0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Superfast, az eddigi leggyorsabb Ferrari

800 lóerős a legújabb Ferrari, még a LaFerrarinál is gyorsabb

·

Az elnevezésekkel nem foglalkoznak túl sokat a Ferrarinál mostanában, legújabb modelljük egyszerűen a Superfast nevet kapta. Igaz, lényegében mindent elmond róla.

%KA%Fellelhető benne az F12 Berlinetta, de az új részletek miatt teljesen más a megjelenése. Elöl aktív légterelők vezetik el a menentszelet, orrában V12-es szívó motor feszít%KA%

Fellelhető benne az F12 Berlinetta, de az új részletek miatt teljesen más a megjelenése. Elöl aktív légterelők vezetik el a menentszelet, orrában V12-es szívó motor feszít

Újabb Ferrari modell érkezett, a legutóbbi J50-nel ellentétben viszont a 812 Superfast globális modell lesz. Hogy miért egyszerűen Superfast? Talán nem kell sokat magyarázni, röviden, gyorsabb, mint a csúcs LaFerrari, ami egy kicsit meg is kérdőjelezi a hibrid szupersportkocsi létjogosultságát. A 812 Superfast valójában más ligában játszik, alapja az F12 Berlinetta, vagy mondhatnánk az F12tdf-et is, mivel még a különleges kiadásnál is erősebb. Motorját 6,3 literről 6,5-re növelték, természetesen V12-es és semmiféle segítsége nincs a légzéshez. A szívó V12-ből 800 lóerőt préseltek ki, ami a tdf-nél 20-szal több és 8500-as fordulatnál tör elő, de nyomatéka is pusztító, 718 Nm-t teljesít 7000/perc fordulaton.

%KA%6,5 literes motorja 800 lóerőt teljesít, természetesen automataváltón keresztül jut a kerekekhez%KA%

6,5 literes motorja 800 lóerőt teljesít, természetesen automataváltón keresztül jut a kerekekhez

A lényeg a számokban rejlik, míg a LaFerrari 3,0 másodperc alatt ér százra, addig a 812 Superfast adata 2,9 – ezt igazából az új Nissan GT-R is tudja megfelelő körülmények között. Ezzel a valaha volt leggyorsabb utcai Ferrariként lép a piacra, de természetesen nem csak a technika más. A karosszéria csak nyomokban emlékeztet a Berlinettára, egyedi az orr, a far viszont már ismerős lehet a GTC4 Lussóról. Elöl aktív légterelők segítik a levegő megfelelő áramlását, valamint teljesen LED-es fényszórókkal világít, amiből hátra négyet kapott, hogy a Berlinettától könnyen meg lehessen különböztetni. Ezek mellett a Superfast elektromos rásegítésű kormányzást és hétfokozatú duplakuplungos automataváltót kapott, nem is lesz több kézi váltós Ferrari. A Ferrarinál Virtual Short Wheelbase-nek, vagyis imitált rövid tengelytávnak nevezett összkerékkormányzást is megkapta, ennek korábbi verziója már a tdf-be is bekerült.

%KA%2,9 másodperces 100 km/h-ra gyorsulásával még a LaFerrarinál is gyorsabb, élőben a Genfi Autószalonon lesz látható%KA%

2,9 másodperces 100 km/h-ra gyorsulásával még a LaFerrarinál is gyorsabb, élőben a Genfi Autószalonon lesz látható

Ez is érdekes lehet:
 

Menetpróba: Volkswagen Golf VII facelift

Máris vezethettük a 7-es Golf frissített változatát a legújabb TSI-vel, erős GTD és GTI változatban...

A ráncfelvarrás után új motor is érkezik az Octaviaba

Az idén modellfrissítésen átesett Skoda Octavia ősszel motorfrissítést is kap.

Itthon vezettük az új 5-ös BMW-t

Elindult az új 5-ös BMW hazai forgalmazása, már volt is szerencsénk vezetni. Könnyebb, látványosabb...

Vezettük a frissített Skoda Octaviát

Idén nem csak új köntöst öltött a Skoda Octavia ötajtós és kombi kivitele, az utastérben is történtek...

Két kamion ütközött, az egyiknek feltépte az oldalát a Corvette-szállító

Három Corvette tört össze egy kamion hátán, köztük egy 659 lóerős Z06. A másik kamion konténerének...

Menetpróba: Audi Q5, második generáció

Legerősebb 2,0 literes TDI-jével vallott az Audi kompakt SUV-jának második generációja. A Q5...

Suzuki Ignis hazai menetpróba

Tipikus városi mini-SUV lett az új Ignis, még New Yorkban is vezettük. Szívómotor, négyhenger...

Kupás Opel Astra F teszt

Ritkán tudunk egy versenyautóról tesztet írni. Most mégis más a helyzet, neveztem a Kakucs Ring...

Új kupé körkép: Audi A5 Coupé, BMW 4-es sorozat, Mercedes C-osztály Coupé

Elkorcsosult a kupé elnevezés, már mindenre ráhúzzák, hiszen ez most hívószó. A régi iskola szerinti...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mZXJyYXJp
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (9 db)

Bezzenev írta: 4 napja
gnx írta: 4 napja

Nem tudom feltűnt-e de ez egy szívómotor amit nem kell külön lélegeztető gépen tartani. Nekem ez az etalon.


Előzmények megtekintése

ja csak bőőőőőgetni kell 9ezerig, hogy haladjon is :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 4 napja
zold írta: 4 napja

Ezzel a második mondatoddal nagyon egyet értek. Nekem nem jön be az ilyen motorkarakterisztika, és tényleg a dízelek teljesítményleadása a legszimpatikusabb.



Történetesen nekem épp egy olyan menetem volt (vagy 10 éve, mondjuk), hogy először egy F430-as menet majd közvetlen utána egy 911 Turbo rá egy hétre meg egy 3.0 TDI (akkor volt új a CR-motor). És hogy őszinte legyek az F430 volt a legkevésbé harmonikus, autónak a legalkalmatlanabb. Egy sajátosan kitenyésztett célszerszám, az autó funkció sokadlagos cél volt.


Előzmények megtekintése

Végre valamiben egyet értünk! :)
A második felében a mondandódnak le is írod a jelenséget:
Egy sportautó nem a harmóniáról szól, ott már sok mindent fel kell adni, néhány dologért. Egy célszerszám, ahogy mondod.
Utcai autónál pedig még sok egyéb más is hozzá tartozik, fogyi, fenntartás, szervízigény, pénztárca vastagság, arc- és mellény mérete is.
Amúgy az Aston is most csinált egy "nagyon" hasonló szívó V12-es suppersportautót. Reneszánsz van? :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 4 napja
Edy írta: 4 napja

Ez a motor a régi suli iskola példája.

Van akinek benzin, van akinek gázolaj csorog az ereiben, van akinek elektron. Stb,stb.

;)

Na meg van akinek bizonyítási vágya van.


Előzmények megtekintése

Ezzel a második mondatoddal nagyon egyet értek. Nekem nem jön be az ilyen motorkarakterisztika, és tényleg a dízelek teljesítményleadása a legszimpatikusabb.

Történetesen nekem épp egy olyan menetem volt (vagy 10 éve, mondjuk), hogy először egy F430-as menet majd közvetlen utána egy 911 Turbo rá egy hétre meg egy 3.0 TDI (akkor volt új a CR-motor). És hogy őszinte legyek az F430 volt a legkevésbé harmonikus, autónak a legalkalmatlanabb. Egy sajátosan kitenyésztett célszerszám, az autó funkció sokadlagos cél volt.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 4 napja
zold írta: 4 napja

Én viszont épp nem rajongok az ilyen pörgetős motorokért, a Ferrari motorja semmivel nem jobb mint a turbósok, ugyanúgy "ugrik" egyet csak nem 2000 fordnál hanem 4000-nél.



Persze a Tesla jobban gyorsul 100-ra, és még felette is jól tartja magát, csak 2-3 gyorsulás után megáll a tudomány (meg az akksi).

De 100-zal menni nem "gyors", pláne nem szupergyors. Ez a kocsi pedig 200 felett is elemében van...


Előzmények megtekintése

Ez a motor a régi suli iskola példája.
Van akinek benzin, van akinek gázolaj csorog az ereiben, van akinek elektron. Stb,stb.
;)
Na meg van akinek bizonyítási vágya van.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 4 napja

Én viszont épp nem rajongok az ilyen pörgetős motorokért, a Ferrari motorja semmivel nem jobb mint a turbósok, ugyanúgy "ugrik" egyet csak nem 2000 fordnál hanem 4000-nél.

Persze a Tesla jobban gyorsul 100-ra, és még felette is jól tartja magát, csak 2-3 gyorsulás után megáll a tudomány (meg az akksi).
De 100-zal menni nem "gyors", pláne nem szupergyors. Ez a kocsi pedig 200 felett is elemében van...

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 4 napja
Bezzenev írta: 4 napja

na most 1 tizeddel gyorsabb, ha kevesebb benzin van benne, tehát könnyebb :D most ez miért lett superfast? egy model s bármikor elveri...igaz, csak 100-ig, de akkor is. Superfast az lenne, ha mondjuk 1 seccel gyorsabb lenne a laferrarinál, na az superfast :D persze a 3 sec is nagyon gyors már, de mára nem számít kuriózumnak.

A 700nm- 7000-es fordulaton nem egy nagy csoda ma már...sok dízel ezt és még többet fele fordulaton tudja :D:D


Előzmények megtekintése

Nem tudom feltűnt-e de ez egy szívómotor amit nem kell külön lélegeztető gépen tartani. Nekem ez az etalon.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 4 napja
Bezzenev írta: 4 napja

na most 1 tizeddel gyorsabb, ha kevesebb benzin van benne, tehát könnyebb :D most ez miért lett superfast? egy model s bármikor elveri...igaz, csak 100-ig, de akkor is. Superfast az lenne, ha mondjuk 1 seccel gyorsabb lenne a laferrarinál, na az superfast :D persze a 3 sec is nagyon gyors már, de mára nem számít kuriózumnak.

A 700nm- 7000-es fordulaton nem egy nagy csoda ma már...sok dízel ezt és még többet fele fordulaton tudja :D:D


Előzmények megtekintése

Nos ige, csak egy Tádéi fele fordulatnál nem pörög többet, illetve de csak minek.
Megint megtaláltad minél tudsz nagyobbat mondani. :)
A4 papír mérete meg van már?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 4 napja

na most 1 tizeddel gyorsabb, ha kevesebb benzin van benne, tehát könnyebb :D most ez miért lett superfast? egy model s bármikor elveri...igaz, csak 100-ig, de akkor is. Superfast az lenne, ha mondjuk 1 seccel gyorsabb lenne a laferrarinál, na az superfast :D persze a 3 sec is nagyon gyors már, de mára nem számít kuriózumnak.
A 700nm- 7000-es fordulaton nem egy nagy csoda ma már...sok dízel ezt és még többet fele fordulaton tudja :D:D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 6 napja

A Matchbox meg majd jól bepereli őket a névhasználatért :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mZXJyYXJp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mZXJyYXJp

Friss tesztek

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

5 rendőr ugrott rá, Év Autója is lehet - Toyota C-HR teszt Videó

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen barátkozni jöttek.


Mazda3 Sedan G120 Revolution Automata teszt

Apukám világa? Mazda3 Sedan G120 Automata

Megújult az idei modellévre a Mazda3. Középső benzinesével, szedánként, automatikus váltóval próbáltuk. Korrekt munka, elhibázott konfiguráció.


Kia Optima PHEV plug-in hibrid teszt

Feszültséglevezetés – Kia Optima PHEV teszt

Az Optima hibridje Európába már csak konnektoros verziójával érkezik. Nem fogad szót, működése különös, de jó használni, hatékony, és szemtelenül kevés benzint kér.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mZXJyYXJp

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Az eddigi legrondább: Force India VJM10

Furcsa csápokat kapott a Force India F1 autója

2 órája – Sztori

A Renault gyönyörű formái és színei után bemutatkozott a Force India ormányosa. Az orr semelyik eddigi autóhoz nem hasonlítható. Mit tudnak?


Menetpróba: Mini Countryman

Csini Mini az új Countryman

7 órája – Újdonság

Második generációjába lépett a Mini városi crossovere, a Countryman. Hazai viszonyok között ismertük meg, autóztunk is sokat vele.


Az eddigi legszebb: Renault R.S.17

Több mint 900 lóerő 722 kilóhoz

18 órája – Sztori

A tavalyi még tanulóév volt, idén már a konstruktőri ötödik helyért küzdene a Renault Sport F1 Team. Londonban mutatták be idei fegyverüket.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FERRARI 612 Scaglietti (Automata)

FERRARI 612 Scaglietti...

Ár: 20.990.000 Ft

Évjárat: 2005

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

FERRARI 348 TS BESZÉLJÜNK A STÍLUSRÓL

FERRARI 348 TS BESZÉLJ...

Ár: 17.900.000 Ft

Évjárat: 1993

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

FERRARI 458 Italia (Automata) ÁFÁ-s. 2019-ig Garanciális!!!!

FERRARI 458 Italia (Au...

Ár: 63.500.000 Ft

Évjárat: 2013 / 5

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!