0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Izmos GTI készült a legkisebb Volkswagenből 

Elkészült a legkisebb GTI Volkswagen, az up! 115 lóerős turbós motort kapott

·

Nézhetjük az 1-es Golf GTI mai reinkarnációjának, persze csak ami a méretet és a teljesítményt jelenti. Az up! GTI igazi hot hatch, de inkább kanyarvadászatban jó, mint gyorsulásban.

Akkorát nőttek mára az autók, hogy egy 40 évvel ezelőtti modellhez méretben megfelelőt két kategóriával lejjebb kell keresnünk. Így van ez a Golfnál is, már a Polo is túlnőtte az első szériát, így most ildomosabb súlyban és teljesítményben az up!-hoz hasonlítani. Így van ez a csöppség új, GTI kivitelénél is, ahol még a gyártó is előhúzott egy gyönyörű állapotú 1-es Golf GTI-t, hogy kicsit összeeresszék őket. Az up! persze még annál is nehezebb, a 840 kilót ma nehéz tartani − bár a Swiftnek megy – az új vakarcs 997 kilót nyom.

%KA%Nem egy gyorsulóbajnok, de a keményített futómű és a nagy felnik kanyarban teszik császárrá az up! GTI-t. 115 lovas TSI motorjával 8,8 másodperc  0-100%KA%

Nem egy gyorsulóbajnok, de a keményített futómű és a nagy felnik kanyarban teszik császárrá az up! GTI-t. 115 lovas TSI motorjával 8,8 másodperc 0-100

%KA%Bent is végbeli GTI, megvan a kockás szövet kárpit és a lapított aljú sportkormány is%KA%

Bent is végbeli GTI, megvan a kockás szövet kárpit és a lapított aljú sportkormány is

Ehhez társul egy 115 lóerős háromhengeres turbós motor, az egyliteres egységgel így 8,8 másodperc alatt van százon. Megenni nem fogjuk vele a TDI-s srácokat, de kanyarban elég jó móka lesz, amikor megérkezik a 230 Nm nyomatéka. Teljesítményével persze még így is valamivel az ős GTI fölé rúg, végsebessége pedig 197 km/h. Külsőben is mutatós, visszahozták kicsit a régi dizájnt és kapott oldalra matricacsíkokat és szolid piros kiegészítőket. A hatalmas légbeömlő az orrán csak kamu, de jól mutat, a 17 colos kerekekkel persze a sportosság felé dől a mérleg, mintsem a kényelem felé. Picit ültettek a futóművén, valamivel nagyobb teljesítményű fékeket is kapott. Egyetlen rossz hír, hogy még csak tanulmánynak csúfolják, így egyáltalán nem biztos, hogy gyártani fogják. Az up! GTI a VW-sek szent helyén, a Wörthi-tó partján mutatkozik be.

%KA%Kívülről is dögös, a dekorért külön jár egy pacsi a VW-nek! a Wörthersee tuningtalálkozón mutatják majd meg a márka szerelmeseinek%KA%

Kívülről is dögös, a dekorért külön jár egy pacsi a VW-nek! a Wörthersee tuningtalálkozón mutatják majd meg a márka szerelmeseinek

Ez is érdekes lehet:
 

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul...

Itt a Mercedes első pickupja, az X-osztály, háromféle stílusban

Leleplezték a Mercedes hónapokkal ezelőtt meglibbentett pickupját, az X-osztályt. Visszafogták...

Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen...

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

Sokan nem tudják: a hibrideket nem kell tölteni

Hiába adott már el több mint 10 millió hibridet a Toyota, sokan még mindig nem tudják, hogy a...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

Mire megy a leggyorsabb Tesla egy 1000 lovas Supra ellen?

Sorra alázza a Tesla csúcsváltozata a szupersportkocsikat, nem igazán talál legyőzőre. Ezúttal...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

BMW M760Li xDrive M Performance teszt

Izzadságszagú sportzakó - BMW M760Li Videó

Horizontot görbít, hordószámra zabálja a benzint, állakat szakít, gumikat gyilkol, hideg pezsgőt kínál, feneket masszíroz és sportautós teljesítménnyel bódít az első M-es 7-es.


Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

3 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

5 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

5 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0 Move Up! Bluemotion Technology

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0...

Ár: 2.350.000 Ft

Évjárat: 2013 / 4

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN UP e-Up! Áfá-s!

VOLKSWAGEN UP e-Up! Áf...

Ár: 5.890.000 Ft

Évjárat: 2015 / 12

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Elektromos

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0 Take Up! HIbátlan-Leinformálható

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0...

Ár: 1.799.999 Ft

Évjárat: 2012 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!