Ijesztően futurisztikus az új Honda Accord

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós benzines motorokat kap, akár 10 fokozatú automatával.


Belehúzott a Honda az új modellek piacra dobásába. Alighogy bemutatkozott a Civic és annak szedán verziója, valamint a Type R, itt a következő nagy dobás, az Accord. Európában legutoljára 2012-ben volt piacon a Honda nagyautója, egyelőre nem tudni, mik a tervek az új generációval, de ha már a Civicből is érkezett lépcsőshátú és azt ígérték, jön a kupé is, bízhatunk a legjobbakban. Az új Accord megjelenése hasonló a Civicéhez, de ha lehet, még vérfagyasztóbb a megjelenése. Az összenőtt króm szemöldökű tekintetével, főleg a LED-es fényszórókkal szigorúan, de hidegen bámul a világba, egészen furcsa. Ugyanakkor a lemezek is érdekes vonalakban találkoznak, több helyen durva résekkel, reméljük, ez valamelyest változni fog.
Hirdetés

Vonalai főleg háromnegyedes elölnézetből kupénak mutatják, pedig valódi szedán, és nem az a baltával faragott, ám sokak szerint csábító fazon, mint a nálunk kettővel ezelőtt kapható generáció. Tetővonala egészen hosszúra ível és nem fejeződik be a hátsó ajtóknál, még azok mögé is került egy ablak. A-oszlopait hátrébb tolták, tengelytávolsága nőtt, közel 6 centiméterrel több a hátsó lábtér a nálunk nem forgalmazott előző generációnál. Fűthető és szellőztethető, magasabb hátlapú üléseket és vastagabban párnázott könyöklőket ígér a Honda. Bent egész más a dizájn, letisztult és lágy vonalakkal rajzolták a műszerfalat, aminek tetején 8 colos érintőkijelző trónol, valamint vezeték nélküli mobiltöltő és internet csatlakozási lehetőséget is biztosít.
Köszönhetően a nagyszilárdságú acél szerkezeti elemeknek, közel 80 kilóval is könnyebb lehet elődjénél. Motorkínálata csupa turbós, egyelőre, 1,5-ös 192 lóerős, és 2,0 literes 252 lóerős és 369 Nm nyomatékú turbós benzinmotorral lesz elérhető hatfokozatú kézi, vagy 10 gangos automatával. Emellett a Honda azt ígéri, hamarosan bemutatják az új Accord hibrid verzióját, ami egy 2,0 literes Atkinson ciklusú szívó benzinmotor és két villanymotor segítségével lesz egyszerre gyors és takarékos, meg persze környezetkímélő. Új a futómű is, teljesen újratervezték az első McPherson, valamint a hátsó multilink felfüggesztést, és ahogy a Civicnél, itt is elérhető lesz az adaptív lengéscsillapítás.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?