0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Gyári fotókon, majdnem minden infóval a Volvo V90 

Bemutatkozott az új nagyméretű kombi Volvo, íme a V90

·
Címkék: autó, Volvo, Volvo V90, kombi

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nagyobb szám a modellnévnél: a V70-est váltja a V90. Csomagterének (bővített) mérete ugyanakkor kisebb lesz, ahogyan a konkurensek között is van öblösebb. Ebből viszont lesz zöld rendszámos is.

A V90 hosszabb, szélesebb és laposabb, mint elődje − a márka hagyományai szerint még egy kis válla is van

A V90 hosszabb, szélesebb és laposabb, mint elődje − a márka hagyományai szerint még egy kis válla is van

A közönségpremier március elején, a Genfi Autószalonon lesz, kiszivárgott stúdiófotón már egy héttel ezelőtt láthattuk a Volvo új nagyméretű kombiját, ami az XC90-nel bevezetett és természetesen a szedán S90 által is alkalmazott − átméretezhető − SPA platformra épül, és ami a Volvo kombilegendáját hivatott folytatni.

Alapáron 16, opcióként akár 18 colos felniket kap, hasmagassága 15,3 centi, opcióként szintszabályzós légrugózás is rendelhető lesz

Alapáron 16, opcióként akár 18 colos felniket kap, hasmagassága 15,3 centi, opcióként szintszabályzós légrugózás is rendelhető lesz

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

A közzétett sok-sok fotó és külső-belső videó mellett az újdonság legtöbb adata publikus már, csomagterének alapméretről ugyanakkor hallgat egyelőre a gyártó. Az ülésdöntéssel elérhető bővített méret viszont már publikus: 1526 liter, amivel elmarad a kifutó V70 1600 literes értékétől, meg persze a Skoda Superb 1950 literesétől is. Pedig kívülről óriási, 4,94 méter hosszú, behajtott tükrökkel is 1,89 méter széles. Míg a hossz 11,1, a szélesség 3 centivel nőtt, a magasság 7 centivel csökkent, most 1475 mm. A tengelytáv 12,6 centis többlettel 2941 mm, az utastér tehát a korábbinál sokkalta tágasabbnak ígérkezik.

Nem csak kívül, belül is az XC90-essel megismert, meg persze az V90 limuzinjának számító S90 által is alkalmazott dizájnvonalat hozza

Nem csak kívül, belül is az XC90-essel megismert, meg persze az V90 limuzinjának számító S90 által is alkalmazott dizájnvonalat hozza

Hosszban a korábbinál nagyobb tengelytáv miatt parádés helykínálattal kecsegtet, ötödik ülőhelyével csenevésznek ígérkezik a V90 (is) Hosszban a korábbinál nagyobb tengelytáv miatt parádés helykínálattal kecsegtet, ötödik ülőhelyével csenevésznek ígérkezik a V90 (is)

Hosszban a korábbinál nagyobb tengelytáv miatt parádés helykínálattal kecsegtet, ötödik ülőhelyével csenevésznek ígérkezik a V90 (is)

Új építőkészlet ide vagy oda, a saját tömeg nagyon magasról indul, legkevesebb 1825 kilogramm az új V90. A motorpaletta csakis 2,0 literes és legalább turbós egységeket sorol. A benzines belépő (T5) 254 lóerős, 350 Nm − már 1500-4800 1/perc közti fordulaton konstans − 350 Nm nyomatékkal. A T6 már kompresszort is bevet a turbó mellett, így 320 lóerőt és 400 Nm (2200-5400 1/perc közötti) nyomatékot ad, nem mellesleg alapból összkerékhajtású. A T8 a T6-ra épül, de még egy 117 lóerős, 240 Nm nyomatékú villanymotort is alkalmaz, így 407 lóerős rendszerteljesítményt és 640 Nm összesített nyomatékot nyújt. Konnektorból tölthető hibridként 9,2 kWh-s lítium-ion akkumulátorával legalább 45 kilométeres (helyi szinten) emissziómentes hatótávra lesz képes, itthon tehát zöld rendszámot kaphat majd.

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

A városi koccanásgátló természetesen gyalogosfelismerős, a gyártó kiemeli, hogy a rénszarvasokat is jól látja

A városi koccanásgátló természetesen gyalogosfelismerős, a gyártó kiemeli, hogy a rénszarvasokat is jól látja

Az ugyancsak 2,0 literes dízelek mind ikerturbósak, a D4 195 lóerőt és 400 newtonmétert, a D5 235 pacit és 480 newtonmétert tud. A váltó mindegyik V90-esnél nyolcfokozatú automata, a sofőrsegédek arzenáljával (aktív sávtartó, araszolófunkciós távolságtartós tempomat) félig önvezetőnek mondja ezt a modellt is a Volvo. A legtakarékosabbnak mondott és legizmosabb hibrid 2,1 l/100 km kombinált fogyasztást és 5,2 másodperces 100 km/órára gyorsítást hirdet. A T6-os 6,1 másodpercet és 7,4 l/100 km értéket ígér, az "alap" benzines 7 másodpercet és 6,8 litert. A dízelek (D4, D5 sorrendben) 8,5-7,2 másodpercet, 4,5-4,9 litert. További részletek, alap csomagtérméret legkésőbb másfél hét múlva, a Genfi Autószalon nyitása után várhatók.

Ez is érdekes lehet:
 

Rendszámot kaphatnak a robogók, változhat a zöld rendszám szabályozása is

Már több mint 1500 autó fut zöld rendszámmal, egy részük elveszítheti azt a jövőben, míg a kismotorokra...

Semlegesíti a zajokat, és még a gyalogosokat is kikerüli a legnagyobb Lexus új generációja

Megérkezett az új Lexus LS, szétcsúszott formaterve alacsonyabb autót rejt elődjénél, valamint...

Csökkent a jogosítványok érvényességi ideje, de van kiskapu

Az idei évtől már nem az orvosi vizsgálat napja határozza meg a jogosítványok érvényességét...

Tudják, hogy kell - Peugeot 3008 GT 2.0 HDi EAT6 teszt

Olyat tud a Peugeot, amit mások csak próbálnak elérni unalmas autóikkal. Jó színházat csinálni...

Jó eséllyel az év leghidegebb hétvégéje áll előttünk. Vajon bírják az autók?

Motorfelújítót és több villanyautó-gyártót is megkérdeztünk arról, hogy bírják-e az autók az...

BMW 740e iPerformance teszt

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel...

Új autóból közel százezer, használtból csaknem 150 ezer került útjainkra tavaly

Az új autók piacánál is jelentősebb a használtaké. Még akkor is, ha csak a frissen útjainkra...

Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V, 1996 - használtteszt

A kilencvenes évek derekáig a Sigma volt a Mitsubishi csúcsmodellje, abban az időben, amikor...

Nyújtott tengelytávval érkezett a Volkswagen Tiguan Allspace

11 centivel nyúlt meg a Tiguan, hogy a nemrég bemutatott és vakon sikeresnek kiáltott Skoda Kodiaqra...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

Colie írta: 11 hónapja

Így nehéz lesz...
http://faktor.hu/faktor-59-ezer-volvot-hivnak-vissza-mert-menet-kozben-leallhat-a-motorjuk?source=hirkereso

A válaszoláshoz belépés szükséges
Colie írta: 11 hónapja

A rénszarvas 'jól látás' itt nálunk nagyon kellett már, megvéve! ;)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==

Friss tesztek

Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Nem ér a neve! Renault Scenic IV teszt Videó

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai crossoverként nézzük. Úgy még családi autónak is egész jó.


Opel Zafira Innovation 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop teszt

Hetedik mennyország - Opel Zafira teszt

Frissült az Opel nagy-egyterűje. Nem csak orra, de a beltér is változott, fő erénye továbbra is a praktikusság és a könnyű variálhatóság.


BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==

Hirdetés

VOLVO tesztek

Volvo S90 D5 AWD Inscription teszt

Lehet szeretni! Volvo S90 teszt

Prémiumautó lett az új Volvo S90, ez kétségtelen. És van benne valami, ami miatt még úgy is nagyon szerethető, hogy a tesztautó bizony mutatott egy-két hibát.


Volvo XC90 D5 AWD Inscription teszt

Vállatlan fordulat - Volvo XC90 D5 AWD teszt Videó

Idén végre megérkezett a második generációs Volvo XC90, vállaiból és motorjainak hengerszámából is veszített, ám nagyon sokat okosodott.


Volvo V40 T3 Summum teszt

Alapnak nagyon nem rossz - Volvo V40 T3 teszt Videó

Az alsó-középkategória legbiztonságosabb modellje, az első autó, amely kívülre is fúj légzsákot - a Volvo V40 kétség kívül a nálunk járt alapmotoros verziójával is nagyon érdekes.


Volvo V60 DRIVe Momentum teszt

Józanul rázza a rongyot: Volvo V60 DRIVe teszt Videó

Polgári dízelmotorja csak négyhengeres, 1,6 literes és 115 lóerős, viszont így is jól megy és keveset fogyaszt a stop-startos Volvo V60 DRIVe.


Volvo XC70 D5 Ocean Race teszt

Vérző szívvel is kéne - Volvo XC70 teszt

Tágas és hangulatos utastér, hatalmas csomagtartó, öthengeres, 215 lóerős dízelmotor, összkerékhajtás, automata váltó, modern vezetőtámogató rendszerek tömkelege - a Volvo XC70 sok pénzért sokat ad.


Még több VOLVO teszt

Címlapon


Friss cikkek

Tizenharmadszor nyert Stéphane Peterhansel Dakart

1-3 Dakar győzelem a Peugeot-tól

16 órája – Sztori

Elsöprő győzelmet aratott a Peugeot. 9000 kilométer után is a legjobbaknak bizonyultak a világ egyik legnehezebb tereprali futamán.


Gyengébb, mégis lenyomja a GT-R-t és az új NSX-et a McLaren 540C

Japánokat aláz a legolcsóbb McLaren Videó

2 napja – Sztori

Árával középre lő, a leggyengébb, és csak hátul hajt, míg ellenfelei összkerekesek, mégis mindkettőt lenyomja. Hogyan? Ilyenkor fontos a tömeg/lóerő arány.


Így épül a legerősebb hazai Nissan GT-R

Több mint 1200 lóerős GT-R épül Magyarországon

2 napja – Sztori

1200 lóerő fölé várják a hazai építésű GT-R teljesítményét, de még nem tudják, hol lesz a vége. Egy tank benzint 7 perc alatt tudna megenni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLVO V90 D4 Momentum Fiatal Német Autók

VOLVO V90 D4 Momentum...

Ár: 16.690.000 Ft

Évjárat: 2016 / 10

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLVO V90 D4 AUT 140 kW/190 Le Momentum

VOLVO V90 D4 AUT 140 k...

Ár: 14.735.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLVO V90 D5 AWD

VOLVO V90 D5 AWD

Ár: 19.299.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!