Hamarosan megérkezik az új limitált kiadású Alfa Romeo 4C

Csak 108 db készül az új Alfa Romeo 4C-ből!

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az olasz autómárka nem viccel: majdnem 81.000 dollárért fogja kínálni a limitált kiadású modellt. De vajon mi kerül rajta ennyibe?

Az Alfa Romeo 108 példányban készíti el a 4C Competizione Limited Edition modellt, és most egy titokról is fellebbentették a fátylat: ebből a csekély mennyiségből 10 db az ausztrál utakat fogja róni.
A modell ára nem olyan magas, mint például a hiperautóké, de azért minden vásárlónak mélyen a zsebébe kell majd nyúlnia. Ha az ausztrál dollárbeli árfekvésre vagyunk kíváncsiak, akkor 119.000 dolláros vételi árról számolhatunk be, amerikai valutára átváltva 80.817 dollárt csengethetünk ki érte.
Hirdetés
De milyen extrákkal bolondították meg ezt a modellt a sztenderd változathoz képest? Az egyik leginkább említésre méltó változás, hogy most már alapból csak a kettős üzemű Akrapovic kipufogórendszert biztosítják a modellhez, így a tulajdonos a választott vezetési módtól függően gyönyörködhet a csöndben, vagy a Race funkció esetében a szimfóniában. A 4C Competizione Limited Edition ezen kívül csak a Vesuvio matt szürke árnyalatában lesz kapható, kiegészülve némi matt feketével és vörössel a motorháztetőn, a tetőn és a hátsó fertályon. A domináns hatást tovább fokozó sötét színű, könnyűfém felnik elöl 18, hátul pedig 19 hüvelykesek és piros féknyergeket ölelnek körbe roppant ízlésesen.
Ami a járgány belsejét illeti, ott szintén a sötét színek dominálnak, főként a fekete: ebben a színben pompáznak ugyanis a bőrülések, de még a sportkormány is, aminek a komorságát a vörös színű varrások oldják fel egy kicsit. Egyébként a középső konzolra kerülnek majd az egyedi, számozott, limitált kiadású jelvények is, de az utazási élményt minden bizonnyal fel fogja dobni az Alpine prémium hangrendszer is.
A teljesítményt illetően sajnos nem lett gazdagabb a választék: ugyanaz az 1,75 literes, négyhengeres, turbómotor fog benne duruzsolni, mint ami a sztenderd modellekben is. 240 lóerővel és 350 Nm nyomatékkal. Persze ez se kevés!
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?