Nagyot ment a Toyota Supra reklámja az NFL nyitányon

Csak a Joker film előzetese tarolt nagyobbat a Toyota Supra reklámjánál

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ha elkezdődik az NFL szezon, akkor az autórajongók is elkezdhetik dörzsölni a tenyerüket, hiszen érkeznek az új és látványos reklámok.

Szeptember 5-én a Chicago Bears és a Green Bay Packers összecsapásával kezdődött az NFL (pestiesen szólva az amerikai foci) századik idénye. Furcsán hangozhat, hogy ez az autórajongóknak is fontos, pedig így van, hiszen a gyártók, sok más vállalattal együtt, különleges reklámokkal készülnek erre az időszakra. Ugyanis ez az USA legnézettebb sporteseménye, illetve eseményei a döntővel (Super Bowl) bezárólag. Mostanra megérkeztek a reklámok sikerét vizsgáló elemzések is, amelyekből egyértelműen kiderült, hogy a Toyota Supra és a Joker előzményfilm előzetese volt a legnagyobb hatással a nézőkre.
Az Entertainment Data Oracle (EDO) nevű elemzőcég pontozta a 2019-es NFL idénynyitó meccs idején lejátszott összes reklámot, majd rangsorolta ezeket az általuk generált járulékos internet-forgalom nagysága alapján. Az EDO szerint az autógyártók közül messze a Toyota érte el a legnagyobb részesedést a keresésekből 47 százalékkal. Ennél csak a Joker film előzetese tudott nagyobb számot produkálni, 48 százalékot. Kevin Krim, az EDO elnök-vezérigazgatója elmondta, hogy miért is annyira fontos az autógyártók számára az NFL alatt reklámozni: „Először is, az NFL közönségben enyhe többségben vannak a férfiak, ahogyan az új autót vásárlók között is. De az amerikai foci a nők körében is magasan a legnépszerűbb sportnak számít és a nők erős hatással vannak az új autókat érintő vásárlási döntésekre. Másodsorban pedig összességében az NFL nézői általában az átlagnál kevésbé aktív tévénézők, ezért ez egy olyan esemény, ahol az autók el tudják érni a tévénézőket. Az NFL jelenti a maximális élő közvetítési élményt: a nézettsége nagyon magas, és a hirdetők és szponzorok számára hatalmas hasznot hoz a szurkolók szenvedélye, illetve az, hogy a nézők milyen erősen azonosulnak a pályán zajló játékkal, miközben élőben nézik a meccset.”
Hirdetés
Bár a Toyota nem teljesen új reklámot vetített a Supráról, remélhetőleg a döntőre érkeznek majd újak is. Az alábbi videóban nézheted meg, hogy melyik Supra reklámról van szó, alatta pedig a Joker előzetesét is megmutatjuk.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?