0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Hangulatos a jövő hippibusza

Buzz néven érkezett a Volkswagen újabb önvezető tanulmánya

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A retro és a jövő keverése az egyik legjobb kontrasztot alkotó tanulmányautót hozta a Volkswagennél. A Buzz nem csak mutatós, gyors is lenne, 5 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t.

13 ablak sajnos nincs, helyette nagyobb üvegfelületek vannak a tetőn is. A Buzz nagyon jól hozza a T1-es hangulatát, így kicsit könnyebben emészthetők lennének a jövő autói

13 ablak sajnos nincs, helyette nagyobb üvegfelületek vannak a tetőn is. A Buzz nagyon jól hozza a T1-es hangulatát, így kicsit könnyebben emészthetők lennének a jövő autói

Tudják a Volkswagennél, hogyan kell felkelteni a figyelmet a jövő kapcsán, legújabb önvezető tanulmányautójuknak retro külsőt kölcsönöztek. Talán minden idők egyik legérdekesebb autója az első generációs Transporter, formáját mindenki ismeri, a klasszikus kétféle fényezés pedig bármilyen árnyalatban jól tud mutatni rajta. Az új tanulmány neve Buzz, és a Budd-e vonalát viszi tovább. Az I.D. sorozat új tagjaként a legfontosabb tulajdonsága önvezető képessége, amit annyira biztosra jósolnak, hogy ilyen módban már a kormány is visszahúzódna a műszerfalba.

%KA%Úgy alakítható, ahogy éppen kedvünk van, akár menet közben is%KA%

Úgy alakítható, ahogy éppen kedvünk van, akár menet közben is

Visszahúzódik a kormány önvezető módban, az 5 másodperces gyorsulásról két villanymotor gondoskodik, 369 lóerőt teljesítenek Visszahúzódik a kormány önvezető módban, az 5 másodperces gyorsulásról két villanymotor gondoskodik, 369 lóerőt teljesítenek

Visszahúzódik a kormány önvezető módban, az 5 másodperces gyorsulásról két villanymotor gondoskodik, 369 lóerőt teljesítenek

Lézerszenzorok, ultrahangszenzorok, radarok, kamerák, szinte mindent bevetnek, amit jelenleg az autógyártás használ. Ha már maga intézi a vezetést, nincs is szükség sofőrre, az utastér úgy alakítható, akárcsak egy szoba. Az első ülések hátrafordíthatók, tologathatók, van itt mozgatható asztal és ággyá alakítható hátsó rész is. Teljesítmény terén is remekel, mindkét tengelyére kap egy-egy villanymotort, összteljesítményük 369 lóerő, amivel 5 másodperc alatt repítik a buszt 100 km/h-ás sebességre. 111 kWh-ás akkumulátorai 430 km-es hatótávra elegendő energiát tárolnak, 80%-ra akár 30 perc alatt tölthetők. A Buzz sorozatgyártású verziója a jelenlegi tervek szerint 2025-ben debütálna.

A Buzz akkumulátorai 111 kWh-ás teljesítményt biztosítanak, ezzel 430 km-es hatótávot szabva a stílusos villanyautónak

A Buzz akkumulátorai 111 kWh-ás teljesítményt biztosítanak, ezzel 430 km-es hatótávot szabva a stílusos villanyautónak

Ez is érdekes lehet:
 

Lexus IS 300h Luxury Safety teszt

A meglepetések autója volt számomra a Lexus IS 300h. A Toyota legendásan gazdaságos hibridrendszere...

Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható...

Sokan nem tudják: a hibrideket nem kell tölteni

Hiába adott már el több mint 10 millió hibridet a Toyota, sokan még mindig nem tudják, hogy a...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...

Itt a Mercedes első pickupja, az X-osztály, háromféle stílusban

Leleplezték a Mercedes hónapokkal ezelőtt meglibbentett pickupját, az X-osztályt. Visszafogták...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

2 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

4 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

4 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4 Trendline !119eKm!

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4...

Ár: 1.475.000 Ft

Évjárat: 2004 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN CADDY 1.6 CR TDI Maxi Life Trendline BlueMotion Magyar! Első tulaj! 171e km!

VOLKSWAGEN CADDY 1.6 C...

Ár: 3.599.000 Ft

Évjárat: 2013 / 10

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN PASSAT VI 2.0 PD TDI Highline

VOLKSWAGEN PASSAT VI 2...

Ár: 1.690.000 Ft

Évjárat: 2005 / 6

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!