Nem jött be a Tatának a Nano - Ãrtuk tavaly nyáron, hiszen az indiaiak hiába épÃtették meg a világ legolcsóbb autóját (2009-ben 350 ezer forintnak megfelelÅ‘ rúpiáért kezdték forgalmazni), a tervezett átütÅ‘ sikert nem érték el, saját bevallásuk szerint is becsÅ‘dölt a koncepció. Ehhez képest most az az újdonság a törpével kapcsolatban, hogy februártól dÃzelmotorral is támad, no meg két új kocsit, egy ferdehátút és egy szedánt is terveznek a márka európai stúdiójában. Ha Európában nem is, de jelenleg a Nano benzinesként és CNG-vel is tölthetÅ‘en kapható. A dÃzel 2 hengeres, 800 köbcentis lesz 45 lóerÅ‘vel és 2,5-2,8 l/100 km-es vegyes fogyasztással
Új szÃnek, új remények. Az emlÃtett friss Taták, tehát nem a képeken látható Nanók feltöltött (1.2-es, több mint 100 lovas) benzin- és (1.3-as Fiat Mjet) dÃzelmotorral várják majd vásárlóikat, de hogy kik lesznek ezek, ha a Nano is drága az indiaiaknak...