0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Mutatjuk, hogy mi lett az Év Autója!

Év Autója 2016 - már nem kérdés a győztes

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Holnap nyílik a Genfi Autószalon, ma pedig ott hirdették ki az Év Autója díj 2016-os győztesét. Utóbbi nem meglepetés, de van azért, ami az.

Már nem kérdés, az Opel Astra K lett 2016 Év Autója

Már nem kérdés, az Opel Astra K lett 2016 Év Autója

Ahogyan azt szerkesztőségileg, de egymástól teljesen függetlenül háromszorosan megtippeltük, a 2016-os Év Autója címet az Opel Astra K nyerte. Könnyebb, tágasabb, takarékosabb és persze jobban is vezethető, mint elődje. A kompakt szegmensben elsőként hozott remek LED-mátrix fényszórót. Akár az 1,0 literes (persze nem alap) motorjával is teljesen vállalható, még tüzesebb persze az 1.4 Turbóval, dízel-automata konfigurációban is egészen takarékos − mindenhogyan szerethető. Nemcsak szerintünk, hanem Európa 22 országának 59 leginkább elismert autósújság-írója szerint is.

Második a Volvo XC90 lett, harmadik a Mazda MX-5 Második a Volvo XC90 lett, harmadik a Mazda MX-5

Második a Volvo XC90 lett, harmadik a Mazda MX-5

Minden márka örülhetett, amelyik autójával a hetes döntőbe került. Most azonban az Opel lehet a leginkább boldog, ötödik Év Autója címét szerezte meg az Astrával

Minden márka örülhetett, amelyik autójával a hetes döntőbe került. Most azonban az Opel lehet a leginkább boldog, ötödik Év Autója címét szerezte meg az Astrával

Az Astra összesen 309 pontot gyűjtött, nem is vészes, 15 pont lemaradással második lett a Volvo XC90, harmadik a Mazda MX-5 (202 pont). A többi infó az alábbi fotón.

Az Astra első helye nem meglepetés, a Volvo XC90 erős pozíciója talán az, de ne feledjük abból is van komoly hibrid, lehet zöld rendszámos

Az Astra első helye nem meglepetés, a Volvo XC90 erős pozíciója talán az, de ne feledjük abból is van komoly hibrid, lehet zöld rendszámos

Ez is érdekes lehet:
 

Tudják, hogy kell - Peugeot 3008 GT 2.0 HDi EAT6 teszt

Olyat tud a Peugeot, amit mások csak próbálnak elérni unalmas autóikkal. Jó színházat csinálni...

Minden infó az új Skoda Octaviáról

Már egy ideje ismerjük a fizimiskáját, Bécsben azonban minden részletével bemutatkozott az új...

A GKN gyártja az új Insignia összkerékhajtását, gyorsabb kanyarokat, biztosabb mozgást ígér

Apró információkat csepegtetnek az új Opel Insigniáról, most az összkerékhajtását ismerhetjük...

Opel Zafira Innovation 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop teszt

Frissült az Opel nagy-egyterűje. Nem csak orra, de a beltér is változott, fő erénye továbbra...

Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai...

BMW 740e iPerformance teszt

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel...

Új autóból közel százezer, használtból csaknem 150 ezer került útjainkra tavaly

Az új autók piacánál is jelentősebb a használtaké. Még akkor is, ha csak a frissen útjainkra...

Így épül a legerősebb hazai Nissan GT-R

1200 lóerő fölé várják a hazai építésű GT-R teljesítményét, de még nem tudják, hol lesz a vége...

Csökkent a jogosítványok érvényességi ideje, de van kiskapu

Az idei évtől már nem az orvosi vizsgálat napja határozza meg a jogosítványok érvényességét...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (14 db)

encore írta: 11 hónapja
Bezzenev írta: 11 hónapja

nekem akkor is a superb....mondjuk ára miatt az kilőve (talán, ha rapid méretben megcsinálták volna ugyanezt...), de minden másban szerintem sokkal töbet teljesített a skoda magához képest, mint az opel. hozza az opel azt , amit a konkurencia/ák már 2 éve? hát óriási, ezt díjazni kell ! :D jó kivéve a led-et, de már korábban azt is beindította a konszern kompaktokban, itt sincs semmi újdonság. külsőre pedig számomra semleges, újítás zéró, de inkább gagyi felé hajlik.



a vicces még a jag meg a 7er, ha a hűtőmaszkot letakarjuk, majdnem ugyanaz :D


Nekem meg az a vicces hogy le sem kell takarni az emblémákat a Skoda.../Passat/Audi4,6 amúgy is ugyanaz az autó kicsit átdizájnolva toldozgatva foltozgatva na ezért ne nyerjen.

A válaszoláshoz belépés szükséges
encore írta: 11 hónapja
Atteee írta: 11 hónapja

Mióta az a fostalicska 308-as nyert,azóta csak röhögök ezen a díjon. Idén is van min röhögni,úgy látom: Volvo 2.hely:D:D Nem szabad ezt a díjat egy pillanatig sem komolyan venni.


Én meg rajtad röhögök mert a BMW mégsem tudja azt mint egy Mercedes és pont azért nem lehet az első,
a 308 meg elment francia golfnak akkor, bár tény hogy én sem raktam volna első helyre, most meg minek még egy golf másolat már megint ugyanabban a kategóriában??? nagy Innováció??? hol marad???
A koppintott 1 literes Ford turbó? :)))) A többi tulajdonsága meg csak a saját korábbi elmaradottságát hagyta hátra és elérte a kategóriája szintjét nem megelőzte. Az összkép nem elég meggyőző így.
Igen Volvo első hely az összkép amitől ez az autó ilyen jó és eladható.
Tény hogy ez a díj is coty alias gagyi szintet képvisel.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Atteee írta: 11 hónapja

Mióta az a fostalicska 308-as nyert,azóta csak röhögök ezen a díjon. Idén is van min röhögni,úgy látom: Volvo 2.hely:D:D Nem szabad ezt a díjat egy pillanatig sem komolyan venni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 11 hónapja

nekem akkor is a superb....mondjuk ára miatt az kilőve (talán, ha rapid méretben megcsinálták volna ugyanezt...), de minden másban szerintem sokkal töbet teljesített a skoda magához képest, mint az opel. hozza az opel azt , amit a konkurencia/ák már 2 éve? hát óriási, ezt díjazni kell ! :D jó kivéve a led-et, de már korábban azt is beindította a konszern kompaktokban, itt sincs semmi újdonság. külsőre pedig számomra semleges, újítás zéró, de inkább gagyi felé hajlik.

a vicces még a jag meg a 7er, ha a hűtőmaszkot letakarjuk, majdnem ugyanaz :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
cicamokus írta: 11 hónapja

Nekem az XC90 a valódi év autója, csak nem nyerhetett mert túl drága. Az Opel semmi rendkívülit nem hozott, nem véletlen hogy csak hajszálnyival nyert, annak ellenére hogy a népes német újságírócsapat biztosan rá szavazott és az Opel nagyon komoly marketingmunkát is folytatott a siker érdekében.

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 11 hónapja

Észrevette már valaki, milyen adok-kapok megy az utóbbi időben a VW és az Opel között ezen a versenyen? Nyert a Golf és most a nagy rivális Astra is, a Passat és az ellenfél Insignia...viszont mégis a VW-nél van a pont, mert ott nyert a Polo, a Corsa viszont (még) nem:) Wolfsburgban tudják, hogy a GM mindig is kemény ellenfél volt és az is lesz, amíg világ a világ...
A Mazda 3. helyének nagyon örülök, jól jelzi, hogy a bugi azért sok zsűritagban ott volt. Itt nem lehetett év autója - de Amerikában más szelek fújnak, ott már a Corvette vagy az SLK Merci is nyert.
A Volvo olyan design-nal operál, hogy simán a rajongójukká válhatok, ha így folytatják, de attól is félek egyúttal, hogy a márkától eddig meglehetősen idegen "tahó-imidzs" is ráragadhat. Kívánom, hogy ne így legyen.
Az Audi biztos sok pontot vesztett a túl konzervatív, újítani nem akaró formavilága miatt. A BMW 7er-t pedig szerintem akarva-akaratlanul is az S-osztályhoz mérik, attól pedig jócskán elmarad - ami érdekes, hiszen minden adott, hogy behozzák vagy akár le is körözzék. Mégsem sikerül.
A Skodával kapcsolatban van egy elméletem: azt gondolom, egy volt szocialista márka sosem nyerhet Év Autója-díjat. (A Dacia sem.) Gyűlölöm, amikor egy ilyen megbélyegzés miatt egy autó valódi képességei háttérbe szorulnak, de így látom. Szembemegy a COTY elveivel, hogy volt szoci márkát válasszanak győztesnek.
A Jaguarnál mindig a belső tér hiányosságait szokták felróni. Érdekes lenne tudni, hogy vajon a zászlóshajó XJ-ben is fel lehet-e ezeket fedezni - ha igen, az több, mint ciki.
Az utóbbi években nagyon kijutott a jóból a németeknek - talán jövőre ismét Japán diadalmaskodhat, vagy Korea bezsebelheti első díját, ami már nagyon kijárna nekik.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Atlantis írta: 11 hónapja
encore írta: 11 hónapja

Szerintem meg azon kívül hogy mennyire Golfütő egy ilyen kategóriájú autó a saját mezőnyében, és hogy az előző ólomhoz képest mit fogyott attól még nem kellene hogy év autója legyen.

Hol van belőle a hibrid????

A beszállítós alkatrészektől lesz egy autó év autója, na jó könnyű kasztni kivétel, de akkor is hibrid nélkül mée asztra?

A Jag amekkora király kívülről, belül ma már nem elég ha nem mutatós parasztvakítós, a 4 henger elég bárki bármit mond egy új belsővel hátsó lábtérrel ütős lehetne.

Az xc 90 csak finomítani kellene amit faceliftnél meg lehet csinálni, és nem kell hibridet sem gyártani bele mint az asztmába, nálam ez az év autója pont ezért.

A Mazda hiába zseni, csak év sportautója lehetne szerintem, mert év autója 5-7 személyes legyen.

Q7, a4 kodát hagyjuk is ép gondolatú ember alapban nem das ló.aszozik ma már Tsi meg Tádé világ nem vonzó ma


Ha már belekezdtél, ne végezz félmunkát, valamivel a 7-es BMW-t is sz@rozd le. :-)

Jó lenne a hibrid, persze, de az Opelnek már ez is nagy előrelépés. Motorválaszték kellően bő, igaz kissé logikátlan. Árban is lehetne versenyképesebb, bár a listaár csak egy dolog.

Jó lett az Astra, hosszú évek óta az első Opel, ami tetszik és még akár pénzt is adnék érte.

A válaszoláshoz belépés szükséges
encore írta: 11 hónapja

Szerintem meg azon kívül hogy mennyire Golfütő egy ilyen kategóriájú autó a saját mezőnyében, és hogy az előző ólomhoz képest mit fogyott attól még nem kellene hogy év autója legyen.
Hol van belőle a hibrid????
A beszállítós alkatrészektől lesz egy autó év autója, na jó könnyű kasztni kivétel, de akkor is hibrid nélkül mée asztra?
A Jag amekkora király kívülről, belül ma már nem elég ha nem mutatós parasztvakítós, a 4 henger elég bárki bármit mond egy új belsővel hátsó lábtérrel ütős lehetne.
Az xc 90 csak finomítani kellene amit faceliftnél meg lehet csinálni, és nem kell hibridet sem gyártani bele mint az asztmába, nálam ez az év autója pont ezért.
A Mazda hiába zseni, csak év sportautója lehetne szerintem, mert év autója 5-7 személyes legyen.
Q7, a4 kodát hagyjuk is ép gondolatú ember alapban nem das ló.aszozik ma már Tsi meg Tádé világ nem vonzó ma

A válaszoláshoz belépés szükséges
Mx-5 tulaj írta: 11 hónapja
schrank írta: 11 hónapja

4.8M az alapára, pont ennyiért lehet venni mazda 3-at, civic-et, stb...


Igen, de tényleg bele kell ülni egy olyanba amit pl. 5.5-ért el tudsz hozni és azt összevetni a konkurenciával. Jelenleg nagyon látszik a mezőnyben, hogy az Astra mennyivel frissebb típus. Elég álleejtő, hogy 6m körüli benzinessel olyan belteret kapsz, amit pár éve egy kategóriával feljebb és másfélszer drágábban kaptál meg. Ráadásul végre a vezethetősége is a helyére került. Igen-igen jó lett, már nincs meg az, hogy ha jól vezethető autót akarsz a kategóriában akkor vagy Mazda 3-as vagy esetleg Ford. Persze nyilván a többiek majd utólérik/lehagyják a következő frissítésnél, de most az Astra nagyon egységes kis csomag lett és már alapszinten is teljesen vállalható autó.

A válaszoláshoz belépés szükséges
schrank írta: 11 hónapja

4.8M az alapára, pont ennyiért lehet venni mazda 3-at, civic-et, stb...

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Friss tesztek

Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Nem ér a neve! Renault Scenic IV teszt Videó

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai crossoverként nézzük. Úgy még családi autónak is egész jó.


Opel Zafira Innovation 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop teszt

Hetedik mennyország - Opel Zafira teszt

Frissült az Opel nagy-egyterűje. Nem csak orra, de a beltér is változott, fő erénye továbbra is a praktikusság és a könnyű variálhatóság.


BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Hirdetés

OPEL tesztek

Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.


Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Vezetni jó! Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Magyar motor hajtja, öngyilkos ajtajú, tologatható hátsó üléses. Vajon tényleg szenzációs családi és utazóautó az Opel Meriva 1.6 CDTI?


Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo Cosmo teszt

Magyar motor viszi, de mégsem a mi autónk: Opel Cascada teszt Videó

Kezdeti kínálatának csúcsával, a szentgotthárdi, 170 lóerős SIDI turbómotorral járt nálunk a vászontetős Opel Cascada. Kellemes, de nem a mi autónk.


Opel Adam 1.4 Ecotec Start/Stop Slam teszt

Persze, hogy drága. Opel Adam teszt

Az Opel is rájött, hogy van értelme jó sok pénzért ezerféleképp variálható szuperminit árulni, hát itt a vagány Adam, amit legizmosabb motorjával, 100 lóerősen teszteltünk.


Opel Mokka 1.4 Turbo AWD Cosmo teszt

Lesz keletje. Opel Mokka teszt

Érdekes szerzet a Mokka, de hogy miért így hívják, annál fontosabb a kérdés: mire való? Vagy mindegy, mert a divat voltaképp céltalan? Az Opel gömböcét turbós benzinesként, összkerékhajtással teszteltük.


Még több OPEL teszt

Címlapon


Friss cikkek

Tizenharmadszor nyert Stéphane Peterhansel Dakart

1-3 Dakar győzelem a Peugeot-tól

16 órája – Sztori

Elsöprő győzelmet aratott a Peugeot. 9000 kilométer után is a legjobbaknak bizonyultak a világ egyik legnehezebb tereprali futamán.


Gyengébb, mégis lenyomja a GT-R-t és az új NSX-et a McLaren 540C

Japánokat aláz a legolcsóbb McLaren Videó

2 napja – Sztori

Árával középre lő, a leggyengébb, és csak hátul hajt, míg ellenfelei összkerekesek, mégis mindkettőt lenyomja. Hogyan? Ilyenkor fontos a tömeg/lóerő arány.


Így épül a legerősebb hazai Nissan GT-R

Több mint 1200 lóerős GT-R épül Magyarországon

2 napja – Sztori

1200 lóerő fölé várják a hazai építésű GT-R teljesítményét, de még nem tudják, hol lesz a vége. Egy tank benzint 7 perc alatt tudna megenni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

OPEL ASTRA 1.4 Essentia

OPEL ASTRA 1.4 Essentia

Ár: 1.190.000 Ft

Évjárat: 2009 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

OPEL ASTRA 1.6 Classic Family Friss vizsga bőrbelsös

OPEL ASTRA 1.6 Classic...

Ár: 200.000 Ft

Évjárat: 1998 / 8

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

OPEL ASTRA 1.4 GTC Essentia Frissen szervizelve

OPEL ASTRA 1.4 GTC Ess...

Ár: 1.499.999 Ft

Évjárat: 2006 / 10

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!