Ez lehetne a 2017-es Tesla Model S, sőt ez is lesz

A Tesla honlapján már a 2017-es modellévű, átdolgozott Model S szerepel

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Hivatalosan még be sem mutatkozott, de a cég honlapján már most megjelent pár kép a Tesal Model S ráncfelvarráson átesett változatáról.


A Tesla megint elkottázta egy picit újdonságának bemutatását. Lehet, le lesznek szúrva a webszerkesztők, mert a még máshol nem látott autóról a cég hivatalos weboldalán már elérhetőek voltak képek. A 2017-es modellévű, átdolgozott Model S volt a háttér több aloldalon és a konfigurátorban is ott volt az új orr-részéről könnyen felismerhető frissebb változat. A vékonyabb hűtőmaszk a Model X és a Model 3 stílusát idézi, és újak a LED-es fényszórók is. Közben kiderült az is, mik a további újítások. A számos opció között hiánypótló a már elérhető hűthető-fűthető ülés, és érdekes részlet az orvosilag is elismert légminőség javító HEPA szűrő. Kevésbé fontos, de aki épp új Model S vásárlásán gondolkozik, annak van új beltéri dekorelem: kőrisfa burkolat két árnyalatban.
Hirdetés


Ezentúl az ülésfűtés alap és a Model S-ekben ezen kívül lesz alapáron tolatókamera, kulcs nélküli nyitás, 17 colos infotainment rendszer navigációval, esőérzékelő és emellett még Bluetooth és USB csatlakoztatási lehetőség is. Rendelhető lesz nappabőr és alcantara kárpit, LED-es hangulatfény és a téli autózásra gondolva fűthető ablakmosó fúvóka is - csomagban a hátsó ülés- és kormányfűtéssel. A belépőmotor a Tesla Model S 70 hátóskerékhajtással és 334 lóerővel, az is már 5,5 alatt van százon és 225 a végsebessége. Az összkerekes 70D változat 328 lóerős, ebben az első és a hátsó tengelynél is elhelyeztek egy-egy hajtó villanymotort, amivel 5,2 s alatt éri el a százat. A még erősebb 90D alapból összkerekes, ami 428 lóerő és 660 Nm nyomaték kiautózásához kell is. A P90D a legerősebb változat, ebben is alap az összkerékhajtás és a kétmotoros elrendezés, így 469 lóerejével és 967 Nm nyomatékával 3 másodperc alatt eléri a 100 km/órás tempót. A Tesla a hajtásláncok folyamatos fejlesztése miatt a mostani ráncfelvarrással nem nyúlt bele a technikába, de az új, 48 amperes töltővel az eddiginél rövidebb töltési időket ígér.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?