0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Több mint 2000 lóerős szörnyeteg Genfre

Érkezik az autók Air Force One-ja, az Arash AF10

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az Arash Motor Company egy frissített AF10-et szeretne bemutatni Genfben. Négy villanymotorral és több mint 2000 lóerővel büntet.

Újabb exkluzív szuperautó újul meg 2016-ra. A 2000 lóerős teljesítmény garantáltan felhívja magára a figyelmet Svájcban

Újabb exkluzív szuperautó újul meg 2016-ra. A 2000 lóerős teljesítmény garantáltan felhívja magára a figyelmet Svájcban

A brit Farboud utódjaként létrejött Arash legelső modellje, a 2008-ban bemutatott AF10 volt, amit most, 8 évvel később felfrissítettek, és a mai trendekhez igazítottak. Szíve egy extrém erős hibridrendszer lesz, ami egy 6,2 literes V8-asból és 4 elektromos motorból áll. A középen elhelyezkedő V8-as kegyetlen 900 lóerőt és 1200 Nm nyomatékot ad le, de ez semmi, hiszen ehhez összesen plusz 1180 lóerőt és 1080 Nm-t adnak hozzá az elektromos motorok. Így gigantikus 2080 lóerőt és 2280 Nm nyomatékot kapunk, ilyen erőt pedig csak összkerékhajtással lehet uralni.

13 részes erősített ketrec és szénszálas, könnyített kasztni is a frissítés része. Érkezik a Racer csomag is, ahol már kész versenyautót kapunk 13 részes erősített ketrec és szénszálas, könnyített kasztni is a frissítés része. Érkezik a Racer csomag is, ahol már kész versenyautót kapunk

13 részes erősített ketrec és szénszálas, könnyített kasztni is a frissítés része. Érkezik a Racer csomag is, ahol már kész versenyautót kapunk

Mindez kevesebb mint 3 másodperc alatt repíti 100-ra, végsebessége 323 km/h. Alaphelyzetből 6 sebességes manuális váltó jár hozzá, de opcionális a kormány mögötti fülekkel kapcsolható automataváltó is. Mindegyik elektromos motor kétsebességes váltóval és 32 kWh-s lítium-ion akkumulátorral lesz felszerelve, amik "Race" módban automatikusan újratöltenek az ilyenkor generátorként működő villanymotorokból. A 13 részes erősített alváz és a kasztni is szénszálas könnyítést kapott. Az elöl 19, hátul 20 colos kerekeken Michelin Pilot Sport 2 gumik feszülnek, ütésükből elektro-hidraulikus felfüggesztés csillapít a fekvőrendőröknél – már ha találkoznak ilyennel valaha.

A kistestvér AF8 is porondra kerül, amihez szintén készül egy Racer pack, hogy pályára is vihető legyen

A kistestvér AF8 is porondra kerül, amihez szintén készül egy Racer pack, hogy pályára is vihető legyen

Az AF10 mellett, a szintén átdolgozott AF8 is ott lesz a svájci standon, ami egy 7,0 literes, 550 lóerős, 645 Nm-es GM V8-ast kap. Az AF10 árát 1,1 millió fontra (~442 millió Ft) saccolják, míg a Racer változat ára − ami már bukócsövezést, tűzoltó készüléket és egyéb, pályára elengedhetetlen dolgokat kapott – már 1,2 millió fontra (~482,4 millió Ft) rúg.

Ez is érdekes lehet:
 

Komoly kedvezmények a dízelbotrányos Volkswagenekre

A csalós szoftverek javítása után komoly kedvezményekkel kerülhetnek piacra a sokáig százával...

Fiat Tipo Kombi 1.6 Multijet 16V Lounge teszt

A szedán és az ötajtós után kombiként is megérkezett a Fiat Tipo. A puttonyos kompakt szinte...

Toyota Yaris facelift II nemzetközi menetpróba

A Toyota dobja a dízeleket és a turbós világ sem érdekli őket. Mégis szuper autó lett a frissített...

Olyan autót hozhat a kínai Lynk & Co, amivel tényleg tarolhatnak

E héten debütál, de már most látható néhány fotón a Lynk & Co második prototípusa, a 03 Sedan...

Honda Civic 1.8 Sport, 2006 - használtteszt

11 évesen, közel 200 ezer km futással néztük meg, hogy milyen egy 1,8-as, 140 lóerős Civic. Vajon...

Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs...

A Mercedes legújabb tanulmányautója az A-osztály valódi lépcsőshátú kivitelét mutatja

Agresszív, de egyszerű formákat mutat legújabb tanulmányautóján a Mercerdes. A CLA-hoz nagyon...

Isuzu D-Max facelift hazai menetpróba

A második generációs D-Max öt év után új köntöst kapott, emellett pedig a downsizing is utolérte...

Mercedes GLA, GLA 45 AMG, A 45 AMG menetpróba a Hungaroringen

Hazánkban próbálhattunk a kompakt Mercedesek krémjét, na meg a 381 lóerős AMG-ket a Hungaroringen...
 
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Friss tesztek

Mini Countryman Cooper D teszt

Mint a Cooper, csak használható – Countryman D

Elég szélesre sikerült nyújtani a Mini palettáját, és még mindig nehezen találják egyes modellek pontos helyét. A második Countryman egészen olyan, mint a kicsi Cooper, de ebben el lehet férni.


Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Ki akarna ennél többet? - (majdnem) alap Kia Rio teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs Kia Riót. Stabil, és meglepően tágas is.


Összehasonlító teszt: Fiat Tipo Kombi, Ford Focus Kombi, Kia cee'd_sw,  Renault Megane Grandtour

Vajon melyik dízel kompakt kombival járunk a legjobban?

Tipikus céges flottaautókat eresztettünk egymásnak dízelmotorral. Focus, cee'd, Megane, Tipo - melyik a nyerő?

Még több teszt

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Volkswagen Golf R és GTI Performance menetpróba

Versenypályán próbáltuk a 310 lóerős Golf R-t Videó

56 perce – Újdonság

Van az a teljesítményszint, ami felett sokkal érdemesebb versenypályán tesztelni egy autót, ezért mi is ott vallattuk a Golf R modelleket.


1977 tavaszán mutatkozott be a Volvo 262C, a svédek nagy kupéja

40 éves a Volvo kockakupéja

4 órája – Sztori

A 260-as széria kupéjához az olaszokkal szövetkeztek, a Volvo 262C elsősorban Amerikának szólt, és még a svédeknek is meglepő volt a luxuskupé sikere.


Mercedes GLA, GLA 45 AMG, A 45 AMG menetpróba a Hungaroringen

Lőgyakorlat kompakt AMG Mercedesekkel

4 napja – Újdonság

Hazánkban próbálhattunk a kompakt Mercedesek krémjét, na meg a 381 lóerős AMG-ket a Hungaroringen, majd bepillanthattunk a kecskeméti gyárba is, ahol készülnek.


Használtautó.hu

RENAULT CLIO 1.2 16V Dynamique Plus

RENAULT CLIO 1.2 16V D...

Ár: 450.000 Ft

Évjárat: 2004 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SKODA OCTAVIA 1.6 TDI. Elegance. 1 tulaj

SKODA OCTAVIA 1.6 TDI....

Ár: 2.885.200 Ft

Évjárat: 2010

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

HYUNDAI SANTA FE 2.2 CRDi. Premium. automata

HYUNDAI SANTA FE 2.2 C...

Ár: 7.300.900 Ft

Évjárat: 2013

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!