0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Dögös terveket sző a Nissan

A Nissan Vmotion 2.0 a japánok jövőbeli irányzatát vetíti előre

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Új autót nem hoztak a Detroiti Autószalonra, tanulmánnyal viszont készültek a Nissan mérnökei. A Vmotion 2.0 minden porcikája izgalmas és látványos.

%KA%Szögletes formák és egyenes vonalak az új trend, a Nissan is ezt követi. A Vmotion 2.0 tanulmányautó részletei igencsak izgalmasak%KA%

Szögletes formák és egyenes vonalak az új trend, a Nissan is ezt követi. A Vmotion 2.0 tanulmányautó részletei igencsak izgalmasak

Az új Micrával igyekeznek most nagyot gurítani a Nissannál, a csinos kisautó már az Év Autója választás 7 döntőse között küzd. A Detroiti autószalonra nem is hoztak más új autót, csak egy tanulmánnyal jelentkeztek. A Vmotion 2.0 – csalóka a második megjelölés, az előző tanulmányt Sport Sedan Conceptnek hívták, azt gondolták most tovább – a márka következő autóinak jegyeit hordozza magán. Bár erősen kételkedünk benne, hogy bevállalnák az öngyilkos ajtókat, igaz, az Opel is bevetette a Meriván, már annak is örülünk, ha az apróságokat sorozatgyártásba küldik.

%KA%Szembe nyíló öngyilkos ajtók, hiányzó B-oszlop. A kabin letisztult, a padló és a legtöbb díszítőelem fából készült%KA%

Szembe nyíló öngyilkos ajtók, hiányzó B-oszlop. A kabin letisztult, a padló és a legtöbb díszítőelem fából készült

%KA%Kicsit Night Rider hatású a lecsapott tetejű kormány, ekkora monitor azonban még KITT-nek sem járt. Hátul csak két ülést kapott, közte érintőképernyős kezelőfelülettel%KA% %KA%Kicsit Night Rider hatású a lecsapott tetejű kormány, ekkora monitor azonban még KITT-nek sem járt. Hátul csak két ülést kapott, közte érintőképernyős kezelőfelülettel%KA%

Kicsit Night Rider hatású a lecsapott tetejű kormány, ekkora monitor azonban még KITT-nek sem járt. Hátul csak két ülést kapott, közte érintőképernyős kezelőfelülettel

Hasonlóan letaglózó a formavilág, mint a Lexus LS legújabb generációjánál, mégis annál jobb az összhang. A Vmotion 2.0 teteje szinte lebeg, a far élesen nyúlik hátrafelé, a hátsó sárvédő-domborulatok pedig bekebelezik a hátsó lámpákat. A lényeg elöl keresendő, a nevét is adó V alakú maszk akkorára nőtt, hogy beteríti szinte az autó egész orrát, a következő Nissanokon is ekkorára nőhet. Az is előfordulhat, hogy a Vmotion 2.0 közel teljes egészében megelevenedik, méreteiben ugyanis a jelenlegi Altimát szinte centire pontosan hozza.

%KA%Sportautósak a szélesítései, néhol még a GT-R-t is felfedezhetjük benne. Talán a következő Altimán már viszontláthatjuk a Vmotion 2.0-át%KA%

Sportautósak a szélesítései, néhol még a GT-R-t is felfedezhetjük benne. Talán a következő Altimán már viszontláthatjuk a Vmotion 2.0-át

Ez is érdekes lehet:
 

10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban...

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Váltotta volna a 911-est az idén 40. évfordulóját ünneplő 928

Valódi luxus túrakupéként mutatkozott be 1977-ben az első V8-as Porsche. A 928-ast egyenesen...

Rekord hatótávot teljesített az Opel villanyautója

Az elektromos autózás sokak számára egyet jelent a kis hatótávval. Az Opel Ampera-e most bizonyította...

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet...

Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért

Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és...

Ezt a VI-os Golfot sorsolják ki idén a Volkswagen-találkozón

Hatodik éve rendezik meg a Hungaroringen a VW-sek éves találkozóját. Minden évben egy autót sorsoltak...

Piaci körkép: mi legyen 500 ezer forintig, ha nem akarunk Suzukit?

Olcsó autót keresve megkerülhetetlen az itthon gyártott Suzuki. De mit érdemes választani, akkor...

Range Rover Velar hazai menetpróba

Már akkor szabadidő-autót gyártottak, amikor senki más. Ki tudhatná jobban, milyennek kell lennie...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Hirdetés

NISSAN tesztek

Nissan GT-R Black Edition 2017 teszt

„Low cost” szupersportautó - Nissan GT-R teszt Videó

Egy végtelenül feszes versenyautó, félelmetes erővel és a szupersportautók között is méltányos árral. Csak ne melegedne túl ilyen gyorsan.


Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Még a Golfot is lenyomja? Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Visszatért a hagyományos kompakt modellek szegmensébe a Nissan, a Pulsar ráadásul az év egyik meglepetése, annyira jó.


Nissan Qashqai 1.2 DIG-T teszt

Alapmotort bele! Nissan Qashqai teszt Videó

A Qashqai második generációja is városálló, sőt igazi mindenes. Az alap 1.2-es közepes felszereltséggel 6,6 millió forintért jó ajánlat.


Nissan 370Z GT Edition teszt

Táskában hagyott fegyver - Nissan 370Z GT Edition teszt

Egyedi felnikkel felszerelve, különleges GT Edition kivitelben járt nálunk a Nissan morgós V6-ossal hajtott fegyvere. Csak nem volt módunk elsütni.


Nissan NV200 Combi 1.5 dCi Tekna teszt

Taxinak pompás, családnak sem rossz - Nissan NV200 Combi teszt

Hét üléssel, dízelmotorral, csúcskivitelben járt nálunk New York új taxija, a Nissan NV200.


Még több NISSAN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Képes sportautókat büntetni egy villanyautó?

Meglepő eredmény a világ legnagyobb gyorsulásán Videó

3 órája – Sztori

Idén is megcsinálta a Motor Trend a világ legnagyobb gyorsulásaként elhíresült összevetést, amibe idén összkerekes villanyautó is került.


Ismét tombol a BMW-tipró

Beállt a gyárhoz, majd felgyújtotta BMW-jét Videó

9 órája – Sztori

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké elégedetlen BMW tulaj. Videó is van róla.


Érintőpontokra utazott a driftes Nissan 370Z

Roncstelepen tombolt Chris Forsberg és a Nissan 370Z Videó

2 napja – Sztori

Chris Forsberg és filmes csapata most egy roncstelepen csapatott a V6-os Nissan 370Z driftautóval, hogy színes érintési pontokat romboljanak.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

NISSAN TERRANO II 2.7 TDI SE

NISSAN TERRANO II 2.7...

Ár: 987.000 Ft

Évjárat: 1998 / 1

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Dízel

NISSAN JUKE 1.5 dCi Acenta

NISSAN JUKE 1.5 dCi Ac...

Ár: 2.999.999 Ft

Évjárat: 2012 / 7

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

NISSAN ALMERA 1.5 Acenta Full (P3) Egy Tamások használt autó

NISSAN ALMERA 1.5 Acen...

Ár: 875.000 Ft

Évjárat: 2004 / 8

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!