0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Izmos GTI készült a legkisebb Volkswagenből 

Elkészült a legkisebb GTI Volkswagen, az up! 115 lóerős turbós motort kapott

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nézhetjük az 1-es Golf GTI mai reinkarnációjának, persze csak ami a méretet és a teljesítményt jelenti. Az up! GTI igazi hot hatch, de inkább kanyarvadászatban jó, mint gyorsulásban.

Akkorát nőttek mára az autók, hogy egy 40 évvel ezelőtti modellhez méretben megfelelőt két kategóriával lejjebb kell keresnünk. Így van ez a Golfnál is, már a Polo is túlnőtte az első szériát, így most ildomosabb súlyban és teljesítményben az up!-hoz hasonlítani. Így van ez a csöppség új, GTI kivitelénél is, ahol még a gyártó is előhúzott egy gyönyörű állapotú 1-es Golf GTI-t, hogy kicsit összeeresszék őket. Az up! persze még annál is nehezebb, a 840 kilót ma nehéz tartani − bár a Swiftnek megy – az új vakarcs 997 kilót nyom.

%KA%Nem egy gyorsulóbajnok, de a keményített futómű és a nagy felnik kanyarban teszik császárrá az up! GTI-t. 115 lovas TSI motorjával 8,8 másodperc  0-100%KA%

Nem egy gyorsulóbajnok, de a keményített futómű és a nagy felnik kanyarban teszik császárrá az up! GTI-t. 115 lovas TSI motorjával 8,8 másodperc 0-100

%KA%Bent is végbeli GTI, megvan a kockás szövet kárpit és a lapított aljú sportkormány is%KA%

Bent is végbeli GTI, megvan a kockás szövet kárpit és a lapított aljú sportkormány is

Ehhez társul egy 115 lóerős háromhengeres turbós motor, az egyliteres egységgel így 8,8 másodperc alatt van százon. Megenni nem fogjuk vele a TDI-s srácokat, de kanyarban elég jó móka lesz, amikor megérkezik a 230 Nm nyomatéka. Teljesítményével persze még így is valamivel az ős GTI fölé rúg, végsebessége pedig 197 km/h. Külsőben is mutatós, visszahozták kicsit a régi dizájnt és kapott oldalra matricacsíkokat és szolid piros kiegészítőket. A hatalmas légbeömlő az orrán csak kamu, de jól mutat, a 17 colos kerekekkel persze a sportosság felé dől a mérleg, mintsem a kényelem felé. Picit ültettek a futóművén, valamivel nagyobb teljesítményű fékeket is kapott. Egyetlen rossz hír, hogy még csak tanulmánynak csúfolják, így egyáltalán nem biztos, hogy gyártani fogják. Az up! GTI a VW-sek szent helyén, a Wörthi-tó partján mutatkozik be.

%KA%Kívülről is dögös, a dekorért külön jár egy pacsi a VW-nek! a Wörthersee tuningtalálkozón mutatják majd meg a márka szerelmeseinek%KA%

Kívülről is dögös, a dekorért külön jár egy pacsi a VW-nek! a Wörthersee tuningtalálkozón mutatják majd meg a márka szerelmeseinek

Ez is érdekes lehet:
 

Váltotta volna a 911-est az idén 40. évfordulóját ünneplő 928

Valódi luxus túrakupéként mutatkozott be 1977-ben az első V8-as Porsche. A 928-ast egyenesen...

Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért

Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és...

510 lóerő a Ferrari F1 pilótáinak kezében

Három darab 510 lóerős Alfa Romeo Giulia QV, három Scuderia Ferrari pilóta és egy kanyargós tesztpálya...

Lebukott a Volvo legkisebb crossovere, az új XC40

Hamarosan megérkezik a legkisebb Volvo crossover, bemutatóját alig egy hét múlva tartják. Egy...

Toyota Proace Verso 2.0 D-4D 150 Active Visible teszt

Nemrég teszteltük a Peugeot Travellert, majd utána azonos hajtáslánccal hoztuk el testvérét...

Tanul a Renault, ezért alig nyúlt a Duster formájához

A Dacia slágermodellje lett a Duster, ami a SUV-hullám meglovagolása mellett még a válságból...

Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba...

Mercedes-AMG GT C Roadster teszt

50 éve alkot sportmodelleket az AMG a Mercedes szárnyai alatt, ráadásul a GT már a második szinte...

Minden, amit a fékekről, fékrendszerekről tudni érdemes

A biztonságos közlekedés alapvető eleme a fékrendszer, a legtöbb esetben mégsem kap kellő figyelmet...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Az új F2-ben debütál a Halo fejvédő

Fejvédővel szerelik az új F2 autókat

6 órája – Sztori

Ha nem kell az F1-nek, majd jól bevezetjük az F2-ben - fejvédő tesztüzemet szánnak a Forma-1 előszobájának, ami jövőre új néven folytatja.


Fiatal vezetőknek kínál vezetéstechnikai programot a Ford

Ingyenes vezetéstechnikai tréninget tart a Ford a fiataloknak Videó

15 órája – Sztori

Hazánkban idén indult a Ford Driving Skills For Life programja. A szeptember 17-18-án megtartott rendezvényen mi is próbára tettük magunkat.


Moszkvában nyitotta legkomolyabb európai szalonját a Lexus

Fotókon Oroszország legújabb, legkülönlegesebb autószalonja

Tegnap – Sztori

Tokió és Dubaj után Moszkvában is ügyfél-élményközpontot nyitott a Lexus; a Lexus Dome különleges szolgáltatásokkal várja a látogatókat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0 Move Up! Euro 6 Mo-i vezetett szervizkönyves

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0...

Ár: 2.250.000 Ft

Évjárat: 2015 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0 High Up! Euro 6

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0...

Ár: 3.700.060 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0 Take Up!

VOLKSWAGEN UP Up! 1.0...

Ár: 1.599.000 Ft

Évjárat: 2013 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!