0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Becsönget a bringás az autódba 

Az Axa biztosító ötlete a kerékpárosokat védené, az autósokat meg lehet, hogy idegesítené

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Örök küzdelem az autósok és kerékpárosok együttes közlekedése, az Axa biztosító ötlete viszont be is válhat, ha nem ront a helyzeten. Némi kommunikációt hozna létre autós és kerékpáros közt.

Kerékpáros és autós közötti összezörrenés szinte minden pillanatban történik a városban, sokszor alig kerülhető el egy baleset. A sűrű forgalomban meglátni egy kerékpárt nem a legegyszerűbb feladat, pláne, ha nem a kijelölt helyen halad, már ha van kerékpársáv ugye. Budapesten egész jó a helyzet, de azért itt sem a legfényesebb, az autósok szerint általában a kerékpáros a hunyó, a biciklisek szerint pedig az autósok nem figyelnek kellően. Rengetegen dolgoznak már azon, hogy lehetne valahogy összekötni a két közlekedőt, hogy legalább tudjanak egymás helyzetéről, az Axa biztosítónak van egy ötlete.

%KA%A smartbell egy doboz, benne egy transmitterrel, ami rádiójel formájában kiküldi a csengetést az autók hangrendszerére. Emellett persze féklámpaként is funkcionál%KA%

A smartbell egy doboz, benne egy transmitterrel, ami rádiójel formájában kiküldi a csengetést az autók hangrendszerére. Emellett persze féklámpaként is funkcionál

A francia biztosító Lengyelországban dobta be az autósok figyelmét a kerékpárosokra irányító berendezést. A smartbell csupán reklámfogás, nem létezik, csak a kerékpárosok figyelmét szeretnék felhívni arra, milyen veszéllyel néznek szembe minden nap, és hogy érdemes biztosítást kötniük. Az ötlet viszont érdekes, a smartbell doboz amellett, hogy hátsó lámpaként funkcionál, össze van kötve a kerékpár csengőjével, a dobozban pedig egy FM transmitter van. Ez csengetésre rádiójelet bocsát ki, amit a környéken, néhány méteres körzetben lévő autók rádiója be tud fogni. Mikor csenget, az az autó hangrendszerén is hallatszik. Ezzel ugyan tudják az autósok, hogy jön egy kerékpáros, de hogy hol, arra nem kapnak választ, esetleg jobban körülnézhetnek, mielőtt kanyarodnának. Negatívum viszont, hogyha folyamatosan csengetnek a közeledő kerékpárok, az már inkább zavaró lehet, nem beszélve, ha a sofőr éppen a kihangosítón keresztül telefonál. Az ötlet jó, és valóban létrejöhetne valamilyen formában. Ha ez nem is a legjobb, de valamely gyártótól biztosan jön majd használható megoldás.

%KA%Nem biztos, hogy célravezető az ötlet, és valójában nem is létezik. Viszont mindenképp foglalkozni kell a problémával, szerencsére már több gyártó is rajta van az ügyön%KA%

Nem biztos, hogy célravezető az ötlet, és valójában nem is létezik. Viszont mindenképp foglalkozni kell a problémával, szerencsére már több gyártó is rajta van az ügyön

Ez is érdekes lehet:
 

Mercedes-AMG GT C Roadster teszt

50 éve alkot sportmodelleket az AMG a Mercedes szárnyai alatt, ráadásul a GT már a második szinte...

Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba...

Megjelent az új Swift Sport, 1 tonna alatti önsúllyal és 140 lóval hergel

Külsőre morcos, igazi méregzsák és a belepakolt technika sem ígér mást. A Swift Sport 1 tonna...

Tanul a Renault, ezért alig nyúlt a Duster formájához

A Dacia slágermodellje lett a Duster, ami a SUV-hullám meglovagolása mellett még a válságból...

Rekord hatótávot teljesített az Opel villanyautója

Az elektromos autózás sokak számára egyet jelent a kis hatótávval. Az Opel Ampera-e most bizonyította...

Toyota Proace Verso 2.0 D-4D 150 Active Visible teszt

Nemrég teszteltük a Peugeot Travellert, majd utána azonos hajtáslánccal hoztuk el testvérét...

Lebukott a Volvo legkisebb crossovere, az új XC40

Hamarosan megérkezik a legkisebb Volvo crossover, bemutatóját alig egy hét múlva tartják. Egy...

A gázolaj áremelését a benzin árcsökkentése követi a héten

Míg szerdán a gázolaj ára nőtt, pénteken a benzin ára lejjebb kerül.

Minden, amit a fékekről, fékrendszerekről tudni érdemes

A biztonságos közlekedés alapvető eleme a fékrendszer, a legtöbb esetben mégsem kap kellő figyelmet...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

MC Pite írta: 3 hónapja

"Budapesten egész jó a helyzet" - fura, én sajnos azt tapasztalom, hogy sok helyen nincs kijelölt hely a tekerésre. Sem úttesten (és parkolnak az úton), sem a járdán. Az egész jó azért nem ilyen...
Én sima csengőt használok, inkább használom kétes helyzetben, ha túl sokat nem is használ elbambult autós ellen.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==

Hirdetés

VOLVO tesztek

Volvo V90 Inscription D5 AWD teszt

Csillagromboló - Volvo V90 teszt Videó

A prémiumgyártókkal vetekszik a Volvo egyik legújabb modellje, könnyen elcsavarhatja a vevők fejét akár a német hármas felől is. Különös kisugárzása van, amivel a Volvók mindig kenyérre kentek.


Volvo S90 D5 AWD Inscription teszt

Lehet szeretni! Volvo S90 teszt

Prémiumautó lett az új Volvo S90, ez kétségtelen. És van benne valami, ami miatt még úgy is nagyon szerethető, hogy a tesztautó bizony mutatott egy-két hibát.


Volvo XC90 D5 AWD Inscription teszt

Vállatlan fordulat - Volvo XC90 D5 AWD teszt Videó

Idén végre megérkezett a második generációs Volvo XC90, vállaiból és motorjainak hengerszámából is veszített, ám nagyon sokat okosodott.


Volvo V40 T3 Summum teszt

Alapnak nagyon nem rossz - Volvo V40 T3 teszt Videó

Az alsó-középkategória legbiztonságosabb modellje, az első autó, amely kívülre is fúj légzsákot - a Volvo V40 kétség kívül a nálunk járt alapmotoros verziójával is nagyon érdekes.


Volvo V60 DRIVe Momentum teszt

Józanul rázza a rongyot: Volvo V60 DRIVe teszt Videó

Polgári dízelmotorja csak négyhengeres, 1,6 literes és 115 lóerős, viszont így is jól megy és keveset fogyaszt a stop-startos Volvo V60 DRIVe.


Még több VOLVO teszt

Címlapon


Friss cikkek

Az új F2-ben debütál a Halo fejvédő

Fejvédővel szerelik az új F2 autókat

6 órája – Sztori

Ha nem kell az F1-nek, majd jól bevezetjük az F2-ben - fejvédő tesztüzemet szánnak a Forma-1 előszobájának, ami jövőre új néven folytatja.


Fiatal vezetőknek kínál vezetéstechnikai programot a Ford

Ingyenes vezetéstechnikai tréninget tart a Ford a fiataloknak Videó

14 órája – Sztori

Hazánkban idén indult a Ford Driving Skills For Life programja. A szeptember 17-18-án megtartott rendezvényen mi is próbára tettük magunkat.


Moszkvában nyitotta legkomolyabb európai szalonját a Lexus

Fotókon Oroszország legújabb, legkülönlegesebb autószalonja

Tegnap – Sztori

Tokió és Dubaj után Moszkvában is ügyfél-élményközpontot nyitott a Lexus; a Lexus Dome különleges szolgáltatásokkal várja a látogatókat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLVO S60 2.0 D [D3] R-Design Momentum

VOLVO S60 2.0 D [D3] R...

Ár: 6.929.000 Ft

Évjárat: 2014 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

VOLVO V40 1.6

VOLVO V40 1.6

Ár: 299.999 Ft

Évjárat: 1997

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

VOLVO S80 2.0 D [D3] Kinetic Digit Klíma.Sz-Könyv!!

VOLVO S80 2.0 D [D3] K...

Ár: 3.240.000 Ft

Évjárat: 2011 / 4

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!