0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Hangulatos a jövő hippibusza

Buzz néven érkezett a Volkswagen újabb önvezető tanulmánya

·

A retro és a jövő keverése az egyik legjobb kontrasztot alkotó tanulmányautót hozta a Volkswagennél. A Buzz nem csak mutatós, gyors is lenne, 5 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t.

13 ablak sajnos nincs, helyette nagyobb üvegfelületek vannak a tetőn is. A Buzz nagyon jól hozza a T1-es hangulatát, így kicsit könnyebben emészthetők lennének a jövő autói

13 ablak sajnos nincs, helyette nagyobb üvegfelületek vannak a tetőn is. A Buzz nagyon jól hozza a T1-es hangulatát, így kicsit könnyebben emészthetők lennének a jövő autói

Tudják a Volkswagennél, hogyan kell felkelteni a figyelmet a jövő kapcsán, legújabb önvezető tanulmányautójuknak retro külsőt kölcsönöztek. Talán minden idők egyik legérdekesebb autója az első generációs Transporter, formáját mindenki ismeri, a klasszikus kétféle fényezés pedig bármilyen árnyalatban jól tud mutatni rajta. Az új tanulmány neve Buzz, és a Budd-e vonalát viszi tovább. Az I.D. sorozat új tagjaként a legfontosabb tulajdonsága önvezető képessége, amit annyira biztosra jósolnak, hogy ilyen módban már a kormány is visszahúzódna a műszerfalba.

%KA%Úgy alakítható, ahogy éppen kedvünk van, akár menet közben is%KA%

Úgy alakítható, ahogy éppen kedvünk van, akár menet közben is

Visszahúzódik a kormány önvezető módban, az 5 másodperces gyorsulásról két villanymotor gondoskodik, 369 lóerőt teljesítenek Visszahúzódik a kormány önvezető módban, az 5 másodperces gyorsulásról két villanymotor gondoskodik, 369 lóerőt teljesítenek

Visszahúzódik a kormány önvezető módban, az 5 másodperces gyorsulásról két villanymotor gondoskodik, 369 lóerőt teljesítenek

Lézerszenzorok, ultrahangszenzorok, radarok, kamerák, szinte mindent bevetnek, amit jelenleg az autógyártás használ. Ha már maga intézi a vezetést, nincs is szükség sofőrre, az utastér úgy alakítható, akárcsak egy szoba. Az első ülések hátrafordíthatók, tologathatók, van itt mozgatható asztal és ággyá alakítható hátsó rész is. Teljesítmény terén is remekel, mindkét tengelyére kap egy-egy villanymotort, összteljesítményük 369 lóerő, amivel 5 másodperc alatt repítik a buszt 100 km/h-ás sebességre. 111 kWh-ás akkumulátorai 430 km-es hatótávra elegendő energiát tárolnak, 80%-ra akár 30 perc alatt tölthetők. A Buzz sorozatgyártású verziója a jelenlegi tervek szerint 2025-ben debütálna.

A Buzz akkumulátorai 111 kWh-ás teljesítményt biztosítanak, ezzel 430 km-es hatótávot szabva a stílusos villanyautónak

A Buzz akkumulátorai 111 kWh-ás teljesítményt biztosítanak, ezzel 430 km-es hatótávot szabva a stílusos villanyautónak

Ez is érdekes lehet:
 

A Fiat-Chrysler és a Renault motorjainak emissziós értéke is elcsúszhatott

A Renault egyszer már tisztázta magát a dízelbotrány kapcsán, most viszont ugyanúgy elhasalhat...

Opel Crossland X - a Mokka vagány testvérének tekinthetjük

Bár a tavaly frissített Mokka X is a kisautók szegmensében hódít, a Crossland X is oda érkezett...

Fogszabályzós, takarékosabb és erősebb lesz a Ford Mustang

Az Egyesült Államokban bemutatkozott a Ford Mustang frissítése. Nem a három új szín érdekes...

Téligumiteszt 2016: szokott csapattal, szokott helyen, fagyban

Idén is megvalósítottuk téligumitesztünket a nonstopgumi csapatával. Fagypont alatt mértünk...

Opel Zafira Innovation 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop teszt

Frissült az Opel nagy-egyterűje. Nem csak orra, de a beltér is változott, fő erénye továbbra...

Közelít egymáshoz a dízel és a benzin ára, utóbbié nő

Szerda után péntek is üzemanyagár-változást hoz, míg szerdán olcsóbb lett a gázolaj, péntektől...

Így épül a legerősebb hazai Nissan GT-R

1200 lóerő fölé várják a hazai építésű GT-R teljesítményét, de még nem tudják, hol lesz a vége...

Elkészült az Electric GT bajnokság Tesla versenyautója

Talán nem is a 778 lóerősre húzott csúcsteljesítmény, hanem az 500 kilogrammos tömegcsökkentés...

Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Titanum teszt

Se nem eco, se nem sport, mégsem rossz az EcoSport

Ahogyan a Mustang, úgy a Ford EcoSport is Amerikából érkezik, csak épp annak déli részéből. Látszik is rajta, de azért ez is igazi Ford, egészen jól vezethető.


BMW 320d Gran Turismo xDrive Steptronic Sport Luxury teszt

Pompakupé - BMW 320d GT

Háromféle karosszériával juthatunk hozzá a normál, négy oldalajtóval szerelt 3-ashoz, csak az egyiket 4-esnek hívják. Kényelmesnek kéne lennie, de sportos. Van ennek így értelme?


Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Nem ér a neve! Renault Scenic IV teszt Videó

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai crossoverként nézzük. Úgy még családi autónak is egész jó.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Nemzetközi menetpróbán a frissített Lexus IS

Kéne IS, meg nem IS - Lexus IS menetpróba

Tegnap – Újdonság

Továbbra is két motorral, akár F Sport kivitelben, átrajzolt vonalakkal és frissített beltérrel érkezik a ráncfelvarráson átesett Lexus IS.


Négy különböző WRC az élen Monte Carlóban

Haláleset árnyékolja be a Monte Carlo Rally-t

2 napja – Sztori

Halálesettel indul a 2017-es Rally Világbajnokság. Az első nap után négy különböző márka foglalja el az első négy helyet, Neuville vezet.


Nem talált hálózatot a telefonja, nem tudta kinyitni a Teslát

Így hagy egy Tesla az út szélén

3 napja – Sztori

Megpróbálja sok gyártó könnyebbé, egyszerűbbé tenni az autók használatát, ennek egyik megoldása, hogy kevesebb kütyüt hordjunk magunknál, használjuk a telefonunkat kulcsként. Zsákutca lenne?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN GOLF VII 1.2 TSi BMT Start Euro 6 SZ.KÖNYV 14E KM PAN.TETŐS

VOLKSWAGEN GOLF VII 1....

Ár: 3.799.000 Ft

Évjárat: 2015 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN POLO 1.2 65 12V Comfortline

VOLKSWAGEN POLO 1.2 65...

Ár: 550.000 Ft

Évjárat: 2002 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN SHARAN 1.9 PD TDI

VOLKSWAGEN SHARAN 1.9...

Ár: 1.150.000 Ft

Évjárat: 2001 / 8

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!