A SEAT hatalmas SUV-t hozott a Párizsi Autószalonra
A Tarraco a SEAT harmadik SUV-ja a sorban, akár hét üléssel
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hétüléses SUV-jával most az igazán divatos szegmensbe lépett a SEAT. Az Ateca és az Arona után a Tarraco a harmadik nem hagyományos modell.
ModellkÃnálatának szélesÃtésén dolgozik a SEAT, az utóbbi idÅ‘ben három SUV-t, illetve crossovert is bemutatott, bár az Aronát még Å‘k maguk sem tudják pontosan beazonosÃtani. Mindenesetre divatos és kapós, nagyjából erre lehet számÃtani az eddigi legnagyobb SEAT-nál is, a Tarracónál. Az új modell egy tisztességes SUV, mely még a Skoda óriására, a Kodiaqra is rálicitál pár centivel. Az újdonság nem csak méretében, kinézetében is hoz rengeteg újat, méghozzá a márka új arculatát.
A SEAT Tarracón megjelenÅ‘ frontkialakÃtás visszaköszön majd az új Leonon és vélhetÅ‘en a frissÃtett Atecán is, de nagy valószÃnűséggel a Cupra modellek Ãgy már ezt az arcot kapják. Az újdonság akár hétülésesként is elérhetÅ‘ lesz, az Alhambra után ez a második SEAT modell ennyi férÅ‘hellyel. Odabent egyszerű vonalak és már ismert alkatrészek jellemzik, az új modell 8 colos érintÅ‘képernyÅ‘s fejegységet és 10,25 colos virtuális műszeregységet is kaphat. A Tarraco a Volkswagen csoport megszokott vezetÅ‘segédeit is megkapta, Ãgy lesz aktÃv sávtartó, távolságtartós tempomat, keresztirányú forgalomfigyelÅ‘, vészfék-asszisztens, csak hogy a fontosabbakat emlÃtsük.
Ezerötös turbós benzines lesz a belépÅ‘modell 150 lóerÅ‘vel és hatfokozatú kézi váltóval, de lesz egy 190 lóerÅ‘s kétliteres TSI is DSG váltóval. DÃzelbÅ‘l 150 és 190 lóerÅ‘s kétliteres TDI-k közül lehet majd választani, elsÅ‘-, vagy összkerékhajtással, kézi, vagy DSG váltóval. Az MQB-A platformra épülÅ‘ Tarraco még hagy egy kis tartalékot, a SEAT szerint hamarosan alternatÃv hajtáslánccal is megismerhetjük, ami vagy gázüzemű belsőégésű motort jelent, vagy konnektoros hibrid hajtást, utóbbinak nagyobb a valószÃnűsége.