Lesz helye az elektromos hajtásnak a 600-800 lóerősök ligájában is
Nem csak a környezettudatosság jegyében jöhet jól az elektromos hajtás, a villanylóerők nagyon komoly dinamikával is felruházhatnak egy autót. A kellemeset a hasznossal elvén a Mercedes-AMG is az elektromos hajtás mezejére lép, ami egy tiszta és potens gépet eredményez.
A zöld AMG-k a Mercedes EQ alapjaira és technikájára épülnek
Az AMG most sem gurult messze a fájától, a Mercedes EQ modelljeiben megismert hajtást használják az első elektromos autójukhoz. A még meg nem nevezett modell hajtásáról két villanymotor gondoskodik, így összkerékhajtásra is képes lesz az AMG, de a nyomaték és a hajtás elosztása rugalmas keretek között változhat. Gyenge AMG-k ezután sem lesznek, a Mercedes-AMG érkező elektromos modellje a most használt V8-as biturbó legerősebb kivételével lesz egyenlő teljesítményű. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy négy másodperc alatti 0-100 várható, meg persze további elektromos AMG-k is, hiszen nem állnak meg egyetlen modellnél.
Lesznek hibridek is, így akit megnyugtat az ilyen felirat, az is találhat magának megfelelő Mercedes-AMG-t
Az újdonság az AMG légrugós felfüggesztését kapja, illetve az AMG i-Booster nevű fékenergia visszanyerő is megjelenik a fedélzeten. Egy ilyen kaliberű autónál a hang sokat számít, ezért az AMG mérnökei mesterséges úton varázsolnak kívánatos zajt, ami a kipufogó helyett hangszóróból érkezik. A benzinmotoros AMG-hez hasonlóan az elektromosak is látványos külsőt és belsőt kapnak, így aki megbarátkozik az elektronokkal, az egy teljes értékű AMG büszke tulajdonosa lehet. Az ígéretek szerint még az idén bemutatkozik az első villanyhajtású Mercedes-AMG.
Még az idénre ígérik az első elektromos AMG-t, ami néhány rajongónál biztosan kiveri a biztosítékot