0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Több száz új kollégát vár a Bosch

A Bosch is az önvezető autókban látja a jövőt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Milyen autókhoz gyárt és fejleszt alkatrészt itthon a Bosch? A lista olyan hosszú, hogy a cég vezetői bele sem kezdtek a felsorolásba.

Javier González Pareja, a magyarországi Bosch csoport vezetője is az autonóm autókban látja az autóipar és persze a beszállítók jövőjét is

Javier González Pareja, a magyarországi Bosch csoport vezetője is az autonóm autókban látja az autóipar és persze a beszállítók jövőjét is

A Bosch 5 év alatt megduplázta a K+F tevékenységét és a Medián piackutatása szerint a Bosch szervizeknek van a legjobb híre a márkafüggetlen szervizek közül − hogy a legjobb hírekkel kezdjük, amiket a Bosch 2013-as pénzügyi évét záró sajtótájékoztatón tettek közzé a cég vezetői. A Bosch már 1899-ben jelen volt Magyarországon. A rendszerváltás után, 1991-ben újjáalakított regionális szintű kereskedelmi Kft.-ből mára az ország egyik legnagyobb munkaadója és európai szintű fejlesztési központ lett.

Decens rend a hatvani elektronikai gyárban

Decens rend a hatvani elektronikai gyárban

Három városban vannak jelen, Miskolcon szerszámokat, Hatvanban jellemzően elektronikai termékeket (vagy akár komplett műszerfalakat is) állítanak elő. Ami autós szempontból a legérdekesebb, hogy Budapesten fejlesztenek szinte megszámlálhatatlan gyártó autóihoz alkatrészeket. A cég műszaki vezetője egy félmosollyal az arcán csak annyit mondott, mindenki nézzen be a kocsijába, és keresse a Bosch és a Made in Hungary feliratokat.

Miskolcon a Bosch Power Tool Kft. készít szerszámokat, a raklapon egy adag flex

Miskolcon a Bosch Power Tool Kft. készít szerszámokat, a raklapon egy adag flex

A Bosch magyarországi csapata tavaly 700 dolgozóval mintegy 9 ezerre nőtt, és idén is több száz új kollégát várnak, zömében technikusokat és mérnököket, tehát műszaki végzettségűeket, de nem csak férfiakat, hanem nőket is − ahogy azt a Lányok napja, nők a fejlesztésben programmal is jelzik. Autókhoz gyártott vezetéstechnikai rendszerek − a ma már teljesen alap ABS-en és ESP-n túl az összes mai modern támogatófunkció, amik radar, ultrahang, vagy videojel alapon működnek − jelentik a fő csapásirányt. A jövő a Bosch szerint is az önvezető autóké lesz, amik kommunikálni képesek egymással, és talán nem olyan futurisztikus, ha ezeket a technológiákat az otthonainkban is elképzeljük, mindezt persze okostelefonon keresztüli kényelmes távirányítással.

Ez is érdekes lehet:
 

Piaci körkép: mi legyen 500 ezer forintig, ha nem akarunk Suzukit?

Olcsó autót keresve megkerülhetetlen az itthon gyártott Suzuki. De mit érdemes választani, akkor...

Normál üzemben örökkévaló az első Lexus LS V8-asa. Mit bír, ha gyilkolják?

Közel 30 éves az első Lexus LS, az a modell, amivel a Toyota prémiummárkája indult. Tartósságával...

Otthonában vezettük a hatodik Volkswagen Polót

Nagyobb és biztonságosabb lett a hatodik generációs Volkswagen Polo, tudásával túlmutat a szuperminik...

Megjelent az új Swift Sport, 1 tonna alatti önsúllyal és 140 lóval hergel

Külsőre morcos, igazi méregzsák és a belepakolt technika sem ígér mást. A Swift Sport 1 tonna...

Lebukott a Volvo legkisebb crossovere, az új XC40

Hamarosan megérkezik a legkisebb Volvo crossover, bemutatóját alig egy hét múlva tartják. Egy...

Volvo XC70 D5 Summum, 2012 - használtteszt

Egy kombi Volvo mindig a családi biztonság egyik jelképe, pláne emelt futóműves, összkerekes...

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet...

Toyota Proace Verso 2.0 D-4D 150 Active Visible teszt

Nemrég teszteltük a Peugeot Travellert, majd utána azonos hajtáslánccal hoztuk el testvérét...

A gázolaj áremelését a benzin árcsökkentése követi a héten

Míg szerdán a gázolaj ára nőtt, pénteken a benzin ára lejjebb kerül.
 
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (4 db)

nick_ írta: 2014 május 25., vasárnap 23:35:38
Stefff írta: 3 éve

A raklapon egy adag flex.

A flex egy gyártó cég, miért gyártaná a Bosch a Flexet ?

Ráadásul a képen is látszik hogy Bosch sarokcsiszolók vannak, sehol egy Flex.



Én is azt mondom, mint az előttem szólók, hogy ezen kár kötekedni. A sarokcsiszolót a köznyelvben mindenki flexnek ismeri, így használja, így épült be a nyelvünkbe.
Sok esetben előfordul, hogy egy terméket az első gyártóval, a terméket kifejlesztő céggel azonosítanak. Rögtön egy, a képen lévőhöz hasonló szerszám példának, szóval, hogy ha egy fúrókalapács lenne a képen, akkor mindenki kapásból rávágná, hogy "hilti". A borotvát (pengét) sokan egyszerűen "zsilett"-nek mondják. A terepjárót pedig "dzsip"-nek. A polisztirol lapot "hungarocell"-nek. A villanyszerelők által használt gyorscsatlakozót "Vago"-nak. A személyi számítógépet (PC-t) sokáig az első gyártó nevével azonosították, vagyis egyszerűen IBM - nek hívták, még akkor is, ha távol-keleti gyártmány volt. A 70-es, 80-as években a traktorokat a legtöbben "zetor"-nak hívták, még ha teljesen más volt a gyártó, akkor is. A köznyelvben a "matchbox" a játék kisautót jelentette, akkor is, ha sok játékautó gyártó volt, és a Matchboxnak sok más terméke is volt.
Szerintem a fentiekkel nincs semmi baj, még Grétsy László nyelvész professzor sem hiszem, hogy kritizálná. Szóval nagyon jó kis gép lehet az a Bosch flex :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Hollósy Balázs írta: 2014 május 24., szombat 15:43:38
Mustang 13 írta: 3 éve

Ne kötekedj már! Vagy a WC-t te még mindig megkönnyebbülészeti kör guggoldának hívod??? Szinte mindenhol flexnek, mondják a sarokcsiszolót!


Köszönöm!
Sőt, faluhelyen csak egyszerűen sikítónak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Mustang 13 írta: 2014 május 24., szombat 09:58:33

Ne kötekedj már! Vagy a WC-t te még mindig megkönnyebbülészeti kör guggoldának hívod??? Szinte mindenhol flexnek, mondják a sarokcsiszolót!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Stefff írta: 2014 május 23., péntek 19:27:15

A raklapon egy adag flex.
A flex egy gyártó cég, miért gyártaná a Bosch a Flexet ?
Ráadásul a képen is látszik hogy Bosch sarokcsiszolók vannak, sehol egy Flex.

A válaszoláshoz belépés szükséges

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Az új F2-ben debütál a Halo fejvédő

Fejvédővel szerelik az új F2 autókat

2 órája – Sztori

Ha nem kell az F1-nek, majd jól bevezetjük az F2-ben - fejvédő tesztüzemet szánnak a Forma-1 előszobájának, ami jövőre új néven folytatja.


Fiatal vezetőknek kínál vezetéstechnikai programot a Ford

Ingyenes vezetéstechnikai tréninget tart a Ford a fiataloknak Videó

11 órája – Sztori

Hazánkban idén indult a Ford Driving Skills For Life programja. A szeptember 17-18-án megtartott rendezvényen mi is próbára tettük magunkat.


Moszkvában nyitotta legkomolyabb európai szalonját a Lexus

Fotókon Oroszország legújabb, legkülönlegesebb autószalonja

24 órája – Sztori

Tokió és Dubaj után Moszkvában is ügyfél-élményközpontot nyitott a Lexus; a Lexus Dome különleges szolgáltatásokkal várja a látogatókat.


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN GOLF III 1.4 CL

VOLKSWAGEN GOLF III 1....

Ár: 235.000 Ft

Évjárat: 1993 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

BMW 530d (Automata) 530d

BMW 530d (Automata) 530d

Ár: 699.000 Ft

Évjárat: 1999 / 12

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

SUZUKI SWIFT 1.3 GC

SUZUKI SWIFT 1.3 GC

Ár: 235.000 Ft

Évjárat: 1998 / 12

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!