0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Vicsorogva érkezett az Audi jövője

Az Audi Q8 tanulmányautó a jövőre érkező új modellt vetíti előre

Extrém arccal debütált az Audi legújabb tanulmányautója, a Q8 konnektoros hibrid hajtásláncot és kilincs nélküli ajtókat mutat. A tetővonal nem annyira kupés, mint a konkurenseknél.

Finomnak nem nevezhető a megjelenése, inkább impozáns és brutális. A Q8 tanulmányautó jegyeihez jó lesz, ha hozzászokunk

Finomnak nem nevezhető a megjelenése, inkább impozáns és brutális. A Q8 tanulmányautó jegyeihez jó lesz, ha hozzászokunk

Megérkezett az Audi legújabb tanulmányautója, a Q8 a kupé SUV-k harcába száll be, legalábbis a gyártó szerint. Formája viszont nem annyira kupé, mint a BMW X6 vagy a Mercedes GLE esetében, ha marad a sziluett, azoknál biztosan nagyobb hátsó fejteret ad majd. A Q8 jövőre érkezik, így túl sok lehetetlen megoldást nem rejt a tanulmányautó, hajtásláncát is alaposan megmutatták. Az új generációs e-tron rendszer fő egysége egy 3,0 literes V6-os TFSI benzinmotor, ami önmagában 329 lóerőre képes, ezt egészítették ki a váltóházba épített 135 lóerős villanymotorral.

445 lóerő az e-tron plug-in hibrid rendszer összteljesítménye. 3.0 TFSI benzines a fő egység, a váltóházba építették a villanymotort, teljes hatótávja 1000 kilométer, tisztán villannyal 60-ra képes

445 lóerő az e-tron plug-in hibrid rendszer összteljesítménye. 3.0 TFSI benzines a fő egység, a váltóházba építették a villanymotort, teljes hatótávja 1000 kilométer, tisztán villannyal 60-ra képes

Összteljesítménye így 442 lóerő, amivel a Q8 e-tron 5,4 másodperc alatt ugrik 100 km/h-ra. A rendszert egy 17,9 kWh-ás lítium-ion akkumulátor látja el energiával. Ezzel a Q8 e-tron 60 kilométert tud megtenni tisztán elektromosan, ami amellett, hogy szép teljesítmény, akadály nélküli zöldrendszámot jelent nálunk. 7,2 kW-os töltőről 2,5 óra a teljes feltöltés, a benzintankkal együtt így a Q8 teljes hatótávja 1000 kilométer. Emellett a rendszer állandó quattro összkerékhajtással dolgozik, valamint nyomatékvektoros kanyarstabilizálóval, ami tulajdonképpen az ívbelső kerekeket fékezgeti a gyorsabb kanyarvétel érdekében.

Sarkosabb a belső, de lényegében hasonlót rejt a jelenlegi Q7 és az A4 is. A tanulmány hátra csak két ülést kapott, köztük tablet-szerű kezelőfelülettel Sarkosabb a belső, de lényegében hasonlót rejt a jelenlegi Q7 és az A4 is. A tanulmány hátra csak két ülést kapott, köztük tablet-szerű kezelőfelülettel

Sarkosabb a belső, de lényegében hasonlót rejt a jelenlegi Q7 és az A4 is. A tanulmány hátra csak két ülést kapott, köztük tablet-szerű kezelőfelülettel

Külsejét tekintve rengeteg új jegyet mutat a tanulmányautó, kezdve az igencsak hangsúlyos, függőleges rácsozású maszkkal. A különös tekintetet kölcsönző, Matrix fényszórók lézer technológiával dolgoznak, a nappali menetfény, valamint az autó teljes szélességét átfogó hátsó lámpa LED-ekkel. Futóműve légrugós, a legfölső és a legalacsonyabb állása között 9 centiméter a különbség, tengelytávja kereken 3 méter. Különleges megoldás az ajtók nyitása, a Q8 tanulmányautó nem kapott kilincseket, az oszlopokon világító Audi embléma érintésével pattannak fel az ajtónyitók, nem lehetetlen, hogy ezt a részletet megtartják. A belső hűen tükrözi a mai Audikat, mint az A4, vagy a Q7, de egy kicsit sarkosabb, élesebb vonalakkal szabott. A Virtual Cockpit itt is 12,3 colos kijelzővel mutatja a sebességet és a fontosabb információkat, de új dizájnt kapott.

A gyártásra érett Q8 valamikor jövőre érkezik, lehet, hogy marad az érintéses ajtónyitás

A gyártásra érett Q8 valamikor jövőre érkezik, lehet, hogy marad az érintéses ajtónyitás

Ez is érdekes lehet:
 

Elkészült az Electric GT bajnokság Tesla versenyautója

Talán nem is a 778 lóerősre húzott csúcsteljesítmény, hanem az 500 kilogrammos tömegcsökkentés...

Félmillió kilométernél is többet futott autókat néztünk - vannak érdekességek

A legtöbb vevő maximális futást állít be autókereséskor, mi viszont arra voltunk kíváncsiak...

Minden infó az új Skoda Octaviáról

Már egy ideje ismerjük a fizimiskáját, Bécsben azonban minden részletével bemutatkozott az új...

Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai...

Fogszabályzós, takarékosabb és erősebb lesz a Ford Mustang

Az Egyesült Államokban bemutatkozott a Ford Mustang frissítése. Nem a három új szín érdekes...

Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V, 1996 - használtteszt

A kilencvenes évek derekáig a Sigma volt a Mitsubishi csúcsmodellje, abban az időben, amikor...

A Ford Bronco hamarosan visszatér, a híres terepjáró a Ranger alapjaira építkezik

Hamarosan viszontláthatjuk az amerikaiak egyik kedvencét, a Ford Broncót. Az új terepjáró az...

BMW 740e iPerformance teszt

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel...

Közelít egymáshoz a dízel és a benzin ára, utóbbié nő

Szerda után péntek is üzemanyagár-változást hoz, míg szerdán olcsóbb lett a gázolaj, péntektől...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (4 db)

Tizenkettő írta: 2 hete
Tamás11 írta: 2 hete

A tiéd mennyit megy helyi emisszió nélkül?

Az én mostanim pl. semmit...


Előzmények megtekintése

De nagy eséllyel nincs is benne tök fölöslegesen 3 literes motor.....

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 2 hete

Tisztán a környezetvédelem jegyében.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tamás11 írta: 2 hete
svatek2233 írta: 2 hete

60km elektromosan! Jót röhögtem. Kb 50 millióért. Megint egy autó ami a felét sem éri.


Előzmények megtekintése

A tiéd mennyit megy helyi emisszió nélkül?
Az én mostanim pl. semmit...

A válaszoláshoz belépés szükséges
svatek2233 írta: 2 hete

60km elektromosan! Jót röhögtem. Kb 50 millióért. Megint egy autó ami a felét sem éri.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Titanum teszt

Se nem eco, se nem sport, mégsem rossz az EcoSport

Ahogyan a Mustang, úgy a Ford EcoSport is Amerikából érkezik, csak épp annak déli részéből. Látszik is rajta, de azért ez is igazi Ford, egészen jól vezethető.


BMW 320d Gran Turismo xDrive Steptronic Sport Luxury teszt

Pompakupé - BMW 320d GT

Háromféle karosszériával juthatunk hozzá a normál, négy oldalajtóval szerelt 3-ashoz, csak az egyiket 4-esnek hívják. Kényelmesnek kéne lennie, de sportos. Van ennek így értelme?


Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Nem ér a neve! Renault Scenic IV teszt Videó

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai crossoverként nézzük. Úgy még családi autónak is egész jó.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Hirdetés

AUDI tesztek

Audi Q7 3.0 TDI quattro teszt

A Q-tya fáját! Új Audi Q7 teszt

10 év után lépett második generációjába az ingolstadtiak luxus SUV-ja, a Q7. Szebb és okosabb lett, szinte alig tudtunk belekötni, de vajon megéri-e a közel 28 millió forintos árát?


Audi Q3 2.0 TDI quattro S Tronic teszt

Nem hagy kérdést válasz nélkül - Audi Q3 teszt

Az Audi legkisebb SUV-ja a legerősebb dízelmotorral, összkerékhajtással és automataváltóval lehengerlő egyéniség. Emiatt megkérik az árát.


Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Sokat sokért! Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Tavaly ősszel frissítést kapott a hosszában beépített motorokkal szerelt, méretét tekintve nem is annyira kompakt Audi SUV. A Q5-öst második dízelével, izmos ellátmánnyal próbálhattuk.


Audi A3 Ambition 2.0 TDI teszt

Odatették magukat a németek! Audi A3 2.0 TDI teszt

Nem hibrid, nem elektromos, nem űrkorszaki, de még csak nem is quattro, az új A3-ast mégis nagyon komoly élmény vezetni, miközben nagyon sokban segíti is sofőrjét.


Audi Q3 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Nagy tekintély kompakt méretekkel - Audi Q3 teszt Videó

A legkompaktabb Audi SUV csúcsverziójával, erősebbik dízelével, összkerékhajtással és automata váltóval, valamint a nagyobbakét súroló árral járt nálunk.


Még több AUDI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Nemzetközi menetpróbán a frissített Lexus IS

Kéne IS, meg nem IS - Lexus IS menetpróba

Tegnap – Újdonság

Továbbra is két motorral, akár F Sport kivitelben, átrajzolt vonalakkal és frissített beltérrel érkezik a ráncfelvarráson átesett Lexus IS.


Négy különböző WRC az élen Monte Carlóban

Haláleset árnyékolja be a Monte Carlo Rally-t

2 napja – Sztori

Halálesettel indul a 2017-es Rally Világbajnokság. Az első nap után négy különböző márka foglalja el az első négy helyet, Neuville vezet.


Nem talált hálózatot a telefonja, nem tudta kinyitni a Teslát

Így hagy egy Tesla az út szélén

3 napja – Sztori

Megpróbálja sok gyártó könnyebbé, egyszerűbbé tenni az autók használatát, ennek egyik megoldása, hogy kevesebb kütyüt hordjunk magunknál, használjuk a telefonunkat kulcsként. Zsákutca lenne?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

AUDI A4 1.9 TDI

AUDI A4 1.9 TDI

Ár: 700.000 Ft

Évjárat: 1997 / 4

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

AUDI A8 quattro 4.0 TDI Tiptronic

AUDI A8 quattro 4.0 TD...

Ár: 2.790.000 Ft

Évjárat: 2004

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

AUDI A6 2.5 V6 TDI quattro Professional (Automata)

AUDI A6 2.5 V6 TDI qua...

Ár: 1.350.000 Ft

Évjárat: 2003 / 10

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!