Érkezik az új Audi RS3, már a Quattro hajtását tesztelik a hóban
Egy évvel az új A3 megjelenése után itt az ideje a csúcs-sportmodell szÃnrelépésének
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az A3 modellcsaládban is elérhető lesz a csúcsok csúcsa, az RS3. Természetesen nem csak jelképesen, hiszen a Quattro hajtásnak köszönhetően a versenypályák mellett a legmeredekebb és leghavasabb hegycsúcsok sem jelentenek majd akadályt.
A jelenleg futó A3 széria már egy éve megjelent, az S3 is már 6 hónapos, Ãgy eljött az ideje, hogy támadjon a várva várt csúcsmodell, az RS3. A képek alapján már az is biztos, hogy szedánként is kapható lesz.
Rengeteg apróság leplezi le az autót, sok minden különbözteti meg ugyanis az RS Audikat a hidegvérűbb változatoktól. A leglátványosabb mind közül, hogy az autó valamivel szélesebbnek és alacsonyabbnak tűnik, a fékek pedig jóval nagyobbnak látszanak. Bizonyára ettÅ‘l még van, aki kételkedne, hiszen a kémfotósok - érthetÅ‘ okokból - nem osontak oda a hóban keresztbe csúszkáló autóhoz és nem mérték le centire pontosan, de ez még nem minden. Az S3 fÅ‘ként dekorációs célokat szolgáló agresszÃv kinézetű elsÅ‘-oldalsó "légbeömlÅ‘ivel" szemben a képen látható autón egyértelműen funkcionális nyÃlásokat láthatunk, a hátsó légterelÅ‘ is észrevehetÅ‘bb méretű, a már-már tradicionálisnak számÃtó ovális kipufogóvégek pedig egyértelmű RS vonások.
A kirakó legfontosabb, még ismeretlen eleme a motor, de aggodalomra semmi ok, biztosan 400 lóerÅ‘ fölé érkezik majd. Egyes meg nem erÅ‘sÃtett információk szerint az Audi 2,5 literes TFSI benzinmotorja még a legerÅ‘sebb kompakt cÃmet is visszaszerezheti a 416 lóerÅ‘s Mercedes CLA 45 S-tÅ‘l.
Már csak néhány hónap és leveti magáról az összes álcát Sportback és - a képeken látható - Sedan formában is. RemélhetÅ‘leg, ahogy ez az S3 esetében történt, az RS modellnél is egyszerre kezdik majd meg a forgalmazást, és nem kell még tovább várni a négyajtós kivitelt áhÃtóknak.