0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Nem létező kijelzővel vakít a BMW

A BMW legújabb enteriőr-tervének középpontjában holografikus kezelőszerv áll

·

Kiskertet és könyvespolcot is rejt a BMW legújabb tanulmányautója, ami valójában nem is az. A következő i modellek belső terveit vetíti előre, némi túlzással.

A következő i modellek belterét vetíti előre a BMW i Inside Future tanulmány, még nem tudni, melyikben találkozunk először a megoldásokkal

A következő i modellek belterét vetíti előre a BMW i Inside Future tanulmány, még nem tudni, melyikben találkozunk először a megoldásokkal

A BMW i Inside Future tanulmányutó lényegében nem is autó, csak nagyon hunyorítva tűnhet annak. A lényeg most nem is ez, most csak a belsőre kell koncentrálnunk, ugyanis a jövő i BMW-iben találkozhatunk egy-két megoldással belőle. Nyilván nem a plafonra függesztett fejtámlákkal, vagy a hátsó lábtérben növekvő brokkolival és nem is a könyvespolccal, hanem a műszerfal különleges kezelőszerveivel.

Kiskert és könyvespolc is akad, de most a kezelőszervekre kell figyelnünk, az új iDrive már nem csak gesztusokkal lesz vezérelhető

Kiskert és könyvespolc is akad, de most a kezelőszervekre kell figyelnünk, az új iDrive már nem csak gesztusokkal lesz vezérelhető

Az iDrive legújabb generációjának terveit láthatjuk, az egész műszerfal egy nagy kijelző és van head-up display is, ezek kezelésére pedig van egy harmadik felület. A BMW már élesben is megmutatta, hogy a gesztusvezérlés működik és a legújabb autóiba be is szerelik, a jövő viszont a holografikus kijelzőé. A HoloActive Touch kijelző a középkonzolra kerül, és egy kijelzőt vetít a levegőbe, nagyjából a nem létező váltókar magasságába. Ezen irányíthatjuk majd az iDrive-ot anélkül, hogy bármiféle kijelzőt tapogatnánk.

Holografikus kijelzőn irányíthatjuk majd a fedélzeti rendszert, először a 7-esben találkozhattunk a gesztusvezérléssel, ezzel a megoldással már nem csak vaktában kell a levegőben integetnünk, olyan mintha egy kijelzőt tapogatnánk, csak éppen fizikai felület nincs

Holografikus kijelzőn irányíthatjuk majd a fedélzeti rendszert, először a 7-esben találkozhattunk a gesztusvezérléssel, ezzel a megoldással már nem csak vaktában kell a levegőben integetnünk, olyan mintha egy kijelzőt tapogatnánk, csak éppen fizikai felület nincs

Ez is érdekes lehet:
 

Menetpróba: Volkswagen Golf VII facelift

Máris vezethettük a 7-es Golf frissített változatát a legújabb TSI-vel, erős GTD és GTI változatban...

Bemutatkozott a Williams és a Sauber is

Vadabbak lesznek az új F1 autók, szélesebb kerekekkel és szárnyakkal. A Williams és a Sauber...

30 éves a Peugeot 405

Az 1987-ben, azaz 30 éve megjelent Peugeot 405 dupla jubileumot ünnepel idén, épp 20 éve, 1997...

Suzuki Ignis hazai menetpróba

Tipikus városi mini-SUV lett az új Ignis, még New Yorkban is vezettük. Szívómotor, négyhenger...

Kupás Opel Astra F teszt

Ritkán tudunk egy versenyautóról tesztet írni. Most mégis más a helyzet, neveztem a Kakucs Ring...

Autósérülések: ha ismerjük az okokat, némi előkészülettel meg is előzhetjük őket

Személyre, pontosabban cégekre szabott vezetéstechnikai tréningekkel előzné meg a sérüléseket...

2019-ben érkezik a VW Daciája

Régóta érik már a gondolat a VW konszernnél, hogy egy belépő szintű, low-cost márkát akar indítani...

Vezettük a frissített Skoda Octaviát

Idén nem csak új köntöst öltött a Skoda Octavia ötajtós és kombi kivitele, az utastérben is történtek...

Nem a tolvajok, hanem a terroristák ellen építtetnek nyomkövetőt az autókba Kínában

Néhány éve még drága rendszer volt, ma filléres kütyü a GPS nyomkövetés. Nálunk csak ajánlott...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic teszt

Szabad egy táncra? - Audi A5 Coupé

Egy Audi ezüst, vagy fekete, legalábbis a legtöbb vélemény szerint. Az új A5 Coupé viszont így vadító. Tangóvörös fényezése és az erősebbik kétliteres turbós benzinese együtt ütős párosítás.


Renault Mégane GrandCoupé Intens dCi 130

Fluence után áldás? Renault Mégane GrandCoupé teszt

Gyönyörű formákkal, finom anyagokkal és hangulatos belsővel vakított, kulturált, erős dízellel kényeztetett az új Renault Mégane GrandCoupé.


Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

5 rendőr ugrott rá, Év Autója is lehet - Toyota C-HR teszt Videó

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen barátkozni jöttek.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Hirdetés

BMW tesztek

BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?


BMW i3 94 Ah teszt

A formabontó - BMW i3 94 Ah teszt

Már 94 Ah-s akkucsomaggal is kipróbáltuk, milyen a prémium villanyautózás. Az i3 praktikus, formabontó, és hatótávjával sem vérzik el.


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


BMW X1 18d sDrive teszt

Előadóművész! BMW X1 teszt

Tavaly második generációjába lépett, új autó lett a BMW X1. Alapból már fronthajtású. Vajon milyen egy elöl hajtó BMW szabadidő-autó?


BMW M4 Coupé DKG, 2014 - használtteszt

Másfél éves sárga szörny - BMW M4 használtteszt

Nincs hiány M-es BMW tesztautóból mostanában a szerkesztőségben, közel minden hónapra jut egy. Most viszont nem újat, hanem egy használtat sikerült elcsípnünk.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Lukács Kornél a Rallycross Világbajnokságban

Magyar csapat és pilóta a rallycross elitjében Videó

8 órája – Sztori

Ki ne emlékezne Gigi Galli legendás WRC-s megmozdulásaira. Az olasz pilóta felkarolta Lukács Kornélt, teljes Rallycross VB szezont futnak.


Zöld fólia, nagy felni és tuning kipufogó az AMTS nyereményautón

Ez az Audi TT Roadster akár a tiéd is lehet!

2 napja – Sztori

Újra kabrió sportautót nyerhet egy szerencsés, aki kilátogat az idei Automobil és Tuning Show-ra. Meg is néztük, miben változott az Audi TT.


30 éves a Peugeot 405

Év Autója és a Taxi elődje is volt - a Peugeot 405

2 napja – Sztori

Az 1987-ben, azaz 30 éve megjelent Peugeot 405 dupla jubileumot ünnepel idén, épp 20 éve, 1997 óta nem készül már. Utódja, a 406 a Taxi című film hőse volt.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 320i

BMW 320i

Ár: 1.990.000 Ft

Évjárat: 1981

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

BMW 330d (Automata) M-packet-Harman/Kardon-napfény

BMW 330d (Automata) M-...

Ár: 4.950.000 Ft

Évjárat: 2008 / 11

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Dízel

BMW 316i

BMW 316i

Ár: 560.000 Ft

Évjárat: 1995 / 10

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!