0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Dögös terveket sző a Nissan

A Nissan Vmotion 2.0 a japánok jövőbeli irányzatát vetíti előre

·

Új autót nem hoztak a Detroiti Autószalonra, tanulmánnyal viszont készültek a Nissan mérnökei. A Vmotion 2.0 minden porcikája izgalmas és látványos.

%KA%Szögletes formák és egyenes vonalak az új trend, a Nissan is ezt követi. A Vmotion 2.0 tanulmányautó részletei igencsak izgalmasak%KA%

Szögletes formák és egyenes vonalak az új trend, a Nissan is ezt követi. A Vmotion 2.0 tanulmányautó részletei igencsak izgalmasak

Az új Micrával igyekeznek most nagyot gurítani a Nissannál, a csinos kisautó már az Év Autója választás 7 döntőse között küzd. A Detroiti autószalonra nem is hoztak más új autót, csak egy tanulmánnyal jelentkeztek. A Vmotion 2.0 – csalóka a második megjelölés, az előző tanulmányt Sport Sedan Conceptnek hívták, azt gondolták most tovább – a márka következő autóinak jegyeit hordozza magán. Bár erősen kételkedünk benne, hogy bevállalnák az öngyilkos ajtókat, igaz, az Opel is bevetette a Meriván, már annak is örülünk, ha az apróságokat sorozatgyártásba küldik.

%KA%Szembe nyíló öngyilkos ajtók, hiányzó B-oszlop. A kabin letisztult, a padló és a legtöbb díszítőelem fából készült%KA%

Szembe nyíló öngyilkos ajtók, hiányzó B-oszlop. A kabin letisztult, a padló és a legtöbb díszítőelem fából készült

%KA%Kicsit Night Rider hatású a lecsapott tetejű kormány, ekkora monitor azonban még KITT-nek sem járt. Hátul csak két ülést kapott, közte érintőképernyős kezelőfelülettel%KA% %KA%Kicsit Night Rider hatású a lecsapott tetejű kormány, ekkora monitor azonban még KITT-nek sem járt. Hátul csak két ülést kapott, közte érintőképernyős kezelőfelülettel%KA%

Kicsit Night Rider hatású a lecsapott tetejű kormány, ekkora monitor azonban még KITT-nek sem járt. Hátul csak két ülést kapott, közte érintőképernyős kezelőfelülettel

Hasonlóan letaglózó a formavilág, mint a Lexus LS legújabb generációjánál, mégis annál jobb az összhang. A Vmotion 2.0 teteje szinte lebeg, a far élesen nyúlik hátrafelé, a hátsó sárvédő-domborulatok pedig bekebelezik a hátsó lámpákat. A lényeg elöl keresendő, a nevét is adó V alakú maszk akkorára nőtt, hogy beteríti szinte az autó egész orrát, a következő Nissanokon is ekkorára nőhet. Az is előfordulhat, hogy a Vmotion 2.0 közel teljes egészében megelevenedik, méreteiben ugyanis a jelenlegi Altimát szinte centire pontosan hozza.

%KA%Sportautósak a szélesítései, néhol még a GT-R-t is felfedezhetjük benne. Talán a következő Altimán már viszontláthatjuk a Vmotion 2.0-át%KA%

Sportautósak a szélesítései, néhol még a GT-R-t is felfedezhetjük benne. Talán a következő Altimán már viszontláthatjuk a Vmotion 2.0-át

Ez is érdekes lehet:
 

Menetpróba: Meghajtottuk a frissített Toyota GT86-ot

Csoda, hogy a Toyota ekkora energiát fektet egyetlen valóban izgalmas autójába. A GT86 mindent...

Renault Laguna Break 2.2 dT RT, 1996 - használtteszt

Egykori csúcsdízelével, 21 évesen próbáltuk a Renault 21 utódját, az első Lagunát. Nem mellesleg...

Opel Zafira Innovation 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop teszt

Frissült az Opel nagy-egyterűje. Nem csak orra, de a beltér is változott, fő erénye továbbra...

Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V, 1996 - használtteszt

A kilencvenes évek derekáig a Sigma volt a Mitsubishi csúcsmodellje, abban az időben, amikor...

Így épül a legerősebb hazai Nissan GT-R

1200 lóerő fölé várják a hazai építésű GT-R teljesítményét, de még nem tudják, hol lesz a vége...

Félmillió kilométernél is többet futott autókat néztünk - vannak érdekességek

A legtöbb vevő maximális futást állít be autókereséskor, mi viszont arra voltunk kíváncsiak...

BMW 740e iPerformance teszt

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel...

Új autóból közel százezer, használtból csaknem 150 ezer került útjainkra tavaly

Az új autók piacánál is jelentősebb a használtaké. Még akkor is, ha csak a frissen útjainkra...

Elkészült az Electric GT bajnokság Tesla versenyautója

Talán nem is a 778 lóerősre húzott csúcsteljesítmény, hanem az 500 kilogrammos tömegcsökkentés...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Friss tesztek

Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Titanum teszt

Se nem eco, se nem sport, mégsem rossz az EcoSport

Ahogyan a Mustang, úgy a Ford EcoSport is Amerikából érkezik, csak épp annak déli részéből. Látszik is rajta, de azért ez is igazi Ford, egészen jól vezethető.


BMW 320d Gran Turismo xDrive Steptronic Sport Luxury teszt

Pompakupé - BMW 320d GT

Háromféle karosszériával juthatunk hozzá a normál, négy oldalajtóval szerelt 3-ashoz, csak az egyiket 4-esnek hívják. Kényelmesnek kéne lennie, de sportos. Van ennek így értelme?


Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Nem ér a neve! Renault Scenic IV teszt Videó

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai crossoverként nézzük. Úgy még családi autónak is egész jó.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Hirdetés

NISSAN tesztek

Nissan GT-R Black Edition 2017 teszt

„Low cost” szupersportautó - Nissan GT-R teszt Videó

Egy végtelenül feszes versenyautó, félelmetes erővel és a szupersportautók között is méltányos árral. Csak ne melegedne túl ilyen gyorsan.


Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Még a Golfot is lenyomja? Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Visszatért a hagyományos kompakt modellek szegmensébe a Nissan, a Pulsar ráadásul az év egyik meglepetése, annyira jó.


Nissan Qashqai 1.2 DIG-T teszt

Alapmotort bele! Nissan Qashqai teszt Videó

A Qashqai második generációja is városálló, sőt igazi mindenes. Az alap 1.2-es közepes felszereltséggel 6,6 millió forintért jó ajánlat.


Nissan 370Z GT Edition teszt

Táskában hagyott fegyver - Nissan 370Z GT Edition teszt

Egyedi felnikkel felszerelve, különleges GT Edition kivitelben járt nálunk a Nissan morgós V6-ossal hajtott fegyvere. Csak nem volt módunk elsütni.


Nissan NV200 Combi 1.5 dCi Tekna teszt

Taxinak pompás, családnak sem rossz - Nissan NV200 Combi teszt

Hét üléssel, dízelmotorral, csúcskivitelben járt nálunk New York új taxija, a Nissan NV200.


Még több NISSAN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Nemzetközi menetpróbán a frissített Lexus IS

Kéne IS, meg nem IS - Lexus IS menetpróba

Tegnap – Újdonság

Továbbra is két motorral, akár F Sport kivitelben, átrajzolt vonalakkal és frissített beltérrel érkezik a ráncfelvarráson átesett Lexus IS.


Négy különböző WRC az élen Monte Carlóban

Haláleset árnyékolja be a Monte Carlo Rally-t

2 napja – Sztori

Halálesettel indul a 2017-es Rally Világbajnokság. Az első nap után négy különböző márka foglalja el az első négy helyet, Neuville vezet.


Nem talált hálózatot a telefonja, nem tudta kinyitni a Teslát

Így hagy egy Tesla az út szélén

3 napja – Sztori

Megpróbálja sok gyártó könnyebbé, egyszerűbbé tenni az autók használatát, ennek egyik megoldása, hogy kevesebb kütyüt hordjunk magunknál, használjuk a telefonunkat kulcsként. Zsákutca lenne?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

NISSAN ALTIMA

NISSAN ALTIMA

Ár: 599.000 Ft

Évjárat: 1993

Kivitel: Lépcsőshátú

Üzemanyag: Benzin

NISSAN ALTIMA 2.5 SL-NAVI-BŐR-KAMERA-FULL

NISSAN ALTIMA 2.5 SL-N...

Ár: 6.999.000 Ft

Évjárat: 2015 / 5

Kivitel: Lépcsőshátú

Üzemanyag: Benzin

NISSAN ALTIMA 3.5 SL Sport

NISSAN ALTIMA 3.5 SL S...

Ár: 10.900.000 Ft

Évjárat: 2016 / 3

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!