0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Nem létező kijelzővel vakít a BMW

A BMW legújabb enteriőr-tervének középpontjában holografikus kezelőszerv áll

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Kiskertet és könyvespolcot is rejt a BMW legújabb tanulmányautója, ami valójában nem is az. A következő i modellek belső terveit vetíti előre, némi túlzással.

A következő i modellek belterét vetíti előre a BMW i Inside Future tanulmány, még nem tudni, melyikben találkozunk először a megoldásokkal

A következő i modellek belterét vetíti előre a BMW i Inside Future tanulmány, még nem tudni, melyikben találkozunk először a megoldásokkal

A BMW i Inside Future tanulmányutó lényegében nem is autó, csak nagyon hunyorítva tűnhet annak. A lényeg most nem is ez, most csak a belsőre kell koncentrálnunk, ugyanis a jövő i BMW-iben találkozhatunk egy-két megoldással belőle. Nyilván nem a plafonra függesztett fejtámlákkal, vagy a hátsó lábtérben növekvő brokkolival és nem is a könyvespolccal, hanem a műszerfal különleges kezelőszerveivel.

Kiskert és könyvespolc is akad, de most a kezelőszervekre kell figyelnünk, az új iDrive már nem csak gesztusokkal lesz vezérelhető

Kiskert és könyvespolc is akad, de most a kezelőszervekre kell figyelnünk, az új iDrive már nem csak gesztusokkal lesz vezérelhető

Az iDrive legújabb generációjának terveit láthatjuk, az egész műszerfal egy nagy kijelző és van head-up display is, ezek kezelésére pedig van egy harmadik felület. A BMW már élesben is megmutatta, hogy a gesztusvezérlés működik és a legújabb autóiba be is szerelik, a jövő viszont a holografikus kijelzőé. A HoloActive Touch kijelző a középkonzolra kerül, és egy kijelzőt vetít a levegőbe, nagyjából a nem létező váltókar magasságába. Ezen irányíthatjuk majd az iDrive-ot anélkül, hogy bármiféle kijelzőt tapogatnánk.

Holografikus kijelzőn irányíthatjuk majd a fedélzeti rendszert, először a 7-esben találkozhattunk a gesztusvezérléssel, ezzel a megoldással már nem csak vaktában kell a levegőben integetnünk, olyan mintha egy kijelzőt tapogatnánk, csak éppen fizikai felület nincs

Holografikus kijelzőn irányíthatjuk majd a fedélzeti rendszert, először a 7-esben találkozhattunk a gesztusvezérléssel, ezzel a megoldással már nem csak vaktában kell a levegőben integetnünk, olyan mintha egy kijelzőt tapogatnánk, csak éppen fizikai felület nincs

Ez is érdekes lehet:
 

Lexus RC 300h F Sport teszt

Akárcsak egy horrorfilm óriásplakátja, amin a legsokkolóbb szereplőt is megjelenítik. Mindent...

Minden, amit a kuplungokról tudni érdemes

Az autó motorja és a kerekek közötti kapcsolat fontos része a kuplung, ha azzal baj van, autónk...

Nyíltak a zsákok, mégis szinte mindene eltört, mert a lába a műszerfalon volt

A férje szólt, hogy ne tegye föl a lábát, de ez a nőt nem érdekelte. Koccantak, nyíltak a légzsákok...

Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 DSG teszt

Már a Skodának is van hétüléses SUV-ja. Ráadásul olyan, amivel jó eséllyel a prémiummárkák...

BMW 540i xDrive Touring M Sport teszt

Szóval a BMW hathengernél kezdődik, az 5-ös pedig minden szinten etalonnak számít? Akkor ez itt...

200 méteren egyelőre verhetetlen a dán villany dragster

Gyorsulásban teljesen egyértelmű, hogy a villanyautók verhetetlenek. A Tesla Model S P 100D sorra...

Eladó egy Hummer H1, Tupac Shakur egykori autója

A Hummer H1 önmagában is gengszterautó, egy valódi romboló, tank a mindennapi forgalomban. Még...

Volkswagen Tiguan 2.0 CR TDI Bluemotion, 2014 - használtteszt

Újonnan már nálunk is a SUV szegmens vezeti az eladásokat. De vajon mit tud egy hároméves Volkswagen...

Termékteszt: szilikonos vízlehúzók

Két szilikonos vízlehúzót is próbára tettünk. Üvegre mindenképpen ajánljuk, de a lemezeken is...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Első teszt: Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium Technology

Ékszerbe bújtatott asszisztens - Ford Fiesta teszt

Már színével, finom részleteivel is sokkoló az új Ford Fiesta, aztán használata közben még inkább az. Félelmetes, hogy milyen tudást rejtettek a kisautóba.


Lexus RC 300h F Sport teszt

Korhatáros vetítés - Lexus RC 300h

Akárcsak egy horrorfilm óriásplakátja, amin a legsokkolóbb szereplőt is megjelenítik. Mindent lelőnek róla az első pillanatban, nincs esélyünk megijedni, de így legalább figyelhetünk a részletekre.


BMW 540i xDrive Touring M Sport teszt

Sorhatputtonyos - BMW 540i Touring teszt

Szóval a BMW hathengernél kezdődik, az 5-ös pedig minden szinten etalonnak számít? Akkor ez itt minden BMW-k legbéemvébbike. 340 ló egy családi kombiban, mi baj lehet?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Hirdetés

BMW tesztek

BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?


BMW i3 94 Ah teszt

A formabontó - BMW i3 94 Ah teszt

Már 94 Ah-s akkucsomaggal is kipróbáltuk, milyen a prémium villanyautózás. Az i3 praktikus, formabontó, és hatótávjával sem vérzik el.


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


BMW X1 18d sDrive teszt

Előadóművész! BMW X1 teszt

Tavaly második generációjába lépett, új autó lett a BMW X1. Alapból már fronthajtású. Vajon milyen egy elöl hajtó BMW szabadidő-autó?


BMW M4 Coupé DKG, 2014 - használtteszt

Másfél éves sárga szörny - BMW M4 használtteszt

Nincs hiány M-es BMW tesztautóból mostanában a szerkesztőségben, közel minden hónapra jut egy. Most viszont nem újat, hanem egy használtat sikerült elcsípnünk.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

200 méteren egyelőre verhetetlen a dán villany dragster

Félelmetes a világ leggyorsabb villanyautója Videó

11 órája – Sztori

Gyorsulásban teljesen egyértelmű, hogy a villanyautók verhetetlenek. A Tesla Model S P 100D sorra veri el a sportkocsikat, de van nála is gyorsabb 200 méteren.


Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Vajon az oroszlánnal vagy a medvével járunk jobban?

2 napja – Sztori

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség köztük, mégis egy vevőkört céloznak.


Dobhatjuk a kukába a fényképezőt, elég a mobiltelefon?

Autófotózás mobiltelefonnal? Vajon mi jöhet ki belőle? Videó

4 napja – Sztori

Ma már bármelyik mobiltelefon kínál fotó- és videókészítési lehetőséget, így egy autót akár azzal is megfotózhatunk. Próbára tettünk néhányat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW X5 3.0d (Automata) M PACKET NAVI PROF XENON

BMW X5 3.0d (Automata)...

Ár: 17.490.000 Ft

Évjárat: 2015 / 12

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

BMW 550 M550d xDrive (Automata)

BMW 550 M550d xDrive (...

Ár: 12.990.000 Ft

Évjárat: 2014 / 4

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

BMW 525 d Touring

BMW 525 d Touring

Ár: 1.147.000 Ft

Évjárat: 2002 / 12

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!