0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ford Escort Concept: kompakt négyajtós Kínának

A Ford Escort visszatér. Vagy nem?

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ha egyelőre csak egy tanulmány erejéig is, de a Ford visszacsempészte az Escort nevet. A kompakt szedán elsősorban Kínát célozza.

Hatalmas arc sok-sok krómmal és LED-es lámpákkal − a széria Escort biztos nem lesz ennyire vagány. Hogy hozzánk jön-e? Valószínűleg nem

Hatalmas arc sok-sok krómmal és LED-es lámpákkal − a széria Escort biztos nem lesz ennyire vagány. Hogy hozzánk jön-e? Valószínűleg nem

Ha kompakt Ford, akkor már régóta, három generáció óta Focus. A Távol-Keleten is. Kínában például nem is ismerik a mifelénk ma már legendásnak számító Escortot, a kékoválosok mégis ezt a nevet választották legújabb tanulmányuknak, amelyet a Sanghaji Autószalonon mutattak be azzal a céllal, hogy megszondáztassák a helyi − elképesztő méretű − piacot. Talán épp azért, hogy Európát is foglalkoztassa a hír, a kínaiak meg majd vegyék és vigyék, mint a cukrot − a Focus mellett.

Mert valahogy úgy fest a Ford terve, hogy az Escorttal bővítené a kompakt kínálatát, s ez a modernkori Escort egy igen hosszú tengelytávú szedán lenne a Focushoz képest − műszakilag − csöppet lejjebb pozicionálva. Azaz nem kapná meg a világmodellhez elérhető összes hajtásláncot és extrát, viszont elegáns lehet sok-sok csicsával, krómmal és öblös csomagtartóval. Az elöl-hátul LED-es lámpa vélhetően csak a showcar sajátja, s az új 1,5 literes EcoBoost turbómotor is sanszos, hogy kizárólag a felhajtás kedvéért van az autó orrában. Már ha ott van egyáltalán. A valóságban 1,6-2,0 literes szívó benzines a realitás, az kell oda, automata váltó, konzervatív külső, szellős utastér, meg klíma.

Az előző Focus padlójára építhették az új Escortot és olyan megfontolásból, hogy rengeteget értékesítsenek belőle − elsősorban Kínában. Az ottani vevőknek főleg szedán és kompakt szedán kell, nem véletlen, hogy szinte minden gyártó ilyesmivel jelentkezik az Auditól a Mercedesen vagy a Mitsubishin át a Suzukiig Az előző Focus padlójára építhették az új Escortot és olyan megfontolásból, hogy rengeteget értékesítsenek belőle − elsősorban Kínában. Az ottani vevőknek főleg szedán és kompakt szedán kell, nem véletlen, hogy szinte minden gyártó ilyesmivel jelentkezik az Auditól a Mercedesen vagy a Mitsubishin át a Suzukiig

Az előző Focus padlójára építhették az új Escortot és olyan megfontolásból, hogy rengeteget értékesítsenek belőle − elsősorban Kínában. Az ottani vevőknek főleg szedán és kompakt szedán kell, nem véletlen, hogy szinte minden gyártó ilyesmivel jelentkezik az Auditól a Mercedesen vagy a Mitsubishin át a Suzukiig

Ez is érdekes lehet:
 

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...

Ne fájjon a feje miatta!

Bármelyikünkkel megtörténhet, hogy hűséges autónk váratlanul felmondja a szolgálatot. Ez nyaralás...

Itt a Mercedes első pickupja, az X-osztály, háromféle stílusban

Leleplezték a Mercedes hónapokkal ezelőtt meglibbentett pickupját, az X-osztályt. Visszafogták...

Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható...

Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó...

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (3 db)

Des írta: 2013 április 23., kedd 12:40:46

Sokkal szebb, mint a jelenlegi Focus.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Ossian P.E. írta: 2013 április 23., kedd 12:37:42
írta: 4 éve

A front tényleg túl csicsa, de a többi egész pofás. Ha a lejjebb pozicionálás jelenti a normális 1.6-2.0 szívó motort, akkor még az is szimpatikus, szerintem itthon is lenne piaca, pedig nem szeretem a Fordot.


Meglátásom szerint csodálatos négyajtós lépcsős hátú tanulmány pattant ki a Ford mérnökei agyából.
Roppant mód bosszantó a tézis, hogy csak a mandulaszeműek kapnak belőle. Európának is be kell látni,-
főképp a megroggyant anyagi helyzetére aposztrofálva,-hogy nem attól autó az autó, hogy már magától megy,
tele szakadásig műszaki extrákkal,- csak, hogy legyen minek elromolni-, hanem autónak készült a szerényebb felszereltségű s nem az agyon kerekített suv-ok s egyéb űrjárművek formavilágának megfelelő kivitelű kocsi.
Minden fontos, kényelemnek teret adó extra fellelhető tuti a most bemutatott Ford szedánba, csak úgy mint
pl. a Peugeot 301-ben is.

A válaszoláshoz belépés szükséges
írta: 2013 április 23., kedd 10:09:06

A front tényleg túl csicsa, de a többi egész pofás. Ha a lejjebb pozicionálás jelenti a normális 1.6-2.0 szívó motort, akkor még az is szimpatikus, szerintem itthon is lenne piaca, pedig nem szeretem a Fordot.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Hirdetés

FORD tesztek

Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Titanum teszt

Se nem eco, se nem sport, mégsem rossz az EcoSport

Ahogyan a Mustang, úgy a Ford EcoSport is Amerikából érkezik, csak épp annak déli részéből. Látszik is rajta, de azért ez is igazi Ford, egészen jól vezethető.


Ford Edge Sport Powershift teszt

Kanadai bálna-SUV - Ford Edge teszt

Csupán kétféle motorral kapható az új Edge, mi az erősebbikkel, Sport felszereltségben próbáltuk. Ilyen kényelmes ülés pedig nem létezik!


Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 LE) teszt

Huligánt csinált belőlem - Ford Focus teszt

Leggazdagabb felszereltségével, legerősebb motorjával és sportos kiegészítőkkel teszteltük a megújult Ford Focust. Csoda, hogy bejött?


Ford Tourneo Limited 2.2 TDCI teszt

Fontosabb utakra - Ford Tourneo teszt

A Limited kivitelű nyolcszemélyes Tourneo nem csak utaz(tat)ásra, hanem kifejezetten komfortos közlekedésre való, tele is raktuk utasterét a kollégákkal.


Ford Ranger menetpróba

Magyar utakon és árkon-bokron át nyúztuk: itt az új Ford Ranger

Noha egy ideje már nálunk is kapható, most próbálhattuk ki először az új Rangert, és a Ford kőkeményen is kényelmes pickupja meglepően pozitív csalódást okozott.


Még több FORD teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

2 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

4 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

4 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FORD MONDEO Turnier 1.8 TD GLX

FORD MONDEO Turnier 1....

Ár: 250.000 Ft

Évjárat: 1998 / 6

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

FORD MONDEO 2.0 TDCi Ghia N.TETŐ/Ü.FŰTÉS!

FORD MONDEO 2.0 TDCi G...

Ár: 549.000 Ft

Évjárat: 2002 / 8

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

FORD FOCUS 2.0 Ghia FRISS MŰSZAKI ! SOK EXTRA !

FORD FOCUS 2.0 Ghia FR...

Ár: 599.000 Ft

Évjárat: 2000 / 11

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!