0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Superfast, az eddigi leggyorsabb Ferrari

800 lóerős a legújabb Ferrari, még a LaFerrarinál is gyorsabb

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az elnevezésekkel nem foglalkoznak túl sokat a Ferrarinál mostanában, legújabb modelljük egyszerűen a Superfast nevet kapta. Igaz, lényegében mindent elmond róla.

%KA%Fellelhető benne az F12 Berlinetta, de az új részletek miatt teljesen más a megjelenése. Elöl aktív légterelők vezetik el a menentszelet, orrában V12-es szívó motor feszít%KA%

Fellelhető benne az F12 Berlinetta, de az új részletek miatt teljesen más a megjelenése. Elöl aktív légterelők vezetik el a menentszelet, orrában V12-es szívó motor feszít

Újabb Ferrari modell érkezett, a legutóbbi J50-nel ellentétben viszont a 812 Superfast globális modell lesz. Hogy miért egyszerűen Superfast? Talán nem kell sokat magyarázni, röviden, gyorsabb, mint a csúcs LaFerrari, ami egy kicsit meg is kérdőjelezi a hibrid szupersportkocsi létjogosultságát. A 812 Superfast valójában más ligában játszik, alapja az F12 Berlinetta, vagy mondhatnánk az F12tdf-et is, mivel még a különleges kiadásnál is erősebb. Motorját 6,3 literről 6,5-re növelték, természetesen V12-es és semmiféle segítsége nincs a légzéshez. A szívó V12-ből 800 lóerőt préseltek ki, ami a tdf-nél 20-szal több és 8500-as fordulatnál tör elő, de nyomatéka is pusztító, 718 Nm-t teljesít 7000/perc fordulaton.

%KA%6,5 literes motorja 800 lóerőt teljesít, természetesen automataváltón keresztül jut a kerekekhez%KA%

6,5 literes motorja 800 lóerőt teljesít, természetesen automataváltón keresztül jut a kerekekhez

A lényeg a számokban rejlik, míg a LaFerrari 3,0 másodperc alatt ér százra, addig a 812 Superfast adata 2,9 – ezt igazából az új Nissan GT-R is tudja megfelelő körülmények között. Ezzel a valaha volt leggyorsabb utcai Ferrariként lép a piacra, de természetesen nem csak a technika más. A karosszéria csak nyomokban emlékeztet a Berlinettára, egyedi az orr, a far viszont már ismerős lehet a GTC4 Lussóról. Elöl aktív légterelők segítik a levegő megfelelő áramlását, valamint teljesen LED-es fényszórókkal világít, amiből hátra négyet kapott, hogy a Berlinettától könnyen meg lehessen különböztetni. Ezek mellett a Superfast elektromos rásegítésű kormányzást és hétfokozatú duplakuplungos automataváltót kapott, nem is lesz több kézi váltós Ferrari. A Ferrarinál Virtual Short Wheelbase-nek, vagyis imitált rövid tengelytávnak nevezett összkerékkormányzást is megkapta, ennek korábbi verziója már a tdf-be is bekerült.

%KA%2,9 másodperces 100 km/h-ra gyorsulásával még a LaFerrarinál is gyorsabb, élőben a Genfi Autószalonon lesz látható%KA%

2,9 másodperces 100 km/h-ra gyorsulásával még a LaFerrarinál is gyorsabb, élőben a Genfi Autószalonon lesz látható

Ez is érdekes lehet:
 

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

Renault Zoe Z.E. R90 41 kWh Life teszt

Új mércét hozott a villanyautók körében a Renault Zoe. Komoly hatótáv, gyors tölthetőség és mindehhez...

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy...

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk...

Bejövős a Compass alapokra építő Freemont

Közel sem biztos, hogy lesz következő Fiat Freemont, de egy grafika segít elképzelni milyen lehetne...

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel...

Volkswagen Golf 1.9 TDI, 2004 - használtteszt

Nincs egymillió kilométert mutató Golf IV. A kijelző megállt eggyel előtte, de a napi számláló...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...

Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mZXJyYXJp
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (9 db)

Bezzenev írta: 8 hónapja
gnx írta: 8 hónapja

Nem tudom feltűnt-e de ez egy szívómotor amit nem kell külön lélegeztető gépen tartani. Nekem ez az etalon.


Előzmények megtekintése

ja csak bőőőőőgetni kell 9ezerig, hogy haladjon is :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 8 hónapja
zold írta: 8 hónapja

Ezzel a második mondatoddal nagyon egyet értek. Nekem nem jön be az ilyen motorkarakterisztika, és tényleg a dízelek teljesítményleadása a legszimpatikusabb.



Történetesen nekem épp egy olyan menetem volt (vagy 10 éve, mondjuk), hogy először egy F430-as menet majd közvetlen utána egy 911 Turbo rá egy hétre meg egy 3.0 TDI (akkor volt új a CR-motor). És hogy őszinte legyek az F430 volt a legkevésbé harmonikus, autónak a legalkalmatlanabb. Egy sajátosan kitenyésztett célszerszám, az autó funkció sokadlagos cél volt.


Előzmények megtekintése

Végre valamiben egyet értünk! :)
A második felében a mondandódnak le is írod a jelenséget:
Egy sportautó nem a harmóniáról szól, ott már sok mindent fel kell adni, néhány dologért. Egy célszerszám, ahogy mondod.
Utcai autónál pedig még sok egyéb más is hozzá tartozik, fogyi, fenntartás, szervízigény, pénztárca vastagság, arc- és mellény mérete is.
Amúgy az Aston is most csinált egy "nagyon" hasonló szívó V12-es suppersportautót. Reneszánsz van? :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 8 hónapja
Edy írta: 8 hónapja

Ez a motor a régi suli iskola példája.

Van akinek benzin, van akinek gázolaj csorog az ereiben, van akinek elektron. Stb,stb.

;)

Na meg van akinek bizonyítási vágya van.


Előzmények megtekintése

Ezzel a második mondatoddal nagyon egyet értek. Nekem nem jön be az ilyen motorkarakterisztika, és tényleg a dízelek teljesítményleadása a legszimpatikusabb.

Történetesen nekem épp egy olyan menetem volt (vagy 10 éve, mondjuk), hogy először egy F430-as menet majd közvetlen utána egy 911 Turbo rá egy hétre meg egy 3.0 TDI (akkor volt új a CR-motor). És hogy őszinte legyek az F430 volt a legkevésbé harmonikus, autónak a legalkalmatlanabb. Egy sajátosan kitenyésztett célszerszám, az autó funkció sokadlagos cél volt.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 8 hónapja
zold írta: 8 hónapja

Én viszont épp nem rajongok az ilyen pörgetős motorokért, a Ferrari motorja semmivel nem jobb mint a turbósok, ugyanúgy "ugrik" egyet csak nem 2000 fordnál hanem 4000-nél.



Persze a Tesla jobban gyorsul 100-ra, és még felette is jól tartja magát, csak 2-3 gyorsulás után megáll a tudomány (meg az akksi).

De 100-zal menni nem "gyors", pláne nem szupergyors. Ez a kocsi pedig 200 felett is elemében van...


Előzmények megtekintése

Ez a motor a régi suli iskola példája.
Van akinek benzin, van akinek gázolaj csorog az ereiben, van akinek elektron. Stb,stb.
;)
Na meg van akinek bizonyítási vágya van.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 8 hónapja

Én viszont épp nem rajongok az ilyen pörgetős motorokért, a Ferrari motorja semmivel nem jobb mint a turbósok, ugyanúgy "ugrik" egyet csak nem 2000 fordnál hanem 4000-nél.

Persze a Tesla jobban gyorsul 100-ra, és még felette is jól tartja magát, csak 2-3 gyorsulás után megáll a tudomány (meg az akksi).
De 100-zal menni nem "gyors", pláne nem szupergyors. Ez a kocsi pedig 200 felett is elemében van...

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 8 hónapja
Bezzenev írta: 8 hónapja

na most 1 tizeddel gyorsabb, ha kevesebb benzin van benne, tehát könnyebb :D most ez miért lett superfast? egy model s bármikor elveri...igaz, csak 100-ig, de akkor is. Superfast az lenne, ha mondjuk 1 seccel gyorsabb lenne a laferrarinál, na az superfast :D persze a 3 sec is nagyon gyors már, de mára nem számít kuriózumnak.

A 700nm- 7000-es fordulaton nem egy nagy csoda ma már...sok dízel ezt és még többet fele fordulaton tudja :D:D


Előzmények megtekintése

Nem tudom feltűnt-e de ez egy szívómotor amit nem kell külön lélegeztető gépen tartani. Nekem ez az etalon.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 8 hónapja
Bezzenev írta: 8 hónapja

na most 1 tizeddel gyorsabb, ha kevesebb benzin van benne, tehát könnyebb :D most ez miért lett superfast? egy model s bármikor elveri...igaz, csak 100-ig, de akkor is. Superfast az lenne, ha mondjuk 1 seccel gyorsabb lenne a laferrarinál, na az superfast :D persze a 3 sec is nagyon gyors már, de mára nem számít kuriózumnak.

A 700nm- 7000-es fordulaton nem egy nagy csoda ma már...sok dízel ezt és még többet fele fordulaton tudja :D:D


Előzmények megtekintése

Nos ige, csak egy Tádéi fele fordulatnál nem pörög többet, illetve de csak minek.
Megint megtaláltad minél tudsz nagyobbat mondani. :)
A4 papír mérete meg van már?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 8 hónapja

na most 1 tizeddel gyorsabb, ha kevesebb benzin van benne, tehát könnyebb :D most ez miért lett superfast? egy model s bármikor elveri...igaz, csak 100-ig, de akkor is. Superfast az lenne, ha mondjuk 1 seccel gyorsabb lenne a laferrarinál, na az superfast :D persze a 3 sec is nagyon gyors már, de mára nem számít kuriózumnak.
A 700nm- 7000-es fordulaton nem egy nagy csoda ma már...sok dízel ezt és még többet fele fordulaton tudja :D:D

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 8 hónapja

A Matchbox meg majd jól bepereli őket a névhasználatért :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mZXJyYXJp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mZXJyYXJp

Friss tesztek

Renault Zoe Z.E. R90 41 kWh Life teszt

Villanyautó, amit már nem kell otthon töltögetni

Új mércét hozott a villanyautók körében a Renault Zoe. Komoly hatótáv, gyors tölthetőség és mindehhez bajnok ár. Egy hét és több mint 800 közös kilométer után kijelenthető: egyedüli autónak is kiváló.


Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mZXJyYXJp
Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Remegett a kezem: próbán a legkomolyabb Alfa Romeo sportautók

Jó móka a Giulia QV, de még jobb a 4C

21 órája – Sztori

Az utóbbi idők legjobb Alfa Romeóját köszönthetjük a Giulia QV személyében, de az élményeket gyorsan elnyomja, ha átülünk egy 4C sportkupéba.


Aukción a világ egyetlen működő Alfa Romeo G1 sportautója

Ez volt az első Alfa Romeo, közel 100 éves, és most eladó

Tegnap – Sztori

70 lóerőt teljesített 1921-ben az Alfa Romeo G1, mindössze 52 darab készült belőle, és nem csak az olasz gyárnak felbecsülhetetlen érték.


Újabb rekordot ért el a Ford Ranger

A Ranger a terepen és a piacon sem viccel

2 napja – Sztori

Tíz itthon eladott pickupból négy Ford Ranger, ezzel toronymagasan piacvezető a Ford, ahogyan Európában is a Ranger a szegmens vevőinek kedvence.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FERRARI 599 GTB F1 (Automata)

FERRARI 599 GTB F1 (Au...

Ár: 40.000.000 Ft

Évjárat: 2007 / 7

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

FERRARI 458 Italia Spider (Automata)

FERRARI 458 Italia Spi...

Ár: 62.000.000 Ft

Évjárat: 2014 / 6

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

FERRARI 458 Italia (Automata) 1 ÉV Garancia 10.000KM-Azonnal

FERRARI 458 Italia (Au...

Ár: 79.999.000 Ft

Évjárat: 2012 / 5

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!