0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Superfast, az eddigi leggyorsabb Ferrari

800 lóerős a legújabb Ferrari, még a LaFerrarinál is gyorsabb

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az elnevezésekkel nem foglalkoznak túl sokat a Ferrarinál mostanában, legújabb modelljük egyszerűen a Superfast nevet kapta. Igaz, lényegében mindent elmond róla.

%KA%Fellelhető benne az F12 Berlinetta, de az új részletek miatt teljesen más a megjelenése. Elöl aktív légterelők vezetik el a menentszelet, orrában V12-es szívó motor feszít%KA%

Fellelhető benne az F12 Berlinetta, de az új részletek miatt teljesen más a megjelenése. Elöl aktív légterelők vezetik el a menentszelet, orrában V12-es szívó motor feszít

Újabb Ferrari modell érkezett, a legutóbbi J50-nel ellentétben viszont a 812 Superfast globális modell lesz. Hogy miért egyszerűen Superfast? Talán nem kell sokat magyarázni, röviden, gyorsabb, mint a csúcs LaFerrari, ami egy kicsit meg is kérdőjelezi a hibrid szupersportkocsi létjogosultságát. A 812 Superfast valójában más ligában játszik, alapja az F12 Berlinetta, vagy mondhatnánk az F12tdf-et is, mivel még a különleges kiadásnál is erősebb. Motorját 6,3 literről 6,5-re növelték, természetesen V12-es és semmiféle segítsége nincs a légzéshez. A szívó V12-ből 800 lóerőt préseltek ki, ami a tdf-nél 20-szal több és 8500-as fordulatnál tör elő, de nyomatéka is pusztító, 718 Nm-t teljesít 7000/perc fordulaton.

%KA%6,5 literes motorja 800 lóerőt teljesít, természetesen automataváltón keresztül jut a kerekekhez%KA%

6,5 literes motorja 800 lóerőt teljesít, természetesen automataváltón keresztül jut a kerekekhez

A lényeg a számokban rejlik, míg a LaFerrari 3,0 másodperc alatt ér százra, addig a 812 Superfast adata 2,9 – ezt igazából az új Nissan GT-R is tudja megfelelő körülmények között. Ezzel a valaha volt leggyorsabb utcai Ferrariként lép a piacra, de természetesen nem csak a technika más. A karosszéria csak nyomokban emlékeztet a Berlinettára, egyedi az orr, a far viszont már ismerős lehet a GTC4 Lussóról. Elöl aktív légterelők segítik a levegő megfelelő áramlását, valamint teljesen LED-es fényszórókkal világít, amiből hátra négyet kapott, hogy a Berlinettától könnyen meg lehessen különböztetni. Ezek mellett a Superfast elektromos rásegítésű kormányzást és hétfokozatú duplakuplungos automataváltót kapott, nem is lesz több kézi váltós Ferrari. A Ferrarinál Virtual Short Wheelbase-nek, vagyis imitált rövid tengelytávnak nevezett összkerékkormányzást is megkapta, ennek korábbi verziója már a tdf-be is bekerült.

%KA%2,9 másodperces 100 km/h-ra gyorsulásával még a LaFerrarinál is gyorsabb, élőben a Genfi Autószalonon lesz látható%KA%

2,9 másodperces 100 km/h-ra gyorsulásával még a LaFerrarinál is gyorsabb, élőben a Genfi Autószalonon lesz látható

Ez is érdekes lehet:
 

Audi 80 1.3 CL, 1982 - használtteszt

Pajtalelet volt, most a Das WeltAuto kínálatában várja méltó gazdáját egy 62 ezres futású, 1982-es...

Mérföldkő az elektromos autózásban: 5 perc töltéssel közel 500 kilométeres hatótáv

Áttörés következhet be a villanyautózás világában. Úgy tűnik, hogy hamarosan 5 percnyi töltés...

Egy nyitott tetejű DS 7 lett a Macron-mobil

Elég komolyan behatárolta, hogy hova pozicionálja SUV-ját a DS. Elhúzható tetős elnöki vonulós...

Audi Q5 Sport 2.0 TDI 190 LE quattro S tronic S Line teszt

Gombnyomásra emeli meg magát, terepképessége nem csak rizsa. Az új Audi Q5 quattro hajtással...

Alfa Stelvio menetrpróba magyar földön

Az egyik legjobb hazai szerpentinre, azon keresztül Parádsasvárra vittük az Alfa első SUV-jának...

Törött Suprát talált a hegyoldalban az ausztrál vlogger

Legendák szóltak róla, Alexi az ausztrál vlogger megtalálta a hegyoldalba dobott és mára levelekkel...

Opel Crossland X nemzetközi menetpróba

Kipróbálhattuk az első olyan Opelt, amihez a németeknek már nincs túl sok köze. Az új korszak...

Több-kevesebb sikerrel álcázták a kombi Lada Vestát

Álcázva kapták le a Lada Vesta kombi változatát. Mostantól még nagyobb raktér tartozhat az enyhe...

Suzuki Swift 1.2 GL+ teszt

Minden újabb autójával egyre jobban zavarba hoz a Suzuki. Az új Swift az 1,2-es alapmotorral...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mZXJyYXJp
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (9 db)

Bezzenev írta: 3 hónapja
gnx írta: 3 hónapja

Nem tudom feltűnt-e de ez egy szívómotor amit nem kell külön lélegeztető gépen tartani. Nekem ez az etalon.


Előzmények megtekintése

ja csak bőőőőőgetni kell 9ezerig, hogy haladjon is :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 3 hónapja
zold írta: 3 hónapja

Ezzel a második mondatoddal nagyon egyet értek. Nekem nem jön be az ilyen motorkarakterisztika, és tényleg a dízelek teljesítményleadása a legszimpatikusabb.



Történetesen nekem épp egy olyan menetem volt (vagy 10 éve, mondjuk), hogy először egy F430-as menet majd közvetlen utána egy 911 Turbo rá egy hétre meg egy 3.0 TDI (akkor volt új a CR-motor). És hogy őszinte legyek az F430 volt a legkevésbé harmonikus, autónak a legalkalmatlanabb. Egy sajátosan kitenyésztett célszerszám, az autó funkció sokadlagos cél volt.


Előzmények megtekintése

Végre valamiben egyet értünk! :)
A második felében a mondandódnak le is írod a jelenséget:
Egy sportautó nem a harmóniáról szól, ott már sok mindent fel kell adni, néhány dologért. Egy célszerszám, ahogy mondod.
Utcai autónál pedig még sok egyéb más is hozzá tartozik, fogyi, fenntartás, szervízigény, pénztárca vastagság, arc- és mellény mérete is.
Amúgy az Aston is most csinált egy "nagyon" hasonló szívó V12-es suppersportautót. Reneszánsz van? :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 3 hónapja
Edy írta: 3 hónapja

Ez a motor a régi suli iskola példája.

Van akinek benzin, van akinek gázolaj csorog az ereiben, van akinek elektron. Stb,stb.

;)

Na meg van akinek bizonyítási vágya van.


Előzmények megtekintése

Ezzel a második mondatoddal nagyon egyet értek. Nekem nem jön be az ilyen motorkarakterisztika, és tényleg a dízelek teljesítményleadása a legszimpatikusabb.

Történetesen nekem épp egy olyan menetem volt (vagy 10 éve, mondjuk), hogy először egy F430-as menet majd közvetlen utána egy 911 Turbo rá egy hétre meg egy 3.0 TDI (akkor volt új a CR-motor). És hogy őszinte legyek az F430 volt a legkevésbé harmonikus, autónak a legalkalmatlanabb. Egy sajátosan kitenyésztett célszerszám, az autó funkció sokadlagos cél volt.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 3 hónapja
zold írta: 3 hónapja

Én viszont épp nem rajongok az ilyen pörgetős motorokért, a Ferrari motorja semmivel nem jobb mint a turbósok, ugyanúgy "ugrik" egyet csak nem 2000 fordnál hanem 4000-nél.



Persze a Tesla jobban gyorsul 100-ra, és még felette is jól tartja magát, csak 2-3 gyorsulás után megáll a tudomány (meg az akksi).

De 100-zal menni nem "gyors", pláne nem szupergyors. Ez a kocsi pedig 200 felett is elemében van...


Előzmények megtekintése

Ez a motor a régi suli iskola példája.
Van akinek benzin, van akinek gázolaj csorog az ereiben, van akinek elektron. Stb,stb.
;)
Na meg van akinek bizonyítási vágya van.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 3 hónapja

Én viszont épp nem rajongok az ilyen pörgetős motorokért, a Ferrari motorja semmivel nem jobb mint a turbósok, ugyanúgy "ugrik" egyet csak nem 2000 fordnál hanem 4000-nél.

Persze a Tesla jobban gyorsul 100-ra, és még felette is jól tartja magát, csak 2-3 gyorsulás után megáll a tudomány (meg az akksi).
De 100-zal menni nem "gyors", pláne nem szupergyors. Ez a kocsi pedig 200 felett is elemében van...

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 3 hónapja
Bezzenev írta: 3 hónapja

na most 1 tizeddel gyorsabb, ha kevesebb benzin van benne, tehát könnyebb :D most ez miért lett superfast? egy model s bármikor elveri...igaz, csak 100-ig, de akkor is. Superfast az lenne, ha mondjuk 1 seccel gyorsabb lenne a laferrarinál, na az superfast :D persze a 3 sec is nagyon gyors már, de mára nem számít kuriózumnak.

A 700nm- 7000-es fordulaton nem egy nagy csoda ma már...sok dízel ezt és még többet fele fordulaton tudja :D:D


Előzmények megtekintése

Nem tudom feltűnt-e de ez egy szívómotor amit nem kell külön lélegeztető gépen tartani. Nekem ez az etalon.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 3 hónapja
Bezzenev írta: 3 hónapja

na most 1 tizeddel gyorsabb, ha kevesebb benzin van benne, tehát könnyebb :D most ez miért lett superfast? egy model s bármikor elveri...igaz, csak 100-ig, de akkor is. Superfast az lenne, ha mondjuk 1 seccel gyorsabb lenne a laferrarinál, na az superfast :D persze a 3 sec is nagyon gyors már, de mára nem számít kuriózumnak.

A 700nm- 7000-es fordulaton nem egy nagy csoda ma már...sok dízel ezt és még többet fele fordulaton tudja :D:D


Előzmények megtekintése

Nos ige, csak egy Tádéi fele fordulatnál nem pörög többet, illetve de csak minek.
Megint megtaláltad minél tudsz nagyobbat mondani. :)
A4 papír mérete meg van már?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 3 hónapja

na most 1 tizeddel gyorsabb, ha kevesebb benzin van benne, tehát könnyebb :D most ez miért lett superfast? egy model s bármikor elveri...igaz, csak 100-ig, de akkor is. Superfast az lenne, ha mondjuk 1 seccel gyorsabb lenne a laferrarinál, na az superfast :D persze a 3 sec is nagyon gyors már, de mára nem számít kuriózumnak.
A 700nm- 7000-es fordulaton nem egy nagy csoda ma már...sok dízel ezt és még többet fele fordulaton tudja :D:D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 3 hónapja

A Matchbox meg majd jól bepereli őket a névhasználatért :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mZXJyYXJp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mZXJyYXJp

Friss tesztek

Suzuki Swift 1.2 GL+ teszt

Jó a hazai, de a japó Swift sem csalódás, sőt! - Swift 1.2 GL+ Videó

Minden újabb autójával egyre jobban zavarba hoz a Suzuki. Az új Swift az 1,2-es alapmotorral vizsgázott. Nehéz róla rosszat mondani.


Lada Vesta Sedan Lux 1.6 teszt

Jó, Ladába be, ablakot le! - Lada Vesta teszt

Nem csak a külső fejlődött előnyére, vezetni is jó a szinte SUV tulajdonságokkal rendelkező Lada Vestát. Azért még mindig van hova fejlődni.


Audi Q5 Sport 2.0 TDI 190 LE quattro S tronic S Line teszt

Tömörített Q7 - Audi Q5 teszt Videó

Gombnyomásra emeli meg magát, terepképessége nem csak rizsa. Az új Audi Q5 quattro hajtással és az erősebbik kétliteres dízelmotorral remek összhangot ad városban és a susnyásban is.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mZXJyYXJp

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

A villanyautó-tulajdonosok 77 százaléka újra e-autót vesz majd

Aki egyszer villanyautót vett, az legközelebb is azt fog

6 órája – Sztori

Bár a magas vételár és a töltőpontok hiánya gátolja a villanyautók gyors terjedését, aki egyszer elcsábult, az többnyire nem tágít az e-autóktól.


Piaci körkép: autós filmek sztárjai, elérhető áron

Van kedvenc filmes autód? Ezekből már válogathatsz! Videó

9 órája – Sztori

Biztos van olyan autós film, ami már téged is autóvásárlásra ihletett. Esetleg belebújnál Semir bőrébe, és egy ezüst 3-assal rónád a várost? James Bond lennél, vagy Michael Knight?


A hír igaz, Jim Hackett a Ford új globális igazgatója

Változások a Fordnál

18 órája – Sztori

A Ford Motor Company ma Jim Hackettet nevezte ki a vállalat új elnök-vezérigazgatójának, további fontos vezetőváltások is említhetők.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FERRARI F12 BERLINETTA (Automata)

FERRARI F12 BERLINETTA...

Ár: 74.085.000 Ft

Évjárat: 2013 / 11

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

FERRARI 599 GTB F1 (Automata) HGTE egyedi szín limitált 2/1

FERRARI 599 GTB F1 (Au...

Ár: 50.000.000 Ft

Évjárat: 2008 / 4

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

FERRARI 348 TS BESZÉLJÜNK A STÍLUSRÓL

FERRARI 348 TS BESZÉLJ...

Ár: 17.900.000 Ft

Évjárat: 1993

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!