Eddig nem tuningolt Toyotát az AC Schnitzer, az új Supra az első
Annyira bejött az új Supra a tunerek körében, amennyire nem azoknál, akik legendának tartják a tÃpust. Szerencsére, akik valóban értenek hozzá, azok tárt karokkal várják az ügyfeleket, mert a potenciál ismét bÅ‘séges az egyébként már gyárilag is meglehetÅ‘sen jól összerakott sportautóban. MeglepÅ‘ lehet, ugyanakkor tökéletesen érthetÅ‘, hogy még az is hozzányúl, aki eddig csak BMW-kkel foglalkozott, az AC Schnitzernél a Supra az elsÅ‘ Toyota, amihez hozzányúltak, hiszen minden egyes részéhez tökéletesen értenek.
Karbonszálas karosszériaelemeket és 20 colos felniket kaphat
A Supra viszonylag kevés alkatrésze specifikus a vázszerkezeten kÃvül, a lökhárÃtókon és az ajtókon túl a mechanika és a hajtás összes eleme BMW. Az AC Schnitzernél elÅ‘ször a motorral foglalkoztak, a 3,0 literes, soros hathengeres turbómotor erejét 340 lóerÅ‘rÅ‘l 400-ra, 500 Nm-es nyomatékát pedig 600-ra emelték. Nem drasztikus, de pont annyi változás, ami már észrevehetÅ‘ változást eredményez, és épp annyi, amiért a műhely még garanciát vállal, 36 hónapot a hajtás elemeire a teljesÃtmény változás miatt.
400 lóerÅ‘re és 600 Nm nyomatékra emelték a sorhatos BMW motor teljesÃtményét
Új a kipufogórendszer hátsó része, valamint a lengéscsillapÃtókat is kicserélték. Az RS gyártmányú rugóstagok magassága és keménysége állÃtható, összességében 2,5 centivel kerülhet közelebb a földhöz tÅ‘lük a Supra. Az RS lengéscsillapÃtói kimondottan jó utazási komfortot is nyújtanak, ugyanakkor a műhely kÃnál szimpla ültetÅ‘rugókat is a Suprához, melyektÅ‘l fixen 15 milliméterrel kerül alacsonyabbra. 20 colos felnikbÅ‘l háromfélét is kÃnálnak hozzá Michelin sportabroncsokkal, valamint karbonszálas karosszériakiegészÃtÅ‘ elemeket, amikbÅ‘l a motorháztetÅ‘re is kerülhet, ha nem lenne elég a gyári dÃsz levegÅ‘kilépÅ‘bÅ‘l.
Futóműve állÃtható is lehet, 2,5 centivel kerülhet közelebb a földhöz