0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Teljes egészében lebukott a legvadabb Megane

A Megane RS érkezésével frissül a GT is

·

Szabadalmi fotóin már szinte minden látszik, annál biztos, hogy több, mint első hivatalos szereplésén. A Megane RS 300 lóerős motort kaphat és frissítést hoz a GT-nek is.

%KA%Szabadalmi fotók kerültek ki az új Megane RS-ről, amit eddig csak álcázva láttunk, arról most digitális fotót is kaptunk%KA%

Szabadalmi fotók kerültek ki az új Megane RS-ről, amit eddig csak álcázva láttunk, arról most digitális fotót is kaptunk

Nem telik el úgy hét, hogy ne fotóznák le az új Megane RS-t, persze álcázva. Mikor legutoljára a márka adott ki közleményt, az új vad Megane első hivatalos szereplését harangozták be, de akkor is csak álcázva mutatták meg közönség előtt az autót. Egyelőre nem tudni pontosan, mikor láthatjuk teljes fényében, a szabadalmi fotók viszont felkerültek a világhálóra, így némileg átnyálazhatjuk a formai változásokat.

%KA%Nagy lukak a lökhárítóban elöl és diffúzor a hátsóban, valamint a kipufogók középen, meg persze szélesebb, nagyobb átmérőjű felnik%KA% %KA%Nagy lukak a lökhárítóban elöl és diffúzor a hátsóban, valamint a kipufogók középen, meg persze szélesebb, nagyobb átmérőjű felnik%KA%

Nagy lukak a lökhárítóban elöl és diffúzor a hátsóban, valamint a kipufogók középen, meg persze szélesebb, nagyobb átmérőjű felnik

%KA%Frissül a Megane GT is, változnak a lökhárítók, még vadabb lesz, a lényeg viszont az új lámpák%KA%

Frissül a Megane GT is, változnak a lökhárítók, még vadabb lesz, a lényeg viszont az új lámpák

Nagylukú lökhárítók, hátul tekintélyes diffúzorral kiegészítve és középen kivezetett kipufogóval érkezik. Vannak persze egyedi felnik és az RS logót mintázó nappali menetfények, a legérdekesebb mégis a fényszórók. Az elsők nyeles elrendezése nem változik, belső rajzolatuk viszont igen, ugyanez a hátsókra is igaz. Hoz még egy érdekességet a Megane RS, az eddigi legerősebb negyedik generációs Megane, a GT frissítését. Változnak a lökhárítók és az apróbb részletek, valamint a lámpák is olyanok lesznek, mint az RS-en, motorja viszont vélhetően marad a 205 lóerős 1,6-os turbós benzines, 7 fokozatú duplakuplungossal párosítva. A Megane RS motorja egyelőre titkos, de úgy hallani, hogy 2,0 literes turbóst kap, nagyjából 300 lóerővel. Hogy ehhez lesz-e összkerékhajtás, nem tudni, de összkerékkormányzás mindenképpen.

%KA%A motor nem változik a GT-nél, az RS 2,0 literes 300 lóerős turbósat kaphat összkerékkormányzással%KA%

A motor nem változik a GT-nél, az RS 2,0 literes 300 lóerős turbósat kaphat összkerékkormányzással

Ez is érdekes lehet:
 

Rekord hatótávot teljesített az Opel villanyautója

Az elektromos autózás sokak számára egyet jelent a kis hatótávval. Az Opel Ampera-e most bizonyította...

Videón a Bugatti Chiron 0-400 km/órás gyorsulása

Az egykori Forma-1-es versenyző, Juan Pablo Montoya összesen 17 alkalommal gyorsult 400 km/órás...

Volvo XC70 D5 Summum, 2012 - használtteszt

Egy kombi Volvo mindig a családi biztonság egyik jelképe, pláne emelt futóműves, összkerekes...

Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért

Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és...

Piaci körkép: mi legyen 500 ezer forintig, ha nem akarunk Suzukit?

Olcsó autót keresve megkerülhetetlen az itthon gyártott Suzuki. De mit érdemes választani, akkor...

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Normál üzemben örökkévaló az első Lexus LS V8-asa. Mit bír, ha gyilkolják?

Közel 30 éves az első Lexus LS, az a modell, amivel a Toyota prémiummárkája indult. Tartósságával...

Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba...

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (9 db)

Bezzenev írta: 2 hónapja
gnx írta: 2 hónapja

A turbok nehezebbek mint a szívók a sok kapcsolódó rész végett, viszont amelyik alublokkos az lehet könnyebb is ha mindegyik turbo.

súlynövelő vagy épp csökkentő tényező lehet a bedplate azaz a főtengely forgattyúsháza külön házat kap a henger blokktól.

A coolerméret, a lehetséges vízhűtésű turbo, a változtatható olajpumpa az elektromos vízpumpa a szívó vegyes közvetlenbefecskendezés a hengerlekapcsolás a midkét oldali változó vezérlés főleg ha mélységben is változtatható mind súlynövelő tényező, a hengerfejbe integrált kipufogóleömlőről persze az lehet külön súly is nem is beszélve a kipufogó utókezelő részecskeszűrőről ha van éws az egr akár vízhűtött rendszereiről.

Összehasonlítani csak is euro 6 ot euro 6 -al érdemes komplett motort segédrendszereivel mint a coolerrel kipufogóval stb stb


Előzmények megtekintése

az oké, de itt senki nem beszélt szívóról :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 2 hónapja
Bezzenev írta: 2 hónapja

de általában igen, nyilván van kivétel. persze valószínű én is annyit tudok a renault újabb 1.8-asáról mint te. szal én csak sztereotipikusan gondolkoztam. renault mérnökök meg tudnák mondani, hogy mi az igazság.


Előzmények megtekintése

A turbok nehezebbek mint a szívók a sok kapcsolódó rész végett, viszont amelyik alublokkos az lehet könnyebb is ha mindegyik turbo.
súlynövelő vagy épp csökkentő tényező lehet a bedplate azaz a főtengely forgattyúsháza külön házat kap a henger blokktól.
A coolerméret, a lehetséges vízhűtésű turbo, a változtatható olajpumpa az elektromos vízpumpa a szívó vegyes közvetlenbefecskendezés a hengerlekapcsolás a midkét oldali változó vezérlés főleg ha mélységben is változtatható mind súlynövelő tényező, a hengerfejbe integrált kipufogóleömlőről persze az lehet külön súly is nem is beszélve a kipufogó utókezelő részecskeszűrőről ha van éws az egr akár vízhűtött rendszereiről.
Összehasonlítani csak is euro 6 ot euro 6 -al érdemes komplett motort segédrendszereivel mint a coolerrel kipufogóval stb stb

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 2 hónapja
integrale írta: 2 hónapja

Nem feltetlenul nehezebb, sot, sokszor elofordul, hogy konnyebb a nagyobb, azonos hengerszamu motor, ha azonos motorcsaladbol szarmazik. Mert nagyobb ccm, nem egyenlo nagyobb blokkal. (Nagyobb furat, nagyobb loket stb).


Előzmények megtekintése

de általában igen, nyilván van kivétel. persze valószínű én is annyit tudok a renault újabb 1.8-asáról mint te. szal én csak sztereotipikusan gondolkoztam. renault mérnökök meg tudnák mondani, hogy mi az igazság.

A válaszoláshoz belépés szükséges
integrale írta: 2 hónapja
Bezzenev írta: 2 hónapja

nem, 2* olyan nehéz.


Előzmények megtekintése

Nem feltetlenul nehezebb, sot, sokszor elofordul, hogy konnyebb a nagyobb, azonos hengerszamu motor, ha azonos motorcsaladbol szarmazik. Mert nagyobb ccm, nem egyenlo nagyobb blokkal. (Nagyobb furat, nagyobb loket stb).

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 2 hónapja
integrale írta: 2 hónapja

Mert az 1.8-as konnyebb mint a 2.0? :D


Előzmények megtekintése

nem, 2* olyan nehéz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
integrale írta: 2 hónapja
Bezzenev írta: 2 hónapja

azt hittem szebb lesz, komolyan mondom, a GT jobban néz ki (első,hátsó lökhárítóra gondolok). a hajtásra meg a súlyra leszek még kíváncsi, meg persze a lóerőre, h 1.8 v. 2.0-ból jön az a 300...ha súlyra is mennek akkor 1.8.

de szerény véleményem szerint 2.0 lesz és fwd, 300 lóval és nem túl könnyű, ha igaz a GT 1460kg-ja.....nem értem a franciákat a golf7gti 1270 kg...kicsit faraghatnának a súlyból, szerintem az astra opc is jóval könnyebb lesz már.


Előzmények megtekintése

Mert az 1.8-as konnyebb mint a 2.0? :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 2 hónapja
Bezzenev írta: 2 hónapja

azt hittem szebb lesz, komolyan mondom, a GT jobban néz ki (első,hátsó lökhárítóra gondolok). a hajtásra meg a súlyra leszek még kíváncsi, meg persze a lóerőre, h 1.8 v. 2.0-ból jön az a 300...ha súlyra is mennek akkor 1.8.

de szerény véleményem szerint 2.0 lesz és fwd, 300 lóval és nem túl könnyű, ha igaz a GT 1460kg-ja.....nem értem a franciákat a golf7gti 1270 kg...kicsit faraghatnának a súlyból, szerintem az astra opc is jóval könnyebb lesz már.


Előzmények megtekintése

Szerintem elég ha ők értik mi hány kiló miért annyi, de korábban még az új padlólemezes koncepciókról írták hogy nem a súlycsökkentésre mennek rá a renaultoknál hanem a légellenállásra.
Vajon miért? mert akkor még a nagyszilárdságú acélok jóval drágábbak lehettek mint most és az egész paletta erre épült jó haszonnal értékesíthető FRANCIA MÁRKAÉPÍTŐ megbízhatóságra ráment tulajdonságokkal, szemben a megbízhatatlan szervízigényes lehúzós névből élő németekre pl teknokrata úttörő könnyű fosmaddzagra azaz fosvágenre.
A rönó a többletsúlyával eddig is kikompenzálta technikai tudását a Nürburgringen a többiekhez képest.
Most sem féltem őket, megoldják hogy topon legyenek, ha pedig nem, annak platformsúly oka lehet csak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
sada45 írta: 2 hónapja
Bezzenev írta: 2 hónapja

azt hittem szebb lesz, komolyan mondom, a GT jobban néz ki (első,hátsó lökhárítóra gondolok). a hajtásra meg a súlyra leszek még kíváncsi, meg persze a lóerőre, h 1.8 v. 2.0-ból jön az a 300...ha súlyra is mennek akkor 1.8.

de szerény véleményem szerint 2.0 lesz és fwd, 300 lóval és nem túl könnyű, ha igaz a GT 1460kg-ja.....nem értem a franciákat a golf7gti 1270 kg...kicsit faraghatnának a súlyból, szerintem az astra opc is jóval könnyebb lesz már.


Előzmények megtekintése

1460 kg te figyu mán fogyi hol van ez a szám
hol olvastad

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 2 hónapja

azt hittem szebb lesz, komolyan mondom, a GT jobban néz ki (első,hátsó lökhárítóra gondolok). a hajtásra meg a súlyra leszek még kíváncsi, meg persze a lóerőre, h 1.8 v. 2.0-ból jön az a 300...ha súlyra is mennek akkor 1.8.
de szerény véleményem szerint 2.0 lesz és fwd, 300 lóval és nem túl könnyű, ha igaz a GT 1460kg-ja.....nem értem a franciákat a golf7gti 1270 kg...kicsit faraghatnának a súlyból, szerintem az astra opc is jóval könnyebb lesz már.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Hirdetés

RENAULT tesztek

Renault Talisman Grandtour Intens 1.6 dCi 130 EDC teszt

Pakolható francia – Talisman Grandtour teszt

Garantáltan jó választás a 130 lóerős dízelmotor a Talisman Grandtourhoz. Igazi utazós kombi a duplakuplungos automatával, de jobban is elsülhetett volna.


Renault Espace 1.6 TCe Initiale Paris teszt

Arcot vált - Renault Espace 1.6 TCe teszt Videó

Egyetlen benzinmotorjával, a paletta legerősebbjének számító 200 lovas 1.6 TCe-vel és csúcsfelszereltséggel járt nálunk az új Renault Espace.


Renault Twingo 1.0 SCe teszt

Csók a hatvanas évekből - Renault Twingo teszt Videó

Négy üléssel, négymillióért súlyos eset az új Twingo. Jó kocsi? Farmotoros, csinos, de ezzel az árral nagyon nem a "mi autónk".


Renault Scénic XMOD 1.6 dCi Privilége teszt

Felvág, de van is mire - Renault Scénic XMOD teszt

Szabadidő-autónak álcázott XMOD szériájával, annak is csúcsverziójával járt nálunk a Renault Scénic. Vagány, és még mindig remek családi autó.


Renault Captur 1.2 TCe EDC Dynamique teszt

Zabálni fogják. Renault Captur teszt

Nagy siker lesz a Captur. Amit tudnia kell, tudja, a dizájnja pedig zseniálisra sikeredett. A Clio-alapú kis crossovert 1,2 literes benzines turbómotorral és dupla kuplungos automata váltóval teszteltük.


Még több RENAULT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Érintőpontokra utazott a driftes Nissan 370Z

Roncstelepen tombolt Chris Forsberg és a Nissan 370Z Videó

Tegnap – Sztori

Chris Forsberg és filmes csapata most egy roncstelepen csapatott a V6-os Nissan 370Z driftautóval, hogy színes érintési pontokat romboljanak.


10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Top 10: ezek a legköltségesebben fenntartható autók

Tegnap – Sztori

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban érdekli a fenntartási költség. Mutatjuk a náluk ebben legrosszabakat.


Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Olcsó navi vezessen utadon - navigációt teszteltünk Videó

2 napja – Újdonság

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az E500 mérhetetlenül egyszerű, kezelése sem ördöngösség és az ára is kedvező, de lehet jobb, mint egy okostelefon?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

RENAULT MEGANE 1.6 16V RT

RENAULT MEGANE 1.6 16V RT

Ár: 189.000 Ft

Évjárat: 2000 / 2

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

RENAULT MEGANE 1.6 Authentique M.O 60 E Km

RENAULT MEGANE 1.6 Aut...

Ár: 1.950.000 Ft

Évjárat: 2009 / 4

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

RENAULT MEGANE 1.5 dCi Dynamique

RENAULT MEGANE 1.5 dCi...

Ár: 2.249.000 Ft

Évjárat: 2010 / 4

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!