0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Dögös terveket sző a Nissan

A Nissan Vmotion 2.0 a japánok jövőbeli irányzatát vetíti előre

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Új autót nem hoztak a Detroiti Autószalonra, tanulmánnyal viszont készültek a Nissan mérnökei. A Vmotion 2.0 minden porcikája izgalmas és látványos.

%KA%Szögletes formák és egyenes vonalak az új trend, a Nissan is ezt követi. A Vmotion 2.0 tanulmányautó részletei igencsak izgalmasak%KA%

Szögletes formák és egyenes vonalak az új trend, a Nissan is ezt követi. A Vmotion 2.0 tanulmányautó részletei igencsak izgalmasak

Az új Micrával igyekeznek most nagyot gurítani a Nissannál, a csinos kisautó már az Év Autója választás 7 döntőse között küzd. A Detroiti autószalonra nem is hoztak más új autót, csak egy tanulmánnyal jelentkeztek. A Vmotion 2.0 – csalóka a második megjelölés, az előző tanulmányt Sport Sedan Conceptnek hívták, azt gondolták most tovább – a márka következő autóinak jegyeit hordozza magán. Bár erősen kételkedünk benne, hogy bevállalnák az öngyilkos ajtókat, igaz, az Opel is bevetette a Meriván, már annak is örülünk, ha az apróságokat sorozatgyártásba küldik.

%KA%Szembe nyíló öngyilkos ajtók, hiányzó B-oszlop. A kabin letisztult, a padló és a legtöbb díszítőelem fából készült%KA%

Szembe nyíló öngyilkos ajtók, hiányzó B-oszlop. A kabin letisztult, a padló és a legtöbb díszítőelem fából készült

%KA%Kicsit Night Rider hatású a lecsapott tetejű kormány, ekkora monitor azonban még KITT-nek sem járt. Hátul csak két ülést kapott, közte érintőképernyős kezelőfelülettel%KA% %KA%Kicsit Night Rider hatású a lecsapott tetejű kormány, ekkora monitor azonban még KITT-nek sem járt. Hátul csak két ülést kapott, közte érintőképernyős kezelőfelülettel%KA%

Kicsit Night Rider hatású a lecsapott tetejű kormány, ekkora monitor azonban még KITT-nek sem járt. Hátul csak két ülést kapott, közte érintőképernyős kezelőfelülettel

Hasonlóan letaglózó a formavilág, mint a Lexus LS legújabb generációjánál, mégis annál jobb az összhang. A Vmotion 2.0 teteje szinte lebeg, a far élesen nyúlik hátrafelé, a hátsó sárvédő-domborulatok pedig bekebelezik a hátsó lámpákat. A lényeg elöl keresendő, a nevét is adó V alakú maszk akkorára nőtt, hogy beteríti szinte az autó egész orrát, a következő Nissanokon is ekkorára nőhet. Az is előfordulhat, hogy a Vmotion 2.0 közel teljes egészében megelevenedik, méreteiben ugyanis a jelenlegi Altimát szinte centire pontosan hozza.

%KA%Sportautósak a szélesítései, néhol még a GT-R-t is felfedezhetjük benne. Talán a következő Altimán már viszontláthatjuk a Vmotion 2.0-át%KA%

Sportautósak a szélesítései, néhol még a GT-R-t is felfedezhetjük benne. Talán a következő Altimán már viszontláthatjuk a Vmotion 2.0-át

Ez is érdekes lehet:
 

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

Lexus IS 300h Luxury Safety teszt

A meglepetések autója volt számomra a Lexus IS 300h. A Toyota legendásan gazdaságos hibridrendszere...

Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós...

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

Hamburgban autókat gyújtottak fel a G20 elleni tüntetők, a Mercedes segít a tulajoknak

A hamburgi G20 csúcstalálkozót a városban élők csúnyán megszenvedik. A világ vezetőinek találkozója...

Sokan nem tudják: a hibrideket nem kell tölteni

Hiába adott már el több mint 10 millió hibridet a Toyota, sokan még mindig nem tudják, hogy a...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Hirdetés

NISSAN tesztek

Nissan GT-R Black Edition 2017 teszt

„Low cost” szupersportautó - Nissan GT-R teszt Videó

Egy végtelenül feszes versenyautó, félelmetes erővel és a szupersportautók között is méltányos árral. Csak ne melegedne túl ilyen gyorsan.


Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Még a Golfot is lenyomja? Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Visszatért a hagyományos kompakt modellek szegmensébe a Nissan, a Pulsar ráadásul az év egyik meglepetése, annyira jó.


Nissan Qashqai 1.2 DIG-T teszt

Alapmotort bele! Nissan Qashqai teszt Videó

A Qashqai második generációja is városálló, sőt igazi mindenes. Az alap 1.2-es közepes felszereltséggel 6,6 millió forintért jó ajánlat.


Nissan 370Z GT Edition teszt

Táskában hagyott fegyver - Nissan 370Z GT Edition teszt

Egyedi felnikkel felszerelve, különleges GT Edition kivitelben járt nálunk a Nissan morgós V6-ossal hajtott fegyvere. Csak nem volt módunk elsütni.


Nissan NV200 Combi 1.5 dCi Tekna teszt

Taxinak pompás, családnak sem rossz - Nissan NV200 Combi teszt

Hét üléssel, dízelmotorral, csúcskivitelben járt nálunk New York új taxija, a Nissan NV200.


Még több NISSAN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

2 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

4 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

4 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

NISSAN ALMERA 1.6 GX P6

NISSAN ALMERA 1.6 GX P6

Ár: 500.000 Ft

Évjárat: 1998 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

NISSAN LEAF Acenta 24 kWh (Automata)

NISSAN LEAF Acenta 24...

Ár: 4.999.999 Ft

Évjárat: 2015

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Elektromos

NISSAN QASHQAI 1.2 DIG-T 115 Tekna 360 kamera.üvegtető.navi.bőr

NISSAN QASHQAI 1.2 DIG...

Ár: 5.555.555 Ft

Évjárat: 2014 / 8

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!