0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

A BMW 5-ös GT mostantól 6-os GT

A BMW lerántotta a leplet az új 6-os Gran Turismoról

·

A bajorok ismét újítottak. A korábbi 5-ös GT ezúttal 6 GT néven található majd meg a katalógusokban és az árlistákban. Lássuk, mi változott még a nevén kívül.

%KA%Ezentúl 6-os GT néven fut a korábbi 5-ös GT, külsejét viszont nem tagadhatja le. Vonalait egyértelműen az új 5-östől örökölte%KA%

Ezentúl 6-os GT néven fut a korábbi 5-ös GT, külsejét viszont nem tagadhatja le. Vonalait egyértelműen az új 5-östől örökölte

Az 5-ös GT helyére érkezik a 6-os Gran Turismo, mely sokat fejlődött elődjéhez képest. A tervezőknek sikerült kijavítani az elődöt ért kritikákat. Külsejét tekintve némileg megnyúlt, így 5091 mm hosszú lett, ugyanakkor csökkentették a magasságát 21 mm-rel. A csomagtér ajtaját is újratervezték, ami 64 mm-rel lejjebb került az előző modellhez képest. Az új méretek mellett méretes hűtőrácsot kapott, amit két oldalról az alapfelszereltség részeként LED-es fényszórók öveznek. További jellemzői a 6-os GT-nek a keret nélküli ablakok, az első lökhárítón lévő kopoltyúk és a 3D-s hátsó lámpák.

A beltér erősen hajaz az új 5-ös sorozatra, ami nem meglepő. A középkonzol új, 10,25 colos érintőképernyős iDrive-val büszkélkedhet, ami hanggal és gesztusokkal is vezérelhető. Az autóhoz elérhető számos vezetést segítő rendszer, csakúgy mint a Head-Up kijelző vagy az elektromosan állítható hátsó komfortülések. A nagy poggyásszal járóknak jó hír, hogy a csomagtartó 610 literesre nőtt. Ez tovább hízlalható akár 1800 literre, ha a hátsó üléssort elektronikusan előre döntjük.

%KA%A külső mellett a belső is igen erősen hajaz az új 5-ös sorozatra. Nem véletlenül, elvégre egy 5-ös (mostantól 6-os) GT-ben ülünk%KA%

A külső mellett a belső is igen erősen hajaz az új 5-ös sorozatra. Nem véletlenül, elvégre egy 5-ös (mostantól 6-os) GT-ben ülünk

A 6-os GT-t három motorral lehet majd választani. A 630i egy 2,0 literes, négyhengeres, 258 lóerős és 400 Nm nyomatékot adó motorral érkezik. Váltója a már jól megszokott nyolcsebességes automata lesz, amellyel 6,3 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra. Ha erősebb motorra vágyunk, akkor a 640i 3,0 literes, hathengerese lehet jó választás, ami 340 lóerőt és 450 Nm nyomatékot ad. Ezzel az egységgel és összkerékhajtással a 0-100 km/h sprint 5,3 alatt teljesíthető. Az dízel rajongóknak ott lesz a 630d, amelyben a legendás 3,0 literes, hathengeres ketyeg 265 lóerővel és 620 Nm-rel. Az xDrive-val szerelt kivitel 6,0 másodperc alatt teljesíti majd a 0-100 km/órás sprintet.

Ez is érdekes lehet:
 

Újabb fotók szivárogtak ki a legerősebb Renault Mégane-ról

Egyre többet mutat magából a Renault Mégane RS, ezúttal már nem csak látványterven, hanem a valóságban...

Felnimeccs: megéri a nagyobb kerékre költeni?

Örök vitatéma az alufelni és a nagy kerék kérdése. A nagyobb kerék ugyanis jelentősebb tömeget...

Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 DSG teszt

Már a Skodának is van hétüléses SUV-ja. Ráadásul olyan, amivel jó eséllyel a prémiummárkák...

Kémfotón a magyar Q3 és szinte álca nélkül a Q8

Már a német autópályákat járja a Győrben gyártásba kerülő új generációs Audi Q3 és a paletta...

200 méteren egyelőre verhetetlen a dán villany dragster

Gyorsulásban teljesen egyértelmű, hogy a villanyautók verhetetlenek. A Tesla Model S P 100D sorra...

Volkswagen Tiguan 2.0 CR TDI Bluemotion, 2014 - használtteszt

Újonnan már nálunk is a SUV szegmens vezeti az eladásokat. De vajon mit tud egy hároméves Volkswagen...

Egyre többet mutat magából az újgenerációs 3-as BMW

Bár még erősen álca mögé bújva rója a kilométereket az új 3-as sorozat, szúrós szemeit már kidugta...

Első teszt: Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium Technology

Már színével, finom részleteivel is sokkoló az új Ford Fiesta, aztán használata közben még inkább...

Végre elérhető lesz a Miller-ciklusú 1.5 TSI Evo

Hengerlekapcsolással és vitorlázás közbeni motorleállítással spórol a faceliftes Golf gyengébbik...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Első teszt: Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium Technology

Ékszerbe bújtatott asszisztens - Ford Fiesta teszt

Már színével, finom részleteivel is sokkoló az új Ford Fiesta, aztán használata közben még inkább az. Félelmetes, hogy milyen tudást rejtettek a kisautóba.


Lexus RC 300h F Sport teszt

Korhatáros vetítés - Lexus RC 300h

Akárcsak egy horrorfilm óriásplakátja, amin a legsokkolóbb szereplőt is megjelenítik. Mindent lelőnek róla az első pillanatban, nincs esélyünk megijedni, de így legalább figyelhetünk a részletekre.


BMW 540i xDrive Touring M Sport teszt

Sorhatputtonyos - BMW 540i Touring teszt

Szóval a BMW hathengernél kezdődik, az 5-ös pedig minden szinten etalonnak számít? Akkor ez itt minden BMW-k legbéemvébbike. 340 ló egy családi kombiban, mi baj lehet?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Hirdetés

BMW tesztek

BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?


BMW i3 94 Ah teszt

A formabontó - BMW i3 94 Ah teszt

Már 94 Ah-s akkucsomaggal is kipróbáltuk, milyen a prémium villanyautózás. Az i3 praktikus, formabontó, és hatótávjával sem vérzik el.


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


BMW X1 18d sDrive teszt

Előadóművész! BMW X1 teszt

Tavaly második generációjába lépett, új autó lett a BMW X1. Alapból már fronthajtású. Vajon milyen egy elöl hajtó BMW szabadidő-autó?


BMW M4 Coupé DKG, 2014 - használtteszt

Másfél éves sárga szörny - BMW M4 használtteszt

Nincs hiány M-es BMW tesztautóból mostanában a szerkesztőségben, közel minden hónapra jut egy. Most viszont nem újat, hanem egy használtat sikerült elcsípnünk.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

200 méteren egyelőre verhetetlen a dán villany dragster

Félelmetes a világ leggyorsabb villanyautója Videó

2 napja – Sztori

Gyorsulásban teljesen egyértelmű, hogy a villanyautók verhetetlenek. A Tesla Model S P 100D sorra veri el a sportkocsikat, de van nála is gyorsabb 200 méteren.


Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Vajon az oroszlánnal vagy a medvével járunk jobban?

3 napja – Sztori

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség köztük, mégis egy vevőkört céloznak.


Dobhatjuk a kukába a fényképezőt, elég a mobiltelefon?

Autófotózás mobiltelefonnal? Vajon mi jöhet ki belőle? Videó

5 napja – Sztori

Ma már bármelyik mobiltelefon kínál fotó- és videókészítési lehetőséget, így egy autót akár azzal is megfotózhatunk. Próbára tettünk néhányat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 320d Touring

BMW 320d Touring

Ár: 1.900.000 Ft

Évjárat: 2003 / 6

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

BMW 320d Touring DIGIT KLIMA!!!

BMW 320d Touring DIGIT...

Ár: 1.299.999 Ft

Évjárat: 2004 / 11

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

BMW 640d (Automata) Full extra. Individual. egyedi

BMW 640d (Automata) Fu...

Ár: 13.990.000 Ft

Évjárat: 2012 / 2

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!