Új padlólemez, új motorok, új duplakuplungos váltó
Teljesen új padlólemezen érkezik a Sorento következő generációja, amelynek dimenziói minden irányban megnőttek. A tengelytáv 35 millimétert gyarapodott, így már 2815 milliméteres, míg az autó teljes hosszúsága 10 milliméterrel nőtt. A legnagyobb újdonság viszont a hibrid hajtáslánc, amely a típus történetében most először jelenik meg a Sorento motorházteteje alatt.
Az öntöltő hibrid után konnektoros változat is elérhető lesz
A Smartstream névre keresztelt rendszer az 1,6 literes turbós, közvetlen befecskendezéses benzinmotorból, egy 44,2 kW teljesítményű villanymotorból és az 1,49 kWh-s lítium-ion akksiból áll. Ennek rendszerteljesítménye 230 lóerő, a legnagyobb forgatónyomatéka pedig 350 Nm. Az akksipakk természetesen az utastér alatt kapott helyet, így nem vesz el sem abból, sem a csomagtérből hasznos litereket. Az öntöltő hibrid mellé azonban érkezik a későbbiekben egy konnektoros hibrid változat is.
Amerikai stílus is vegyült a formatervbe
A hibrid mellett Európában és Koreában a friss fejlesztésű dízelmotor is megmarad a palettán. A 2,2 literes gázolajos motor 202 lóerős és 440 Nm forgatónyomatékot tud felmutatni. Ezt az erőt pedig akár a szintén új, 8 fokozatú, duplakuplungos sebességváltó is továbbíthatja a kerekek felé. Az új Sorentóra már nem kell sokat várni, hiszen március 3-án, a Genfi Autószalonon élőben is megmutatják.
A hibrid és a dízel mellett benzinmotorral is rendelhető az új Sorento