0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Frissül a Mazda6, jön az új CX-5

Érkezik a 2017-es Mazda6 és a 2018-as CX-5

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Mazda3 újdonságait kapja a frissülő Mazda6, miközben már tesztelik a CX-5 következő generációját.

A CX-9 kicsinyített másaként, annak vonásait örökli az új CX-5 (forrás: motor1.com)

A CX-9 kicsinyített másaként, annak vonásait örökli az új CX-5 (forrás: motor1.com)

A megújuló Mazda3 újdonságait a Mazda6 is megkapja, kivéve persze azokat, amik már korábban is benne voltak a nagyobb testvérben, mint például az elektromos rögíztőfék. Tehát szintén ergonomikusabb kormánykereket ígér a Mazda a 6-osba, amely akár fűthető is, valamint színesben vetített menetadatokat a kijelzőre, no és persze a G-Vectoring Control menetdinamikai rendszert. A sofőrsegédek fejlettebb kamerarendszerrel dolgozhatnak együtt, illetve további zajcsökkentés is várható, amelynek részeként a magasabb felszereltségi szinteken fokozott zajelnyelő képességű szélvédőt kap a Mazda6. Szintén újdonság, hogy a hátsó ülések is elérhetők majd fűthető kivitelben.

Mivel az álca csak fólia, így jól kivehetők a leendő CX-5 részletei is (forrás: motor1.com)

Mivel az álca csak fólia, így jól kivehetők a leendő CX-5 részletei is (forrás: motor1.com)

Biztosan később érkezik a kereskedőkhöz a Mazda CX-5 következő generációja, mint a friss Mazda6, ám a márkát igazi sikerpályára állító SUV legújabb változatára sem kell már sokat várni. A képek alapján valószínűleg már csak az utolsó teszteket végzik az újdonságon, amely nyilván ledobott néhány kilót a jelenlegi CX-5-höz képest. A motorkínálatban érdemi változásra nem érdemes számítani, megjelenésében pedig az − egyelőre − csak Kínában árusított CX-4 és a tengerentúlon hódító CX-9 nyomdokaiba lép. A fő kérdés inkább az, hogy mikor láthatjuk először élőben az új CX-5-öt. Az idei debütálás sincs kizárva, a 2017 év eleji bemutató viszont valószínűbb.

Ez is érdekes lehet:
 

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

BMW 120i, 2004 - használtteszt

Nem is túl rég játszik szerepet a BMW az ötajtós kompakt kategóriában, de várjunk csak! Az első...

Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon...

Mini Countryman John Cooper Works teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy...

Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység...

Szlovénia csak 2030-ig engedélyezné a hagyományos meghajtású járművek eladását

A szlovén kormány elfogadta az alternatív üzemanyagokról szóló stratégiáját, amely szerint 2030...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

macueda55 írta: 2016 szeptember 26., hétfő 20:07:37

Így van! CX5-öm van, pont azért választottam az Attraction felszereltséget, mert nincs bőrülés, 17-es a rollni, nincs elektromos ülésállítás. Ezekre nekem nincs szükségem, viszont 150 lovas, és nem rendelhető 175 lovas motorral, csak a challenge felsz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 2016 augusztus 12., péntek 15:56:43

" Szintén újdonság, hogy a hátsó ülések is elérhetők majd fűthető kivitelben. " ez 2016 ban igazán bravúros hogy elérhető lesz a hátsó ülésfűtés egy tizenX milliós autónál . :DDD Nem is tudom mi lesz a következő nagy dobás talán a komfort index ami egy pöccintésre 3 at villan nem csak 1et ? :D Hajrá Mazda ha így folytatod pár év és utoléred az 5 évvel ezelőtti konkurens modelleket felszereltségben ... egyébként hogy nem jöttek még rá a Mazdánál , hogy sokan azért nem vesznek magasabb felszereltségű verziókat mert vagy nem akarnak döcögni a peres 19 colos kerekeken vagy nem akarnak belesülni a z ülés szellőztetés nélküli bőrülésekbe ... TALÁN KELLENE EGY OLYAN FELSZERELTSÉGI SZINT AMI 17 KEREKEKEN GURUL " ezekre a szar utakra az való " AZ ÖSSZES SOFŐRTÁMOGATÓT MEGKAPJA + BENNE VAN AZ ÖSSZES KÉNYELMI FUNKCIÓ ÉS NINCS BENNE BŐRÜLÉS !!!!

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==
Hirdetés

MAZDA tesztek

Mazda6 G165 Revolution teszt

Merni kell forgatni - Mazda6 teszt

A Mazda forradalma csöndes, de nem eredménytelen. A frissített 6-os legügyesebb változatát tesztelve nem is értem, miért nem fogy még több.


Mazda CX-5 2.0 AWD Revolution teszt

Ilyen könnyű lenne? - Mazda CX-5 teszt

Napfénytetőt leszámítva minden finomsággal megtömött CX-5-öt kaptunk első tesztünkre, kétliteres benzinmotorral, összkerék-hajtással, totális Skyactiv-kezeléssel.


Mazda RX-8 Revolution teszt

Nem gyárt több porszívót a Mazda Videó

A Mazdánál komolyan hittek abban, hogy meg tudják oldani a Wankel-motor problémáit. Nem jött össze, így sajnos eljött a szomorú pillanat, hogy a Mazda RX-8 elbúcsúzzon tőlünk. Azért utoljára még tartogatott egy meglepetést.


Mazda5 1.6 CD115 TX teszt

Ülésenként egymillió - Mazda5 teszt

Két tolóajtó, hét ülés, nyolc szelep - a számok tükrében így fest a Mazda kompakt, 1,6-os dízelmotorral szerelt egyterűje, amely az 5-ös jelzést kapta.


Mazda2 1.3 TE Plus teszt

Mi változott? - Mazda2 teszt

Megújult a Mazda2, ezért az elsők között megnéztük, hogy mit változtattak a japánok, és mit nyújt az 1,3 literes motorral szerelt TE Plus csúcsmodell.


Még több MAZDA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, patika Lancer Evo III, 8,3 millióért

Eladó a Mitsubishi dicső múltjának egy fontosabb szelete

23 órája – Sztori

Hong Kongban bukkant fel egy érintetlen Lancer Evolution III, kevés kilométerrel az órában, gyönyörű sárga fényezéssel, borsos árcédulával.


Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Erre mondod majd, hogy ilyet aKaroq!

Tegnap – Újdonság

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység? Átalakítható hátsó üléssor? Prémium hangszigetelés? Több, mint Simply Clever.


Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

3 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

MAZDA 6 Sport 2.2 CD Revolution Navi!Xenon!Bőr!Sávtartó!

MAZDA 6 Sport 2.2 CD R...

Ár: 4.599.999 Ft

Évjárat: 2015 / 2

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 6 Sport 2.0 CDH TE

MAZDA 6 Sport 2.0 CDH TE

Ár: 890.000 Ft

Évjárat: 2005 / 6

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 6 2.2 CD150 Revolution SKYACTIVE NAVI RADAR SÁVTARTÓ

MAZDA 6 2.2 CD150 Revo...

Ár: 4.980.000 Ft

Évjárat: 2015 / 3

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!