Eléggé érdekesre sikerült az MG Hector formaterve
Mivel csak jobbkormányos autókat gyárt a kínai kézbe került MG, ezért az új szabadidő-autója is csak világ azon tájaira juthat el, ahol hasonló módon közlekednek, mint Nagy-Britanniában. Ám valójában kizárólag az indiai piacra szánják újdonságukat, bár, ha jól fogy valószínűleg megpróbálkoznak vele máshol is.
4655 mm hosszú, 1835 mm széles és 1760 mm magas a Hector
Sokan máris a
Mahindra XUV500-at látják benne és való igaz, az arányai hasonlóak hozzá, de a részletmegoldások annyira kaotikusnak tűnnek, mintha egy régebbi SsangYong ihlette volna. Mondjuk nem nehéz belelátni egy Mazdát sem a hűtőrács miatt, hátul meg egy Audit. Elöl a nappali menetfények felül helyezkednek el és a fényszóróknak osztották ki az alsóbb helyeket.
Hátul egy pici Audi utánérzés is játszik
A motorpaletta kéttagú. A benzines 1,5 literes turbós és 48 voltos hibridrendszerrel megspékelt. Összesen 143 lóerőt tud 250 Nm forgatónyomaték társaságában, míg a kétliteres dízel a Fiat „raktárából” érkező 170 lóerős egység, hatfokozatú manuális sebességváltóval. Viszont a benzines kérhető duplakuplungos változattal. Indiában júliusban indul a forgalmazása, jövőre pedig egy harmadik üléssorral felszerelt változatot is ígérnek belőle.
Indiában a kategóriájában rendkívül jól felszereltnek számít majd az elektromosan állítható ülésekkel, a 360 fokos kamerával, az elektromos kézifékkel és a tempomattal