0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ford Escort Concept: kompakt négyajtós Kínának

A Ford Escort visszatér. Vagy nem?

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ha egyelőre csak egy tanulmány erejéig is, de a Ford visszacsempészte az Escort nevet. A kompakt szedán elsősorban Kínát célozza.

Hatalmas arc sok-sok krómmal és LED-es lámpákkal − a széria Escort biztos nem lesz ennyire vagány. Hogy hozzánk jön-e? Valószínűleg nem

Hatalmas arc sok-sok krómmal és LED-es lámpákkal − a széria Escort biztos nem lesz ennyire vagány. Hogy hozzánk jön-e? Valószínűleg nem

Ha kompakt Ford, akkor már régóta, három generáció óta Focus. A Távol-Keleten is. Kínában például nem is ismerik a mifelénk ma már legendásnak számító Escortot, a kékoválosok mégis ezt a nevet választották legújabb tanulmányuknak, amelyet a Sanghaji Autószalonon mutattak be azzal a céllal, hogy megszondáztassák a helyi − elképesztő méretű − piacot. Talán épp azért, hogy Európát is foglalkoztassa a hír, a kínaiak meg majd vegyék és vigyék, mint a cukrot − a Focus mellett.

Mert valahogy úgy fest a Ford terve, hogy az Escorttal bővítené a kompakt kínálatát, s ez a modernkori Escort egy igen hosszú tengelytávú szedán lenne a Focushoz képest − műszakilag − csöppet lejjebb pozicionálva. Azaz nem kapná meg a világmodellhez elérhető összes hajtásláncot és extrát, viszont elegáns lehet sok-sok csicsával, krómmal és öblös csomagtartóval. Az elöl-hátul LED-es lámpa vélhetően csak a showcar sajátja, s az új 1,5 literes EcoBoost turbómotor is sanszos, hogy kizárólag a felhajtás kedvéért van az autó orrában. Már ha ott van egyáltalán. A valóságban 1,6-2,0 literes szívó benzines a realitás, az kell oda, automata váltó, konzervatív külső, szellős utastér, meg klíma.

Az előző Focus padlójára építhették az új Escortot és olyan megfontolásból, hogy rengeteget értékesítsenek belőle − elsősorban Kínában. Az ottani vevőknek főleg szedán és kompakt szedán kell, nem véletlen, hogy szinte minden gyártó ilyesmivel jelentkezik az Auditól a Mercedesen vagy a Mitsubishin át a Suzukiig Az előző Focus padlójára építhették az új Escortot és olyan megfontolásból, hogy rengeteget értékesítsenek belőle − elsősorban Kínában. Az ottani vevőknek főleg szedán és kompakt szedán kell, nem véletlen, hogy szinte minden gyártó ilyesmivel jelentkezik az Auditól a Mercedesen vagy a Mitsubishin át a Suzukiig

Az előző Focus padlójára építhették az új Escortot és olyan megfontolásból, hogy rengeteget értékesítsenek belőle − elsősorban Kínában. Az ottani vevőknek főleg szedán és kompakt szedán kell, nem véletlen, hogy szinte minden gyártó ilyesmivel jelentkezik az Auditól a Mercedesen vagy a Mitsubishin át a Suzukiig

Ez is érdekes lehet:
 

Autós túraötletek Budapest közelében - a vezetés élményéért

Ha autós túra, akkor ma a Transzfogarasi út, meg persze az Alpok jut a legtöbbek eszébe, pedig...

Range Rover Velar hazai menetpróba

Már akkor szabadidő-autót gyártottak, amikor senki más. Ki tudhatná jobban, milyennek kell lennie...

Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az...

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Sebestyén Balázs a Forbes szerint a legértékesebb hazai híresség, autója nem szerény, de takarékos

A hazai Forbes által nemrégiben a legértékesebb hazai hírességként jegyzett rádiós és televíziós...

Sportkivitel készült több Toyota modellből, némelyikre jó esélyünk van

A Toyota betartja a szavát, megérkeztek az első, új sportmodellek. A Gazoo Racing Toyoták három...

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán...

Ismét tombol a BMW-tipró

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké...

Videón a Bugatti Chiron 0-400 km/órás gyorsulása

Az egykori Forma-1-es versenyző, Juan Pablo Montoya összesen 17 alkalommal gyorsult 400 km/órás...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (3 db)

Des írta: 2013 április 23., kedd 12:40:46

Sokkal szebb, mint a jelenlegi Focus.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Ossian P.E. írta: 2013 április 23., kedd 12:37:42
írta: 4 éve

A front tényleg túl csicsa, de a többi egész pofás. Ha a lejjebb pozicionálás jelenti a normális 1.6-2.0 szívó motort, akkor még az is szimpatikus, szerintem itthon is lenne piaca, pedig nem szeretem a Fordot.


Meglátásom szerint csodálatos négyajtós lépcsős hátú tanulmány pattant ki a Ford mérnökei agyából.
Roppant mód bosszantó a tézis, hogy csak a mandulaszeműek kapnak belőle. Európának is be kell látni,-
főképp a megroggyant anyagi helyzetére aposztrofálva,-hogy nem attól autó az autó, hogy már magától megy,
tele szakadásig műszaki extrákkal,- csak, hogy legyen minek elromolni-, hanem autónak készült a szerényebb felszereltségű s nem az agyon kerekített suv-ok s egyéb űrjárművek formavilágának megfelelő kivitelű kocsi.
Minden fontos, kényelemnek teret adó extra fellelhető tuti a most bemutatott Ford szedánba, csak úgy mint
pl. a Peugeot 301-ben is.

A válaszoláshoz belépés szükséges
írta: 2013 április 23., kedd 10:09:06

A front tényleg túl csicsa, de a többi egész pofás. Ha a lejjebb pozicionálás jelenti a normális 1.6-2.0 szívó motort, akkor még az is szimpatikus, szerintem itthon is lenne piaca, pedig nem szeretem a Fordot.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Hirdetés

FORD tesztek

Ford Tourneo Custom L2H1 2.0 TDCi Titanium teszt

Nyáron negyedével kevesebbet fogyaszthat a buszocska

Járt már nálunk új EcoBlue motorjával a Ford Tourneo Custom, mégis elhoztam egy újabb körre, hogy kiderüljön, tud ám keveset is fogyasztani.


Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Titanum teszt

Se nem eco, se nem sport, mégsem rossz az EcoSport

Ahogyan a Mustang, úgy a Ford EcoSport is Amerikából érkezik, csak épp annak déli részéből. Látszik is rajta, de azért ez is igazi Ford, egészen jól vezethető.


Ford Edge Sport Powershift teszt

Kanadai bálna-SUV - Ford Edge teszt

Csupán kétféle motorral kapható az új Edge, mi az erősebbikkel, Sport felszereltségben próbáltuk. Ilyen kényelmes ülés pedig nem létezik!


Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 LE) teszt

Huligánt csinált belőlem - Ford Focus teszt

Leggazdagabb felszereltségével, legerősebb motorjával és sportos kiegészítőkkel teszteltük a megújult Ford Focust. Csoda, hogy bejött?


Ford Tourneo Limited 2.2 TDCI teszt

Fontosabb utakra - Ford Tourneo teszt

A Limited kivitelű nyolcszemélyes Tourneo nem csak utaz(tat)ásra, hanem kifejezetten komfortos közlekedésre való, tele is raktuk utasterét a kollégákkal.


Még több FORD teszt

Címlapon


Friss cikkek

Itthon vezettük a Jeep Compass második generációját

Szakadó esőben is kuckós a Jeep Compass

12 órája – Újdonság

Engedett amerikai büszkeségéből a Jeep, és egy dögös, átgondolt SUV-t állít csatasorba a népes kompakt szegmensben, valódi tereptudással.


Meghajtottuk a Porsche 911 GTS-t és a Turbót

Sortűz a nemzet arénájának tövében

Tegnap – Újdonság

Ma már a legtöbb 911-es motorját turbó lélegezteti, a GTS óriási móka hátsó és összkerékhajtással is. Rendesen keltik a feltűnést, de még így is kevesen irigyeltek a felcsúti aréna tövében.


Képes sportautókat büntetni egy villanyautó?

Meglepő eredmény a világ legnagyobb gyorsulásán Videó

2 napja – Sztori

Idén is megcsinálta a Motor Trend a világ legnagyobb gyorsulásaként elhíresült összevetést, amibe idén összkerekes villanyautó is került.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FORD KA+

FORD KA+

Ár: 3.573.500 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

FORD MONDEO 2.0 16V Ghia

FORD MONDEO 2.0 16V Ghia

Ár: 200.000 Ft

Évjárat: 1997 / 3

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

FORD FOCUS 1.6 Ambiente

FORD FOCUS 1.6 Ambiente

Ár: 1.499.000 Ft

Évjárat: 2006 / 11

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!