0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Vicsorogva érkezett az Audi jövője

Az Audi Q8 tanulmányautó a jövőre érkező új modellt vetíti előre

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Extrém arccal debütált az Audi legújabb tanulmányautója, a Q8 konnektoros hibrid hajtásláncot és kilincs nélküli ajtókat mutat. A tetővonal nem annyira kupés, mint a konkurenseknél.

Finomnak nem nevezhető a megjelenése, inkább impozáns és brutális. A Q8 tanulmányautó jegyeihez jó lesz, ha hozzászokunk

Finomnak nem nevezhető a megjelenése, inkább impozáns és brutális. A Q8 tanulmányautó jegyeihez jó lesz, ha hozzászokunk

Megérkezett az Audi legújabb tanulmányautója, a Q8 a kupé SUV-k harcába száll be, legalábbis a gyártó szerint. Formája viszont nem annyira kupé, mint a BMW X6 vagy a Mercedes GLE esetében, ha marad a sziluett, azoknál biztosan nagyobb hátsó fejteret ad majd. A Q8 jövőre érkezik, így túl sok lehetetlen megoldást nem rejt a tanulmányautó, hajtásláncát is alaposan megmutatták. Az új generációs e-tron rendszer fő egysége egy 3,0 literes V6-os TFSI benzinmotor, ami önmagában 329 lóerőre képes, ezt egészítették ki a váltóházba épített 135 lóerős villanymotorral.

445 lóerő az e-tron plug-in hibrid rendszer összteljesítménye. 3.0 TFSI benzines a fő egység, a váltóházba építették a villanymotort, teljes hatótávja 1000 kilométer, tisztán villannyal 60-ra képes

445 lóerő az e-tron plug-in hibrid rendszer összteljesítménye. 3.0 TFSI benzines a fő egység, a váltóházba építették a villanymotort, teljes hatótávja 1000 kilométer, tisztán villannyal 60-ra képes

Összteljesítménye így 442 lóerő, amivel a Q8 e-tron 5,4 másodperc alatt ugrik 100 km/h-ra. A rendszert egy 17,9 kWh-ás lítium-ion akkumulátor látja el energiával. Ezzel a Q8 e-tron 60 kilométert tud megtenni tisztán elektromosan, ami amellett, hogy szép teljesítmény, akadály nélküli zöldrendszámot jelent nálunk. 7,2 kW-os töltőről 2,5 óra a teljes feltöltés, a benzintankkal együtt így a Q8 teljes hatótávja 1000 kilométer. Emellett a rendszer állandó quattro összkerékhajtással dolgozik, valamint nyomatékvektoros kanyarstabilizálóval, ami tulajdonképpen az ívbelső kerekeket fékezgeti a gyorsabb kanyarvétel érdekében.

Sarkosabb a belső, de lényegében hasonlót rejt a jelenlegi Q7 és az A4 is. A tanulmány hátra csak két ülést kapott, köztük tablet-szerű kezelőfelülettel Sarkosabb a belső, de lényegében hasonlót rejt a jelenlegi Q7 és az A4 is. A tanulmány hátra csak két ülést kapott, köztük tablet-szerű kezelőfelülettel

Sarkosabb a belső, de lényegében hasonlót rejt a jelenlegi Q7 és az A4 is. A tanulmány hátra csak két ülést kapott, köztük tablet-szerű kezelőfelülettel

Külsejét tekintve rengeteg új jegyet mutat a tanulmányautó, kezdve az igencsak hangsúlyos, függőleges rácsozású maszkkal. A különös tekintetet kölcsönző, Matrix fényszórók lézer technológiával dolgoznak, a nappali menetfény, valamint az autó teljes szélességét átfogó hátsó lámpa LED-ekkel. Futóműve légrugós, a legfölső és a legalacsonyabb állása között 9 centiméter a különbség, tengelytávja kereken 3 méter. Különleges megoldás az ajtók nyitása, a Q8 tanulmányautó nem kapott kilincseket, az oszlopokon világító Audi embléma érintésével pattannak fel az ajtónyitók, nem lehetetlen, hogy ezt a részletet megtartják. A belső hűen tükrözi a mai Audikat, mint az A4, vagy a Q7, de egy kicsit sarkosabb, élesebb vonalakkal szabott. A Virtual Cockpit itt is 12,3 colos kijelzővel mutatja a sebességet és a fontosabb információkat, de új dizájnt kapott.

A gyártásra érett Q8 valamikor jövőre érkezik, lehet, hogy marad az érintéses ajtónyitás

A gyártásra érett Q8 valamikor jövőre érkezik, lehet, hogy marad az érintéses ajtónyitás

Ez is érdekes lehet:
 

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Lexus IS 300h Luxury Safety teszt

A meglepetések autója volt számomra a Lexus IS 300h. A Toyota legendásan gazdaságos hibridrendszere...

Sokan nem tudják: a hibrideket nem kell tölteni

Hiába adott már el több mint 10 millió hibridet a Toyota, sokan még mindig nem tudják, hogy a...

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...

Hamburgban autókat gyújtottak fel a G20 elleni tüntetők, a Mercedes segít a tulajoknak

A hamburgi G20 csúcstalálkozót a városban élők csúnyán megszenvedik. A világ vezetőinek találkozója...

Újabb információk szivárogtak ki a VW Golf nyolcadik generációjáról

A Golf jelenleg futó hetedik generációja csupán pár hónapja kapott frissítést, a legfrissebb...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (4 db)

Tizenkettő írta: 6 hónapja
Tamás11 írta: 6 hónapja

A tiéd mennyit megy helyi emisszió nélkül?

Az én mostanim pl. semmit...


Előzmények megtekintése

De nagy eséllyel nincs is benne tök fölöslegesen 3 literes motor.....

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 6 hónapja

Tisztán a környezetvédelem jegyében.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tamás11 írta: 6 hónapja
svatek2233 írta: 6 hónapja

60km elektromosan! Jót röhögtem. Kb 50 millióért. Megint egy autó ami a felét sem éri.


Előzmények megtekintése

A tiéd mennyit megy helyi emisszió nélkül?
Az én mostanim pl. semmit...

A válaszoláshoz belépés szükséges
svatek2233 írta: 6 hónapja

60km elektromosan! Jót röhögtem. Kb 50 millióért. Megint egy autó ami a felét sem éri.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Hirdetés

AUDI tesztek

Audi Q2 Design 1.4 TFSI 150 LE S tronic teszt

A könnyedség a kulcsszó - Audi Q2 teszt Videó

Egy könnyed városi crossover az Audi hidegségével, de annak kényelmével és elismerésre méltó technikai tudásával. Ez az új Audi Q2.


Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic teszt

Szabad egy táncra? - Audi A5 Coupé

Egy Audi ezüst, vagy fekete, legalábbis a legtöbb vélemény szerint. Az új A5 Coupé viszont így vadító. Tangóvörös fényezése és az erősebbik kétliteres turbós benzinese együtt ütős párosítás.


Audi Q7 3.0 TDI quattro teszt

A Q-tya fáját! Új Audi Q7 teszt

10 év után lépett második generációjába az ingolstadtiak luxus SUV-ja, a Q7. Szebb és okosabb lett, szinte alig tudtunk belekötni, de vajon megéri-e a közel 28 millió forintos árát?


Audi Q3 2.0 TDI quattro S Tronic teszt

Nem hagy kérdést válasz nélkül - Audi Q3 teszt

Az Audi legkisebb SUV-ja a legerősebb dízelmotorral, összkerékhajtással és automataváltóval lehengerlő egyéniség. Emiatt megkérik az árát.


Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Sokat sokért! Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Tavaly ősszel frissítést kapott a hosszában beépített motorokkal szerelt, méretét tekintve nem is annyira kompakt Audi SUV. A Q5-öst második dízelével, izmos ellátmánnyal próbálhattuk.


Még több AUDI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

2 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

4 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

4 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

AUDI A5 1.8 TFSI

AUDI A5 1.8 TFSI

Ár: 3.390.000 Ft

Évjárat: 2008 / 9

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

AUDI A6 2.7 TDI DPF multitronic FRISS MŰSZAKI.XENON.NAVI.Ülésf

AUDI A6 2.7 TDI DPF mu...

Ár: 2.790.000 Ft

Évjárat: 2010 / 4

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 Avant 2.0 TDI DPF Multitronic Sporfutómű.Vonóhorog

AUDI A4 Avant 2.0 TDI...

Ár: 2.790.000 Ft

Évjárat: 2009 / 9

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!