Már nem csak a neve sportos

A frissített Ford EcoSport ST-Line kivitellel érkezik Európába

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Amerikában tervezték, Indiában akarták gyártani, végül Romániában fogják. A Ford EcoSport most frissült, Európára hangolták, így azért mégiscsak kívánatosabb.


Várható volt, hogy hamarosan megérkezik Európába is a frissített Ford EcoSport, mivel az amerikai modell 2018-as modellévre szánt frissítésével már bemutatkozott a nagy kontinensen. Az Észak-amerikai tervezésű, Fiesta alapú kisautót most jobban az európai ízléshez szabták, és az előzetes tervekkel ellentétben nem Indiában, hanem Romániában fogják gyártani, ahol eddig a B-Max készült. Az EcoSport külsőre egész sokat változott, amire az új ST-Line kivitel is rátesz egy jókora lapáttal. Az új hűtőrácsot és lámpákat nem is fontos figyelnünk, a lökhárítók, kis aerodinamikai részletek és küszöbök sokkal érdekesebbek, ráadásul a fényezés kétszínű is lehet, így optikailag kicsit le tudták csalni a magasságát.
Hirdetés

Az EcoSport viszont még így sem tudja rejtegetni arányait, 18 colos kerekekkel is jól látszik, hogy valójában a Fiestába toldottak bele egy jókora darabot. Az ST-Line nem csak a külsőt érinti, bent Alcantara középrészes sportosabb ülések fogadnak, de a frissítéssel érkezett az új Fiestában már látott, Sync 3-as rendszert futtató ágaskodó kijelző is. A friss EcoSport továbbá hajtásláncból is többet nyújt, kérhetjük mostantól az új 1,5 literes, 125 lovas dízelmotorral is, valamint van összkerékhajtás és automata váltó is hozzá. Emellett elérhető természetesen az 1,0 literes EcoBoost benzines is 125, vagy 140 lóerős kivitelben is.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.27. at 15:01
    Permalink

    Ha már sport, akkor illetve volna egy sportos (ültetett) futóművet is alárakni, mert a Focusnál és a Mondeonál ST-Line felszereltségben így van.

    Most a kerékjárat olyan, mint egy Nivánál. Vagy pont úgy mutatja magát, mintha egy régi Fusion kapott volna egy ráncfelvarrást. Béna.

Vélemény, hozzászólás?