait a IV-es érkezése, de még így is bőséggel...

Sokféle rendszámunk van, de lassan kellene egy új verzió

Akad egy-két újítás a rendszámoknál mostanság, hamarosan megjelennek a következő betűvel kezdődők...

Igazoltatás elől próbált megszökni egy taxis Budapesten

Filmekbe illő autós üldözés alakult egy igazoltatási kísérletből a fővárosban. Egy taxis próbált...

Kérdés, működik-e, kérdés, mikor robban be a légzsák

A The Detroit Bureau (TDB) felmérése szerint veszélyesek lehetnek a 7 évnél idősebb légzsákok...

Összeszedtük, miket érdemes észben tartani, ha autót kell kölcsönözzünk

Sokféle helyzet adódhat, amiért autót kell bérelnünk, nyaraláson kívül akár szükségből is, ha...

30 éves a Renault 21

Újabb szülinaposunk nem egyszerű lélek, egy igazi bűvész. Azt hinnéd, ismered, de sosem tudhatod...

Mercedes-Benz E 220 d teszt

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály...

BMW 440i Cabrio M Sport xDrive teszt

Ennél följebb már csak az M4 van, bepróbáltuk, milyen a második legerősebb benzines 4-es kabrió...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (5 db)

JoeMiller írta: 2013 július 03., szerda 01:28:19
AndrwT írta: 3 éve

Nem 115, hanem 500 darab elvileg, csak a pontossag kedveert.


Előzmények megtekintése

Nem véletlen az 1.6 turbó... a Kia a wtcc-be tart.

A válaszoláshoz belépés szükséges
AndrwT írta: 2013 június 20., csütörtök 14:57:21
AndrwT írta: 3 éve

Szép kis járgány. A Toyota gt86 mellett ez is felcsigáz. Kíváncsi vagyok majd az életben, hogy muzsikálnak.

Vicces, No-ban 20e eurotol már hirdetik, 6milló, ez a Base gondolom, viszont a 1St edition-t emg 30e euróért, 9millió, hirdetik, ami a magyar árakhoz képes jóval drágább. Érthető az árazás,115db-t kap No..

Kéne na 5 ajtósba.


Előzmények megtekintése

Nem 115, hanem 500 darab elvileg, csak a pontossag kedveert.

A válaszoláshoz belépés szükséges
AndrwT írta: 2013 június 20., csütörtök 14:30:30

Szép kis járgány. A Toyota gt86 mellett ez is felcsigáz. Kíváncsi vagyok majd az életben, hogy muzsikálnak.
Vicces, No-ban 20e eurotol már hirdetik, 6milló, ez a Base gondolom, viszont a 1St edition-t emg 30e euróért, 9millió, hirdetik, ami a magyar árakhoz képes jóval drágább. Érthető az árazás,115db-t kap No..
Kéne na 5 ajtósba.

A válaszoláshoz belépés szükséges
AndrwT írta: 2013 június 20., csütörtök 14:30:30

Szép kis járgány. A Toyota gt86 mellett ez is felcsigáz. Kíváncsi vagyok majd az életben, hogy muzsikálnak.
Vicces, No-ban 20e eurotol már hirdetik, 6milló, ez a Base gondolom, viszont a 1St edition-t emg 30e euróért, 9millió, hirdetik, ami a magyar árakhoz képes jóval drágább. Érthető az árazás,115db-t kap No..
Kéne na 5 ajtósba.

A válaszoláshoz belépés szükséges
mitsubishicolt írta: 2013 június 20., csütörtök 08:38:15

Igen! Már régen kellett ez a motor turbóval a Kiába, és eddig kellett várni rá nem hiába...:-)
Kipróbálnám, 2. autónak venném.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=

Friss tesztek

Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Egy Golf, ami a dízelnél is takarékosabb

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen, olcsóbb vele autózni, mint a dízellel.


BMW 440i Cabrio M Sport xDrive teszt

Betonhattyú - BMW 440i Cabrio

Ennél följebb már csak az M4 van, bepróbáltuk, milyen a második legerősebb benzines 4-es kabrió BMW. Nem annyira patyolat, mint amilyennek mutatja magát. Lehet ez jobb is, kevesebbért!


Mercedes-Benz E 220 d teszt

Alapdízel, mégsem a zöldséges autója - Mercedes E 220 d teszt Videó

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály. Legkisebb dízelével is nagyon sokat tud már.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=

Hirdetés

KIA tesztek

Kia pro_cee’d GT teszt

Vicsor van, vigyor nincs. Kia pro_cee’d GT teszt

Mi kell forró legyen egy ferdehátún? A Kia pro_cee’d GT-vel nem leszünk huligánok, de ma ez az egyik legmenőbben kinéző kompakt gran tourismo. Bizony, Kia és menő.


Kia Carens 1.7 CRDI HP EX teszt

Kéne egy jó kormány. Kia Carens teszt

A Kia visszahozta a csöppet tán feledésbe merült Carens családi egyterűt, s jól tette. Az autónak egy baja van, de az fájó. És hiszik vagy sem, de nem az áráról van szó.


Kia Optima 2.0 CVVT LX teszt

Hogy mondják Koreában, Ford Mondeo? Kia Optima teszt

Alapváltozatával járt nálunk a középkategóriás vásárlók új csábítója. Vajon betörhet-e a német modellek uralta szegmensbe a Kia Optima?


Kia cee’d 2012 miniteszt

Flexszel megy ellenfeleinek a Kia is - új cee’d miniteszt Videó

Legnépszerűbb modelljét dobja kukába a Kia. A 2007 óta kapható cee’d vadonatúj generációja az elsőhöz hasonló előrelépést ígér.


Kia Rio 1.2 EX Limited miniteszt

7 év garival, 3 milliótól. Vezettük az új Kia Riót

Nagyobb és igényesebb, mint elődje. Természetesen drágább is, ám mivel immár a kategória krémjével vetekszik, konkurenseihez mérten továbbra is olcsó.


Még több KIA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Kamionos sebességrekordot döntött a Volvo

2400 lóerős vontatóval döntött rekordot a Volvo Videó

35 perce – Sztori

Hétvégén Kamion EB a Hungaroringen. Hangolódásképp pedig íme a Volvo heti rekorddöntése, 2400 lóerős kamionja a létező leggyorsabb.


Nissan GT-R menetpróba a Slovakiaringen

Találkoztam Godzillával

Tegnap – Újdonság

Megkóstoltattuk vele a szomszédok népszerű aszfaltját, egykedvűen zabálta fel a kanyarjait. Villámgyors, ordító hegyomlás a Nissan GT-R, a kormánya mögött viszont nagyon szelíd jószág.


Teszteli önvezető versenyautóját a Roborace

Biztosan erre kell tartania az autósportnak? Videó

2 napja – Sztori

Egy versenyautó pilóta nélkül? Értelmetlen! Idén mégis Formula-E betétfutam lesz a Roborace, a DevBot pedig az első önvezető versenyautók egyike.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

KIA CEE'D SW 1.4 CVVT EX Limited UEFA

KIA CEE'D SW 1.4 CVVT...

Ár: 5.179.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

KIA OPTIMA KIA OPTIMA 2.4 (200LE)

KIA OPTIMA KIA OPTIMA...

Ár: 3.700.000 Ft

Évjárat: 2013 / 8

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

KIA SORENTO 2.5 CRDi EX Prémium (Automata)

KIA SORENTO 2.5 CRDi E...

Ár: 1.629.000 Ft

Évjárat: 2006 / 3

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!