Csúcsfelszerelt zöld rendszámos az Explorer, mutatjuk az árait!

Csak plafonig felextrázott kivitelben kapható itthon a Ford Explorer, és így is jó ajánlat

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Amerika egyik kedvenc SUV-jával tért vissza a Ford az európai piacra. Az Explorer ráadásul plug-in hibrid, bivalyerős és nagyon jól felszerelt, az ára a 30 milliót sem éri el, de még állami támogatás is kérhető hozzá.

Volt már rá példa, hogy a Ford Európában forgalmazta az Explorert, ám az amerikai sikermodellre akkor még nem volt felkészülve az öreg kontinens. Most, hogy már az európai SUV-k is közelítik a népszerű amerikai vasak méreteit, igazán sikeres lehet az Explorer, és a Ford úgy is készült, hogy az új generációból globális modellt készít. Az Explorer most meg is érkezett Magyarországra, megvan a hivatalos árlistája és pontos felszereltsége is, amik mindenképpen lenyűgözőek a jelenlegi kínálatot tekintve.
Hirdetés
Az Explorerrel kapcsolatban mindenképp a legfontosabb részlet, hogy csak plug-in hibrid kivitelben kerül a hazai piacra, vagyis (a jelenlegi szabályzás mellett...) csak zöld rendszámos Explorerrel fogunk találkozni.

3,0 literes duplaturbós V6-os benzinmotorja 350 lóerőt teljesít, melyet egy 100 lóerős villanymotorral egészítettek ki.

A rendszerteljesítmény elérheti a 450 lóerőt és a 840 Nm nyomatékot is, ezért a Ford sportos programot és futóműhangolást készített az óriáshoz. Az Explorer felépítését tekintve klasszikus hosszmotoros és alapból hátsókerékhajtású, de mindegyikhez jár az elektronikusan vezérelt összkerékhajtás és a 10 fokozatú automata váltó is. Beépített akkumulátora 14 kWh-s, melyből a felhasználható 13,1 kWh-val 40 kilométeres tisztán elektromos hatótávra képes, ami egy városi ingázáshoz már elégnek mondható. Ezt tartalékolhatjuk, vagy kimeríthetjük teljesen, de kérhetjük tőle hogy a benzinmotort generátorként használva töltse fel, mindre van külön program, ahogy vezetési menetmód is, összesen hét. Az új Explorer hazai árlistája meglehetősen egyszerű. Kétféle kivitelben készül, melyek között csak stílusbeli különbségeket fogunk találni, sportos ST-Line és prémiumosabb Platinum felszereltség szerepel az árlistában. Az ST-Line futóműhangolása feszesebb lesz, a Platinumon elhagyják a feliratot az autó orrán és megvilágított küszöbborításokat kap.

Az ST Line listaára 25 982 000, a Platinum pedig 26 182 000 forintnál kezdődik.

Egyetlen felár fizethető, mégpedig a fényezésé, ami árnyalattól függően 80 000-460 000 forintig terjedhet. Az Explorer olyan felszereltséget sorakoztat fel biztonsági és kényelmi extrákból, akárcsak egy prémium SUV. Sávtartó, távolságtartós tempomat, vészfékasszisztens, holttérfigyelő, hátsó keresztirányú forgalomfigyelő is szerepel, de teljesen ledes fényszórók, visszagurulásgátló és lejtmenet asszisztens is segítheti a sofőrt. Digitális műszerfalat kap, 14 hangszórós B&O Play hifit és nyitható panoráma tetőablakot. Ezek mellett fedélzeti wifit is, mely 10 eszközt képes kiszolgálni, valamint elöl fűthető és hűthető, hátul fűthető bőrüléseket, valamint három zónás klímát. Méretei jóvoltából pedig hétüléses kivitelben készül, a harmadik sorban elektromosan dönthetjük le, vagy állíthatjuk fel az üléseket, de a második sorban is elektromosan állítható a támladőlés. Az új Ford Explorer árlistája már elérhető az autó pedig rendelhető, és csak a színén érdemes gondolkodni, minden, amit máshol külön kérhetnénk, az benne van, kevesebb mint 26 millió forintért, nagycsaládosként pedig ebből is levonható a 2,5 milliós nagycsaládos támogatás.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?