0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Egymillió konnektoros autó fogyhat az év végéig

Egyre több konnektoros autót vesznek, mutatjuk a legnépszerűbbet

·

Hazánkban a kifutó Nissan Leaf, Európában a Renault Zoe, világszinten azonban az új Toyota Prius Plug-in Hybrid vezeti a konnektoros autók egyre bővülő eladásait.

%KA%Júniusban hazánkban is minden eddiginél több, 7 darab Prius Plug-in került forgalomba (újonnan), a konnektorosok között világszinten első lett%KA%

Júniusban hazánkban is minden eddiginél több, 7 darab Prius Plug-in került forgalomba (újonnan), a konnektorosok között világszinten első lett

Érdekes tendenciák láthatók a villanyautók, illetve a konnektoros hibridek egyre csak bővülő, de még mindig marginálisnak mondható piacán. Arról nemrégiben számoltunk be, hogy az európai villanyautó-piac idén 54 százalékkal nőtt, s az élén a nálunk még mindig alig exponált Renault Zoe áll. Az InsideEV elemzése szerint ugyanakkor a konnektorról tölthető (tisztán elektromos, illetve plug-in hibrid) autók között világszerte a Toyota Prius Plug-in bizonyult az első félév legnépszerűbb típusának.

Fontos megjegyezni, hogy igen jelentős mérföldkövet ért el idén júniusban az elektromos járművek globális piaca: a villanyautók piaci részesedése most először haladta meg az egy százalékot. A konnektorosok 105 ezer darabos júniusi eladása (a havi forgalmi érték most másodszor lépte át a százezres határt) 38 százalékos növekedést képvisel az előző év azonos időszakához képest. Ami a teljes első félévet illeti, a növekedés még lenyűgözőbb: 41 százalékos. A januártól júniusig gazdára talált, közel 450 ezer konnektoros gépkocsi azt jelenti, hogy ha váratlan, előre nem várt akadály nem gördül a villanyautók térhódításának útjába, eladásaik az idei év végére elérhetik az egymillió darabot, ami történelmi jelentőségű lenne.

%KA%Az Inside EV összeállítása szerint a Prius Plug-in az idei első félévben az eddigi vezető Nissan Leafet is megelőzte a konnektoros modellek világszintű listáján. A magyar piacon azért magasan a Leaf maradt az első%KA%

Az Inside EV összeállítása szerint a Prius Plug-in az idei első félévben az eddigi vezető Nissan Leafet is megelőzte a konnektoros modellek világszintű listáján. A magyar piacon azért magasan a Leaf maradt az első

Ebből a további sikerekkel kecsegtető, de önmagában is elismerésre méltó teljesítményből oroszlánrészt vállalt a Toyota Prius Plug-in (egyes piacokon, például Amerikában Toyota Prius Prime) hálózatról tölthető hibrid változata. A típus annyira népszerű, hogy nem tud annyit gyártani a Toyota, amennyi kielégítené a vásárlók igényeit, ám még így is a legnépszerűbb a szegmensben: az első félévben 26 867 darabot adtak el belőle világszerte. Ezzel az eladási ranglisták korábbi bajnokait, a Nissan Leaf és a Tesla Model S villanyautókat is maga mögé utasította, igazolva, hogy a Toyota hibrid technológiája és az ezzel járó nagy hatótáv, valamint könnyű üzemeltethetőség sokkal nagyobb bizalmat ébreszt a vásárlókban, mint a tisztán elektromos üzemű villanyautók. Hogy ez a jövőben megváltozzon, a Toyota már dolgozik azon, hogy a villanyautók is mind többek számára megnyerők legyenek, és még az évtized vége előtt piacra dobja saját fejlesztésű, új generációs, szilárd elektrolitos – szilárdtest – akkumulátorral szerelt villanyautóját, amiről már korábban is voltak hírek.

Ez is érdekes lehet:
 

Csúnyán ráfizethetünk az utángyártott alkatrészekkel javításra

Vegyél gyári alkatrészeket, javíttasd márkaszervizben az autódat, különben meghalsz! Erős az...

Skoda Octavia Style 1.0 TSI teszt

Túltolták a downsizingot, de ne legyünk előítéletesek. Az ezres Octaviát vezetni jó, a fogyasztása...

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel...

Hummer H1 6.6 Duramax V8, 1998 - használtteszt

A katonai verziótól erősen eltér, de még így is olyan, mint egy tank a többi autóhoz képest...

Tavaly év eleje óta már közel másfélszeresére nőtt a használtautó-eladások összértéke

Újabb rekord dőlt a hazai használtautó-piacon a harmadik negyedévben: az időszak során mintegy...

Elvette a rekorder, első helyet a Koenigsegg a Bugattitól

Alig pár hétig birtokolhatta a 0-400-0 km/órás rekordot a Bugatti Chiron. A svéd Koenigsegg Agera...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...

Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (7 db)

Vascsi írta: 2 hónapja
zold írta: 2 hónapja

Én 10 év alatt kb 6-7 hibridet vezettem (1 Volvo, 2 Toyota a többi Lexus).



Én azt látom a Lexus hajtáslánca minden generációval egyre "felvizezettebb", pl az aktuális NX az első V6-os RX- hibridhez képest.



Európában milyen PHEV-eket árult a Toyota a múlt évben? Én egyről sem tudok...


Előzmények megtekintése

Erre nem válaszoltál:
"5 éve árul plugin hibridet a Toyota. Mely gyártók kezdték hamarabb?"


"Európában milyen PHEV-eket árult a Toyota a múlt évben? Én egyről sem tudok..."
2010. szeptemberi budapesti Triatlon Világbajnokság "felvezető" és pályabejáró autója volt. Na kb. onnantól lehet kapni, illetve látni magyar rendszámos Prius plugin-t Mo-on. Hogy Europában mikortól lehet kapni, gondolom 2010-től. A mostani már a második generáció!
http://pctrs.network.hu/clubblogpicture/1/3/6/_/136972_948782988_small.jpg

A válaszoláshoz belépés szükséges
Vascsi írta: 2 hónapja
zold írta: 2 hónapja

Nem a toyotával van a bajom, hanem az elszállt fanboyokat akik úgy pattognak hogy életükben nem láttak közelről ilyet.



Te már vezettél bármilyen hibridet? Van hibridet a garázsban? Vagy honnan ez a mánia?



Ami tény, a Toyota finoman szólva is bealudta a plugin hibrid fejlesztéseket,és van olyan hülye hogy erre még büszke is.. http://autossagok.blog.hu/2017/07/19/leghulyebb_toyota_hibrid_reklam



Szóval ha az utolsóként kijött hibriddel a hype alapján piacvezető lesz az kb ugyanannyira nem megérdemelt, mint amikor az Autobild arról hadovált hogy a rém gyenge Golf V a "golfkategória" élmezőnye.Elévülhetetlen autóipari érdemei vannak a Toyotának a HSD rednszer kifejlesztésével (gyakorlatilag ők mutatták meg hogy milyen egy működőképes hibrid rendszer), de ezt most tényleg bealudták, amikor sokadikként kezdtek el PHEV-et árulni.



Nem tudom hogy megérted-e amit írtam vagy úgysem látsz át a mélylila fanboy ködön.



Azért egy próbát megért...


Előzmények megtekintése

"Ami tény, a Toyota finoman szólva is bealudta a plugin hibrid fejlesztéseket,és van olyan hülye hogy erre még büszke is."

A hibrid szó jelentését az elmúlt 20 évben az emberek a takarékossággal, a környezet radikálisan kisebb terhelésével, tisztasággal, fenntarthatósággal, finomabb működéssel, hihetetlen megbízhatósággal kötötték össze. A Toyota - bár kicsit lassan, de - elérte ezt.
Erre jött a többi gyártó és ontják magukból a semmire nem való (itt most hibrid értelemben!), reklámszintű, adócsalós, sokat zabáló, szennyező, elavult szarukat, amire te azt mondod mennyivel előrébb vannak.

Szakmai elfogultságodra, szűklátókörüségedre remek példa, óriási fricska az ADAC plug-in hibrid cikke:
https://www.adac.de/infotestrat/tests/eco-test/vergleich_plugin_hybride_2017/default.aspx?ComponentId=294843&SourcePageId=31832

Kvázi a tesztelt pluginek között az egyetlen értékelhető a NÉMETEK SZERINT a Prius volt! A Toyota Prius Plug-in messze a leggazdaságosabb, mind a villamos energia mind az üzemanyag-fogyasztást tekintve. És ha ez még nem lenne elég a sáros lábukat beletörlik a német, koreai, svéd autókba.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2 hónapja
Vascsi írta: 2 hónapja

4 különböző hibridet vezettem majdnem 30ezer km-en keresztül, de vezettem sokáig dízel vw-t is meg bmw-t, meg kb. 40 különböző autót.



5 éve árul plugin hibridet a Toyota. Mely gyártók kezdték hamarabb?



Én sem azt mondtam hogy a tavaly kijött plugin Prius olyan jó lenne.


Előzmények megtekintése

Én 10 év alatt kb 6-7 hibridet vezettem (1 Volvo, 2 Toyota a többi Lexus).

Én azt látom a Lexus hajtáslánca minden generációval egyre "felvizezettebb", pl az aktuális NX az első V6-os RX- hibridhez képest.

Európában milyen PHEV-eket árult a Toyota a múlt évben? Én egyről sem tudok...

A válaszoláshoz belépés szükséges
voxel írta: 2 hónapja
zold írta: 2 hónapja

Nem a toyotával van a bajom, hanem az elszállt fanboyokat akik úgy pattognak hogy életükben nem láttak közelről ilyet.



Te már vezettél bármilyen hibridet? Van hibridet a garázsban? Vagy honnan ez a mánia?



Ami tény, a Toyota finoman szólva is bealudta a plugin hibrid fejlesztéseket,és van olyan hülye hogy erre még büszke is.. http://autossagok.blog.hu/2017/07/19/leghulyebb_toyota_hibrid_reklam



Szóval ha az utolsóként kijött hibriddel a hype alapján piacvezető lesz az kb ugyanannyira nem megérdemelt, mint amikor az Autobild arról hadovált hogy a rém gyenge Golf V a "golfkategória" élmezőnye.Elévülhetetlen autóipari érdemei vannak a Toyotának a HSD rednszer kifejlesztésével (gyakorlatilag ők mutatták meg hogy milyen egy működőképes hibrid rendszer), de ezt most tényleg bealudták, amikor sokadikként kezdtek el PHEV-et árulni.



Nem tudom hogy megérted-e amit írtam vagy úgysem látsz át a mélylila fanboy ködön.



Azért egy próbát megért...


Előzmények megtekintése

Egyreszt a reklamban Auris van es nem Prius.Masresz mutass legyszi olyan sima hibridet (nem plug in-t) ami elmegy 30 kilometert.Ami pedig a legujabb Prius Prime-ot illeti lazan elmegy 45km-t is csak elektromosan (ovatosban 50 folott).Soha sem allitotta senki (beleertve a Toyotat is), hogy a sima hibridjeik tobbet elmennek mint 4-5km.Ennyit a lemaradasukrol a hibridtechnologiaban.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Vascsi írta: 2 hónapja
zold írta: 2 hónapja

Nem a toyotával van a bajom, hanem az elszállt fanboyokat akik úgy pattognak hogy életükben nem láttak közelről ilyet.



Te már vezettél bármilyen hibridet? Van hibridet a garázsban? Vagy honnan ez a mánia?



Ami tény, a Toyota finoman szólva is bealudta a plugin hibrid fejlesztéseket,és van olyan hülye hogy erre még büszke is.. http://autossagok.blog.hu/2017/07/19/leghulyebb_toyota_hibrid_reklam



Szóval ha az utolsóként kijött hibriddel a hype alapján piacvezető lesz az kb ugyanannyira nem megérdemelt, mint amikor az Autobild arról hadovált hogy a rém gyenge Golf V a "golfkategória" élmezőnye.Elévülhetetlen autóipari érdemei vannak a Toyotának a HSD rednszer kifejlesztésével (gyakorlatilag ők mutatták meg hogy milyen egy működőképes hibrid rendszer), de ezt most tényleg bealudták, amikor sokadikként kezdtek el PHEV-et árulni.



Nem tudom hogy megérted-e amit írtam vagy úgysem látsz át a mélylila fanboy ködön.



Azért egy próbát megért...


Előzmények megtekintése

4 különböző hibridet vezettem majdnem 30ezer km-en keresztül, de vezettem sokáig dízel vw-t is meg bmw-t, meg kb. 40 különböző autót.

5 éve árul plugin hibridet a Toyota. Mely gyártók kezdték hamarabb?

Én sem azt mondtam hogy a tavaly kijött plugin Prius olyan jó lenne.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2 hónapja
Vascsi írta: 2 hónapja

Szegény Zoldikenek rossz hétvégéje lett e hír hallatán, hiszen az általa gyűlölt Toyota megint valami kornyezetet kevésbé terhelő dologban mutat vilagelsoseget. De majd jön egy a németek a dizelben látják a jövőt linkkel. :-)


Előzmények megtekintése

Nem a toyotával van a bajom, hanem az elszállt fanboyokat akik úgy pattognak hogy életükben nem láttak közelről ilyet.

Te már vezettél bármilyen hibridet? Van hibridet a garázsban? Vagy honnan ez a mánia?

Ami tény, a Toyota finoman szólva is bealudta a plugin hibrid fejlesztéseket,és van olyan hülye hogy erre még büszke is.. http://autossagok.blog.hu/2017/07/19/leghulyebb_toyota_hibrid_reklam

Szóval ha az utolsóként kijött hibriddel a hype alapján piacvezető lesz az kb ugyanannyira nem megérdemelt, mint amikor az Autobild arról hadovált hogy a rém gyenge Golf V a "golfkategória" élmezőnye.Elévülhetetlen autóipari érdemei vannak a Toyotának a HSD rednszer kifejlesztésével (gyakorlatilag ők mutatták meg hogy milyen egy működőképes hibrid rendszer), de ezt most tényleg bealudták, amikor sokadikként kezdtek el PHEV-et árulni.

Nem tudom hogy megérted-e amit írtam vagy úgysem látsz át a mélylila fanboy ködön.

Azért egy próbát megért...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Vascsi írta: 2 hónapja

Szegény Zoldikenek rossz hétvégéje lett e hír hallatán, hiszen az általa gyűlölt Toyota megint valami kornyezetet kevésbé terhelő dologban mutat vilagelsoseget. De majd jön egy a németek a dizelben látják a jövőt linkkel. :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Friss tesztek

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.


Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Szívtipró - automata Renault Captur teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós benzinessel és EDC automatával próbáltuk.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
Hirdetés

TOYOTA tesztek

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

5 rendőr ugrott rá, Év Autója is lehet - Toyota C-HR teszt Videó

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen barátkozni jöttek.


Toyota Proace Panel Van Active teszt

Munkás francia, vagyis japán - Toyota Proace teszt

Toyota jelvénnyel próbáltuk a PSA vadiúj furgonját. Praktikus, jól vezethető, a piac egyik legolcsóbbja, és keveset is fogyaszt. Mi kell még?


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Toyota Verso 2.0 D-4D DPF Lounge teszt

Ez lenne a legjobb családi autó? Toyota Verso teszt

Megújult a Toyota Verso, a fizimiskán túl a technika is részint friss. A klasszikus egyterűs jellemzőkhöz a Toyota vezetési élményt is bőven csomagolt, ez bizony jó!


Toyota Prius Plug-in Hybrid Premium teszt

Testvérgyilkosság áldozata lehet - Toyota Prius Plug-in teszt Videó

Már a világ legnépszerűbb hibridjének számító Toyota Priusból is létezik konnektorból tölthető variáns. Testvérei nem fogják hagyni érvényesülni.


Még több TOYOTA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 órája – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

Tegnap – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

3 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

TOYOTA PRIUS 1.5 HSD (Automata)

TOYOTA PRIUS 1.5 HSD (...

Ár: 1.750.000 Ft

Évjárat: 2005 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin/elektromos

TOYOTA PRIUS 1.8 HSD Sol (Automata) 82.800Km!!! NAVI KAMERA TEMPOM

TOYOTA PRIUS 1.8 HSD S...

Ár: 4.285.000 Ft

Évjárat: 2012 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Hibrid

TOYOTA PRIUS 1.8 HSD Premium (Automata)

TOYOTA PRIUS 1.8 HSD P...

Ár: 3.600.000 Ft

Évjárat: 2010 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin/elektromos

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!