0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Dögös terveket sző a Nissan

A Nissan Vmotion 2.0 a japánok jövőbeli irányzatát vetíti előre

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Új autót nem hoztak a Detroiti Autószalonra, tanulmánnyal viszont készültek a Nissan mérnökei. A Vmotion 2.0 minden porcikája izgalmas és látványos.

%KA%Szögletes formák és egyenes vonalak az új trend, a Nissan is ezt követi. A Vmotion 2.0 tanulmányautó részletei igencsak izgalmasak%KA%

Szögletes formák és egyenes vonalak az új trend, a Nissan is ezt követi. A Vmotion 2.0 tanulmányautó részletei igencsak izgalmasak

Az új Micrával igyekeznek most nagyot gurítani a Nissannál, a csinos kisautó már az Év Autója választás 7 döntőse között küzd. A Detroiti autószalonra nem is hoztak más új autót, csak egy tanulmánnyal jelentkeztek. A Vmotion 2.0 – csalóka a második megjelölés, az előző tanulmányt Sport Sedan Conceptnek hívták, azt gondolták most tovább – a márka következő autóinak jegyeit hordozza magán. Bár erősen kételkedünk benne, hogy bevállalnák az öngyilkos ajtókat, igaz, az Opel is bevetette a Meriván, már annak is örülünk, ha az apróságokat sorozatgyártásba küldik.

%KA%Szembe nyíló öngyilkos ajtók, hiányzó B-oszlop. A kabin letisztult, a padló és a legtöbb díszítőelem fából készült%KA%

Szembe nyíló öngyilkos ajtók, hiányzó B-oszlop. A kabin letisztult, a padló és a legtöbb díszítőelem fából készült

%KA%Kicsit Night Rider hatású a lecsapott tetejű kormány, ekkora monitor azonban még KITT-nek sem járt. Hátul csak két ülést kapott, közte érintőképernyős kezelőfelülettel%KA% %KA%Kicsit Night Rider hatású a lecsapott tetejű kormány, ekkora monitor azonban még KITT-nek sem járt. Hátul csak két ülést kapott, közte érintőképernyős kezelőfelülettel%KA%

Kicsit Night Rider hatású a lecsapott tetejű kormány, ekkora monitor azonban még KITT-nek sem járt. Hátul csak két ülést kapott, közte érintőképernyős kezelőfelülettel

Hasonlóan letaglózó a formavilág, mint a Lexus LS legújabb generációjánál, mégis annál jobb az összhang. A Vmotion 2.0 teteje szinte lebeg, a far élesen nyúlik hátrafelé, a hátsó sárvédő-domborulatok pedig bekebelezik a hátsó lámpákat. A lényeg elöl keresendő, a nevét is adó V alakú maszk akkorára nőtt, hogy beteríti szinte az autó egész orrát, a következő Nissanokon is ekkorára nőhet. Az is előfordulhat, hogy a Vmotion 2.0 közel teljes egészében megelevenedik, méreteiben ugyanis a jelenlegi Altimát szinte centire pontosan hozza.

%KA%Sportautósak a szélesítései, néhol még a GT-R-t is felfedezhetjük benne. Talán a következő Altimán már viszontláthatjuk a Vmotion 2.0-át%KA%

Sportautósak a szélesítései, néhol még a GT-R-t is felfedezhetjük benne. Talán a következő Altimán már viszontláthatjuk a Vmotion 2.0-át

Ez is érdekes lehet:
 

Ismétlés: szerdán újfent egységesen drágulnak az üzemanyagok

Most szerdán pontosan ugyanúgy változik a benzin és a gázolaj ára, ahogyan az előző héten is...

Lada Vesta Sedan Lux 1.6 teszt

Nem csak a külső fejlődött előnyére, vezetni is jó a szinte SUV tulajdonságokkal rendelkező Lada...

A villanyautó-tulajdonosok 77 százaléka újra e-autót vesz majd

Bár a magas vételár és a töltőpontok hiánya gátolja a villanyautók gyors terjedését, aki egyszer...

Mini John Cooper Works és BMW M3, 1997 - menetpróba

Tudják milyen az, amikor biztosra vehető, hogy a nap folyamán még egy M3-as BMW volánja mögé...

Alfa Stelvio menetrpróba magyar földön

Az egyik legjobb hazai szerpentinre, azon keresztül Parádsasvárra vittük az Alfa első SUV-jának...

Opel Crossland X nemzetközi menetpróba

Kipróbálhattuk az első olyan Opelt, amihez a németeknek már nincs túl sok köze. Az új korszak...

Mazda CX-5 nemzetközi menetpróba

Második generációjába lépett a Mazda kompakt szabadidőautója. Mi már láttuk és vezettük, most...

A rendőrség és a honvédelmi szervek számára 45 milliárd forintért vesz autókat az állam

Legutóbb zömében Audikat, Mercedeseket, Skodákat vásárolt az állam - csakis turbós benzinmotorral...

Minden, amit a gömbfejekről tudni érdemes

Autóvásárláskor nem árt felkészülni a javítási költségekre, a gömbfejek cseréje például igen...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Friss tesztek

Lada Vesta LUX vs.  Suzuki Swift 1.2 GL+ összevetés

Melyik jobb a családnak? Suzuki vagy Lada?

Egy időben járt náluk az oroszok és a japánok két újdonsága. Méretben ugyan különböznek, ennek ellenére megnéztük, hogy melyik éri meg jobban, ha családi célra akarunk autót venni.


Suzuki Swift 1.2 GL+ teszt

Jó a hazai, de a japó Swift sem csalódás, sőt! - Swift 1.2 GL+ Videó

Minden újabb autójával egyre jobban zavarba hoz a Suzuki. Az új Swift az 1,2-es alapmotorral vizsgázott. Nehéz róla rosszat mondani.


Lada Vesta Sedan Lux 1.6 teszt

Jó, Ladába be, ablakot le! - Lada Vesta teszt

Nem csak a külső fejlődött előnyére, vezetni is jó a szinte SUV tulajdonságokkal rendelkező Lada Vestát. Azért még mindig van hova fejlődni.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Hirdetés

NISSAN tesztek

Nissan GT-R Black Edition 2017 teszt

„Low cost” szupersportautó - Nissan GT-R teszt Videó

Egy végtelenül feszes versenyautó, félelmetes erővel és a szupersportautók között is méltányos árral. Csak ne melegedne túl ilyen gyorsan.


Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Még a Golfot is lenyomja? Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Visszatért a hagyományos kompakt modellek szegmensébe a Nissan, a Pulsar ráadásul az év egyik meglepetése, annyira jó.


Nissan Qashqai 1.2 DIG-T teszt

Alapmotort bele! Nissan Qashqai teszt Videó

A Qashqai második generációja is városálló, sőt igazi mindenes. Az alap 1.2-es közepes felszereltséggel 6,6 millió forintért jó ajánlat.


Nissan 370Z GT Edition teszt

Táskában hagyott fegyver - Nissan 370Z GT Edition teszt

Egyedi felnikkel felszerelve, különleges GT Edition kivitelben járt nálunk a Nissan morgós V6-ossal hajtott fegyvere. Csak nem volt módunk elsütni.


Nissan NV200 Combi 1.5 dCi Tekna teszt

Taxinak pompás, családnak sem rossz - Nissan NV200 Combi teszt

Hét üléssel, dízelmotorral, csúcskivitelben járt nálunk New York új taxija, a Nissan NV200.


Még több NISSAN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Volt már Nordschleife-rekorder a Volvo S60 Polestar

Egy évig titkolta Nürburgring rekordját a Polestar

5 órája – Sztori

Volvóék tovább maradtak a tavalyi WTCC futam után, majd az S60 Polestarral megfutották az utcai négyajtósok rekordját a Nordschleifén .


Drasztikusan változnak az IndyCar formulaautók

Grafikán a 2018-as IndyCar aerokitek

23 órája – Sztori

Pár nappal a híres Indy 500 előtt mutatták meg az első grafikákat a 2018-as IndyCar versenyautókról. Komolyat változik az aerodinamika.


Elhunyt Sir Roger Moore, James Bondként rengeteg emlékezetes autós jelenetben szerepelt

Ezeket hajtotta Roger Moore a mozivásznon Videó

2 napja – Sztori

James Bondként nem jutott Roger Moore-nak Aston Martin, máshol viszont igen. A kémfilmekből azonban így is rengeteg emlékezetes autós üldözés marad nekünk, ezekkel emlékezünk rá.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

NISSAN ALTIMA

NISSAN ALTIMA

Ár: 1.800.000 Ft

Évjárat: 2007 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Hibrid

NISSAN ALTIMA 3.5 SL Sport Full extra

NISSAN ALTIMA 3.5 SL S...

Ár: 10.900.000 Ft

Évjárat: 2016 / 3

Kivitel: Sedan

NISSAN ALTIMA 2.5 SL-NAVI-BŐR-KAMERA-FULL

NISSAN ALTIMA 2.5 SL-N...

Ár: 6.999.000 Ft

Évjárat: 2015 / 5

Kivitel: Lépcsőshátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!