0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Bitang légbeömlőt kap a Lamborghini legújabb pályagépe

620 lovas a Lamborghini Huracán Super Trofeo Evo

Erőben nem, aerodinamikában viszont fejlődött a kupás Lamborghini, amit már Evónak hívnak. A végeredmény: jobb köridő otthonában, Monzában.

%KA%Még fenyítőbb arcot kap a Lamborghini Huracán Super Trofeo, jövőre már a frissített változattal versenyeznek világszerte%KA%

Még fenyítőbb arcot kap a Lamborghini Huracán Super Trofeo, jövőre már a frissített változattal versenyeznek világszerte

Három évvel debütálása után frissül a Lamborghini Huracán Super Trofeo gyorsasági versenyautó, ami tulajdonképpen az olaszok kupás autójának tekinthető, még ha furcsán is hangzik a kupás jelzőt egy 620 lovas GT-re használni. Pedig ez az igazság, a Super Trofeo a Lamborghini házi versenysorozata és tehetségkutatója, a világ minden részén, így persze Európában is, nem kevés pénzes nevezővel. Most ezen sorozatokban debütál az átgyúrt Huracán pályaautó, amit a beszédes Evo névvel illetnek.

%KA%Mostantól még nagyobb lyukakon át lélegzik a szívó V10, a tetőlégbeömlő önmagában tanulmány. Azokba a kipufogókba pedig már most szerelmes vagyok. Mi lesz, mikor vörösen izzanak majd a hőtől?%KA% %KA%Mostantól még nagyobb lyukakon át lélegzik a szívó V10, a tetőlégbeömlő önmagában tanulmány. Azokba a kipufogókba pedig már most szerelmes vagyok. Mi lesz, mikor vörösen izzanak majd a hőtől?%KA%

Mostantól még nagyobb lyukakon át lélegzik a szívó V10, a tetőlégbeömlő önmagában tanulmány. Azokba a kipufogókba pedig már most szerelmes vagyok. Mi lesz, mikor vörösen izzanak majd a hőtől?

Leginkább aerodinamikailag fejlődött, köszönhetően a Dallara szakértelmének: nagyobb légbeömlőket kapott az első lökhárító, a motorháztető a kabin felé vezetett hűtőcső bevezetőnyílásától lett vadabb. Mostantól nem csak a motorháztető lamelláin át, de egy szélesen tátongó tetőlégbeömlőn keresztül is lélegezhet a motortér, hátul az egész diffúzor összetettebb lett, ettől futurisztikus az összkép. Természetesen mindent ultrakönnyű szénszálból formáztak, a jobb leszorítóerőnek köszönhetően pedig 1,5 másodperccel gyorsabbnak bizonyult elődjénél Monzában a Huracán Super Trofeo Evo, pedig erejéhez nem nyúltak.

%KA%Ritkán látunk fentről versenyautót, azonban most a különleges köntös miatt innen is megmutatták a gyáriak. Legalább jól kivehetőek a tepsi arányok, amitől annyira ragaszkodik az aszfalthoz%KA%

Ritkán látunk fentről versenyautót, azonban most a különleges köntös miatt innen is megmutatták a gyáriak. Legalább jól kivehetőek a tepsi arányok, amitől annyira ragaszkodik az aszfalthoz

Maradt a 610 lovas, 5,2 literes V10, hatsebességes szekvenciális váltóval, no meg a hátsókerék-hajtás is. Hangoltak viszont a kormányszervón és a katalizátoron. Biztonsági okokból egy új tetőrést is kialakítottak, ami baleset esetén kipattintható és bár a katapultálás elmarad, így könnyebb lehet a pilóta mentése. Hogy mibe fáj egy ilyen pálya-Huracán? Listaáron, adó nélkül, 235 000 szaftos euróba, azaz közel 73 millió forintba. Előnye viszont, hogy a gyári opciós csomagokkal bármikor átalakítható egyéb GT bajnokságok specifikációja szerint.

Ez is érdekes lehet:
 

Skoda Octavia Style 1.0 TSI teszt

Túltolták a downsizingot, de ne legyünk előítéletesek. Az ezres Octaviát vezetni jó, a fogyasztása...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...

Volkswagen Caddy Life 1.9 PD TDI DSG, 2007 - használtteszt

DSG ebben? Sokan teszik fel a kérdést a DSG-váltós Volkswagen Caddy kapcsán, pedig készült ilyen...

Hummer H1 6.6 Duramax V8, 1998 - használtteszt

A katonai verziótól erősen eltér, de még így is olyan, mint egy tank a többi autóhoz képest...

Már magyar földön az ötajtós Lada 4x4 modellek

Itt a Lada, amire már a nyolcvanas évek óta várunk, az időközben 4x4 névre keresztelt 4x4 ötajtós...

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel...

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

Korábban cáfolta, most viszont halálosan komoly a Ferrari SUV

A FCA vezérigazgatója, Sergio Marchionne elmondása szerint "halálosan komolyan veszik", hogy...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYW1ib3JnaGluaQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYW1ib3JnaGluaQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYW1ib3JnaGluaQ==

Friss tesztek

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.


Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Szívtipró - automata Renault Captur teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós benzinessel és EDC automatával próbáltuk.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sYW1ib3JnaGluaQ==
Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 órája – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

Tegnap – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

3 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

LAMBORGHINI HURACÁN LP 580-2 Kerámiafék-ÁFÁS

LAMBORGHINI HURACÁN LP...

Ár: 61.990.000 Ft

Évjárat: 2017 / 5

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

LAMBORGHINI GALLARDO Spyder 560 LE

LAMBORGHINI GALLARDO S...

Ár: 52.000.000 Ft

Évjárat: 2010

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

LAMBORGHINI HURACÁN Edition AVIO-Limitált-ÁFÁS

LAMBORGHINI HURACÁN Ed...

Ár: 80.200.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!