Születésnapot ünnepel a kategóriateremtő egyterű

A Chrysler Pacifica egyedi szériája tiszteleg az elődje előtt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Harmincöt év alatt 14,6 millió egyterűt értékesített a Chrysler és a Dodge, amelyek most már a Fiattal közös vállalatban egyesültek.


Ahogy Európában a Renault Espace, úgy az USA-ban a Chrysler konszern termékei voltak az első egyterű családi autók, amelyek 1984-ben léptek a piacra. Napjainkra azonban már jelentősen megváltozott a helyzet. A Chrysler a Fiattal alkot közös vállalatcsoportot és kikopott a kínlatból a Voyager, valamint a Town&Country név. Egyedül a Caravan marad, amelyet a Dodge kínál és már eléggé öregecske konstrukció. Viszont a Chrysler Pacifica friss és olyan érdekes extrákat is kínálnak hozzá, mint a beépített porszívó. Most pedig mind a két típus ünnepi szériával tiszteleg az elődjeik előtt.
Hirdetés

A 35th Anniversary Edition nevű modellek egyedi, „áfonyabor” fényezést kapnak, amit leginkább sötétvörösnek lehetne nevezni. Emellett rendelhetők hozzájuk fekete karosszériaelemek felvonultató S Appearance csomag, amely még elegánsabb megjelenést ad a modelleknek. Természetesen külön logók is jelzik a kasztnin, hogy ünnepi modellről van szó, az utastérben pedig a fekete bőr és a vörös varrás teszi különlegessé a jubiláló egyterűeket. A különleges modellek tavasztól rendelhetők meg, nyáron pedig már meg is kapják az ügyfelek, bár az árakról még nem árultak el semmit és arról sem, hogy limitált széria lévén, mennyi autót szándékoznak legyártani ezzel a különleges felszereltséggel.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?