0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Gyári fotókon, majdnem minden infóval a Volvo V90 

Bemutatkozott az új nagyméretű kombi Volvo, íme a V90

·
Címkék: autó, Volvo, Volvo V90, kombi

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nagyobb szám a modellnévnél: a V70-est váltja a V90. Csomagterének (bővített) mérete ugyanakkor kisebb lesz, ahogyan a konkurensek között is van öblösebb. Ebből viszont lesz zöld rendszámos is.

A V90 hosszabb, szélesebb és laposabb, mint elődje − a márka hagyományai szerint még egy kis válla is van

A V90 hosszabb, szélesebb és laposabb, mint elődje − a márka hagyományai szerint még egy kis válla is van

A közönségpremier március elején, a Genfi Autószalonon lesz, kiszivárgott stúdiófotón már egy héttel ezelőtt láthattuk a Volvo új nagyméretű kombiját, ami az XC90-nel bevezetett és természetesen a szedán S90 által is alkalmazott − átméretezhető − SPA platformra épül, és ami a Volvo kombilegendáját hivatott folytatni.

Alapáron 16, opcióként akár 18 colos felniket kap, hasmagassága 15,3 centi, opcióként szintszabályzós légrugózás is rendelhető lesz

Alapáron 16, opcióként akár 18 colos felniket kap, hasmagassága 15,3 centi, opcióként szintszabályzós légrugózás is rendelhető lesz

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

A közzétett sok-sok fotó és külső-belső videó mellett az újdonság legtöbb adata publikus már, csomagterének alapméretről ugyanakkor hallgat egyelőre a gyártó. Az ülésdöntéssel elérhető bővített méret viszont már publikus: 1526 liter, amivel elmarad a kifutó V70 1600 literes értékétől, meg persze a Skoda Superb 1950 literesétől is. Pedig kívülről óriási, 4,94 méter hosszú, behajtott tükrökkel is 1,89 méter széles. Míg a hossz 11,1, a szélesség 3 centivel nőtt, a magasság 7 centivel csökkent, most 1475 mm. A tengelytáv 12,6 centis többlettel 2941 mm, az utastér tehát a korábbinál sokkalta tágasabbnak ígérkezik.

Nem csak kívül, belül is az XC90-essel megismert, meg persze az V90 limuzinjának számító S90 által is alkalmazott dizájnvonalat hozza

Nem csak kívül, belül is az XC90-essel megismert, meg persze az V90 limuzinjának számító S90 által is alkalmazott dizájnvonalat hozza

Hosszban a korábbinál nagyobb tengelytáv miatt parádés helykínálattal kecsegtet, ötödik ülőhelyével csenevésznek ígérkezik a V90 (is) Hosszban a korábbinál nagyobb tengelytáv miatt parádés helykínálattal kecsegtet, ötödik ülőhelyével csenevésznek ígérkezik a V90 (is)

Hosszban a korábbinál nagyobb tengelytáv miatt parádés helykínálattal kecsegtet, ötödik ülőhelyével csenevésznek ígérkezik a V90 (is)

Új építőkészlet ide vagy oda, a saját tömeg nagyon magasról indul, legkevesebb 1825 kilogramm az új V90. A motorpaletta csakis 2,0 literes és legalább turbós egységeket sorol. A benzines belépő (T5) 254 lóerős, 350 Nm − már 1500-4800 1/perc közti fordulaton konstans − 350 Nm nyomatékkal. A T6 már kompresszort is bevet a turbó mellett, így 320 lóerőt és 400 Nm (2200-5400 1/perc közötti) nyomatékot ad, nem mellesleg alapból összkerékhajtású. A T8 a T6-ra épül, de még egy 117 lóerős, 240 Nm nyomatékú villanymotort is alkalmaz, így 407 lóerős rendszerteljesítményt és 640 Nm összesített nyomatékot nyújt. Konnektorból tölthető hibridként 9,2 kWh-s lítium-ion akkumulátorával legalább 45 kilométeres (helyi szinten) emissziómentes hatótávra lesz képes, itthon tehát zöld rendszámot kaphat majd.

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

A városi koccanásgátló természetesen gyalogosfelismerős, a gyártó kiemeli, hogy a rénszarvasokat is jól látja

A városi koccanásgátló természetesen gyalogosfelismerős, a gyártó kiemeli, hogy a rénszarvasokat is jól látja

Az ugyancsak 2,0 literes dízelek mind ikerturbósak, a D4 195 lóerőt és 400 newtonmétert, a D5 235 pacit és 480 newtonmétert tud. A váltó mindegyik V90-esnél nyolcfokozatú automata, a sofőrsegédek arzenáljával (aktív sávtartó, araszolófunkciós távolságtartós tempomat) félig önvezetőnek mondja ezt a modellt is a Volvo. A legtakarékosabbnak mondott és legizmosabb hibrid 2,1 l/100 km kombinált fogyasztást és 5,2 másodperces 100 km/órára gyorsítást hirdet. A T6-os 6,1 másodpercet és 7,4 l/100 km értéket ígér, az "alap" benzines 7 másodpercet és 6,8 litert. A dízelek (D4, D5 sorrendben) 8,5-7,2 másodpercet, 4,5-4,9 litert. További részletek, alap csomagtérméret legkésőbb másfél hét múlva, a Genfi Autószalon nyitása után várhatók.

Ez is érdekes lehet:
 

BMW E36 316i, 1998 - használtteszt

Az importlista élén is állt az E36 316i. Tetőablak, klíma, villanyablakok központi zár, minden...

Az új Insignia hozza vissza a legendás GSi nevet

Már Frankfurtban debütál a legújabb GSi névvel ellátott Opel, ami meglepő módon egy Insignia...

Mire megy a leggyorsabb Tesla egy 1000 lovas Supra ellen?

Sorra alázza a Tesla csúcsváltozata a szupersportkocsikat, nem igazán talál legyőzőre. Ezúttal...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen...

Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó...

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

Colie írta: 2016 február 20., szombat 22:04:26

Így nehéz lesz...
http://faktor.hu/faktor-59-ezer-volvot-hivnak-vissza-mert-menet-kozben-leallhat-a-motorjuk?source=hirkereso

A válaszoláshoz belépés szükséges
Colie írta: 2016 február 19., péntek 17:57:04

A rénszarvas 'jól látás' itt nálunk nagyon kellett már, megvéve! ;)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==

Friss tesztek

BMW M760Li xDrive M Performance teszt

Izzadságszagú sportzakó - BMW M760Li Videó

Horizontot görbít, hordószámra zabálja a benzint, állakat szakít, gumikat gyilkol, hideg pezsgőt kínál, feneket masszíroz és sportautós teljesítménnyel bódít az első M-es 7-es.


Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==

Hirdetés

VOLVO tesztek

Volvo V90 Inscription D5 AWD teszt

Csillagromboló - Volvo V90 teszt Videó

A prémiumgyártókkal vetekszik a Volvo egyik legújabb modellje, könnyen elcsavarhatja a vevők fejét akár a német hármas felől is. Különös kisugárzása van, amivel a Volvók mindig kenyérre kentek.


Volvo S90 D5 AWD Inscription teszt

Lehet szeretni! Volvo S90 teszt

Prémiumautó lett az új Volvo S90, ez kétségtelen. És van benne valami, ami miatt még úgy is nagyon szerethető, hogy a tesztautó bizony mutatott egy-két hibát.


Volvo XC90 D5 AWD Inscription teszt

Vállatlan fordulat - Volvo XC90 D5 AWD teszt Videó

Idén végre megérkezett a második generációs Volvo XC90, vállaiból és motorjainak hengerszámából is veszített, ám nagyon sokat okosodott.


Volvo V40 T3 Summum teszt

Alapnak nagyon nem rossz - Volvo V40 T3 teszt Videó

Az alsó-középkategória legbiztonságosabb modellje, az első autó, amely kívülre is fúj légzsákot - a Volvo V40 kétség kívül a nálunk járt alapmotoros verziójával is nagyon érdekes.


Volvo V60 DRIVe Momentum teszt

Józanul rázza a rongyot: Volvo V60 DRIVe teszt Videó

Polgári dízelmotorja csak négyhengeres, 1,6 literes és 115 lóerős, viszont így is jól megy és keveset fogyaszt a stop-startos Volvo V60 DRIVe.


Még több VOLVO teszt

Címlapon


Friss cikkek

Rendhagyó gumiteszt: a Michelin új sport abroncsát nyúztuk

Társ, ha csapatni kell - Michelin Pilot Sport 4 S

20 órája – Újdonság

Az utcai sportgumik legújabb versenyzőjét próbáltuk, elég rendhagyó módon. A Michelin Pilot Sport 4 S abroncsa különleges megoldásaival biztosítja a mindvégig irányítható veretést.


Millbrookban jártunk, Európa egyik legfejlettebb és legtitkosabb tesztközpontjában

Mi folyik Millbrookban, ami ennyire titkos? Megnéztük!

23 órája – Sztori

Ott volt az Aston, a Rolls-Royce, a villany-Jaguar, a szomszédban meg a Mercedes jobbkormányos teherautói várták, hogy terepen bénázzunk velük.


Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

4 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLVO V90 D5 (235LE) AWD

VOLVO V90 D5 (235LE) AWD

Ár: 17.888.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLVO V90 Cross Country 2.0 D [D4] AWD Geartronic ÁFÁS

VOLVO V90 Cross Countr...

Ár: 19.690.000 Ft

Évjárat: 2017 / 3

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLVO V90 D4 Momentum Fiatal Német Autók

VOLVO V90 D4 Momentum...

Ár: 16.690.000 Ft

Évjárat: 2016 / 10

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!