0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Gyári fotókon, majdnem minden infóval a Volvo V90 

Bemutatkozott az új nagyméretű kombi Volvo, íme a V90

·
Címkék: autó, Volvo, Volvo V90, kombi

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nagyobb szám a modellnévnél: a V70-est váltja a V90. Csomagterének (bővített) mérete ugyanakkor kisebb lesz, ahogyan a konkurensek között is van öblösebb. Ebből viszont lesz zöld rendszámos is.

A V90 hosszabb, szélesebb és laposabb, mint elődje − a márka hagyományai szerint még egy kis válla is van

A V90 hosszabb, szélesebb és laposabb, mint elődje − a márka hagyományai szerint még egy kis válla is van

A közönségpremier március elején, a Genfi Autószalonon lesz, kiszivárgott stúdiófotón már egy héttel ezelőtt láthattuk a Volvo új nagyméretű kombiját, ami az XC90-nel bevezetett és természetesen a szedán S90 által is alkalmazott − átméretezhető − SPA platformra épül, és ami a Volvo kombilegendáját hivatott folytatni.

Alapáron 16, opcióként akár 18 colos felniket kap, hasmagassága 15,3 centi, opcióként szintszabályzós légrugózás is rendelhető lesz

Alapáron 16, opcióként akár 18 colos felniket kap, hasmagassága 15,3 centi, opcióként szintszabályzós légrugózás is rendelhető lesz

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

A közzétett sok-sok fotó és külső-belső videó mellett az újdonság legtöbb adata publikus már, csomagterének alapméretről ugyanakkor hallgat egyelőre a gyártó. Az ülésdöntéssel elérhető bővített méret viszont már publikus: 1526 liter, amivel elmarad a kifutó V70 1600 literes értékétől, meg persze a Skoda Superb 1950 literesétől is. Pedig kívülről óriási, 4,94 méter hosszú, behajtott tükrökkel is 1,89 méter széles. Míg a hossz 11,1, a szélesség 3 centivel nőtt, a magasság 7 centivel csökkent, most 1475 mm. A tengelytáv 12,6 centis többlettel 2941 mm, az utastér tehát a korábbinál sokkalta tágasabbnak ígérkezik.

Nem csak kívül, belül is az XC90-essel megismert, meg persze az V90 limuzinjának számító S90 által is alkalmazott dizájnvonalat hozza

Nem csak kívül, belül is az XC90-essel megismert, meg persze az V90 limuzinjának számító S90 által is alkalmazott dizájnvonalat hozza

Hosszban a korábbinál nagyobb tengelytáv miatt parádés helykínálattal kecsegtet, ötödik ülőhelyével csenevésznek ígérkezik a V90 (is) Hosszban a korábbinál nagyobb tengelytáv miatt parádés helykínálattal kecsegtet, ötödik ülőhelyével csenevésznek ígérkezik a V90 (is)

Hosszban a korábbinál nagyobb tengelytáv miatt parádés helykínálattal kecsegtet, ötödik ülőhelyével csenevésznek ígérkezik a V90 (is)

Új építőkészlet ide vagy oda, a saját tömeg nagyon magasról indul, legkevesebb 1825 kilogramm az új V90. A motorpaletta csakis 2,0 literes és legalább turbós egységeket sorol. A benzines belépő (T5) 254 lóerős, 350 Nm − már 1500-4800 1/perc közti fordulaton konstans − 350 Nm nyomatékkal. A T6 már kompresszort is bevet a turbó mellett, így 320 lóerőt és 400 Nm (2200-5400 1/perc közötti) nyomatékot ad, nem mellesleg alapból összkerékhajtású. A T8 a T6-ra épül, de még egy 117 lóerős, 240 Nm nyomatékú villanymotort is alkalmaz, így 407 lóerős rendszerteljesítményt és 640 Nm összesített nyomatékot nyújt. Konnektorból tölthető hibridként 9,2 kWh-s lítium-ion akkumulátorával legalább 45 kilométeres (helyi szinten) emissziómentes hatótávra lesz képes, itthon tehát zöld rendszámot kaphat majd.

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

A városi koccanásgátló természetesen gyalogosfelismerős, a gyártó kiemeli, hogy a rénszarvasokat is jól látja

A városi koccanásgátló természetesen gyalogosfelismerős, a gyártó kiemeli, hogy a rénszarvasokat is jól látja

Az ugyancsak 2,0 literes dízelek mind ikerturbósak, a D4 195 lóerőt és 400 newtonmétert, a D5 235 pacit és 480 newtonmétert tud. A váltó mindegyik V90-esnél nyolcfokozatú automata, a sofőrsegédek arzenáljával (aktív sávtartó, araszolófunkciós távolságtartós tempomat) félig önvezetőnek mondja ezt a modellt is a Volvo. A legtakarékosabbnak mondott és legizmosabb hibrid 2,1 l/100 km kombinált fogyasztást és 5,2 másodperces 100 km/órára gyorsítást hirdet. A T6-os 6,1 másodpercet és 7,4 l/100 km értéket ígér, az "alap" benzines 7 másodpercet és 6,8 litert. A dízelek (D4, D5 sorrendben) 8,5-7,2 másodpercet, 4,5-4,9 litert. További részletek, alap csomagtérméret legkésőbb másfél hét múlva, a Genfi Autószalon nyitása után várhatók.

Ez is érdekes lehet:
 

Összehasonlító teszt: Fiat Tipo Kombi, Ford Focus Kombi, Kia cee'd_sw, Renault Megane Grandtour

Tipikus céges flottaautókat eresztettünk egymásnak dízelmotorral. Focus, cee'd, Megane, Tipo...

Mia Electric Mia L villanyautó használtteszt

Megnyomod a virágot, elcsúsztatod az ajtót, behuppansz középre, majd elsuhansz. Úgy megy, mintha...

Végre ismét csökken a benzin és a gázolaj ára is

Áprilisban eddig zömében drágulással találkozhattunk az üzemanyagáraknál, most szerdán viszont...

Komoly kedvezmények a dízelbotrányos Volkswagenekre

A csalós szoftverek javítása után komoly kedvezményekkel kerülhetnek piacra a sokáig százával...

Rövidesen átalakul a csúcs BMW-k váltóműve

Komoly korszakváltás következhet be az M-es BMW-k háza táján. A jelenlegi információk szerint...

Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180 LE MT teszt

Ritkán érdekli egy autó ennyire az autós világot, mint a Giulia. Mindenki szeretni, imádni akarja...

Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs...

Új autókat épít egy orosz lakatos a totálkárosokból

Nem kérdés, művészet amit az orosz Arthur Tussik végez a sokszor ropira tört autókkal. Most „csak...

Mini Countryman Cooper D teszt

Elég szélesre sikerült nyújtani a Mini palettáját, és még mindig nehezen találják egyes modellek...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

Colie írta: 2016 február 20., szombat 22:04:26

Így nehéz lesz...
http://faktor.hu/faktor-59-ezer-volvot-hivnak-vissza-mert-menet-kozben-leallhat-a-motorjuk?source=hirkereso

A válaszoláshoz belépés szükséges
Colie írta: 2016 február 19., péntek 17:57:04

A rénszarvas 'jól látás' itt nálunk nagyon kellett már, megvéve! ;)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==

Friss tesztek

Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180 LE MT teszt

Se veled, se nélküled, Giulia

Ritkán érdekli egy autó ennyire az autós világot, mint a Giulia. Mindenki szeretni, imádni akarja, mert Alfából van. Magunkra kell erőltetnünk, mert egy Alfát szeretni kell, akkor jó.


Mini Countryman Cooper D teszt

Mint a Cooper, csak használható – Countryman D

Elég szélesre sikerült nyújtani a Mini palettáját, és még mindig nehezen találják egyes modellek pontos helyét. A második Countryman egészen olyan, mint a kicsi Cooper, de ebben el lehet férni.


Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Ki akarna ennél többet? - (majdnem) alap Kia Rio teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs Kia Riót. Stabil, és meglepően tágas is.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==

Hirdetés

VOLVO tesztek

Volvo V90 Inscription D5 AWD teszt

Csillagromboló - Volvo V90 teszt Videó

A prémiumgyártókkal vetekszik a Volvo egyik legújabb modellje, könnyen elcsavarhatja a vevők fejét akár a német hármas felől is. Különös kisugárzása van, amivel a Volvók mindig kenyérre kentek.


Volvo S90 D5 AWD Inscription teszt

Lehet szeretni! Volvo S90 teszt

Prémiumautó lett az új Volvo S90, ez kétségtelen. És van benne valami, ami miatt még úgy is nagyon szerethető, hogy a tesztautó bizony mutatott egy-két hibát.


Volvo XC90 D5 AWD Inscription teszt

Vállatlan fordulat - Volvo XC90 D5 AWD teszt Videó

Idén végre megérkezett a második generációs Volvo XC90, vállaiból és motorjainak hengerszámából is veszített, ám nagyon sokat okosodott.


Volvo V40 T3 Summum teszt

Alapnak nagyon nem rossz - Volvo V40 T3 teszt Videó

Az alsó-középkategória legbiztonságosabb modellje, az első autó, amely kívülre is fúj légzsákot - a Volvo V40 kétség kívül a nálunk járt alapmotoros verziójával is nagyon érdekes.


Volvo V60 DRIVe Momentum teszt

Józanul rázza a rongyot: Volvo V60 DRIVe teszt Videó

Polgári dízelmotorja csak négyhengeres, 1,6 literes és 115 lóerős, viszont így is jól megy és keveset fogyaszt a stop-startos Volvo V60 DRIVe.


Még több VOLVO teszt

Címlapon


Friss cikkek

Már nem a mi autónk, de így is jó az új Suzuki Swift

Itthon vezettük a legújabb Suzukit, az ismét japán Swiftet

22 órája – Újdonság

Még nem tudni pontosan, mibe fog kerülni, de azért meghajthattuk itthon az ismét Japánból érkező Swiftet. Dízel nincs, turbós és hibrid van.


Győrben jártunk, RS Audikat láttunk és hajtottunk

Mit tud egy Audi a gyári tesztpályán? Videó

2 napja – Sztori

Egy autógyár a technikát kedvelő felnőttnek olyan, mint gyereknek a Disneyland. Mi viszont nem csupán láthattuk az Audi RS3 összeszerelését, meg is hajthattuk az autót.


Mi is ott leszünk az V. Nagy Futamon, és élőben jelentkezünk

Egy hét múlva Nagy Futam!

2 napja – Sztori

Részletes programterv és információk a lezárásokról. Hamarosan elrajtol az V. Nagy Futam, idén először az Andrássy úton, légiparádé nélkül.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLVO V90

VOLVO V90

Ár: 20.690.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLVO V90 2.0 D [D4] AWD Momentum Geartronic V90 Cross Country KÉSZLETRŐL!

VOLVO V90 2.0 D [D4] A...

Ár: 19.390.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLVO V90 Cross Country 2.0 D [D4] AWD Pro Geartronic

VOLVO V90 Cross Countr...

Ár: 19.990.000 Ft

Évjárat: 2017 / 3

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!