0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Minden infó az ötajtós Lada 4x4-ről

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

·

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az ötajtós Lada 4x4. 3,3 millió forinttól rendelhető.

%KA%A tetőlemezen is jól tetten érhető 50 centiméteres toldás és a plusz két ajtó 300 ezer forintba kerül a Lada 4x4 esetén. A képen az alufelnis Urban kivitel%KA%

A tetőlemezen is jól tetten érhető 50 centiméteres toldás és a plusz két ajtó 300 ezer forintba kerül a Lada 4x4 esetén. A képen az alufelnis Urban kivitel

Miként arról már hírt adtunk, a tavaly előtt decemberi visszatérése óta már kétezer autó forgalomba helyezésén túl lévő Lada hazánkba is elhozta a régóta vágyott ötajtós terepjáróját, a mindenki által Nivaként ismert, de már 4x4 névre hallgató széria nyújtott változatát. A forma örök, de az ötajtós 4x4 50 centivel toldott verziót jelent, nem csak a hosszúsága, tengelytávolsága is pont ennyivel nőtt, így most 2,7 méteres tengelytávval 4,22 méteren nyújtózik, a csomagtér 268-ról 420 literesre nőtt a négy helyett már ötszemélyes utastér mögött.

Lada 4x4 ötajtós − méretek
Hosszúság [mm] Szélesség [mm] Magasság [mm] Tengelytáv [mm] Csomagtér [l]
4220 1680 1640 2700 420-780

Bár a növelt hossz és tengelytáv a háromajtósénál rosszabb rámpaszöget ad, maradt viszont az 40 fokos első és a 32 fokos hátsó terepszög, a 21,3 centis hasmagasság és az 50 centiméteres gázlómélység. A motor az ötajtósban is az 1,7 literes, 82 lóerős, 8 szelepes, négyhengeres benzines. A végsebesség 137 km/óra az ötfokozatú kézi váltóval, fontosabb, hogy terepjáráshoz zárható a központi differenciálmű és kapcsolható felezőfokozat is − mechanikusan. Miként a háromajtós Lada 4x4 a piac legolcsóbb összkerekese 2,99 millió forintos árával, úgy a mindössze 300 ezer forinttal drágább ötajtós is nyeri az összkerekesek méret/ár versenyét, kombinált fogyasztási értéke a gyár szerint a háromajtóséval egyező 9,5 l/100 km. Terhelhetősége 100 kilogrammal jelentősebb, 425 kg, alapáras 2 éves garanciája (70 900 Ft + áfa áron) akár 5 évre hosszabbítható, ha a fehér helyett más színben kérnénk, 99 000 Ft felárat kell fizetni.

%KA%A hátsó ajtóval egyező hosszúságú többletet kapott a tetőlemez, a tengelytáv, meg persze a kardántengely is az állandó összkerékhajtású autóban%KA%

A hátsó ajtóval egyező hosszúságú többletet kapott a tetőlemez, a tengelytáv, meg persze a kardántengely is az állandó összkerékhajtású autóban

Szervokormányt és elektromos első ablakokat, valamint Isofix előkészítést már az alap Classic kivitel is ad, további luxust 400 ezer forintos felárral kínál a 3 699 000 forinttól kapható ötajtós 4x4 Urban − egyebek mellett 16 colos alufelnikkel, rádió előkészítéssel, elektromosan állítható, fűthető külső tükrökkel és fűthető első ülésekkel. A gépháztető alá épített teljes értékű pótkerék ajtószámtól és felszereltségtől függően mindegyik 4x4-hez jár, a nyújtott verzió műanyag oldalsó védőelemeket is kap.

Ez is érdekes lehet:
 

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...

Szlovénia csak 2030-ig engedélyezné a hagyományos meghajtású járművek eladását

A szlovén kormány elfogadta az alternatív üzemanyagokról szóló stratégiáját, amely szerint 2030...

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel...

Autóalkatrészből a legjobb ár és minőség - nemzetközi díjat nyert el a Bárdi Autó

Neves elismerést kapott a Bárdi Autó: az Icertias független svájci minősítő intézet piackutatása...

Talán majd 5-6 év múlva elkezdődhet épülni a Balatont Kecskeméttel és Szegeddel összekötő M8

10 milliárd forint csupán az M8 autópálya építésének előkészítésére is rendelkezésre áll, maga...

Már magyar földön az ötajtós Lada 4x4 modellek

Itt a Lada, amire már a nyolcvanas évek óta várunk, az időközben 4x4 névre keresztelt 4x4 ötajtós...

Tavaly év eleje óta már közel másfélszeresére nőtt a használtautó-eladások összértéke

Újabb rekord dőlt a hazai használtautó-piacon a harmadik negyedévben: az időszak során mintegy...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...

Korábban cáfolta, most viszont halálosan komoly a Ferrari SUV

A FCA vezérigazgatója, Sergio Marchionne elmondása szerint "halálosan komolyan veszik", hogy...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYWRh
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (39 db)

Laller mx5 írta: tegnap

Nem vagyok egy nagy Lada rajongó, de nekem kifejezetten tetszik ez az 5 ajtós Niva. Érdekes lehet egy "új veteránautót" vezetni.
Egyébként ennyiért tényleg nincs hasonló tudású új terepjáró, talán a Jimny... A Defenderek Land Criuserek 10 + millió fölött mennek, a pick up-ok meg nem tudják azt terepen, amit a Niva és drágák is. Egyébként, ahogy én látom ezeket a Nivákat nem használják sok 100 km-es útra, hanem jellemzően, tanyára, határba, erdőbe járásra. És arra megfelel.

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 3 napja
Gábor írta: 3 napja

Igen, igazad van, hidegen a hengerfalon lecsapódó pára miatt valóban elég tökéletlen az égés. Olyan fekete biztos nem volt a füstöd, mint egy kormoló dízelé. Egyébként nem azt írtam, hogy nem keletkezik, hanem azt, hogy sokkal kevesebb, mint egy dízelnél.

Nézz meg pl. egy 10-15 éves(benzines) Citroen Xsara -kipufogót. Átalában szinte teljesen korommentes. Én már láttam több tucatot belőle, ez a tapasztalatom.Ez igaz még pl a Suzukikra is. Még az én 258ezret futott Astrám kipufogójában is sokkal kevesebb van, mint a korábban említett új Renault turbós benzinesében.


Előzmények megtekintése

Igen, a kormoló Dieselnek is fokozatai vannak. :-)
Akkora kormot valóban nem adott, mint egyik másik rossz porlasztású Diesel, amelyiknek odalépnek, és koromfelhővel boritja be 20 méteres környezetét. :-) Viszont szemmel láthatóan korom hagyta el a kipufogócsövet, benzines léte ellenére, ami szégyen.
A turbós benzineseknél itt ezen a fórumon is téma a korom lerakódás > koromszűrő felszerelése.
Ez pedig a tökéletlen égés következménye > azaz többletfogyasztás. Akkor hol itt a fejlődés, előre lépés a motortechnikában? Ha már ezt a Lada Niva motort egyesek annyira leblamálták, hogy 40 éves technika.

A válaszoláshoz belépés szükséges
W353W írta: 3 napja
Gábor írta: 3 napja

Örülök neki!

Bírjon is ki még egyszer ennyit! Úgy látszik nem minden autógyár teszi olyan alacsonyra a lécet, mint mondjuk a VW konszern. Lehet hogy elmegy 2-300-at is némelyik azok közül is

Egy új kipufogó meg pár nap alatt kormos lesz, ha nem tökéletesek az égési viszonyok. Egy katalizátor nélküli benzines pedig sosem lesz korommentes, mert valamennyi kormot hagy maga után a benzin is.



Használd egészséggel a BT50-ed, Biztos jó autó, én nem állítom, hogy nem az. Sokkal tovább tartót is tudna csinálni minden gyár, de ez nem érdeke sajnos senkinek sem...


Előzmények megtekintése

Nem írtam, hogy tökéletes, arra próbáltam utalni, hogy szerintem ha 200 ezer alatt bedöglik egy kettős tömegű, ott lehet valami user error is bejátszhatott.

A válaszoláshoz belépés szükséges
W353W írta: 3 napja
vidi500 írta: 4 napja

"A kormolás nem áll egyenes összefüggésben az olajfogyasztással...az én 1.1 -es trabantom se ette az olajat mégis kormos volt a kipufogó..."

Az én 1,1-es Trabantom szivatón úgy kormolt, mint egy rossz Diesel. Nem lehetett neki mit csinálni. 60-70-es tempóval, "lehelt" gázpedállal is benyakalta a 7 litert 100 km-enként.


Előzmények megtekintése

Nekem is kb ennyit fogyasztott, télen 7,5 8-at is akár, azt az automata bi-metálos szivatót többször elhatároztam hogy kidobom belőle, de addigra szétrohadt az autó....

A válaszoláshoz belépés szükséges
Gábor írta: 3 napja
vidi500 írta: 3 napja

Nem! Fekete füstöt eregetett. Nem olvastad el figyelmesen amit irtam. Azt irtam, amikor a szivató rajta volt. Automata szivatója volt. Már hogyne keletkezne a benzin (tökéletlen) égése során korom? Még a tökéletes égés során is keletkezik. Tapintsd meg bármely pár tizezer km-t futott benzines autó kipufogó csövét belülről. Kormos lesz a kezed.

Egyébként olajfogyasztása nem volt az 1.1-es Trabinak. Anélkül pedig kék füstöt nem ad.

Vagy pl. próbáltunk 8 évvel ezelőtt egy 2L-es TSI VW Tiguant. Volt benne 6000 miles. Kegyetlenül ment, de amikor odaléptünk neki, úgy kormolt, mint egy rossz Diesel.


Előzmények megtekintése

Igen, igazad van, hidegen a hengerfalon lecsapódó pára miatt valóban elég tökéletlen az égés. Olyan fekete biztos nem volt a füstöd, mint egy kormoló dízelé. Egyébként nem azt írtam, hogy nem keletkezik, hanem azt, hogy sokkal kevesebb, mint egy dízelnél.
Nézz meg pl. egy 10-15 éves(benzines) Citroen Xsara -kipufogót. Átalában szinte teljesen korommentes. Én már láttam több tucatot belőle, ez a tapasztalatom.Ez igaz még pl a Suzukikra is. Még az én 258ezret futott Astrám kipufogójában is sokkal kevesebb van, mint a korábban említett új Renault turbós benzinesében.

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 3 napja
Gábor írta: 3 napja

Egy benzin égése során nem keletkezik érdemi mennyiségű korom, mert csak a dízel korom(mint ahogy minden korom) fekete.

A Trabantod biztosan kék színű füstöt eregetett, az pedig az olaj égése miatt kékes színű.


Előzmények megtekintése

Nem! Fekete füstöt eregetett. Nem olvastad el figyelmesen amit irtam. Azt irtam, amikor a szivató rajta volt. Automata szivatója volt. Már hogyne keletkezne a benzin (tökéletlen) égése során korom? Még a tökéletes égés során is keletkezik. Tapintsd meg bármely pár tizezer km-t futott benzines autó kipufogó csövét belülről. Kormos lesz a kezed.
Egyébként olajfogyasztása nem volt az 1.1-es Trabinak. Anélkül pedig kék füstöt nem ad.
Vagy pl. próbáltunk 8 évvel ezelőtt egy 2L-es TSI VW Tiguant. Volt benne 6000 miles. Kegyetlenül ment, de amikor odaléptünk neki, úgy kormolt, mint egy rossz Diesel.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Gábor írta: 3 napja
W353W írta: 4 napja

A kormolás nem áll egyenes összefüggésben az olajfogyasztással...az én 1.1 -es trabantom se ette az olajat mégis kormos volt a kipufogó, pedig 4 évente kipufogót kellett cseréltetni rajta, mert középdob folyamat kiégett.

A bt50-esemben 260 ezernél még gyári kettős tömegű van, pedig húztam már ki vele 5611 -es zetort is, és sokszor visz a hátán 900 kilós bigbag zsákot..


Előzmények megtekintése

Örülök neki!
Bírjon is ki még egyszer ennyit! Úgy látszik nem minden autógyár teszi olyan alacsonyra a lécet, mint mondjuk a VW konszern. Lehet hogy elmegy 2-300-at is némelyik azok közül is
Egy új kipufogó meg pár nap alatt kormos lesz, ha nem tökéletesek az égési viszonyok. Egy katalizátor nélküli benzines pedig sosem lesz korommentes, mert valamennyi kormot hagy maga után a benzin is.

Használd egészséggel a BT50-ed, Biztos jó autó, én nem állítom, hogy nem az. Sokkal tovább tartót is tudna csinálni minden gyár, de ez nem érdeke sajnos senkinek sem...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Gábor írta: 3 napja
Vipo írta: 4 napja

Érdekes dolgokat hallasz meg látsz, ezt már kezdem megszokni. Én viszont valamiért sosem új, hanem tinédzserkorú, vagy idősebb német és francia dízeleket látok masszív koromfelhőt húzva maguk után, de aztán lehet, hogy úgy van, ahogy állítod és kifordult sarkaiból a világ és minél öregebb, minél többet futott, annál környezetbarátabb. ;)




Előzmények megtekintése

Erőltesd meg magad és gondolj utána!
A gázolaj égésének sajátossága, hogy fekete korommal ég. (a katalizátor és részecskeszűrő ezt hivatott csökkenteni, amit aztán a részecskeszűrő apránként és néha nagyobb mennyiségben vissza is juttat a levegőbe)
A benzinnél is van egy minimális mennyiségű fekete korom, de azt a katalizátor elégeti, ha jó állapotban van. Egy új autóé biztosan az.
Mutass nekem olyan videót, amin benzines motor, vastag fekete füstöt okád!

Szerinted akkor tévedek, ha azt gondolom, hogy a korommentes kipufogó a tökéleteshez közeli égés jele?
Biztosan az a rossz, ha tiszta a kipufogó...Megmondom apámnak, hogy a 60 ezret futott Suzukiját vigye szervizbe, mert szinte semmi korom nem rakódik le a csőben.


A válaszoláshoz belépés szükséges
Gábor írta: 3 napja
vidi500 írta: 4 napja

"A kormolás nem áll egyenes összefüggésben az olajfogyasztással...az én 1.1 -es trabantom se ette az olajat mégis kormos volt a kipufogó..."

Az én 1,1-es Trabantom szivatón úgy kormolt, mint egy rossz Diesel. Nem lehetett neki mit csinálni. 60-70-es tempóval, "lehelt" gázpedállal is benyakalta a 7 litert 100 km-enként.


Előzmények megtekintése

Egy benzin égése során nem keletkezik érdemi mennyiségű korom, mert csak a dízel korom(mint ahogy minden korom) fekete.
A Trabantod biztosan kék színű füstöt eregetett, az pedig az olaj égése miatt kékes színű.

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 4 napja
W353W írta: 4 napja

A kormolás nem áll egyenes összefüggésben az olajfogyasztással...az én 1.1 -es trabantom se ette az olajat mégis kormos volt a kipufogó, pedig 4 évente kipufogót kellett cseréltetni rajta, mert középdob folyamat kiégett.

A bt50-esemben 260 ezernél még gyári kettős tömegű van, pedig húztam már ki vele 5611 -es zetort is, és sokszor visz a hátán 900 kilós bigbag zsákot..


Előzmények megtekintése

"A kormolás nem áll egyenes összefüggésben az olajfogyasztással...az én 1.1 -es trabantom se ette az olajat mégis kormos volt a kipufogó..."
Az én 1,1-es Trabantom szivatón úgy kormolt, mint egy rossz Diesel. Nem lehetett neki mit csinálni. 60-70-es tempóval, "lehelt" gázpedállal is benyakalta a 7 litert 100 km-enként.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYWRh
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYWRh

Friss tesztek

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.


Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Szívtipró - automata Renault Captur teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós benzinessel és EDC automatával próbáltuk.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYWRh
Hirdetés

LADA tesztek

Lada Vesta Sedan Lux 1.6 teszt

Jó, Ladába be, ablakot le! - Lada Vesta teszt

Nem csak a külső fejlődött előnyére, vezetni is jó a szinte SUV tulajdonságokkal rendelkező Lada Vestát. Azért még mindig van hova fejlődni.


Lada Kalina LUX AT 1.6 teszt

Sárga Zsiguli – Lada Kalina LUX teszt Videó

Az automataváltó a legjobb része a nálunk jelenleg kapható legmodernebb Ladának. Tömve extrával nagyon sokat nyújt, csak nem mindegy, hogyan.


Lada 4X4 Urban teszt

Garanciális veteránautó – Lada 4X4 Urban Videó

Az első nap csodás nosztalgiával telt az új Lada Nivával, bocsánat, 4X4-gyel, még talán a második is, de a végére már fájt. Célgépnek viszont még mindig nincs jobb!


Lada Granta 1.6 16V Lux Automata teszt

Automataváltóval vallott a Lada Granta Lux

Azt is elég nehéz volt elhinni, hogy Daciát kapni már automataváltóval, hát még Ladát! Milyen a csúcs Granta, ami egyébként 3 millió forint? 10 évet simán letagadhatna!

Még több LADA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 órája – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

Tegnap – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

3 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

LADA VESTA 1.6 Lux + 4.5 év gyári garancia!

LADA VESTA 1.6 Lux + 4...

Ár: 3.790.000 Ft

Évjárat: 2017 / 3

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

LADA SAMARA 2109

LADA SAMARA 2109

Ár: 150.000 Ft

Évjárat: 1990 / 1

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

LADA NIVA 21214

LADA NIVA 21214

Ár: 830.000 Ft

Évjárat: 2002 / 6

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!