0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

302 lóerős és nagyon vagány az új Volkswagen

Az I.D. tanulmányautó sorozat újabb tagját mutatta be a Volkswagen, egy kupé SUV-t

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Újabb taggal bővült a Volkswagen I.D tanulmányautóinak száma. A Crozz egy városi terepjáró, egy divat crossover - kupés, de inkább szedános tetőívvel, meg persze önvezető tudással.

%KA%Az I.D. Crozz tanulmányautó egy újabb önvezető autó a Volkswagentől, kupé-szabadidőautós kivitelének köszönhetően a sorozat eddigi legextrább darabja%KA%

Az I.D. Crozz tanulmányautó egy újabb önvezető autó a Volkswagentől, kupé-szabadidőautós kivitelének köszönhetően a sorozat eddigi legextrább darabja

Ezzel már háromra nőtt a Volkswagen I.D. tanulmányautó sorozata, a Crozz (igen, két „z”-vel) egy városi szabadidőautó, a Buzz mikrobusz retro stílusával ellentétben inkább vagány kivitelben. A Volkswagen tanulmányautó offenzívájával puhítja a közönséget a jövőre, megmutatja, hányféle különböző köntösben lennének képesek tálalni az önvezető elektromos autózást. Az alapja ugyanis ugyanaz az MEB elektromos autókhoz kifejlesztett padlólemez, ami a korábbi tanulmányok alatt is van, a Crozz tengelytávja azonban hosszabb, így a beltér jóval tágasabb a korábbi kompakt modellel szemben.

%KA%Hátsó ajtajai hátrafelé csúsznak, B-oszlop nincs, beszállni egyszerű, de csak négy, igaz, teljes értékű hely van benne%KA%

Hátsó ajtajai hátrafelé csúsznak, B-oszlop nincs, beszállni egyszerű, de csak négy, igaz, teljes értékű hely van benne

%KA%A kormány teljesen visszahúzódik, ha átadjuk neki a vezetést, hatalmas üvegfelületek és 10,2 colos középső érintőkijelző gondoskodik a hangulatról%KA% %KA%A kormány teljesen visszahúzódik, ha átadjuk neki a vezetést, hatalmas üvegfelületek és 10,2 colos középső érintőkijelző gondoskodik a hangulatról%KA%

A kormány teljesen visszahúzódik, ha átadjuk neki a vezetést, hatalmas üvegfelületek és 10,2 colos középső érintőkijelző gondoskodik a hangulatról

Futóműve emelt, hatalmas kerekeivel azonban terepjárónak nem igazán lenne alkalmas. Kevésbé kupés, inkább szedános tetőíve különleges, a tető négy sarkán pedig az önvezetéshez szükséges szenzorok kaptak helyet. Aktiválva a funkciót ezek kiemelkednek, a kormány pedig visszahúzódik. Hajtásáról két elektromotor gondoskodik, egy elöl, egy pedig hátul, előbbi 101, utóbbi 201 lóerős. Összteljesítménye így 302 lóerő, 100 km/h-ra 6 másodperc alatt gyorsít. 81 kWh-ás, padlóba épített akkumulátorainak hála 500 kilométeres hatótávra képes egy töltéssel.

%KA%302 lóerős összteljesítménye két elektromotorból adódik össze, 500 kilométeres hatótávval, 6 másodperces 100-ra gyorsulással és 180 km/h-ás végsebességgel bír%KA%

302 lóerős összteljesítménye két elektromotorból adódik össze, 500 kilométeres hatótávval, 6 másodperces 100-ra gyorsulással és 180 km/h-ás végsebességgel bír

Ez is érdekes lehet:
 

Újabb információk szivárogtak ki a VW Golf nyolcadik generációjáról

A Golf jelenleg futó hetedik generációja csupán pár hónapja kapott frissítést, a legfrissebb...

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós...

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

A Megane RS érkezésével frissül a GT is

Szabadalmi fotóin már szinte minden látszik, annál biztos, hogy több, mint első hivatalos szereplésén...

Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul...

Hamburgban autókat gyújtottak fel a G20 elleni tüntetők, a Mercedes segít a tulajoknak

A hamburgi G20 csúcstalálkozót a városban élők csúnyán megszenvedik. A világ vezetőinek találkozója...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

svatek2233 írta: 3 hónapja

Ocsmányul néz ki de legalább drága!

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

2 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

4 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

4 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN GOLF IV 1.9 TDI

VOLKSWAGEN GOLF IV 1.9...

Ár: 500.000 Ft

Évjárat: 1999 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN PASSAT Variant 1.9 TDI Comfortline +FRISS MŰSZAKI+DIGIT KLÍMA+

VOLKSWAGEN PASSAT Vari...

Ár: 899.000 Ft

Évjárat: 1999 / 5

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN TIGUAN 2.0 CR TDI Track&Style 4Motion DSG

VOLKSWAGEN TIGUAN 2.0...

Ár: 5.890.000 Ft

Évjárat: 2014 / 6

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!