Sportmotort kapott a Renault Espace

Az új Alpine sportkocsi motorjával frissült a hétüléses Renault Espace

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Időszakos frissítésen esett át a Renault nagy hétülésese, az Espace. Új színek és belső kiegészítők mellett a legfontosabb változást a motorpalettán találjuk.


Ideje volt kicsit felrázni a 2015 óta piacon lévő formabontó Renault Espace-t. A franciák egyterűje crossoveres dizájnjával igencsak megosztó, de kétségtelenül mutatós. A frissítéssel új Titánium szürke árnyalatú fényezést kapott, valamint két új alufelnit 18 és 19 colos méretben. Az utastér árnyalatait új LED hangulatfénnyel változtathatjuk, valamint a bőrhuzatok sorába is érkezett egy új szürke árnyalat. A multimédiás rendszer a már Android Auto és Apple CarPlay képernyőtükrözési funkcióval rendelkező R-Link 2 rendszert futtatja, valamint a futóművet is némileg áthangolták a kényelmesebb és biztonságosabb futás érdekében.
Hirdetés
És hogy mi az új motor? Az Espace palettája egy igazi sportmotorral bővül, a Renault Sport által hangolt 1,8-as turbós benzinessel, ami az új Alpine A110 sportkocsiban debütált. Abban 252 lóerőre képes, az Espace ennél gyengébb verziót kap, de a 225 paci sem hangzik rosszul. Az Energy TCe 225 EDC duplakuplungos automata váltóval érkezik, 300 Nm nyomatékával és villámgyors kapcsolásával 7,6 másodperces 0-100-as gyorsuláshoz segíti hozzá az Espace-t. Emellett marad a kínálatban a 130 és 160 lóerős dízelmotor is, szintén EDC váltóval.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.27. at 16:46
    Permalink

    illetve, ugye a 1.5 literes fillérb@szó különbség sem értelmes válasz. Így nem igazán látok értelmes érvet egy bedőlt konstrukció mellett, amit tiltogatnak már ki városokból is.

  • 2017.10.27. at 16:46
    Permalink

    és azt el tudnád-e magyarázni, hogy miért jobb egy drágább, bonyolultabb, gyengébb és károsabb, nagyobb motor? (2200cm3 DCI vs 1800cm3 TCE) van erre valami értelmes válasz a fillérb@száson kívűl?

  • 2017.10.27. at 16:46
    Permalink

    Lehet nem tesznek bele sok km-t, de nem is adják el. Szinte senki nem vesz benzinmotorral ekkora autót, így használtan eladó sem nagyon lesz majd. Itthon biztosan “fehér holló” lesz a 2-3 éves használt, esetleg külföldről hoznak majd be, ha ott gyakoribb lesz.

  • 2017.10.27. at 16:46
    Permalink

    Ez igen! Már vártam! Itt debütál az “upsizing” előfutára, az 1.8-as turbós BENZINES. Szívesen kipróbálnám, a magyar árlistán ezt bőven 10M fölé lövöm, de használtan már 2-3 évesen jó lehet (feltételezem, hogy egy benzinesbe nem tesznek ennyi idő alatt 100-200e km-t, a a dízelek privilégiuma…:-) csak az sokára ér ide…:-(

  • 2017.10.27. at 16:46
    Permalink

    Nekem nagyon tetszik ez az új Espace, de a motorpalettával nem vagyok kibékülve. Eddig volt az 1.6-os Tce és az 1.6 dCi. Most jött ez az 1.8-as Tce. Ekkora kocsit azért majdnem mindenki dízellel vesz. Ott kellett volna lépni valamit, ami nem is lett volna bonyolult, hiszen ez a kocsi – már csak a méretét tekintve is – szinte kívánja a 2.0 dCi-t, vagy akár a 2.2 dCi-t. Tudom, hogy dízel, meg károsanyag kibocsátás csökkentés van, meg downsizing, stb.

Vélemény, hozzászólás?