Lazán vette a jávorszarvas-tesztet a Fiat 500e

Alacsony súlypont, széles nyomtáv: az elektromos divat-Fiat a hirtelen kikerülőmanőver ásza

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A gumik tapadása jelentette a játék végét az elektromos 500-asnak, veszélyessé viszont még 75 kilométeres óránkénti sebességnél sem vált, épphogy súrolta a bójákat. A legjobb sikeres eredménye 74 km/h, ami mindenképp megsüvegelendő.

A lazaságot ráadásul most nem csak arra értjük, hogy a teszt közben úgy nézett ki, mint a középiskolában a menő srác, akinek elég a folyosón végigsétálni, hogy felszedje az összes csajt. Mindemellett igen jól is mozgott a bóják közt, láthatóan könnyű volt kezelni is az olasz kisautót.
Hirdetés
A km77 több szögből is levideózta a kísérletet, a hátsó kameraállásból jól látszik, hogy a menetstabilizáló elektronika jóvoltából szinte semennyit sem csúszik meg az autó hátulja. Valószínűleg aki a vezetési élményt keresi, az úgysem ezt a modellt választja majd, hétköznapi használatra viszont igen jót jelent, ha az autó ilyen stabil tud maradni.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2021.05.04. at 12:48
    Permalink

    Jól döntött a Fiat, hogy maradtak az első kerék hajtásnál. A Honda e is pont ugyanennyivel csinálja a tesztet, de olyan instabil a manőver, hogy nem is kérdés, melyik autó a biztonságosabb.

Vélemény, hozzászólás?