0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Több mint 2000 lóerős szörnyeteg Genfre

Érkezik az autók Air Force One-ja, az Arash AF10

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az Arash Motor Company egy frissített AF10-et szeretne bemutatni Genfben. Négy villanymotorral és több mint 2000 lóerővel büntet.

Újabb exkluzív szuperautó újul meg 2016-ra. A 2000 lóerős teljesítmény garantáltan felhívja magára a figyelmet Svájcban

Újabb exkluzív szuperautó újul meg 2016-ra. A 2000 lóerős teljesítmény garantáltan felhívja magára a figyelmet Svájcban

A brit Farboud utódjaként létrejött Arash legelső modellje, a 2008-ban bemutatott AF10 volt, amit most, 8 évvel később felfrissítettek, és a mai trendekhez igazítottak. Szíve egy extrém erős hibridrendszer lesz, ami egy 6,2 literes V8-asból és 4 elektromos motorból áll. A középen elhelyezkedő V8-as kegyetlen 900 lóerőt és 1200 Nm nyomatékot ad le, de ez semmi, hiszen ehhez összesen plusz 1180 lóerőt és 1080 Nm-t adnak hozzá az elektromos motorok. Így gigantikus 2080 lóerőt és 2280 Nm nyomatékot kapunk, ilyen erőt pedig csak összkerékhajtással lehet uralni.

13 részes erősített ketrec és szénszálas, könnyített kasztni is a frissítés része. Érkezik a Racer csomag is, ahol már kész versenyautót kapunk 13 részes erősített ketrec és szénszálas, könnyített kasztni is a frissítés része. Érkezik a Racer csomag is, ahol már kész versenyautót kapunk

13 részes erősített ketrec és szénszálas, könnyített kasztni is a frissítés része. Érkezik a Racer csomag is, ahol már kész versenyautót kapunk

Mindez kevesebb mint 3 másodperc alatt repíti 100-ra, végsebessége 323 km/h. Alaphelyzetből 6 sebességes manuális váltó jár hozzá, de opcionális a kormány mögötti fülekkel kapcsolható automataváltó is. Mindegyik elektromos motor kétsebességes váltóval és 32 kWh-s lítium-ion akkumulátorral lesz felszerelve, amik "Race" módban automatikusan újratöltenek az ilyenkor generátorként működő villanymotorokból. A 13 részes erősített alváz és a kasztni is szénszálas könnyítést kapott. Az elöl 19, hátul 20 colos kerekeken Michelin Pilot Sport 2 gumik feszülnek, ütésükből elektro-hidraulikus felfüggesztés csillapít a fekvőrendőröknél – már ha találkoznak ilyennel valaha.

A kistestvér AF8 is porondra kerül, amihez szintén készül egy Racer pack, hogy pályára is vihető legyen

A kistestvér AF8 is porondra kerül, amihez szintén készül egy Racer pack, hogy pályára is vihető legyen

Az AF10 mellett, a szintén átdolgozott AF8 is ott lesz a svájci standon, ami egy 7,0 literes, 550 lóerős, 645 Nm-es GM V8-ast kap. Az AF10 árát 1,1 millió fontra (~442 millió Ft) saccolják, míg a Racer változat ára − ami már bukócsövezést, tűzoltó készüléket és egyéb, pályára elengedhetetlen dolgokat kapott – már 1,2 millió fontra (~482,4 millió Ft) rúg.

Ez is érdekes lehet:
 

Használt prémiumautók egymillió forintig. Audi, BMW, Mercedes

Prémiumra vágyik a magyar. Persze, a legtöbbet akarjuk kihozni abból, amennyink van és csábítóak...

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós...

Itt a Mercedes első pickupja, az X-osztály, háromféle stílusban

Leleplezték a Mercedes hónapokkal ezelőtt meglibbentett pickupját, az X-osztályt. Visszafogták...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó...

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

A Megane RS érkezésével frissül a GT is

Szabadalmi fotóin már szinte minden látszik, annál biztos, hogy több, mint első hivatalos szereplésén...

Hamburgban autókat gyújtottak fel a G20 elleni tüntetők, a Mercedes segít a tulajoknak

A hamburgi G20 csúcstalálkozót a városban élők csúnyán megszenvedik. A világ vezetőinek találkozója...

Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen...
 
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

2 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

4 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

4 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Használtautó.hu

BMW 650Ci (Automata)

BMW 650Ci (Automata)

Ár: 5.150.000 Ft

Évjárat: 2006 / 1

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

INFINITI Q50 2.2 D Premium (Automata) KAMERA!NAVI!

INFINITI Q50 2.2 D Pre...

Ár: 5.750.000 Ft

Évjárat: 2014 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

FORD FIESTA 1.3 Family

FORD FIESTA 1.3 Family

Ár: 380.000 Ft

Évjárat: 2000 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!