Eltűnik az Opel Insignia amerikai változata

A vevők szinte csak a SUV modelleket viszik, így búcsúzik az Insignia az USA piacáról

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A General Motors nem csak az európai, hanem az amerikai piacon is bevezette az Insigniát, igaz ott Buick Regal néven került a kereskedésekbe a középkategóriás modell.

A Vectrát váltó Insignia nem csak Európában, de Amerikában is megjelent, ott az átmenetileg pihenő Regal szériát élesztették fel a középkategóriás modellel. A 2008-ban debütált első generáció után a második kiadás is szerencsét próbált a tengerentúlon, a várt siker viszont elmaradt, mivel három év után máris búcsúzik a Regal. Érdekesség, hogy pont egyszerre jelentették be az európai modell frissítését és az amerikai nyugdíjazását.
Hirdetés
A hazaival megegyezően 7,5 millió forintos alapárról induló Regal az európaihoz hasonló széles kínálatot tudhat magáénak, a sima ötajtós mellett a sportos Regal GS (itthon Insignia GSi), a terepes Regal Tourx (Insignia Coutry Tourer) és a több luxussal kényeztető Regal Avenir is a vevők rendelkezésére áll, de úgy tűnik mindhiába. Az utóbbi években átalakuló keresletnek köszönhetően a Buick eladásainak 90%-át a SUV modellek teszik ki, ezért búcsút intenek az Insignia alapú modellnek, továbbá egy másik hagyományos típustól, a LaCrosse-tól is elköszönnek, így

csak SUV modellek maradnak a Buick amerikai kínálatában.

A két hagyományos modell utolsó mentsvára Kína, ahol kevésbé felkapottak a városi terepjárók, ezért az ottani piacon továbbra is elérhető lesz a Regal és a LaCrosse.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

    • 2019.12.06. at 21:36
      Permalink

      egyszerűen nem értem, hogy nem “okádnak” már az emberek ettől a SUV mániától…ha majd mindenkinek ez lesz, akkor talán újra visszatérünk a régi fazonú kocsikhoz?!

      • 2019.12.07. at 08:29
        Permalink

        Én a magam részéről hatalmas zöld jelzéssel jutalmazom ezt. Minden – értsd: MINDEN – márkánál sokkal jobban néznek ki az SUV-k, mint a sedanok. Ha még nem vetted volna észre, Amerika dróton rángatja a világ autóiparát, úgy alakítják a dolgokat, hogy ők mindig helyzetben lehessenek. Az SUV az autózás új alapköve, innen indul újra minden.

Vélemény, hozzászólás?