0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

302 lóerős és nagyon vagány az új Volkswagen

Az I.D. tanulmányautó sorozat újabb tagját mutatta be a Volkswagen, egy kupé SUV-t

·

Újabb taggal bővült a Volkswagen I.D tanulmányautóinak száma. A Crozz egy városi terepjáró, egy divat crossover - kupés, de inkább szedános tetőívvel, meg persze önvezető tudással.

%KA%Az I.D. Crozz tanulmányautó egy újabb önvezető autó a Volkswagentől, kupé-szabadidőautós kivitelének köszönhetően a sorozat eddigi legextrább darabja%KA%

Az I.D. Crozz tanulmányautó egy újabb önvezető autó a Volkswagentől, kupé-szabadidőautós kivitelének köszönhetően a sorozat eddigi legextrább darabja

Ezzel már háromra nőtt a Volkswagen I.D. tanulmányautó sorozata, a Crozz (igen, két „z”-vel) egy városi szabadidőautó, a Buzz mikrobusz retro stílusával ellentétben inkább vagány kivitelben. A Volkswagen tanulmányautó offenzívájával puhítja a közönséget a jövőre, megmutatja, hányféle különböző köntösben lennének képesek tálalni az önvezető elektromos autózást. Az alapja ugyanis ugyanaz az MEB elektromos autókhoz kifejlesztett padlólemez, ami a korábbi tanulmányok alatt is van, a Crozz tengelytávja azonban hosszabb, így a beltér jóval tágasabb a korábbi kompakt modellel szemben.

%KA%Hátsó ajtajai hátrafelé csúsznak, B-oszlop nincs, beszállni egyszerű, de csak négy, igaz, teljes értékű hely van benne%KA%

Hátsó ajtajai hátrafelé csúsznak, B-oszlop nincs, beszállni egyszerű, de csak négy, igaz, teljes értékű hely van benne

%KA%A kormány teljesen visszahúzódik, ha átadjuk neki a vezetést, hatalmas üvegfelületek és 10,2 colos középső érintőkijelző gondoskodik a hangulatról%KA% %KA%A kormány teljesen visszahúzódik, ha átadjuk neki a vezetést, hatalmas üvegfelületek és 10,2 colos középső érintőkijelző gondoskodik a hangulatról%KA%

A kormány teljesen visszahúzódik, ha átadjuk neki a vezetést, hatalmas üvegfelületek és 10,2 colos középső érintőkijelző gondoskodik a hangulatról

Futóműve emelt, hatalmas kerekeivel azonban terepjárónak nem igazán lenne alkalmas. Kevésbé kupés, inkább szedános tetőíve különleges, a tető négy sarkán pedig az önvezetéshez szükséges szenzorok kaptak helyet. Aktiválva a funkciót ezek kiemelkednek, a kormány pedig visszahúzódik. Hajtásáról két elektromotor gondoskodik, egy elöl, egy pedig hátul, előbbi 101, utóbbi 201 lóerős. Összteljesítménye így 302 lóerő, 100 km/h-ra 6 másodperc alatt gyorsít. 81 kWh-ás, padlóba épített akkumulátorainak hála 500 kilométeres hatótávra képes egy töltéssel.

%KA%302 lóerős összteljesítménye két elektromotorból adódik össze, 500 kilométeres hatótávval, 6 másodperces 100-ra gyorsulással és 180 km/h-ás végsebességgel bír%KA%

302 lóerős összteljesítménye két elektromotorból adódik össze, 500 kilométeres hatótávval, 6 másodperces 100-ra gyorsulással és 180 km/h-ás végsebességgel bír

Ez is érdekes lehet:
 

Mazda CX-5 nemzetközi menetpróba

Második generációjába lépett a Mazda kompakt szabadidőautója. Mi már láttuk és vezettük, most...

Mini John Cooper Works és BMW M3, 1997 - menetpróba

Tudják milyen az, amikor biztosra vehető, hogy a nap folyamán még egy M3-as BMW volánja mögé...

Piaci körkép: autós filmek sztárjai, elérhető áron

Biztos van olyan autós film, ami már téged is autóvásárlásra ihletett. Esetleg belebújnál Semir...

Listán a 12 leginkább környezetbarát autó, nincs köztük Tesla

Az amerikai összeállítás szerint a 12 legkevésbé környezetpusztító modell listáján csakis hibrid...

Minden, amit a gömbfejekről tudni érdemes

Autóvásárláskor nem árt felkészülni a javítási költségekre, a gömbfejek cseréje például igen...

Bemutatkozott a Skoda Karoq

Ha korábban jön, mint a SEAT Ateca, ma a Skoda kompakt SUV-ja viselhetné az Autobest 2017 címet...

Akár veszünk, akár eladunk, ne csak az autó árát nézzük!

Árérzékeny piac vagyunk, illetve inkább az mondható, árérzékeny a magyar ember. Sokszor azonban...

Suzuki Swift 1.2 GL+ teszt

Minden újabb autójával egyre jobban zavarba hoz a Suzuki. Az új Swift az 1,2-es alapmotorral...

A villanyautó-tulajdonosok 77 százaléka újra e-autót vesz majd

Bár a magas vételár és a töltőpontok hiánya gátolja a villanyautók gyors terjedését, aki egyszer...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

svatek2233 írta: 1 hónapja

Ocsmányul néz ki de legalább drága!

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Lada Vesta LUX vs.  Suzuki Swift 1.2 GL+ összevetés

Melyik jobb a családnak? Suzuki vagy Lada?

Egy időben járt náluk az oroszok és a japánok két újdonsága. Méretben ugyan különböznek, ennek ellenére megnéztük, hogy melyik éri meg jobban, ha családi célra akarunk autót venni.


Suzuki Swift 1.2 GL+ teszt

Jó a hazai, de a japó Swift sem csalódás, sőt! - Swift 1.2 GL+ Videó

Minden újabb autójával egyre jobban zavarba hoz a Suzuki. Az új Swift az 1,2-es alapmotorral vizsgázott. Nehéz róla rosszat mondani.


Lada Vesta Sedan Lux 1.6 teszt

Jó, Ladába be, ablakot le! - Lada Vesta teszt

Nem csak a külső fejlődött előnyére, vezetni is jó a szinte SUV tulajdonságokkal rendelkező Lada Vestát. Azért még mindig van hova fejlődni.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Drasztikusan változnak az IndyCar formulaautók

Grafikán a 2018-as IndyCar aerokitek

15 órája – Sztori

Pár nappal a híres Indy 500 előtt mutatták meg az első grafikákat a 2018-as IndyCar versenyautókról. Komolyat változik az aerodinamika.


Elhunyt Sir Roger Moore, James Bondként rengeteg emlékezetes autós jelenetben szerepelt

Ezeket hajtotta Roger Moore a mozivásznon Videó

2 napja – Sztori

James Bondként nem jutott Roger Moore-nak Aston Martin, máshol viszont igen. A kémfilmekből azonban így is rengeteg emlékezetes autós üldözés marad nekünk, ezekkel emlékezünk rá.


A villanyautó-tulajdonosok 77 százaléka újra e-autót vesz majd

Aki egyszer villanyautót vett, az legközelebb is azt fog

3 napja – Sztori

Bár a magas vételár és a töltőpontok hiánya gátolja a villanyautók gyors terjedését, aki egyszer elcsábult, az többnyire nem tágít az e-autóktól.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN PASSAT 1.8 5V T Comfortline Tiptronic DIGIT KLÍMA. ÜLÉSFŰTÉS. NAPFÉN

VOLKSWAGEN PASSAT 1.8...

Ár: 890.000 Ft

Évjárat: 2001 / 11

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN PASSAT V Variant 1.9 PD TDi

VOLKSWAGEN PASSAT V Va...

Ár: 1.100.000 Ft

Évjárat: 2005

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN SHARAN 1.9 TDI GL

VOLKSWAGEN SHARAN 1.9...

Ár: 1.100.000 Ft

Évjárat: 1998 / 7

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!