0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

302 lóerős és nagyon vagány az új Volkswagen

Az I.D. tanulmányautó sorozat újabb tagját mutatta be a Volkswagen, egy kupé SUV-t

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Újabb taggal bővült a Volkswagen I.D tanulmányautóinak száma. A Crozz egy városi terepjáró, egy divat crossover - kupés, de inkább szedános tetőívvel, meg persze önvezető tudással.

%KA%Az I.D. Crozz tanulmányautó egy újabb önvezető autó a Volkswagentől, kupé-szabadidőautós kivitelének köszönhetően a sorozat eddigi legextrább darabja%KA%

Az I.D. Crozz tanulmányautó egy újabb önvezető autó a Volkswagentől, kupé-szabadidőautós kivitelének köszönhetően a sorozat eddigi legextrább darabja

Ezzel már háromra nőtt a Volkswagen I.D. tanulmányautó sorozata, a Crozz (igen, két „z”-vel) egy városi szabadidőautó, a Buzz mikrobusz retro stílusával ellentétben inkább vagány kivitelben. A Volkswagen tanulmányautó offenzívájával puhítja a közönséget a jövőre, megmutatja, hányféle különböző köntösben lennének képesek tálalni az önvezető elektromos autózást. Az alapja ugyanis ugyanaz az MEB elektromos autókhoz kifejlesztett padlólemez, ami a korábbi tanulmányok alatt is van, a Crozz tengelytávja azonban hosszabb, így a beltér jóval tágasabb a korábbi kompakt modellel szemben.

%KA%Hátsó ajtajai hátrafelé csúsznak, B-oszlop nincs, beszállni egyszerű, de csak négy, igaz, teljes értékű hely van benne%KA%

Hátsó ajtajai hátrafelé csúsznak, B-oszlop nincs, beszállni egyszerű, de csak négy, igaz, teljes értékű hely van benne

%KA%A kormány teljesen visszahúzódik, ha átadjuk neki a vezetést, hatalmas üvegfelületek és 10,2 colos középső érintőkijelző gondoskodik a hangulatról%KA% %KA%A kormány teljesen visszahúzódik, ha átadjuk neki a vezetést, hatalmas üvegfelületek és 10,2 colos középső érintőkijelző gondoskodik a hangulatról%KA%

A kormány teljesen visszahúzódik, ha átadjuk neki a vezetést, hatalmas üvegfelületek és 10,2 colos középső érintőkijelző gondoskodik a hangulatról

Futóműve emelt, hatalmas kerekeivel azonban terepjárónak nem igazán lenne alkalmas. Kevésbé kupés, inkább szedános tetőíve különleges, a tető négy sarkán pedig az önvezetéshez szükséges szenzorok kaptak helyet. Aktiválva a funkciót ezek kiemelkednek, a kormány pedig visszahúzódik. Hajtásáról két elektromotor gondoskodik, egy elöl, egy pedig hátul, előbbi 101, utóbbi 201 lóerős. Összteljesítménye így 302 lóerő, 100 km/h-ra 6 másodperc alatt gyorsít. 81 kWh-ás, padlóba épített akkumulátorainak hála 500 kilométeres hatótávra képes egy töltéssel.

%KA%302 lóerős összteljesítménye két elektromotorból adódik össze, 500 kilométeres hatótávval, 6 másodperces 100-ra gyorsulással és 180 km/h-ás végsebességgel bír%KA%

302 lóerős összteljesítménye két elektromotorból adódik össze, 500 kilométeres hatótávval, 6 másodperces 100-ra gyorsulással és 180 km/h-ás végsebességgel bír

Ez is érdekes lehet:
 

510 lóerő a Ferrari F1 pilótáinak kezében

Három darab 510 lóerős Alfa Romeo Giulia QV, három Scuderia Ferrari pilóta és egy kanyargós tesztpálya...

Range Rover Velar hazai menetpróba

Már akkor szabadidő-autót gyártottak, amikor senki más. Ki tudhatná jobban, milyennek kell lennie...

Sportkivitel készült több Toyota modellből, némelyikre jó esélyünk van

A Toyota betartja a szavát, megérkeztek az első, új sportmodellek. A Gazoo Racing Toyoták három...

Ezt a VI-os Golfot sorsolják ki idén a Volkswagen-találkozón

Hatodik éve rendezik meg a Hungaroringen a VW-sek éves találkozóját. Minden évben egy autót sorsoltak...

Váltotta volna a 911-est az idén 40. évfordulóját ünneplő 928

Valódi luxus túrakupéként mutatkozott be 1977-ben az első V8-as Porsche. A 928-ast egyenesen...

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet...

10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban...

Rekord hatótávot teljesített az Opel villanyautója

Az elektromos autózás sokak számára egyet jelent a kis hatótávval. Az Opel Ampera-e most bizonyította...

Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

svatek2233 írta: 5 hónapja

Ocsmányul néz ki de legalább drága!

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Itthon vezettük a Jeep Compass második generációját

Szakadó esőben is kuckós a Jeep Compass

12 órája – Újdonság

Engedett amerikai büszkeségéből a Jeep, és egy dögös, átgondolt SUV-t állít csatasorba a népes kompakt szegmensben, valódi tereptudással.


Meghajtottuk a Porsche 911 GTS-t és a Turbót

Sortűz a nemzet arénájának tövében

Tegnap – Újdonság

Ma már a legtöbb 911-es motorját turbó lélegezteti, a GTS óriási móka hátsó és összkerékhajtással is. Rendesen keltik a feltűnést, de még így is kevesen irigyeltek a felcsúti aréna tövében.


Képes sportautókat büntetni egy villanyautó?

Meglepő eredmény a világ legnagyobb gyorsulásán Videó

2 napja – Sztori

Idén is megcsinálta a Motor Trend a világ legnagyobb gyorsulásaként elhíresült összevetést, amibe idén összkerekes villanyautó is került.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN GOLF III 1.8 Comfortline

VOLKSWAGEN GOLF III 1....

Ár: 469.000 Ft

Évjárat: 1998 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 CR TDI Comfortline BMT DSG MAGYAR!!!ÁFA-S! GARANCIÁLIS!

VOLKSWAGEN PASSAT 2.0...

Ár: 3.590.000 Ft

Évjárat: 2012 / 4

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN BORA 1.6 Comfortline Magyar-Sz.könyv-Digit klíma

VOLKSWAGEN BORA 1.6 Co...

Ár: 790.000 Ft

Évjárat: 2004 / 11

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!