0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Itt a legfrissebb Alfa Romeo Giulietta 

Az Alfa Romeo megmutatta a Giulietta faceliftes változatát

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Átdolgozott külsővel, frissített fedélzeti rendszerrel és új motor-váltó kombinációkkal startol a 2016-os Alfa Romeo Giulietta.

A Giulietta még hatévesen is jól néz ki. Átdolgozott orráról azonnal felismerhető

A Giulietta még hatévesen is jól néz ki. Átdolgozott orráról azonnal felismerhető

Hat évvel a bemutató és jó két és fél évvel egy kisebb revízió után az Alfa Romeo felfrissítette kompakt modelljét, a Giuliettát. A Fiat sportos prémiummárkájának helyt kéne állni Európa autópiacának legfontosabb szegmensében, így elengedhetetlen volt a középső Alfa fiatalítása. Bár nem új, de ma sem hat öregnek a Giulietta, így megtartották az alapvonásokat és csak finoman változtattak. Az újabb Giulia stílusában változott például a típusfelirat, de a Giulietta orrán új a hűtőmaszk rácsozása, meg a lökhárító. Sötét hátteret kaptak a fényszórók és újak a könnyűfémfelnik is.

A sportos Giulietta Veloce lökhárítók eltérnek az alapmodellétől. A középső osztások nélküli Alfa pajzs mellett az új felnik is jól állnak a Giuliettának A sportos Giulietta Veloce lökhárítók eltérnek az alapmodellétől. A középső osztások nélküli Alfa pajzs mellett az új felnik is jól állnak a Giuliettának

A sportos Giulietta Veloce lökhárítók eltérnek az alapmodellétől. A középső osztások nélküli Alfa pajzs mellett az új felnik is jól állnak a Giuliettának

A beltérben újak a kárpitok és a dekoranyagok, meg a Uconnect infotainment rendszert is frissebbre cserélték, de ennél fontosabb a motorkínálat változása. Most először elérhető a 1.6 JTDm 16V dízelmotor duplakuplungos automataváltóval is. Az alap benzines az 1.4 TB 16V, 120 lóerővel és kéziváltóval. Nála erősebb ennek a MultiAir változata 150 pacival és a 170 lóerős, szériában az Alfa Romeo TCT duplakuplungos váltójával kínált verzió. A csúcsbenzines az 1.8 TBi 16V 240 lóerős, szintén TCT váltós.

Ma is egyedi és eredeti a Giulietta beltere, talán a módosításokkal még vonzóbb lesz Ma is egyedi és eredeti a Giulietta beltere, talán a módosításokkal még vonzóbb lesz

Ma is egyedi és eredeti a Giulietta beltere, talán a módosításokkal még vonzóbb lesz

A dízelek közül az 1,6 literes 120 lóerős kérhető kézi és TCT váltóval is, a 2,0 literes 150 lóerőset kézivel, a 175 lóerőset meg duplakuplungossal párosítja a gyár. Az új modellévtől három változat, az alapot jelentő sima Giulietta, a jobban felszerelt Giulietta Super és a sportos külső és belső kiegészítőkkel kicsinosított Giulietta Veloce lesz rendelhető.

Ez is érdekes lehet:
 

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

A Megane RS érkezésével frissül a GT is

Szabadalmi fotóin már szinte minden látszik, annál biztos, hogy több, mint első hivatalos szereplésén...

Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó...

Sportosba vágták az i30-at, itt a Fastback és a 275 lovas i30 N

Erősebbnél erősebb N sportverziókat és kupé tetőíves ötajtóst húzott elő a Hyundai. Az i30 N...

Itt a Mercedes első pickupja, az X-osztály, háromféle stílusban

Leleplezték a Mercedes hónapokkal ezelőtt meglibbentett pickupját, az X-osztályt. Visszafogták...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

Használt prémiumautók egymillió forintig. Audi, BMW, Mercedes

Prémiumra vágyik a magyar. Persze, a legtöbbet akarjuk kihozni abból, amennyink van és csábítóak...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (21 db)

zold írta: 2016 február 28., vasárnap 23:15:32
integrale írta: tavaly

2015-re javultak az eladasok, a 4C Amerikaban foleg, de mashol is eleg kelendo, abba a kategoriaba es arba a belso is belefer, mivel nem turaauto. Gyakorlatilag az Elise konkurense, belterben pedig az sem jobb.

Az olasz allam tudtommal bontotta a szerzodest, es Giulietta lett a befuto, amiben erintett a VW ugy, es a versenyeztetesben volt valami problema is.

A Giulietta semmilyen teren sem rosszabb mint a konkurencia, szar marketingnek koszonhetik az eladasokat.


Előzmények megtekintése

Be tudsz linkelni forrást? Érdekelnének a 2014-es és 2015-ös számok...

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2016 február 28., vasárnap 23:09:13
Bezzenev írta: tavaly

ott a pont, vagyis, ott is. fanatikusokból nem lehet megélni, noha nekem az alfák sosem tetszettek, a 159-esre azt mondtam, hogy az bizony jól sikerült gép, legalábbis ami a külsőt illeti (ledes lámpákkal elől hátul, még ma is megállná a helyét). De a megbízhatóság ott is "alfás" maradt és súlyra sem sikerült a legjobban....a mito vonalról ne is beszéljünk (amibe a guili is beletartozik), szerintem azzal megásták saját sírjukat. Egy jó 159es facelift (sajna az 1.8tbi kevés lett) egy normális kompakt vonal és ha most hozták volna ki 15-ben az új giuliát akkor szerintem lett volna esélyük. A 4C számomra még ezen belül is rétegmodell ettől se prestige "emelkedést" sem eladási statisztikákat nem lehet várni én úgy gondolom.



Egyetlen esélyük így a giulia, ha súlyra megfelelő lesz és elektronikusan is megállja a helyét, akkor elvegetálhatnak vele...de nagyon későn van ez már. Mondjuk a giuliára is azt mondom, hogy jól néz ki, még ha össze is van ollózva innen onnan.


Előzmények megtekintése

Korábban írták, a 159 egy megbízható darab volt, mind az alfák, mind a konkurensek között. Mentes volt az olyan botrányoktól mint a korábbi alfa TS motorok, vagy pl a korabeli Mercedes injektorai esetében olvasható.

A faceliftnél mindössze a lendület alábbhagyása tűnhetett fel (több mint egy év késéssel érkezett) de rövidesen elkezdődőtt a modell leépítési. Torsen AWD, 2.4 JTD és a V6-os eltűnt, majd idő előtt az egész modellt kivezették.

A Guiliától én sem esek hasra, ha a 159-essel nem tudták megszorítani a konkurenciát akkor ezzel sem fogják.

Engem csak az zavar, hogy miközben Marchione minden eszközzel verte szét márkát, Piech sokszor szerette volna átvenni. Lényegesen jobban jártunk volna vele szerintem...

A válaszoláshoz belépés szükséges
encore írta: 2016 február 27., szombat 07:59:11
Görénymentesítő írta: tavaly

Ezt a marhaságot ide bírtad írni? Jézus Isten de nagy a baj internet népe!

Bármi szívesebben vagyok, mint olyan buta alak, aki ezt írta itt alattam.


Előzmények megtekintése

-Bármi szívesebben vagyok-
idióta Kempelenivadék

A válaszoláshoz belépés szükséges
encore írta: 2016 február 27., szombat 07:53:35
Görénymentesítő írta: tavaly

Ezt a marhaságot ide bírtad írni? Jézus Isten de nagy a baj internet népe!

Bármi szívesebben vagyok, mint olyan buta alak, aki ezt írta itt alattam.


Előzmények megtekintése

Ha egy olyan kocka mint te lebutáz az alább írottak miatt, önmagát égeti mert még a hülye is tudja hogy ez igaz, csak a kocka nem.
Kockafej:))

A válaszoláshoz belépés szükséges
Görénymentesítő írta: 2016 február 27., szombat 00:29:16

Gyönyörű autó. Végre vannak újra gyönyörű autók nem csak koreai mag japán design merényletek meg nyárspolgár német formatervek!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Görénymentesítő írta: 2016 február 27., szombat 00:27:42
encore írta: tavaly

A Passat egy kockaautó kocka embereknek amit már csak a név ad el.

A 159 egy dizájnműremek hozzá képest, szépérzékkel megáldott embereknek, csak sajnos a név nem csillog már rég de lehet bízni a Giuliában, na meg az önsúly ami magasabb fogyasztással párosul.


Előzmények megtekintése

Ezt a marhaságot ide bírtad írni? Jézus Isten de nagy a baj internet népe!
Bármi szívesebben vagyok, mint olyan buta alak, aki ezt írta itt alattam.

A válaszoláshoz belépés szükséges
encore írta: 2016 február 26., péntek 20:48:29

A Passat egy kockaautó kocka embereknek amit már csak a név ad el.
A 159 egy dizájnműremek hozzá képest, szépérzékkel megáldott embereknek, csak sajnos a név nem csillog már rég de lehet bízni a Giuliában, na meg az önsúly ami magasabb fogyasztással párosul.

A válaszoláshoz belépés szükséges
integrale írta: 2016 február 26., péntek 19:18:16
Bezzenev írta: tavaly

jójó, köszönjük szépen, hogy te ilyen okos vagy egyébként, csak milyen kár, hogy a piac mást mond ugye...bevan árazva a helyére a 159, ahogy kell. releváns emberek tapasztalatai alapján mondom ezt, és az árak pedig őket igazolják, ha fejre áll bárki a fórumokon, hogy ez márpedig nem így van, akkor is. Sajnálom, szerintem ezt nem kellene személyes harcnak tekintened, az alfa dolga, aki ha ezt folytatja, elfog tűnni a süllyesztőben, akár hogy fénykardozol itt.



azt sem tagadom am, hogy erősen képben volt nálam anno a 159 megvételre, a Tbi a mai napig jó, ellenben annyi pénzért mondernebbet kaptam volna már....ez van, ha 1.8 Tbi-vel jön ki anno, akkor lehet másképp alakult volna.


Előzmények megtekintése

A 159 az Alfasaga, vagy maskepp az olaszsaga miatt arazta igy a piac. A hullo 2.0 pd passatok meg mindig dragabbak, pedig rosszabbak is, csak ugye VW. Sajnos az eloitelet mar csak ilyen.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 2016 február 26., péntek 18:53:11
integrale írta: tavaly

Nev nelkul olvastam a hozzaszolasokat, minden problema nelkul megmondtam, hogy a te kommented.



A 159-semmivel sem problemasabb modell mint a kategoria tobbi tagja, csak azert, hogy irj valami pocskondiat, meg nem kell kitalalni egyet.

Giulia nezegetese elott, pedig szepen nezz meg par regi alafat, aztan meglatod, hogy az innen-onnan ollozas nagyreszt hazon belul tortent, belter szinten.

Szembol az A6-rol nyult elso lampakkal nem tudok megbaratkozni, tobbi az ami beillik a markan beluli sorba.


Előzmények megtekintése

jójó, köszönjük szépen, hogy te ilyen okos vagy egyébként, csak milyen kár, hogy a piac mást mond ugye...bevan árazva a helyére a 159, ahogy kell. releváns emberek tapasztalatai alapján mondom ezt, és az árak pedig őket igazolják, ha fejre áll bárki a fórumokon, hogy ez márpedig nem így van, akkor is. Sajnálom, szerintem ezt nem kellene személyes harcnak tekintened, az alfa dolga, aki ha ezt folytatja, elfog tűnni a süllyesztőben, akár hogy fénykardozol itt.

azt sem tagadom am, hogy erősen képben volt nálam anno a 159 megvételre, a Tbi a mai napig jó, ellenben annyi pénzért mondernebbet kaptam volna már....ez van, ha 1.8 Tbi-vel jön ki anno, akkor lehet másképp alakult volna.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 2016 február 26., péntek 17:41:47

Az USA piacán Jeep,Chrysler talán kijön 0 ra ... Fiat ,Alfa tuti veszteséges és ha nem lenne a Fiat kezében a Ferrari és a Maserati " Maserati csak az elmúlt 2 évben lett rentábilis " amiből pénzt tud húzni már rég lehúzták volna a rolót úgy ahogy szerencsétlen Lancia-val tették ... de vajon ez meddig mehet így . Mikor kerül a gépezetbe egy apró kavics ami megakasztja és akkor dől az egész ... Totál vicces , hogy közel 10 éves modelleket facelifteznek ráadásul szánalmas mértékben ... gondolom tele pakolták mindenféle mai fejlesztéssel lásd adaptív LED " mátrix" fényszórók ütközés megelőző , aktív tempómat ,sávelhagyás, támla felismerés, gyalogosfelismerés stb .... ja nem ezek kimaradtak. Hát hogy akarnak így eladni az Eu piacra specializálódott modelleket ha a konkurens cégek lásd Opel ugyan olyan áron mint egy Alfa vagy olcsóbban kínálj a jobban felszerelt fejlettebb autóit ami mellesleg jobban is néz ki mint a mai Alfák ... őszintén szólva ez a béna első lámpa dizájn nem tudom kinek jön be ... úgy néz ki a kocsi szemből mint egy általános iskolás gyerek aki egyest kapott és hazafelé rémülten azon gondolkodik hogy mondj a meg otthon ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv

Hirdetés

ALFA ROMEO tesztek

Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180 LE MT teszt

Se veled, se nélküled, Giulia

Ritkán érdekli egy autó ennyire az autós világot, mint a Giulia. Mindenki szeretni, imádni akarja, mert Alfából van. Magunkra kell erőltetnünk, mert egy Alfát szeretni kell, akkor jó.


Szűz, mégis dögös: Alfa Romeo Giulietta teszt

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive teszt

Századik születésnapja tiszteletére felélesztette a legendás típusnevet az Alfa Romeo. Giulietta még szűz volt ezen az első randevún.


Alfa Romeo GT teszt

Michelangelo öröksége

Nem egy friss modell, ám remekbe szabott formatervével az utakon még mindig különlegességnek számít az Alfa Romeo megigéző szépségű GT kupéja.


Alfa Romeo 159 teszt

Nemzetközi turizmus

A 159-es kombi 2006 tavasza óta gazdagítja az utcaképet. Apró módosítások kapcsán most újra a tesztflottában. 1,9-es dízellel és 19-es kerekekkel.


Alfa Romeo Mito 1.4 Turbo 155

AMitol döglik a légy...

Az Alfa Romeo a legjobb úton a túlélés felé, még néhány, a Mitóhoz hasonló remek ízléssel eltalált modell, és a Cuore Sportivo végleg lekapcsolható a pacemakerről.


Még több ALFA ROMEO teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

17 órája – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

3 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

3 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

ALFA ROMEO 147 1.6 T. Spark ECO Progression

ALFA ROMEO 147 1.6 T....

Ár: 299.000 Ft

Évjárat: 2001 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

ALFA ROMEO 159 SW 2.4 JTD 20V Distinctive (Automata) Q-Tronic

ALFA ROMEO 159 SW 2.4...

Ár: 1.690.000 Ft

Évjárat: 2007 / 7

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

ALFA ROMEO 156 1.6 T. Spark Distinctive

ALFA ROMEO 156 1.6 T....

Ár: 545.000 Ft

Évjárat: 2003 / 7

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!