0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

S betű jelöli az erősített V8 Vantage-t

Erősödik az Aston Martin V8 Vantage

·
Címkék: Aston, Martin, vantage

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Megjelenésével és végsebességével is a V12-est idézi a Vantage S.

Lökhárítóival a V12-est idézi az ahhoz hasonlóan 305 kilométer/órás végsebességű, 5x2 küllős, 19 colos alumínium felnikkel szerelt Vanatage S

Lökhárítóival a V12-est idézi az ahhoz hasonlóan 305 kilométer/órás végsebességű, 5x2 küllős, 19 colos alumínium felnikkel szerelt Vanatage S

Immár nem kell feltétlenül a 6,0 literes, 517 lóerős V12-est választani a Vantage szériához, ha valaki 305 km/órás végsebességet szeretne. A friss V8 Vantage S is pontosan ennyit tud. Ehhez 420-ról 436 lóerőre izmosították 4,7 literes V8-asát, az áthangolással a nyomaték is 470-ről 490 Newtonméterre nőtt. Az igazi áttörést azonban nem a motor izmosítása, hanem a friss, hétfokozatú Sportshift II váltó jelenti. Ez plusz fokozatával nagyobb végsebességet ad, szűkebb fokozat-lépcsőivel ugyanakkor a gyorsítási értékeket is apasztja, ráadásul 20 százalékkal gyorsabban kapcsol, mint elődje. Az S-verzió a többinél közvetlenebb kormányművet, áthangolt lengéscsillapítókat, szélesebb hátsó felniket, izmosított, 6 dugattyús első fékeket és speciális Bridgestone abroncsokat kap. Kipufogórendszerében egy speciális szerep felel a különleges hangélményért. A V8 Vantage S nem csak végsebességével, hanem egyedi első és hátsó lökhárítóival is a rangosabb V12-est idézi. Ellátmányában különleges bőr kárpitozás, Bang & Olufsen hifi és egyedi, 19 colos, 10 küllős könnyűfém keréktárcsa-készlet egyaránt szerepel.

Kékes bőr beltér, lakk fekete betétes középkonzol egyaránt jár a Vantage S-hez, hét fokozatú, sportprogramot is kínáló váltója a kormánykerék elengedése nélkül is kapcsolható Kékes bőr beltér, lakk fekete betétes középkonzol egyaránt jár a Vantage S-hez, hét fokozatú, sportprogramot is kínáló váltója a kormánykerék elengedése nélkül is kapcsolható Kékes bőr beltér, lakk fekete betétes középkonzol egyaránt jár a Vantage S-hez, hét fokozatú, sportprogramot is kínáló váltója a kormánykerék elengedése nélkül is kapcsolható

Kékes bőr beltér, lakk fekete betétes középkonzol egyaránt jár a Vantage S-hez, hét fokozatú, sportprogramot is kínáló váltója a kormánykerék elengedése nélkül is kapcsolható

Ez is érdekes lehet:
 

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Itt a Mercedes első pickupja, az X-osztály, háromféle stílusban

Leleplezték a Mercedes hónapokkal ezelőtt meglibbentett pickupját, az X-osztályt. Visszafogták...

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

Sportosba vágták az i30-at, itt a Fastback és a 275 lovas i30 N

Erősebbnél erősebb N sportverziókat és kupé tetőíves ötajtóst húzott elő a Hyundai. Az i30 N...

Hamburgban autókat gyújtottak fel a G20 elleni tüntetők, a Mercedes segít a tulajoknak

A hamburgi G20 csúcstalálkozót a városban élők csúnyán megszenvedik. A világ vezetőinek találkozója...

Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható...

Újabb információk szivárogtak ki a VW Golf nyolcadik generációjáról

A Golf jelenleg futó hetedik generációja csupán pár hónapja kapott frissítést, a legfrissebb...

Lexus IS 300h Luxury Safety teszt

A meglepetések autója volt számomra a Lexus IS 300h. A Toyota legendásan gazdaságos hibridrendszere...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...
 

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hc3Rvbl9tYXJ0aW4=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hc3Rvbl9tYXJ0aW4=

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hc3Rvbl9tYXJ0aW4=

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

9 órája – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

2 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

3 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Aston Martin Rapide Luxe-us

Nem kell külön táska az Astonhoz, itt a Luxe!

7 éve – Autósvilág hírei

Már az Aston Martin Rapide sem nevezhető éppen fapadosnak, de ha valaki még többre vágyik, annak a Luxe be fog jönni.


900 millióért kelt el James Bond DB5-öse

James Bond megszorult és eladta a verdáját Videó

7 éve – Autósvilág hírei

Kalapács alá került James Bond híres, csupa high-tec cuccal telepakolt Aston Martin DB5-öse, amely a Goldfinger és a Thunderball filmekben szerepelt.


Aston Martin V12 Vantage S Roadster: vászontetős 573 LE

Kabriózni 300 fölött, az milyen lehet már? Videó

3 éve – Autósvilág hírei

Lecsapták a kupé tetejét, s ezzel a huszárvágással a V12 Vantage S Roadster az eddigi leggyorsabb nyitott tetős Aston Martin.


Használtautó.hu

ASTON MARTIN DB9 VOLANTE TOUCHTRONIC

ASTON MARTIN DB9 VOLAN...

Ár: 15.990.000 Ft

Évjárat: 2006 / 5

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

ASTON MARTIN V8 VANTEGE S ROADSTER SPORTSHIFT

ASTON MARTIN V8 VANTEG...

Ár: 22.990.000 Ft

Évjárat: 2012 / 6

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

ASTON MARTIN VANTAGE V8

ASTON MARTIN VANTAGE V8

Ár: 13.990.000 Ft

Évjárat: 2008 / 2

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!