0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Nem létező kijelzővel vakít a BMW

A BMW legújabb enteriőr-tervének középpontjában holografikus kezelőszerv áll

·

Kiskertet és könyvespolcot is rejt a BMW legújabb tanulmányautója, ami valójában nem is az. A következő i modellek belső terveit vetíti előre, némi túlzással.

A következő i modellek belterét vetíti előre a BMW i Inside Future tanulmány, még nem tudni, melyikben találkozunk először a megoldásokkal

A következő i modellek belterét vetíti előre a BMW i Inside Future tanulmány, még nem tudni, melyikben találkozunk először a megoldásokkal

A BMW i Inside Future tanulmányutó lényegében nem is autó, csak nagyon hunyorítva tűnhet annak. A lényeg most nem is ez, most csak a belsőre kell koncentrálnunk, ugyanis a jövő i BMW-iben találkozhatunk egy-két megoldással belőle. Nyilván nem a plafonra függesztett fejtámlákkal, vagy a hátsó lábtérben növekvő brokkolival és nem is a könyvespolccal, hanem a műszerfal különleges kezelőszerveivel.

Kiskert és könyvespolc is akad, de most a kezelőszervekre kell figyelnünk, az új iDrive már nem csak gesztusokkal lesz vezérelhető

Kiskert és könyvespolc is akad, de most a kezelőszervekre kell figyelnünk, az új iDrive már nem csak gesztusokkal lesz vezérelhető

Az iDrive legújabb generációjának terveit láthatjuk, az egész műszerfal egy nagy kijelző és van head-up display is, ezek kezelésére pedig van egy harmadik felület. A BMW már élesben is megmutatta, hogy a gesztusvezérlés működik és a legújabb autóiba be is szerelik, a jövő viszont a holografikus kijelzőé. A HoloActive Touch kijelző a középkonzolra kerül, és egy kijelzőt vetít a levegőbe, nagyjából a nem létező váltókar magasságába. Ezen irányíthatjuk majd az iDrive-ot anélkül, hogy bármiféle kijelzőt tapogatnánk.

Holografikus kijelzőn irányíthatjuk majd a fedélzeti rendszert, először a 7-esben találkozhattunk a gesztusvezérléssel, ezzel a megoldással már nem csak vaktában kell a levegőben integetnünk, olyan mintha egy kijelzőt tapogatnánk, csak éppen fizikai felület nincs

Holografikus kijelzőn irányíthatjuk majd a fedélzeti rendszert, először a 7-esben találkozhattunk a gesztusvezérléssel, ezzel a megoldással már nem csak vaktában kell a levegőben integetnünk, olyan mintha egy kijelzőt tapogatnánk, csak éppen fizikai felület nincs

Ez is érdekes lehet:
 

Fogszabályzós, takarékosabb és erősebb lesz a Ford Mustang

Az Egyesült Államokban bemutatkozott a Ford Mustang frissítése. Nem a három új szín érdekes...

Opel Zafira Innovation 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop teszt

Frissült az Opel nagy-egyterűje. Nem csak orra, de a beltér is változott, fő erénye továbbra...

Minden infó az új Skoda Octaviáról

Már egy ideje ismerjük a fizimiskáját, Bécsben azonban minden részletével bemutatkozott az új...

Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V, 1996 - használtteszt

A kilencvenes évek derekáig a Sigma volt a Mitsubishi csúcsmodellje, abban az időben, amikor...

Közelít egymáshoz a dízel és a benzin ára, utóbbié nő

Szerda után péntek is üzemanyagár-változást hoz, míg szerdán olcsóbb lett a gázolaj, péntektől...

Így épül a legerősebb hazai Nissan GT-R

1200 lóerő fölé várják a hazai építésű GT-R teljesítményét, de még nem tudják, hol lesz a vége...

BMW 740e iPerformance teszt

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel...

Elkészült az Electric GT bajnokság Tesla versenyautója

Talán nem is a 778 lóerősre húzott csúcsteljesítmény, hanem az 500 kilogrammos tömegcsökkentés...

Téligumiteszt 2016: szokott csapattal, szokott helyen, fagyban

Idén is megvalósítottuk téligumitesztünket a nonstopgumi csapatával. Fagypont alatt mértünk...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Titanum teszt

Se nem eco, se nem sport, mégsem rossz az EcoSport

Ahogyan a Mustang, úgy a Ford EcoSport is Amerikából érkezik, csak épp annak déli részéből. Látszik is rajta, de azért ez is igazi Ford, egészen jól vezethető.


BMW 320d Gran Turismo xDrive Steptronic Sport Luxury teszt

Pompakupé - BMW 320d GT

Háromféle karosszériával juthatunk hozzá a normál, négy oldalajtóval szerelt 3-ashoz, csak az egyiket 4-esnek hívják. Kényelmesnek kéne lennie, de sportos. Van ennek így értelme?


Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Nem ér a neve! Renault Scenic IV teszt Videó

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai crossoverként nézzük. Úgy még családi autónak is egész jó.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Hirdetés

BMW tesztek

BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?


BMW i3 94 Ah teszt

A formabontó - BMW i3 94 Ah teszt

Már 94 Ah-s akkucsomaggal is kipróbáltuk, milyen a prémium villanyautózás. Az i3 praktikus, formabontó, és hatótávjával sem vérzik el.


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


BMW X1 18d sDrive teszt

Előadóművész! BMW X1 teszt

Tavaly második generációjába lépett, új autó lett a BMW X1. Alapból már fronthajtású. Vajon milyen egy elöl hajtó BMW szabadidő-autó?


BMW M4 Coupé DKG, 2014 - használtteszt

Másfél éves sárga szörny - BMW M4 használtteszt

Nincs hiány M-es BMW tesztautóból mostanában a szerkesztőségben, közel minden hónapra jut egy. Most viszont nem újat, hanem egy használtat sikerült elcsípnünk.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Nemzetközi menetpróbán a frissített Lexus IS

Kéne IS, meg nem IS - Lexus IS menetpróba

Tegnap – Újdonság

Továbbra is két motorral, akár F Sport kivitelben, átrajzolt vonalakkal és frissített beltérrel érkezik a ráncfelvarráson átesett Lexus IS.


Négy különböző WRC az élen Monte Carlóban

Haláleset árnyékolja be a Monte Carlo Rally-t

2 napja – Sztori

Halálesettel indul a 2017-es Rally Világbajnokság. Az első nap után négy különböző márka foglalja el az első négy helyet, Neuville vezet.


Nem talált hálózatot a telefonja, nem tudta kinyitni a Teslát

Így hagy egy Tesla az út szélén

3 napja – Sztori

Megpróbálja sok gyártó könnyebbé, egyszerűbbé tenni az autók használatát, ennek egyik megoldása, hogy kevesebb kütyüt hordjunk magunknál, használjuk a telefonunkat kulcsként. Zsákutca lenne?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 318d Touring LCI 6seb. START-STOP

BMW 318d Touring LCI 6...

Ár: 2.999.999 Ft

Évjárat: 2009 / 5

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

BMW 530d (Automata) GYÁRI M-PACKET.FULL FULL

BMW 530d (Automata) GY...

Ár: 4.290.000 Ft

Évjárat: 2008 / 8

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

BMW 3-AS SOROZAT 318i

BMW 3-AS SOROZAT 318i

Ár: 450.000 Ft

Évjárat: 1992

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!