Jól áll neki a kanyarsebesség, főleg, hogy alig dől a karosszéria (fotó: Youtube.com/km77)
A lazaságot ráadásul most nem csak arra értjük, hogy a teszt közben úgy nézett ki, mint a középiskolában a menő srác, akinek elég a folyosón végigsétálni, hogy felszedje az összes csajt. Mindemellett igen jól is mozgott a bóják közt, láthatóan könnyű volt kezelni is az olasz kisautót.
A km77 több szögbÅ‘l is levideózta a kÃsérletet, a hátsó kameraállásból jól látszik, hogy a menetstabilizáló elektronika jóvoltából szinte semennyit sem csúszik meg az autó hátulja. ValószÃnűleg aki a vezetési élményt keresi, az úgysem ezt a modellt választja majd, hétköznapi használatra viszont igen jót jelent, ha az autó ilyen stabil tud maradni.
Jól döntött a Fiat, hogy maradtak az első kerék hajtásnál. A Honda e is pont ugyanennyivel csinálja a tesztet, de olyan instabil a manőver, hogy nem is kérdés, melyik autó a biztonságosabb.