0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Dögös terveket sző a Nissan

A Nissan Vmotion 2.0 a japánok jövőbeli irányzatát vetíti előre

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Új autót nem hoztak a Detroiti Autószalonra, tanulmánnyal viszont készültek a Nissan mérnökei. A Vmotion 2.0 minden porcikája izgalmas és látványos.

%KA%Szögletes formák és egyenes vonalak az új trend, a Nissan is ezt követi. A Vmotion 2.0 tanulmányautó részletei igencsak izgalmasak%KA%

Szögletes formák és egyenes vonalak az új trend, a Nissan is ezt követi. A Vmotion 2.0 tanulmányautó részletei igencsak izgalmasak

Az új Micrával igyekeznek most nagyot gurítani a Nissannál, a csinos kisautó már az Év Autója választás 7 döntőse között küzd. A Detroiti autószalonra nem is hoztak más új autót, csak egy tanulmánnyal jelentkeztek. A Vmotion 2.0 – csalóka a második megjelölés, az előző tanulmányt Sport Sedan Conceptnek hívták, azt gondolták most tovább – a márka következő autóinak jegyeit hordozza magán. Bár erősen kételkedünk benne, hogy bevállalnák az öngyilkos ajtókat, igaz, az Opel is bevetette a Meriván, már annak is örülünk, ha az apróságokat sorozatgyártásba küldik.

%KA%Szembe nyíló öngyilkos ajtók, hiányzó B-oszlop. A kabin letisztult, a padló és a legtöbb díszítőelem fából készült%KA%

Szembe nyíló öngyilkos ajtók, hiányzó B-oszlop. A kabin letisztult, a padló és a legtöbb díszítőelem fából készült

%KA%Kicsit Night Rider hatású a lecsapott tetejű kormány, ekkora monitor azonban még KITT-nek sem járt. Hátul csak két ülést kapott, közte érintőképernyős kezelőfelülettel%KA% %KA%Kicsit Night Rider hatású a lecsapott tetejű kormány, ekkora monitor azonban még KITT-nek sem járt. Hátul csak két ülést kapott, közte érintőképernyős kezelőfelülettel%KA%

Kicsit Night Rider hatású a lecsapott tetejű kormány, ekkora monitor azonban még KITT-nek sem járt. Hátul csak két ülést kapott, közte érintőképernyős kezelőfelülettel

Hasonlóan letaglózó a formavilág, mint a Lexus LS legújabb generációjánál, mégis annál jobb az összhang. A Vmotion 2.0 teteje szinte lebeg, a far élesen nyúlik hátrafelé, a hátsó sárvédő-domborulatok pedig bekebelezik a hátsó lámpákat. A lényeg elöl keresendő, a nevét is adó V alakú maszk akkorára nőtt, hogy beteríti szinte az autó egész orrát, a következő Nissanokon is ekkorára nőhet. Az is előfordulhat, hogy a Vmotion 2.0 közel teljes egészében megelevenedik, méreteiben ugyanis a jelenlegi Altimát szinte centire pontosan hozza.

%KA%Sportautósak a szélesítései, néhol még a GT-R-t is felfedezhetjük benne. Talán a következő Altimán már viszontláthatjuk a Vmotion 2.0-át%KA%

Sportautósak a szélesítései, néhol még a GT-R-t is felfedezhetjük benne. Talán a következő Altimán már viszontláthatjuk a Vmotion 2.0-át

Ez is érdekes lehet:
 

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

Lexus IS 300h Luxury Safety teszt

A meglepetések autója volt számomra a Lexus IS 300h. A Toyota legendásan gazdaságos hibridrendszere...

Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós...

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

Hamburgban autókat gyújtottak fel a G20 elleni tüntetők, a Mercedes segít a tulajoknak

A hamburgi G20 csúcstalálkozót a városban élők csúnyán megszenvedik. A világ vezetőinek találkozója...

Sokan nem tudják: a hibrideket nem kell tölteni

Hiába adott már el több mint 10 millió hibridet a Toyota, sokan még mindig nem tudják, hogy a...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Hirdetés

NISSAN tesztek

Nissan GT-R Black Edition 2017 teszt

„Low cost” szupersportautó - Nissan GT-R teszt Videó

Egy végtelenül feszes versenyautó, félelmetes erővel és a szupersportautók között is méltányos árral. Csak ne melegedne túl ilyen gyorsan.


Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Még a Golfot is lenyomja? Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Visszatért a hagyományos kompakt modellek szegmensébe a Nissan, a Pulsar ráadásul az év egyik meglepetése, annyira jó.


Nissan Qashqai 1.2 DIG-T teszt

Alapmotort bele! Nissan Qashqai teszt Videó

A Qashqai második generációja is városálló, sőt igazi mindenes. Az alap 1.2-es közepes felszereltséggel 6,6 millió forintért jó ajánlat.


Nissan 370Z GT Edition teszt

Táskában hagyott fegyver - Nissan 370Z GT Edition teszt

Egyedi felnikkel felszerelve, különleges GT Edition kivitelben járt nálunk a Nissan morgós V6-ossal hajtott fegyvere. Csak nem volt módunk elsütni.


Nissan NV200 Combi 1.5 dCi Tekna teszt

Taxinak pompás, családnak sem rossz - Nissan NV200 Combi teszt

Hét üléssel, dízelmotorral, csúcskivitelben járt nálunk New York új taxija, a Nissan NV200.


Még több NISSAN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

2 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

4 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

4 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

NISSAN MICRA 1.5 D L

NISSAN MICRA 1.5 D L

Ár: 379.000 Ft

Évjárat: 1998 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

NISSAN MICRA 1.2 16V. MO-i

NISSAN MICRA 1.2 16V....

Ár: 1.000.000 Ft

Évjárat: 2006

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

NISSAN MICRA 1.4 Super Mouse

NISSAN MICRA 1.4 Super...

Ár: 525.000 Ft

Évjárat: 2003 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!