0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Bővített Twizy-vel kaszálna egy kis cég

Az Eli Zero két teljes értékű ülést és zárt fülkét kínál

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az idei kütyüfesztivál, a CES az autógyártók számára is egyre inkább otthonos terep. Az Eli egy új startup cég, amely Zero villanyautójával mutatkozott be.

Messziről sejthető, hogy köze van a Twizy-hez, bár ezt nem hangoztatják. Méretei viszont szinte ugyanakkorák, leszámítva a teljes értékű kabint

Messziről sejthető, hogy köze van a Twizy-hez, bár ezt nem hangoztatják. Méretei viszont szinte ugyanakkorák, leszámítva a teljes értékű kabint

A 2017-es CES-en, az éves nagy elektronikai kütyüket bemutató rendezvényen mutatkozott be az Eli Zero. Egyre több autógyártó is megjelenik a CES-en, mivel az elektromos autók a kütyük világában is megállják a helyüket. Az Eli egyelőre nem volt ismert, a kis startup cég első autójával debütált, a Zero teljesen elektromos, igaz, valahonnan nagyon ismerős.

A hozzá hasonló Twizy-vel ellentétben üvegtetőt és zárható, üvegezett ajtókat kínál

A hozzá hasonló Twizy-vel ellentétben üvegtetőt és zárható, üvegezett ajtókat kínál

A cég azt állítja, teljesen egyedi fejlesztés és semmi köze a Renault Twizy-hez. Ez azért is érdekes, mert méreteit tekintve is szinte pontosan megegyezik a franciák kétülésesével, ráadásul teljesítménye sem nagyobb, sőt! Az Eli Zero 4 kWh-ás akkumulátorcsomagja 64-140 km-es hatótávot ígér, teljesítményét azonban korlátozzák 37 km/h-ban. Rendes utasfülkét kapott két egymás mellett elhelyezett, teljes értékű üléssel és akár légkondival. A Twizy nagy hiányossága, hogy nincsenek normális ajtajai, az Eli Zero viszont üvegezett, teljesen zárhatókat kap. A cég szerint nem teljes értékű városi autónak tervezték, hanem közeli távok megtételére, ezért is nevezik sajátosan NEV-nek, Neighborhood Electric Vehicle, vagyis szomszédba járós villanyautónak.

4 kWh-ás akkumulátora maximum 140 km-es hatótávot enged úgy, hogy legfeljebb 37 km/h-val haladhat. A Twizy ehhez képest 80-nal is képes menni, viszont nem zárható a fülke, és utasként elég kényelmetlen

4 kWh-ás akkumulátora maximum 140 km-es hatótávot enged úgy, hogy legfeljebb 37 km/h-val haladhat. A Twizy ehhez képest 80-nal is képes menni, viszont nem zárható a fülke, és utasként elég kényelmetlen

Ez is érdekes lehet:
 

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

Hamburgban autókat gyújtottak fel a G20 elleni tüntetők, a Mercedes segít a tulajoknak

A hamburgi G20 csúcstalálkozót a városban élők csúnyán megszenvedik. A világ vezetőinek találkozója...

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul...

Lexus IS 300h Luxury Safety teszt

A meglepetések autója volt számomra a Lexus IS 300h. A Toyota legendásan gazdaságos hibridrendszere...

Újabb információk szivárogtak ki a VW Golf nyolcadik generációjáról

A Golf jelenleg futó hetedik generációja csupán pár hónapja kapott frissítést, a legfrissebb...

Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó...

Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...

Sokan nem tudják: a hibrideket nem kell tölteni

Hiába adott már el több mint 10 millió hibridet a Toyota, sokan még mindig nem tudják, hogy a...
 
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

2 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

4 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

4 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Használtautó.hu

BMW 650Ci (Automata)

BMW 650Ci (Automata)

Ár: 5.150.000 Ft

Évjárat: 2006 / 1

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

INFINITI Q50 2.2 D Premium (Automata) KAMERA!NAVI!

INFINITI Q50 2.2 D Pre...

Ár: 5.750.000 Ft

Évjárat: 2014 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

FORD FIESTA 1.3 Family

FORD FIESTA 1.3 Family

Ár: 380.000 Ft

Évjárat: 2000 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!