0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Vicsorogva érkezett az Audi jövője

Az Audi Q8 tanulmányautó a jövőre érkező új modellt vetíti előre

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Extrém arccal debütált az Audi legújabb tanulmányautója, a Q8 konnektoros hibrid hajtásláncot és kilincs nélküli ajtókat mutat. A tetővonal nem annyira kupés, mint a konkurenseknél.

Finomnak nem nevezhető a megjelenése, inkább impozáns és brutális. A Q8 tanulmányautó jegyeihez jó lesz, ha hozzászokunk

Finomnak nem nevezhető a megjelenése, inkább impozáns és brutális. A Q8 tanulmányautó jegyeihez jó lesz, ha hozzászokunk

Megérkezett az Audi legújabb tanulmányautója, a Q8 a kupé SUV-k harcába száll be, legalábbis a gyártó szerint. Formája viszont nem annyira kupé, mint a BMW X6 vagy a Mercedes GLE esetében, ha marad a sziluett, azoknál biztosan nagyobb hátsó fejteret ad majd. A Q8 jövőre érkezik, így túl sok lehetetlen megoldást nem rejt a tanulmányautó, hajtásláncát is alaposan megmutatták. Az új generációs e-tron rendszer fő egysége egy 3,0 literes V6-os TFSI benzinmotor, ami önmagában 329 lóerőre képes, ezt egészítették ki a váltóházba épített 135 lóerős villanymotorral.

445 lóerő az e-tron plug-in hibrid rendszer összteljesítménye. 3.0 TFSI benzines a fő egység, a váltóházba építették a villanymotort, teljes hatótávja 1000 kilométer, tisztán villannyal 60-ra képes

445 lóerő az e-tron plug-in hibrid rendszer összteljesítménye. 3.0 TFSI benzines a fő egység, a váltóházba építették a villanymotort, teljes hatótávja 1000 kilométer, tisztán villannyal 60-ra képes

Összteljesítménye így 442 lóerő, amivel a Q8 e-tron 5,4 másodperc alatt ugrik 100 km/h-ra. A rendszert egy 17,9 kWh-ás lítium-ion akkumulátor látja el energiával. Ezzel a Q8 e-tron 60 kilométert tud megtenni tisztán elektromosan, ami amellett, hogy szép teljesítmény, akadály nélküli zöldrendszámot jelent nálunk. 7,2 kW-os töltőről 2,5 óra a teljes feltöltés, a benzintankkal együtt így a Q8 teljes hatótávja 1000 kilométer. Emellett a rendszer állandó quattro összkerékhajtással dolgozik, valamint nyomatékvektoros kanyarstabilizálóval, ami tulajdonképpen az ívbelső kerekeket fékezgeti a gyorsabb kanyarvétel érdekében.

Sarkosabb a belső, de lényegében hasonlót rejt a jelenlegi Q7 és az A4 is. A tanulmány hátra csak két ülést kapott, köztük tablet-szerű kezelőfelülettel Sarkosabb a belső, de lényegében hasonlót rejt a jelenlegi Q7 és az A4 is. A tanulmány hátra csak két ülést kapott, köztük tablet-szerű kezelőfelülettel

Sarkosabb a belső, de lényegében hasonlót rejt a jelenlegi Q7 és az A4 is. A tanulmány hátra csak két ülést kapott, köztük tablet-szerű kezelőfelülettel

Külsejét tekintve rengeteg új jegyet mutat a tanulmányautó, kezdve az igencsak hangsúlyos, függőleges rácsozású maszkkal. A különös tekintetet kölcsönző, Matrix fényszórók lézer technológiával dolgoznak, a nappali menetfény, valamint az autó teljes szélességét átfogó hátsó lámpa LED-ekkel. Futóműve légrugós, a legfölső és a legalacsonyabb állása között 9 centiméter a különbség, tengelytávja kereken 3 méter. Különleges megoldás az ajtók nyitása, a Q8 tanulmányautó nem kapott kilincseket, az oszlopokon világító Audi embléma érintésével pattannak fel az ajtónyitók, nem lehetetlen, hogy ezt a részletet megtartják. A belső hűen tükrözi a mai Audikat, mint az A4, vagy a Q7, de egy kicsit sarkosabb, élesebb vonalakkal szabott. A Virtual Cockpit itt is 12,3 colos kijelzővel mutatja a sebességet és a fontosabb információkat, de új dizájnt kapott.

A gyártásra érett Q8 valamikor jövőre érkezik, lehet, hogy marad az érintéses ajtónyitás

A gyártásra érett Q8 valamikor jövőre érkezik, lehet, hogy marad az érintéses ajtónyitás

Ez is érdekes lehet:
 

Fiat Tipo Kombi 1.6 Multijet 16V Lounge teszt

A szedán és az ötajtós után kombiként is megérkezett a Fiat Tipo. A puttonyos kompakt szinte...

Rangsorolás nélkül választották ki 2017 legjobb autóbelsőit

Se egy Mercedes, BMW vagy Audi a világ 10 legjobb autóbelsőjének listáján, vannak viszont japánok...

Összehasonlító teszt: Fiat Tipo Kombi, Ford Focus Kombi, Kia cee'd_sw, Renault Megane Grandtour

Tipikus céges flottaautókat eresztettünk egymásnak dízelmotorral. Focus, cee'd, Megane, Tipo...

A Citroën C5 Aircross a márkától ismert futóműtechnológia új verzióját hozza

Különös, ugyanakkor a márkától nem szokatlan megoldással érkezett a Citroën legújabb SUV-ja...

Isuzu D-Max facelift hazai menetpróba

A második generációs D-Max öt év után új köntöst kapott, emellett pedig a downsizing is utolérte...

Copzilla néven jön a rendőrök hardcore elfogóautója

Különleges Nissan GT-R rendőrautó áll szolgálatba, amely minden bizonnyal kellő erőfölényt sugároz...

Mercedes GLA, GLA 45 AMG, A 45 AMG menetpróba a Hungaroringen

Hazánkban próbálhattunk a kompakt Mercedesek krémjét, na meg a 381 lóerős AMG-ket a Hungaroringen...

Honda Civic 1.8 Sport, 2006 - használtteszt

11 évesen, közel 200 ezer km futással néztük meg, hogy milyen egy 1,8-as, 140 lóerős Civic. Vajon...

Toyota Yaris facelift II nemzetközi menetpróba

A Toyota dobja a dízeleket és a turbós világ sem érdekli őket. Mégis szuper autó lett a frissített...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (4 db)

Tizenkettő írta: 3 hónapja
Tamás11 írta: 3 hónapja

A tiéd mennyit megy helyi emisszió nélkül?

Az én mostanim pl. semmit...


Előzmények megtekintése

De nagy eséllyel nincs is benne tök fölöslegesen 3 literes motor.....

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 3 hónapja

Tisztán a környezetvédelem jegyében.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tamás11 írta: 3 hónapja
svatek2233 írta: 3 hónapja

60km elektromosan! Jót röhögtem. Kb 50 millióért. Megint egy autó ami a felét sem éri.


Előzmények megtekintése

A tiéd mennyit megy helyi emisszió nélkül?
Az én mostanim pl. semmit...

A válaszoláshoz belépés szükséges
svatek2233 írta: 3 hónapja

60km elektromosan! Jót röhögtem. Kb 50 millióért. Megint egy autó ami a felét sem éri.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Mini Countryman Cooper D teszt

Mint a Cooper, csak használható – Countryman D

Elég szélesre sikerült nyújtani a Mini palettáját, és még mindig nehezen találják egyes modellek pontos helyét. A második Countryman egészen olyan, mint a kicsi Cooper, de ebben el lehet férni.


Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Ki akarna ennél többet? - (majdnem) alap Kia Rio teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs Kia Riót. Stabil, és meglepően tágas is.


Összehasonlító teszt: Fiat Tipo Kombi, Ford Focus Kombi, Kia cee'd_sw,  Renault Megane Grandtour

Vajon melyik dízel kompakt kombival járunk a legjobban?

Tipikus céges flottaautókat eresztettünk egymásnak dízelmotorral. Focus, cee'd, Megane, Tipo - melyik a nyerő?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Hirdetés

AUDI tesztek

Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic teszt

Szabad egy táncra? - Audi A5 Coupé

Egy Audi ezüst, vagy fekete, legalábbis a legtöbb vélemény szerint. Az új A5 Coupé viszont így vadító. Tangóvörös fényezése és az erősebbik kétliteres turbós benzinese együtt ütős párosítás.


Audi Q7 3.0 TDI quattro teszt

A Q-tya fáját! Új Audi Q7 teszt

10 év után lépett második generációjába az ingolstadtiak luxus SUV-ja, a Q7. Szebb és okosabb lett, szinte alig tudtunk belekötni, de vajon megéri-e a közel 28 millió forintos árát?


Audi Q3 2.0 TDI quattro S Tronic teszt

Nem hagy kérdést válasz nélkül - Audi Q3 teszt

Az Audi legkisebb SUV-ja a legerősebb dízelmotorral, összkerékhajtással és automataváltóval lehengerlő egyéniség. Emiatt megkérik az árát.


Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Sokat sokért! Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Tavaly ősszel frissítést kapott a hosszában beépített motorokkal szerelt, méretét tekintve nem is annyira kompakt Audi SUV. A Q5-öst második dízelével, izmos ellátmánnyal próbálhattuk.


Audi A3 Ambition 2.0 TDI teszt

Odatették magukat a németek! Audi A3 2.0 TDI teszt

Nem hibrid, nem elektromos, nem űrkorszaki, de még csak nem is quattro, az új A3-ast mégis nagyon komoly élmény vezetni, miközben nagyon sokban segíti is sofőrjét.


Még több AUDI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Volkswagen Golf R és GTI Performance menetpróba

Versenypályán próbáltuk a 310 lóerős Golf R-t Videó

1 órája – Újdonság

Van az a teljesítményszint, ami felett sokkal érdemesebb versenypályán tesztelni egy autót, ezért mi is ott vallattuk a Golf R modelleket.


1977 tavaszán mutatkozott be a Volvo 262C, a svédek nagy kupéja

40 éves a Volvo kockakupéja

4 órája – Sztori

A 260-as széria kupéjához az olaszokkal szövetkeztek, a Volvo 262C elsősorban Amerikának szólt, és még a svédeknek is meglepő volt a luxuskupé sikere.


Mercedes GLA, GLA 45 AMG, A 45 AMG menetpróba a Hungaroringen

Lőgyakorlat kompakt AMG Mercedesekkel

4 napja – Újdonság

Hazánkban próbálhattunk a kompakt Mercedesek krémjét, na meg a 381 lóerős AMG-ket a Hungaroringen, majd bepillanthattunk a kecskeméti gyárba is, ahol készülnek.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

AUDI A6 Avant 2.5 TDI Tiptronic

AUDI A6 Avant 2.5 TDI...

Ár: 849.999 Ft

Évjárat: 2001

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

AUDI A6 Avant 3.0 V6 TDI quattro

AUDI A6 Avant 3.0 V6 T...

Ár: 2.390.000 Ft

Évjárat: 2005 / 10

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

AUDI A6 2.5 TDI Multitronic

AUDI A6 2.5 TDI Multit...

Ár: 1.275.000 Ft

Évjárat: 2002 / 6

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!