200 ezer forint az év gyorshajtójának büntetése

213 km/óra az év sebességrekordja hazánkban

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A gyorshajtókat is megviseli a válság, idén mindössze 213 km/óra a fülön csípett száguldók sebességrekordja.


Míg 2009-ben még 283 km/órás sebességre és 300 ezer forintos bírságra is futotta az itthon autózók egyikének, az idei évben az MTI közleménye szerint csupán 213 km/órát mert bevállalni egy önjelölt versenyző az M3-as autópályán - neki 200 ezer forintot kell ki-, illetve befizetnie a Heves Megyei Rendőr-főkapitányság sajtószóvivőjének tájékoztatása szerint.
Ez az összeg - az ilyen tempóra képes autóknál átlagosnak, bár igazság szerint az alattinak számító, 60 literes üzemanyagtankkal - mintegy nyolc tankolásnyit tesz ki, amit a német rendszámú Mercedes - nem ismert állampolgárságú - sofőrje vélhetően költségvetésének komolyabb megnyirbálása nélkül fizethet be - ha megteszi. Hiába hajtható be ugyanis elvileg az amúgy is üldözött külföldi rendszámos autók esetén is a bírság, a gyakorlatról szóló információink szerint az még a mai napig kiskaput jelent.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.31. at 03:20
    Permalink

    nos ez az amit rögzített egy traffipax..azért a nyári motorosok lazán mennek ennél többel is.
    Na meg persze azok az autósok is akiket nem kap el trafi, vagy van blokkolójuk.
    Amúgy a 30-as táblánál elég menni 60 felett és már meg is van a 300 ezres bírság..és még nem is száguldoztál 🙂

  • 2017.10.31. at 03:20
    Permalink

    ja, most látom, hogy német rendszámú…

    külfölditől meg csak megállítás esetén van némi esély behajtani a lóvét, az objektív felelősség alapján utólag nem hajtható be bírság.
    úgyhogy jót röhöghet az illető, pláne ha valójában rendszámbizniszező magyar az illető,aki egy német cég kocsiját vezeti.

    a németeknél nincs obj. fel. ,tehát a német hatóság nem működik közre az üzembentartótól való behajtásban, a sofőr kiléte meg utólag külföldről már nem megállapítható.

  • 2017.10.31. at 03:20
    Permalink

    látszik a válság meg a drága benzinár: egyre puhapöcsűbbek a magyar száguldozók, még egy 250 felettit sem sikerült produkálni 🙂
    tényleg nagy bajok vannak ebben az országban…

  • 2017.10.31. at 03:20
    Permalink

    ezmindennaposautópályai jelenség.amugymeg levillogtam volna hogymit tötymörög előttem ha mögötte mentem volna. egyébként meg ha van 2 kilód akkor már jobban megéri még 100 at hozzátenni és erakatni lézerblokkolót meg radardetektort akkor nics határ mész ahogy jól esik

Vélemény, hozzászólás?