Újfent egyküllős kormánnyal jön az új Citroën

A C-Aircross tanulmány különös megoldásaival a márka következő SUV-ja lehet

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Tanulmányautót hoz a Citroën Genfbe, a C-Aircross külsőre már nem annyira szokatlan, inkább a belső megoldások furcsák, de nagy részét szeretnénk.


Újabb tanulmányautót mutat a Citroën, a C-Aircross nem csupán egy újabb autó, a márka több hasonló SUV modellt tervez a jövőben. Már csak azért is különös, mert lényegében már ismerős, a C4 Cactus és az új C3 is visszaköszön benne, igaz, azoknál emeltebb, magasabb felépítéssel. Utóbbihoz áll közelebb, a C3-nál csak néhány centivel hosszabb, 4,15 méter, szélessége megegyezik vele, magasságban viszont 16 centivel nő fölé (vélhetően műszakiságukkal is rokonok). Megjelenésében egészen hasonló, bár tanulmányhoz hűen túlzó, valamint az első lökhárító aktív légterelői is friss újítások.
Hirdetés
A C-Aircross nem csak a külsejével, belterével akarja igazán lenyűgözni a közönséget, több érdekes megoldást alkalmaztak. Az Alcantara kárpitozás csak a kezdet, a formák játékosak, de elegánsak is egyben, a műszerfalon nincsenek normális műszerek, a kormány mögött head-up display vette át a helyét. Ha már kormány, a veterán Citroënekből ismert egyküllős megoldás köszön vissza az új tanulmányban, csak alul kötődik a karima a kormány közepéhez, de a multimédia kezeléséhez gombokat is helyeztek rá. Középen egy 12 colos érintőképernyő uralja a teret, amit a panoráma üvegtetőn keresztül besütő napfény világít be. A Citroën utóbbi autóihoz képest nincs túlságosan elszállva a C-Aircross, teljesen hihető a márkát tekintve, hogy közel áll egy hamarosan megjelenő új modellhez.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?