Nem vagy egyedül, ha nem érted, miért jó leültetni egy szabadidő-autót
A tuning művészei már sokszor megmutatták, hogy az értelmetlen dolgok is lehetnek mutatósak. Most épp a Kuhl Racing műhelyébÅ‘l gördült ki a világ legértelmetlenebb dolgainak egyike, egy ültetett SUV. Ugye sokszor hallani a szabadidÅ‘-autók melletti egyik érvet: olyan jó, hogy magasan lehet ülni benne. Többek között ezért is rejtély számomra, hogy tuning néven miért ültetik le a szabadidÅ‘-autókat, amiknek épp az egyik lényege a magasságuk, de nem akarok ezen sokáig lovagolni, hiszen a megvalósÃtás valóban csinos.
Szimplán esztétikai szempontból szépen sikerült az optikai tuning
ValószÃnűleg azért lett a következÅ‘ áldozatuk a RAV4, mert Japánban is óriási siker a tÃpus, többek között azért is, mert az elÅ‘zÅ‘ generációt egyáltalán nem forgalmazták a szigetországban, Ãgy egy nagy visszatérÅ‘nek számÃt. Márpedig minél népszerűbb egy tÃpus, annál többen lesznek azok, akik nem érik be a gyári megjelenéssel. A Kuhn Racing pedig nem tétlenkedett. Szinte sportautót faragott a SUV-ból. Na, persze csak kinézetre, mert a hajtáslánchoz nem nyúlnak. Az ültetés mellett méretes splitter, vaskos küszöbtoldat és a látványos diffúzor két oldalán elhelyezkedÅ‘ kétszer két darab, öblös kipufogó, valamint és hátsó szárny vadÃtja meg a RAV4-est. A koronát pedig a fekete, kissé túlméretes felnik teszik fel az autóra. De, hát ez még egy szolidabb alkotás az Å‘rültebbnél Å‘rültebb japán tuningalkotások közül.
Más Toyota modellekhez is hozzányúlt már a Kuhl Racing