0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Superfast, az eddigi leggyorsabb Ferrari

800 lóerős a legújabb Ferrari, még a LaFerrarinál is gyorsabb

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az elnevezésekkel nem foglalkoznak túl sokat a Ferrarinál mostanában, legújabb modelljük egyszerűen a Superfast nevet kapta. Igaz, lényegében mindent elmond róla.

%KA%Fellelhető benne az F12 Berlinetta, de az új részletek miatt teljesen más a megjelenése. Elöl aktív légterelők vezetik el a menentszelet, orrában V12-es szívó motor feszít%KA%

Fellelhető benne az F12 Berlinetta, de az új részletek miatt teljesen más a megjelenése. Elöl aktív légterelők vezetik el a menentszelet, orrában V12-es szívó motor feszít

Újabb Ferrari modell érkezett, a legutóbbi J50-nel ellentétben viszont a 812 Superfast globális modell lesz. Hogy miért egyszerűen Superfast? Talán nem kell sokat magyarázni, röviden, gyorsabb, mint a csúcs LaFerrari, ami egy kicsit meg is kérdőjelezi a hibrid szupersportkocsi létjogosultságát. A 812 Superfast valójában más ligában játszik, alapja az F12 Berlinetta, vagy mondhatnánk az F12tdf-et is, mivel még a különleges kiadásnál is erősebb. Motorját 6,3 literről 6,5-re növelték, természetesen V12-es és semmiféle segítsége nincs a légzéshez. A szívó V12-ből 800 lóerőt préseltek ki, ami a tdf-nél 20-szal több és 8500-as fordulatnál tör elő, de nyomatéka is pusztító, 718 Nm-t teljesít 7000/perc fordulaton.

%KA%6,5 literes motorja 800 lóerőt teljesít, természetesen automataváltón keresztül jut a kerekekhez%KA%

6,5 literes motorja 800 lóerőt teljesít, természetesen automataváltón keresztül jut a kerekekhez

A lényeg a számokban rejlik, míg a LaFerrari 3,0 másodperc alatt ér százra, addig a 812 Superfast adata 2,9 – ezt igazából az új Nissan GT-R is tudja megfelelő körülmények között. Ezzel a valaha volt leggyorsabb utcai Ferrariként lép a piacra, de természetesen nem csak a technika más. A karosszéria csak nyomokban emlékeztet a Berlinettára, egyedi az orr, a far viszont már ismerős lehet a GTC4 Lussóról. Elöl aktív légterelők segítik a levegő megfelelő áramlását, valamint teljesen LED-es fényszórókkal világít, amiből hátra négyet kapott, hogy a Berlinettától könnyen meg lehessen különböztetni. Ezek mellett a Superfast elektromos rásegítésű kormányzást és hétfokozatú duplakuplungos automataváltót kapott, nem is lesz több kézi váltós Ferrari. A Ferrarinál Virtual Short Wheelbase-nek, vagyis imitált rövid tengelytávnak nevezett összkerékkormányzást is megkapta, ennek korábbi verziója már a tdf-be is bekerült.

%KA%2,9 másodperces 100 km/h-ra gyorsulásával még a LaFerrarinál is gyorsabb, élőben a Genfi Autószalonon lesz látható%KA%

2,9 másodperces 100 km/h-ra gyorsulásával még a LaFerrarinál is gyorsabb, élőben a Genfi Autószalonon lesz látható

Ez is érdekes lehet:
 

Itthon vezettük a Peugeot 5008 második generációját

Idehaza is bemutatkozott a Peugeot új négyszámjegyű modellje, az 5008 második generációja. A...

Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban...

Üléspróba: ott voltunk a Kia Stonic leleplezésén

Amszterdamban leplezték le a Kia kisautó alapú divat-crossoverét, amiről továbbra sem tudunk...

Két világbajnok is távozhat a Forma-1-ből

A Libery Media több versenyt szeretne a száguldó cirkuszban, Alonso és Hamilton viszont máris...

Füvezett, aki szerint a kamion alatt átszáguldó Tesla sofőrje filmet nézett

Újabb részletek derültek ki a tavalyi szörnyű Tesla balesetről. Eddig a kamiont vezető férfi...

Németországban is visszavásárol a dízelbotrányban érintett autókat a Volkswagen

Közel két éve annak, hogy a Volkswagen dízelbotránya kirobbant, még ma is, és valószínűleg még...

Láttuk az új Volkswagen Polót, sokat nőtt, hangja is nagyobb lett

Berlinben láthattuk élőben először a Volkswagen új kisautóját. A Polo hatodik generációja az...

Hyundai i30 1.4 T-GDI 7 DCT teszt

Nem ér másolással vádolni senkit, a Hyundai i30-nál is inkább úgy mondanánk, kiválogatták azt...

Körkép: divat-crossoverek 5 millióig

Egyre csak növekszik a városi crossoverek szegmense. A sok új nevező meghozta a kedvet, hogy...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mZXJyYXJp
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (9 db)

Bezzenev írta: 4 hónapja
gnx írta: 4 hónapja

Nem tudom feltűnt-e de ez egy szívómotor amit nem kell külön lélegeztető gépen tartani. Nekem ez az etalon.


Előzmények megtekintése

ja csak bőőőőőgetni kell 9ezerig, hogy haladjon is :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 4 hónapja
zold írta: 4 hónapja

Ezzel a második mondatoddal nagyon egyet értek. Nekem nem jön be az ilyen motorkarakterisztika, és tényleg a dízelek teljesítményleadása a legszimpatikusabb.



Történetesen nekem épp egy olyan menetem volt (vagy 10 éve, mondjuk), hogy először egy F430-as menet majd közvetlen utána egy 911 Turbo rá egy hétre meg egy 3.0 TDI (akkor volt új a CR-motor). És hogy őszinte legyek az F430 volt a legkevésbé harmonikus, autónak a legalkalmatlanabb. Egy sajátosan kitenyésztett célszerszám, az autó funkció sokadlagos cél volt.


Előzmények megtekintése

Végre valamiben egyet értünk! :)
A második felében a mondandódnak le is írod a jelenséget:
Egy sportautó nem a harmóniáról szól, ott már sok mindent fel kell adni, néhány dologért. Egy célszerszám, ahogy mondod.
Utcai autónál pedig még sok egyéb más is hozzá tartozik, fogyi, fenntartás, szervízigény, pénztárca vastagság, arc- és mellény mérete is.
Amúgy az Aston is most csinált egy "nagyon" hasonló szívó V12-es suppersportautót. Reneszánsz van? :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 4 hónapja
Edy írta: 4 hónapja

Ez a motor a régi suli iskola példája.

Van akinek benzin, van akinek gázolaj csorog az ereiben, van akinek elektron. Stb,stb.

;)

Na meg van akinek bizonyítási vágya van.


Előzmények megtekintése

Ezzel a második mondatoddal nagyon egyet értek. Nekem nem jön be az ilyen motorkarakterisztika, és tényleg a dízelek teljesítményleadása a legszimpatikusabb.

Történetesen nekem épp egy olyan menetem volt (vagy 10 éve, mondjuk), hogy először egy F430-as menet majd közvetlen utána egy 911 Turbo rá egy hétre meg egy 3.0 TDI (akkor volt új a CR-motor). És hogy őszinte legyek az F430 volt a legkevésbé harmonikus, autónak a legalkalmatlanabb. Egy sajátosan kitenyésztett célszerszám, az autó funkció sokadlagos cél volt.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 4 hónapja
zold írta: 4 hónapja

Én viszont épp nem rajongok az ilyen pörgetős motorokért, a Ferrari motorja semmivel nem jobb mint a turbósok, ugyanúgy "ugrik" egyet csak nem 2000 fordnál hanem 4000-nél.



Persze a Tesla jobban gyorsul 100-ra, és még felette is jól tartja magát, csak 2-3 gyorsulás után megáll a tudomány (meg az akksi).

De 100-zal menni nem "gyors", pláne nem szupergyors. Ez a kocsi pedig 200 felett is elemében van...


Előzmények megtekintése

Ez a motor a régi suli iskola példája.
Van akinek benzin, van akinek gázolaj csorog az ereiben, van akinek elektron. Stb,stb.
;)
Na meg van akinek bizonyítási vágya van.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 4 hónapja

Én viszont épp nem rajongok az ilyen pörgetős motorokért, a Ferrari motorja semmivel nem jobb mint a turbósok, ugyanúgy "ugrik" egyet csak nem 2000 fordnál hanem 4000-nél.

Persze a Tesla jobban gyorsul 100-ra, és még felette is jól tartja magát, csak 2-3 gyorsulás után megáll a tudomány (meg az akksi).
De 100-zal menni nem "gyors", pláne nem szupergyors. Ez a kocsi pedig 200 felett is elemében van...

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 4 hónapja
Bezzenev írta: 4 hónapja

na most 1 tizeddel gyorsabb, ha kevesebb benzin van benne, tehát könnyebb :D most ez miért lett superfast? egy model s bármikor elveri...igaz, csak 100-ig, de akkor is. Superfast az lenne, ha mondjuk 1 seccel gyorsabb lenne a laferrarinál, na az superfast :D persze a 3 sec is nagyon gyors már, de mára nem számít kuriózumnak.

A 700nm- 7000-es fordulaton nem egy nagy csoda ma már...sok dízel ezt és még többet fele fordulaton tudja :D:D


Előzmények megtekintése

Nem tudom feltűnt-e de ez egy szívómotor amit nem kell külön lélegeztető gépen tartani. Nekem ez az etalon.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 4 hónapja
Bezzenev írta: 4 hónapja

na most 1 tizeddel gyorsabb, ha kevesebb benzin van benne, tehát könnyebb :D most ez miért lett superfast? egy model s bármikor elveri...igaz, csak 100-ig, de akkor is. Superfast az lenne, ha mondjuk 1 seccel gyorsabb lenne a laferrarinál, na az superfast :D persze a 3 sec is nagyon gyors már, de mára nem számít kuriózumnak.

A 700nm- 7000-es fordulaton nem egy nagy csoda ma már...sok dízel ezt és még többet fele fordulaton tudja :D:D


Előzmények megtekintése

Nos ige, csak egy Tádéi fele fordulatnál nem pörög többet, illetve de csak minek.
Megint megtaláltad minél tudsz nagyobbat mondani. :)
A4 papír mérete meg van már?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 4 hónapja

na most 1 tizeddel gyorsabb, ha kevesebb benzin van benne, tehát könnyebb :D most ez miért lett superfast? egy model s bármikor elveri...igaz, csak 100-ig, de akkor is. Superfast az lenne, ha mondjuk 1 seccel gyorsabb lenne a laferrarinál, na az superfast :D persze a 3 sec is nagyon gyors már, de mára nem számít kuriózumnak.
A 700nm- 7000-es fordulaton nem egy nagy csoda ma már...sok dízel ezt és még többet fele fordulaton tudja :D:D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 4 hónapja

A Matchbox meg majd jól bepereli őket a névhasználatért :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mZXJyYXJp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mZXJyYXJp

Friss tesztek

Nissan X-Trail 2.0 dCi Xtronic Tekna 4x4-i

Átvert, de nem térített meg – Nissan X-Trail 2.0

Sokan örülhetnek annak, hogy az X-Trail végre rendes motort is kapott. A kétliteres dízel már papíron is kellően jól mutat a Nissan nagy SUV-jához, hát még a valóságban, viszont a váltó egy nagy kérdés.


Hyundai i30 1.4 T-GDI 7 DCT teszt

Ilyen, amikor a másolat szinte jobb - Hyundai i30

Nem ér másolással vádolni senkit, a Hyundai i30-nál is inkább úgy mondanánk, kiválogatták azt, ami jó, és becsomagolták egy ismerős, de ezen a szinten kívánatosnak mondható formatervvel.


Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Te drága! - Optima SW

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban érezhetjük benne magunkat. Imádni való, főleg akkor, ha kevesebbet költünk rá.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mZXJyYXJp

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

SEAT Ibiza FR menetpróba - Leonnal és Atecával fűszerezve

Tudjuk az új Ibiza árát, vezettük a legerősebb változatát

3 napja – Újdonság

A SEAT legfőbb idei újdonsága az Ibiza, amit rögtön FR-ként vezethettünk. Továbbá az új Leon Cupra FR-t és az Ateca FR-t is meghajthattuk.


Végigvezettük a MINI JCW palettáját

John Cooper Works modellekkel edzettünk

3 napja – Sztori

Európai körútra indultak a felpaprikázott MINI-k, mi pedig itthon el is kaptuk őket, hogy az Euro-Ringen valljanak egy laza pályanap során.


Összevarrtak három Ladát, hogy őrült sebességgel foroghassanak

A háromfejű orosz sárkány története Videó

4 napja – Sztori

Mond valamit az, hogy fidget spinner? Nem baj, ha nem, csak ez most egy új őrület, na persze a fiatalok körében. Viszont néhány orosz is feldolgozta az ötletet, mutatjuk, hogyan.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FERRARI 348

FERRARI 348

Ár: 15.800.000 Ft

Évjárat: 1992 / 10

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

FERRARI CALIFORNIA T 3.8 V8 (Automata) ÁFÁ-s ÁTADÁSI ÁR!!

FERRARI CALIFORNIA T 3...

Ár: 56.750.000 Ft

Évjárat: 2015 / 6

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

FERRARI F12 BERLINETTA (Automata)

FERRARI F12 BERLINETTA...

Ár: 66.585.000 Ft

Évjárat: 2013 / 4

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!