0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Nem létező kijelzővel vakít a BMW

A BMW legújabb enteriőr-tervének középpontjában holografikus kezelőszerv áll

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Kiskertet és könyvespolcot is rejt a BMW legújabb tanulmányautója, ami valójában nem is az. A következő i modellek belső terveit vetíti előre, némi túlzással.

A következő i modellek belterét vetíti előre a BMW i Inside Future tanulmány, még nem tudni, melyikben találkozunk először a megoldásokkal

A következő i modellek belterét vetíti előre a BMW i Inside Future tanulmány, még nem tudni, melyikben találkozunk először a megoldásokkal

A BMW i Inside Future tanulmányutó lényegében nem is autó, csak nagyon hunyorítva tűnhet annak. A lényeg most nem is ez, most csak a belsőre kell koncentrálnunk, ugyanis a jövő i BMW-iben találkozhatunk egy-két megoldással belőle. Nyilván nem a plafonra függesztett fejtámlákkal, vagy a hátsó lábtérben növekvő brokkolival és nem is a könyvespolccal, hanem a műszerfal különleges kezelőszerveivel.

Kiskert és könyvespolc is akad, de most a kezelőszervekre kell figyelnünk, az új iDrive már nem csak gesztusokkal lesz vezérelhető

Kiskert és könyvespolc is akad, de most a kezelőszervekre kell figyelnünk, az új iDrive már nem csak gesztusokkal lesz vezérelhető

Az iDrive legújabb generációjának terveit láthatjuk, az egész műszerfal egy nagy kijelző és van head-up display is, ezek kezelésére pedig van egy harmadik felület. A BMW már élesben is megmutatta, hogy a gesztusvezérlés működik és a legújabb autóiba be is szerelik, a jövő viszont a holografikus kijelzőé. A HoloActive Touch kijelző a középkonzolra kerül, és egy kijelzőt vetít a levegőbe, nagyjából a nem létező váltókar magasságába. Ezen irányíthatjuk majd az iDrive-ot anélkül, hogy bármiféle kijelzőt tapogatnánk.

Holografikus kijelzőn irányíthatjuk majd a fedélzeti rendszert, először a 7-esben találkozhattunk a gesztusvezérléssel, ezzel a megoldással már nem csak vaktában kell a levegőben integetnünk, olyan mintha egy kijelzőt tapogatnánk, csak éppen fizikai felület nincs

Holografikus kijelzőn irányíthatjuk majd a fedélzeti rendszert, először a 7-esben találkozhattunk a gesztusvezérléssel, ezzel a megoldással már nem csak vaktában kell a levegőben integetnünk, olyan mintha egy kijelzőt tapogatnánk, csak éppen fizikai felület nincs

Ez is érdekes lehet:
 

Komoly kedvezmények a dízelbotrányos Volkswagenekre

A csalós szoftverek javítása után komoly kedvezményekkel kerülhetnek piacra a sokáig százával...

Termékteszt: BGS horpadásjavító-készlet

Árának sokszorosát hozhatja be az alig több mint ötezer forintos horpadásjavító. Használata egyszerű...

Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180 LE MT teszt

Ritkán érdekli egy autó ennyire az autós világot, mint a Giulia. Mindenki szeretni, imádni akarja...

1977 tavaszán mutatkozott be a Volvo 262C, a svédek nagy kupéja

A 260-as széria kupéjához az olaszokkal szövetkeztek, a Volvo 262C elsősorban Amerikának szólt...

Összehasonlító teszt: Fiat Tipo Kombi, Ford Focus Kombi, Kia cee'd_sw, Renault Megane Grandtour

Tipikus céges flottaautókat eresztettünk egymásnak dízelmotorral. Focus, cee'd, Megane, Tipo...

Minden, amit a kettős tömegű lendkerékről tudni érdemes

Autós körökben szinte közellenség a kettős tömegű lendkerék, ami a dízelek mellett egyre több...

Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs...

Rangsorolás nélkül választották ki 2017 legjobb autóbelsőit

Se egy Mercedes, BMW vagy Audi a világ 10 legjobb autóbelsőjének listáján, vannak viszont japánok...

Végre ismét csökken a benzin és a gázolaj ára is

Áprilisban eddig zömében drágulással találkozhattunk az üzemanyagáraknál, most szerdán viszont...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180 LE MT teszt

Se veled, se nélküled, Giulia

Ritkán érdekli egy autó ennyire az autós világot, mint a Giulia. Mindenki szeretni, imádni akarja, mert Alfából van. Magunkra kell erőltetnünk, mert egy Alfát szeretni kell, akkor jó.


Mini Countryman Cooper D teszt

Mint a Cooper, csak használható – Countryman D

Elég szélesre sikerült nyújtani a Mini palettáját, és még mindig nehezen találják egyes modellek pontos helyét. A második Countryman egészen olyan, mint a kicsi Cooper, de ebben el lehet férni.


Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Ki akarna ennél többet? - (majdnem) alap Kia Rio teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs Kia Riót. Stabil, és meglepően tágas is.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Hirdetés

BMW tesztek

BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?


BMW i3 94 Ah teszt

A formabontó - BMW i3 94 Ah teszt

Már 94 Ah-s akkucsomaggal is kipróbáltuk, milyen a prémium villanyautózás. Az i3 praktikus, formabontó, és hatótávjával sem vérzik el.


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


BMW X1 18d sDrive teszt

Előadóművész! BMW X1 teszt

Tavaly második generációjába lépett, új autó lett a BMW X1. Alapból már fronthajtású. Vajon milyen egy elöl hajtó BMW szabadidő-autó?


BMW M4 Coupé DKG, 2014 - használtteszt

Másfél éves sárga szörny - BMW M4 használtteszt

Nincs hiány M-es BMW tesztautóból mostanában a szerkesztőségben, közel minden hónapra jut egy. Most viszont nem újat, hanem egy használtat sikerült elcsípnünk.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Már nem a mi autónk, de így is jó az új Suzuki Swift

Itthon vezettük a legújabb Suzukit, az ismét japán Swiftet

22 órája – Újdonság

Még nem tudni pontosan, mibe fog kerülni, de azért meghajthattuk itthon az ismét Japánból érkező Swiftet. Dízel nincs, turbós és hibrid van.


Győrben jártunk, RS Audikat láttunk és hajtottunk

Mit tud egy Audi a gyári tesztpályán? Videó

2 napja – Sztori

Egy autógyár a technikát kedvelő felnőttnek olyan, mint gyereknek a Disneyland. Mi viszont nem csupán láthattuk az Audi RS3 összeszerelését, meg is hajthattuk az autót.


Mi is ott leszünk az V. Nagy Futamon, és élőben jelentkezünk

Egy hét múlva Nagy Futam!

2 napja – Sztori

Részletes programterv és információk a lezárásokról. Hamarosan elrajtol az V. Nagy Futam, idén először az Andrássy úton, légiparádé nélkül.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 318i e46

BMW 318i e46

Ár: 648.000 Ft

Évjárat: 1998 / 8

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

BMW 325xi (Automata)

BMW 325xi (Automata)

Ár: 2.599.000 Ft

Évjárat: 2006 / 2

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

BMW 640d (Automata) ÁFÁS/HUD/Barna bőr/Napfénytető

BMW 640d (Automata) ÁF...

Ár: 19.590.000 Ft

Évjárat: 2015 / 8

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!